Neemt waarschijnlijk een uitenklisma om strax te kunnen ontvangenquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:04 schreef Rica het volgende:
Menno gaat lekker. Zit al bijna een half uur te poepen.
Zeker weten van niet.quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, vertel mij wat. Ze moet er echt vóór de bevalling uit. Maar dat schijnt ook niet te gaan gebeuren
Winnaar wordt ze nooit.....quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:04 schreef Djoj het volgende:
Moet er toch niet aan denken dat Tanja de finale haalt, of nog erger, winnaar wordt!! Het idee alleen al frustreerd me...![]()
![]()
Tanja gaat weg, ze wordt het gewoon zat.quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik verwacht van niet. Ik denk echt dat de bewoners de baby heel leuk gaan vinden en dus Tanja nooit meer gaan nomineren. Ze willen de baby lekker in het huis houden. Tanja zit in de finale.
Met die beperkingen van de arbeidsinspectie? 8 dagen na de bevalling geef ik haar, meer niet.quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:00 schreef scanman01 het volgende:
Ik verwacht van niet. Ik denk echt dat de bewoners de baby heel leuk gaan vinden en dus Tanja nooit meer gaan nomineren. Ze willen de baby lekker in het huis houden. Tanja zit in de finale.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Winnaar wordt ze nooit.....
OF ze moet heel erg lief met de baby gaan doen. Dan kan ook dat maar zo gebeuren.
Yes je hebt die natte lie te pakken met die rot kop die ze altijd trektquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:41 schreef scanman01 het volgende:
Hebbes
[afbeelding]
Ik hoor nu dat Bart het weer bij het juiste einde had![]()
Ik begreep dat ze de baby lang genoeg mogen filmen om 'mooie beelden' te kunnen uitzenden.quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:06 schreef Pinball het volgende:
[..]
Met die beperkingen van de arbeidsinspectie? 8 dagen na de bevalling geef ik haar, meer niet.
Jij bent viesquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:05 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Neemt waarschijnlijk een uienklisma om strax te kunnen ontvangen
Hij durft z'n kont nog niet af te vegen. Daar heeft hij de meeste moeite mee.quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:05 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Neemt waarschijnlijk een uitenklisma om strax te kunnen ontvangen
quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:46 schreef AnTjUh het volgende:
gohhh wat heeft Chantal toch een mensenkennis
Dát wist ze dus niet.quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:08 schreef teamlead het volgende:
Hoe de fuck weet zij nou wat Bart in de prive geschreven heeft
Je weet maar nooitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |