Klopt.. Ik baalde ook dat ik net te laat was. En ik wil ook eigenlijk Nathalie in close up danquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:51 schreef Gert het volgende:
[..]Maar tóch.... het is 'm nog nét niet helemáál. Op het hoogtepunt van deze grimas heeft ze ook haar tanden ontbloot en hangen die mondhoeken echt loodrecht naar beneden.
![]()
Maar: verdomd close!![]()
Die blonde boerin?quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:53 schreef teamlead het volgende:
[..]
was het in BB2 dan dat een of andere zatte doos bij de geit ging slapen
Die haalt december niet, dan is ze het huis al uit.quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:54 schreef Knurkie het volgende:
[..]
wordt een beetje naar van dit berichtje dat zou dus kunnen inhouden dat Tanja (dwarsliggen 1e klas) gaat winnen![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:54 schreef Knurkie het volgende:
[..]
wordt een beetje naar van dit berichtje dat zou dus kunnen inhouden dat Tanja (dwarsliggen 1e klas) gaat winnen![]()
Godver, die pet verpest echt de hele fotoquote:
Annet.quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:56 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Die blonde boerin?
Die heeft nu een relatie met BB Ruud toch?
Annette heet ze toch? Zijn getrouwd geloof ik.quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:56 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Die blonde boerin?
Die heeft nu een relatie met BB Ruud toch?
Ik verwacht van niet. Ik denk echt dat de bewoners de baby heel leuk gaan vinden en dus Tanja nooit meer gaan nomineren. Ze willen de baby lekker in het huis houden. Tanja zit in de finale.quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:56 schreef regenworm het volgende:
[..]
Die haalt december niet, dan is ze het huis al uit.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:00 schreef regenworm het volgende:
Lieske gaat gewoon bij de bitchclub zitten, ze krijgt steeds meer schijt aan alles.
Flashback.... en geen prettigequote:Op dinsdag 27 september 2005 12:59 schreef CartWOman het volgende:
Annet.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik verwacht van niet. Ik denk echt dat de bewoners de baby heel leuk gaan vinden en dus Tanja nooit meer gaan nomineren. Ze willen de baby lekker in het huis houden. Tanja zit in de finale.
En dán pas vreselijk op haar bek.quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik verwacht van niet. Ik denk echt dat de bewoners de baby heel leuk gaan vinden en dus Tanja nooit meer gaan nomineren. Ze willen de baby lekker in het huis houden. Tanja zit in de finale.
Jaaaa, de prullenbak-check.quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:02 schreef AnTjUh het volgende:
Joost is Roel an t controleren in de badkamer!!!
Ja, vertel mij wat. Ze moet er echt vóór de bevalling uit. Maar dat schijnt ook niet te gaan gebeurenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |