Ik zat hier ook vol walging te luisteren.quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:38 schreef Isabeau het volgende:
Het is wel een beetje dierenmishandelinguurtje. Verhalen over gespieste eenden, honden die gefrituurde frikandellen gevoerd kregen en de bek verbrandden etc.
Dat denk ik dus ook, er komt nu niemand meer bij.quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:36 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb ook nooit het idee gehad dat er meerdere mensen zouden komen. Ze hebben alleen nog 1 of 2 reserve bewoners achter de hand voor als er iemand vrijwillig opstapt.
Dat is nu ook al niet meer aan de orde denk ik, want dat doen ze alleen in het begin.
vogeltje doet niet zoveel tegen muizenquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook, er komt nu niemand meer bij.
Nathalie hoopt nog steeds op een katje en Chantal wil een vogeltje.
Waarom niet alletwee, dames?
Ze komt haar bed toch ook uit ?? ......... helaasquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:37 schreef teamlead het volgende:
[..]
Dan ga je uit van de veronderstelling dat de zeug beweegt..... kansloos dus![]()
En gelijk de Friezen erachteraan.quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:40 schreef Isabeau het volgende:
Tanja: "Wie wil er nou een vrouw met een kind van een Antilliaan"
Ze maakt zich echt dagelijks populairder bij een hele bevolkingsgroep
Ja, ongelofelijk hè! Mijn mond viel ook open! want "ze trekt het anders niet meer"quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:42 schreef CartWOman het volgende:
God, Tanja... nóg meer voorkeursbehandelingen.
Roel was ook de enige die het beaamdequote:Op dinsdag 27 september 2005 12:42 schreef Isabeau het volgende:
Bart had 100% gelijk en dat moeten de bewoners nu ook in zichzelf hebben gedacht.
jou Tan is de grenzen van fatsoen al weken voorbij! tis dat ze een kind draagt anders had ze daar echt niet gezetenquote:
Je vraagt je af wat ze thuis dan had gedaan? Hier hoeft ze niet schoon te maken, meestal niet te koken, geen was te doen etc etc etc. Ze heeft het hier juist vele malen makkelijker dan alle andere zwangere vrouwen in Nederland. Ondankbaar mens.quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:43 schreef CartWOman het volgende:
Slapen, eten zijn niet goed. Geen energie.
Bewéeg dan ook een beetje, stom kalf.![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je vraagt je af wat ze thuis dan had gedaan? Hier hoeft ze niet schoon te maken, meestal niet te koken, geen was te doen etc etc etc. Ze heeft het hier juist vele malen makkelijker dan alle andere zwangere vrouwen in Nederland. Ondankbaar mens.
Zekers. Nu nog afwachten waar ze eindigen.quote:
Linda zal 'm grillenquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:43 schreef regenworm het volgende:
Is erg leuk zo'n jong beestje.
[afbeelding]
quote:
Ondertussen gaat ze vrolijk door met grenzen verkennen en niemand die haar tegenhoudt. Zelfs de bewoners niet. Het lijkt bijna een spel van BB om te kijken wanneer er eindelijk iemand wat gaat zeggen van de oneerlijke behandeling.quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:45 schreef CartWOman het volgende:
Zekers. Nu nog afwachten waar ze eindigen.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:46 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
hilarisch hoe jij blind lijkt voor haar.....
Ze zoekt nog een man die een vrouw met een kind van een Antilliaan wilt.... niks voor jou?
Chantal zeikt altijd iedereen af...zolang ze niet direct bij haar in de buurt zijn.quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:46 schreef scanman01 het volgende:
Chantal zeikt andere vrouwen weer af (uit vorige bb's)
Ja, het is echt niet te geloven...heb er eigenlijk geen woorden meer voor.. hoe dom!!quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je vraagt je af wat ze thuis dan had gedaan? Hier hoeft ze niet schoon te maken, meestal niet te koken, geen was te doen etc etc etc. Ze heeft het hier juist vele malen makkelijker dan alle andere zwangere vrouwen in Nederland. Ondankbaar mens.
Zelfs plantjes overleven mijn aanwezigheid niet...quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:46 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
Ze zoekt nog een man die een vrouw met een kind van een Antilliaan wilt.... niks voor jou?
ai.. dit schreeuwt om een inkoppertje....maar dat kan als doodsverwensing worden uitgelegdquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zelfs plantjes overleven mijn aanwezigheid niet...
zeer geschikt voor Tanja dusquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:46 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
Weet je!! Het kwartje valt eindelijk bij mij!!quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:47 schreef Djoj het volgende:
Ja, het is echt niet te geloven...heb er eigenlijk geen woorden meer voor.. hoe dom!!![]()
Daarom, wil je niet een vrouw met een kind van een Antilliaan?quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Wéer over het eten...quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ondertussen gaat ze vrolijk door met grenzen verkennen en niemand die haar tegenhoudt. Zelfs de bewoners niet. Het lijkt bijna een spel van BB om te kijken wanneer er eindelijk iemand wat gaat zeggen van de oneerlijke behandeling.
dat is een traag kwartje geweestquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Weet je!! Het kwartje valt eindelijk bij mij!!
Haar ouders vinden het niet beter voor Tanja om in het BBhuis te zitten, haar ouders vinden het beter voor zichzelf. Die hebben eindelijk rust!
Oh, sorryquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:49 schreef teamlead het volgende:
ai.. dit schreeuwt om een inkoppertje....maar dat kan als doodsverwensing worden uitgelegd![]()
nah zekerquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Haar ouders vinden het niet beter voor Tanja om in het BBhuis te zitten, haar ouders vinden het beter voor zichzelf. Die hebben eindelijk rust!
quote:
Je zou het bijna gaan geloven, maar denk het niet, wat ik gehoord/gezien heb van die mensen heeft Tanja het niet van een vreemde...glad ijs, maar dat was mijn eerste indruk, die gedeeltelijk bevestigd wordt door haar ouders.quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb 29, van spijkerbroeken. Is gelijk aan maat 36-38.quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:51 schreef teamlead het volgende:
ze hebben maatje 27Nu ben ik geen expert op het gebied van dameskleding.... maar dan ben je toch bizar mager
quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:50 schreef Pinball het volgende:
[..]
Daarom, wil je niet een vrouw met een kind van een Antilliaan?![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:51 schreef teamlead het volgende:
ze hebben maatje 27Nu ben ik geen expert op het gebied van dameskleding.... maar dan ben je toch bizar mager
was het in BB2 dan dat een of andere zatte doos bij de geit ging slapenquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:51 schreef regenworm het volgende:
BB1 wilden ze ook een beestje in het huis hebben.
Bart was er op tegen en heeft het doodleuk geweigerd.
In de DBK hebben ze hem nog geprobeert over te halen.
Maar dat is hummie niet gelukt.
Hij was ook een van de weinige die in BB1 er dwars tegen in.
wordt een beetje naar van dit berichtje dat zou dus kunnen inhouden dat Tanja (dwarsliggen 1e klas) gaat winnenquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:51 schreef regenworm het volgende:
BB1 wilden ze ook een beestje in het huis hebben.
Bart was er op tegen en heeft het doodleuk geweigerd.
In de DBK hebben ze hem nog geprobeert over te halen.
Maar dat is hummie niet gelukt.
Hij was ook een van de weinige die in BB1 er dwars tegen in.
Dat gevoel had ik toen ik na lieske keek, dat ze goed in haar vel zit.quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:50 schreef Peter6000 het volgende:
Lieske voelt zich eindelijk weer een beetje relaxed in haar velletje. Ze is afgevallen, denkt ze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |