Ik zat hier ook vol walging te luisteren.quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:38 schreef Isabeau het volgende:
Het is wel een beetje dierenmishandelinguurtje. Verhalen over gespieste eenden, honden die gefrituurde frikandellen gevoerd kregen en de bek verbrandden etc.

Dat denk ik dus ook, er komt nu niemand meer bij.quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:36 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb ook nooit het idee gehad dat er meerdere mensen zouden komen. Ze hebben alleen nog 1 of 2 reserve bewoners achter de hand voor als er iemand vrijwillig opstapt.
Dat is nu ook al niet meer aan de orde denk ik, want dat doen ze alleen in het begin.

vogeltje doet niet zoveel tegen muizenquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook, er komt nu niemand meer bij.
Nathalie hoopt nog steeds op een katje en Chantal wil een vogeltje.
Waarom niet alletwee, dames?

Ze komt haar bed toch ook uit ?? ......... helaasquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:37 schreef teamlead het volgende:
[..]
Dan ga je uit van de veronderstelling dat de zeug beweegt..... kansloos dus![]()

En gelijk de Friezen erachteraan.quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:40 schreef Isabeau het volgende:
Tanja: "Wie wil er nou een vrouw met een kind van een Antilliaan"
Ze maakt zich echt dagelijks populairder bij een hele bevolkingsgroep

Ja, ongelofelijk hè! Mijn mond viel ook open! want "ze trekt het anders niet meer"quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:42 schreef CartWOman het volgende:
God, Tanja... nóg meer voorkeursbehandelingen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |