Jaquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:34 schreef BtheBest het volgende:
Daar komt ome Rob an.. de boel verstieren..!
quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:34 schreef pinkplatinum het volgende:
Hahaha
Menno: Heeft Bart al schaamhaar
Ze mogen niet over de nominaties praten.quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:36 schreef CartWOman het volgende:
Roel zegt toch 2 keer dat 'ie Linda niet meer zal nomineren.
Precies!quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:36 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ze mogen niet over de nominaties praten.![]()
nee maar dido is volgens mij het typje dat als haar vriendje in bijzijn van haar, een paar seconde te lang naar een andere meisje kijkt,dat al niet leuk vind,dus dan gaat ze algauw dingen niet leuk vindenquote:
Ik vindt ze leukquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:40 schreef BB-King het volgende:
Ingrid geeft de lullen van de heren namen:
Menno > Bam-Bam
Joost > Barney
Ralph > Pebbles
Rob > Fred
Roel > Dino
Ik hoop het niet, dan houden ze allemaal hun kop weer dicht.quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:40 schreef pinkplatinum het volgende:
Dido is ook weer op.. heb het gevoel dat ze ook aandacht wil en bij de jongens wil liggen..
ze mag best in de herenslaapkamer ff gaan kijken hoorquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:40 schreef pinkplatinum het volgende:
Dido is ook weer op.. heb het gevoel dat ze ook aandacht wil en bij de jongens wil liggen..
Dát gevoel had ik ookquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:40 schreef pinkplatinum het volgende:
hihihiquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:42 schreef BB-King het volgende:
Ralph noemt Dido een sletje!
pffff... Joost weg ermeequote:Op dinsdag 27 september 2005 00:43 schreef BtheBest het volgende:
Flikker toch opmet die sprookjes!!
Dat is niet leuk!quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:45 schreef Bluezz het volgende:
Betsie en Batsie en het pindakaas mysterie
Je kan het ook willen zienquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:46 schreef Coraatje het volgende:
ik kan het verkeerd zien maar volgens mij liggen roel enlinda niet stil ( linda ligt er nog toch?)
Klopt....quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:46 schreef Coraatje het volgende:
volgens mij liggen roel enlinda niet stil
Timing heeft 'ie idd niet... arme Brenda.quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:46 schreef BtheBest het volgende:
AL had iemand al zin in sex.. dan is dat nu tot op het vriespunt gedaald.. Idioot met zijn klote sprookjes..
Dido ook met haar snerpstemmetje (waar ligt/zit ze eigenlijk??)quote:
Moet je toch niet aan denken dat je met zo'n jongen samenwoont.quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:47 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Timing heeft 'ie idd niet... arme Brenda.
Da's Ingrid.quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:48 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dido ook met haar snerpstemmetje (waar ligt/zit ze eigenlijk??)
quote:
Yeah !quote:Dido mag zich liggen verbijten.![]()
Af en toe roepen: 'Hou je kop!'quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:48 schreef style het volgende:
[..]
Moet je toch niet aan denken dat je met zo'n jongen samenwoont.
Ach hij weet wat hij in huis heeft dus daar zal hij niet wakker van liggenquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:50 schreef BB-King het volgende:
Ralph vind het niet leuk dat z'n leuter Pebbles benoemd is volgens mij.
Lijkt me best een leuke chaoot, hoor!quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:47 schreef CartWOman het volgende:
Timing heeft 'ie idd niet... arme Brenda.
Waarschijnlijk zou ik dat de hele dag roepenquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:50 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Af en toe roepen: 'Hou je kop!'
Doet Brenda ook.![]()
Stom, want pebbles was diegene met dat botquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:50 schreef BB-King het volgende:
Ralph vind het niet leuk dat z'n leuter Pebbles benoemd is volgens mij.
Rob kan maar beter hopen dat ie niet een keer genomineerd wordt.quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:51 schreef kissa het volgende:
Als Rob BB5 wint, dan eet ik mijn muismat op, en dan zal ik er nog foto's van laten maken ook![]()
Ze heeft hoofdpijn en neemt paracetamol in.quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:51 schreef pinkplatinum het volgende:
Dido weer uit bed.. ze is zo kwaad dat ze niet kan slapen..
Ze loopt zich af te vragen of Linda de nacht bij Roel doorbrengt.quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:51 schreef pinkplatinum het volgende:
Dido weer uit bed.. ze is zo kwaad/beledigd dat ze niet kan slapen..
Ik hoop tquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:53 schreef b0ng het volgende:
zouden al die jaloerse wijven nu linda gaan nomineren omdat zij nu zo klef is met roel?
27 september.quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:51 schreef svann het volgende:
[..]
Lijkt me best een leuke chaoot, hoor!
Vast welquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:53 schreef b0ng het volgende:
zouden al die jaloerse wijven nu linda gaan nomineren omdat zij nu zo klef is met roel?
Ze heeft zichzelf nu echt verraden ze is gek op roel.quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:51 schreef pinkplatinum het volgende:
Dido weer uit bed.. ze is zo kwaad/beledigd dat ze niet kan slapen..
quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:54 schreef APK het volgende:
[..]
27 september.
Wil jij deze datum even heel goed in jouw geheugen opslaan!
Jij zal hier nog vaak aan terugdenken.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:53 schreef Day het volgende:
[..]
Ze loopt zich af te vragen of Linda de nacht bij Roel doorbrengt.
Ze is gek op aandacht, dát is iets andersquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:55 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ze heeft zichzelf nu echt verraden ze is gek op roel.
Moet ik vaker doen dus.quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:54 schreef APK het volgende:
27 september.
Wil jij deze datum even heel goed in jouw geheugen opslaan!
Jij zal hier nog vaak aan terugdenken.
die foto!!quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:55 schreef BtheBest het volgende:
[..]
[[url=http://images5.theimagehosting.com/ScreenHunter_19.jpg]afbeelding][/URL]
dat is ze ook, maar ze is echtquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:56 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ze is gek op aandacht, dát is iets anders
is zo wel weer over nu ze aandacht krijgt van ralph.quote:Op dinsdag 27 september 2005 01:00 schreef BB-King het volgende:
Dido kan niet slapen vanwege haar rugklachten.
En Rob denkt er nu aan om haar een petje te geven en nachtdienst te gevenquote:Op dinsdag 27 september 2005 01:00 schreef BB-King het volgende:
Dido kan niet slapen vanwege haar rugklachten.
Roel aaide Linda net ook (en moest daarna zijn hand afvegen aan het dekbedquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:57 schreef Maurisico het volgende:
Linda aait roel......[voorspel??]
quote:Op dinsdag 27 september 2005 01:01 schreef Maurisico het volgende:
oioioioi......Waar denk je aan bij masturberen... Roel: aan wie me het laatst heeft aangeraakt...[ Linda is nu aan het aan het friemele...]
Joost: Ik denk bij masturbere aan met wie ik het laatst trictrac heb gspeeld [=Menno]![]()
![]()
Menno heeeelemaal over de flos...
quote:Op dinsdag 27 september 2005 01:02 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Roel aaide Linda net ook (en moest daarna zijn hand afvegen aan het dekbed)
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 27 september 2005 01:04 schreef scanman01 het volgende:
Linda wordt zo geil als boter
[afbeelding]
En te friemelenquote:
bij mij ookquote:Op dinsdag 27 september 2005 01:06 schreef pinkplatinum het volgende:
he de streams zitten bij mij vast
hier ookquote:Op dinsdag 27 september 2005 01:06 schreef pinkplatinum het volgende:
hier ookquote:Op dinsdag 27 september 2005 01:06 schreef pinkplatinum het volgende:
Steeds hetzelfde stukje... tot de vastloperquote:Op dinsdag 27 september 2005 01:08 schreef NeoDweezil het volgende:
en ze lopen weer
[edit] te vroeg gejuicht[/edit]
quote:Op dinsdag 27 september 2005 01:08 schreef b0ng het volgende:
het laatste stukje word steeds herhaald als je op vernieuwen drukt?
Eigenlijk zitten we gewoon naar een tape te kijken!quote:Op dinsdag 27 september 2005 01:09 schreef scanman01 het volgende:
Steeds hetzelfde stukje... tot de vastloper
Zoveel talpa kijk ik niet dus ik zou het niet weten.. maar ik heb het meer gehoordquote:Op dinsdag 27 september 2005 01:10 schreef P1mp1mm3rs het volgende:
Vraagje hebben jullie op tv ook last van dat het geluid soms 1sec weg is. Dit is namelijk bij ons zo alleen op talpa op de kabel maar op via de satelliet.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 01:10 schreef P1mp1mm3rs het volgende:
Vraagje hebben jullie op tv ook last van dat het geluid soms 1sec weg is. Dit is namelijk bij ons zo alleen op talpa op de kabel maar op via de satelliet.
Bekend probleem, Talpa weet ook niet wat de oorzaak is.quote:Op dinsdag 27 september 2005 01:10 schreef P1mp1mm3rs het volgende:
Kijk morgen weer naar BBquote:Op dinsdag 27 september 2005 01:12 schreef Foreverblue het volgende:
Is het eindelijk eens een leuke avond om te kijken... gooien ze het op zwart.
Valt me mee dat er nog niet staat: EVEN GEDULD A.J.B.
Haha grappigquote:Op dinsdag 27 september 2005 01:12 schreef APK het volgende:
[..]
Bekend probleem, Talpa weet ook niet wat de oorzaak is.
Kneuzen.![]()
een nachtmerriequote:Op dinsdag 27 september 2005 01:16 schreef BB-King het volgende:
ONEE HÉ... Chantal is aangeschoven bij Dido!!!!!!!!![]()
Roel kreeg eigenlijk helemaal niets... om het zo maar te zeggen.... Linda verzorgde de optimale sfeer voor een fijne vrijpartij maar haakte op moment van beginnen af...quote:
Ja, dat zag ik nog.quote:Op dinsdag 27 september 2005 01:19 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Roel kreeg eigenlijk helemaal niets... om het zo maar te zeggen.... Linda verzorgde de optimale sfeer voor een fijne vrijpartij maar haakte op moment van beginnen af...
Was toch Tanja, die met haar been de muur aan het aaien wasquote:Op dinsdag 27 september 2005 01:20 schreef PC eend het volgende:
Ingrid is haarzelf aan het aaien?
neerschieten die kraai het jachtseizoen is geopendquote:Op dinsdag 27 september 2005 01:19 schreef P1mp1mm3rs het volgende:
Koekje erbij?
Muren zijn veilig.quote:Op dinsdag 27 september 2005 01:21 schreef APK het volgende:
[..]
Was toch Tanja, die met haar been de muur aan het aaien was
nog geen last vanquote:Op dinsdag 27 september 2005 01:22 schreef Coraatje het volgende:
en weer geen beeld???
Was al een paar keer voorbij gekomen, tochquote:Op dinsdag 27 september 2005 01:23 schreef Maurisico het volgende:
Suplise.... zowaar en leuke mop van Ingrid...
Op afstand http://rapidshare.de/files/3625186/Najaf_cut.wmv.htmlquote:Op dinsdag 27 september 2005 01:22 schreef regenworm het volgende:
[..]
neerschieten die kraai het jachtseizoen is geopend
Ik denk dat ingrid veel leuker is als menno naar huis is.quote:Op dinsdag 27 september 2005 01:23 schreef Bigfoot het volgende:
Hehe... Ingrid weet Ralph goed op stang te jagen
LPF stemmerquote:Op dinsdag 27 september 2005 01:28 schreef scanman01 het volgende:
racistische moppen nu.
Ingrid vindt ze wel erg leuk
Ik heb helaas geen tanja op mijn stream momenteelquote:Op dinsdag 27 september 2005 01:21 schreef APK het volgende:
[..]
Was toch Tanja, die met haar been de muur aan het aaien was
Cool filmpjequote:Op dinsdag 27 september 2005 01:25 schreef P1mp1mm3rs het volgende:
[..]
Op afstand http://rapidshare.de/files/3625186/Najaf_cut.wmv.html
De rest ook niet, volgende keer moet hij zijn muil houden als er geen clou is.quote:
Ze had het eerder vanavond ook al over nikkerstyle??quote:Op dinsdag 27 september 2005 01:28 schreef scanman01 het volgende:
racistische moppen nu.
Ach moet je toch om kunnen lachen.. ben zelf ook half surinaams half nederlandsquote:Op dinsdag 27 september 2005 01:28 schreef scanman01 het volgende:
racistische moppen nu.
strak plan idd.quote:Op dinsdag 27 september 2005 01:29 schreef APK het volgende:
[..]
De rest ook niet, volgende keer moet hij zijn muil houden als er geen clou is.![]()
Ik niet.quote:Op dinsdag 27 september 2005 01:30 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Ach moet je toch om kunnen lachen.. ben zelf ook half surinaams half nederlands
Ik kan zulke moppen wel waarderen hoor![]()
Vind ik ook, mijn ouders zijn Marokkaans (ik heb zelfs een dubbel paspoort) en ik heb er geen problemen mee.quote:Op dinsdag 27 september 2005 01:30 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Ach moet je toch om kunnen lachen.. ben zelf ook half surinaams half nederlands
Ik kan zulke moppen wel waarderen hoor![]()
Belgen en blondjes hebben alleen geen last van echt racisme in dit land.quote:Op dinsdag 27 september 2005 01:32 schreef snakelady het volgende:
Soms kan ik er ook wel om lachen hoor, net als Belgenmoppen, Blondjesmoppen enz.
Ik wist het.quote:Op dinsdag 27 september 2005 01:32 schreef APK het volgende:
[..]
Vind ik ook, mijn ouders zijn Marokkaans (ik heb zelfs een dubbel paspoort) en ik heb er geen problemen mee.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 01:34 schreef pinkplatinum het volgende:
Ja net als wat doet een belg met een fotorolletje?
Die brengt hij naar ontwikkelingslanden
is toch moppen humor..
meen je dat nou??quote:Op dinsdag 27 september 2005 01:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik wist het.
Die vuile vieze tanjabasher, dat moet wel een kutmarokkaan zijn.
Jij ook met jouw voorliefde voor kleine meisjes.quote:Op dinsdag 27 september 2005 01:34 schreef scanman01 het volgende:
Racistische moppen houden wat mij betreft een vooroordeel in stand.
O'nee, moet jij eens een dagje als rondborstige blondine door het leven gaan, dan praat je wel anders.quote:Op dinsdag 27 september 2005 01:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Belgen en blondjes hebben alleen geen last van echt racisme in dit land.
Racistische moppen houden wat mij betreft een vooroordeel in stand.
En bedankt maar weer.quote:Op dinsdag 27 september 2005 01:35 schreef APK het volgende:
[..]
Jij ook met jouw voorliefde voor kleine meisjes.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 01:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik wist het.
Hallo, Tanja vraagd erom .quote:Op dinsdag 27 september 2005 01:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik wist het.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 01:37 schreef APK het volgende:
[..]
Lees de rest van zijn postings eens.![]()
Blondes have more fun, zeggen ze toch altijdquote:Op dinsdag 27 september 2005 01:36 schreef snakelady het volgende:
[..]
O'nee, moet jij eens een dagje als rondborstige blondine door het leven gaan, dan praat je wel anders.
Het is gewoon zo erg dat als ik mijn haren donker heb geverft mensen mij anders behandelen.
Hofland ofzoquote:Op dinsdag 27 september 2005 01:38 schreef P1mp1mm3rs het volgende:
Ingrid zei haar achternaam door de tel, heb het niet goed gehoord helaas.
Dus dat het een kutmarokkaan is ben je met me eens?quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2005 01:37 schreef APK het volgende:
[..]
Lees de rest van zijn postings eens.![]()
Het kan soms idd ook makkelijk zijn.quote:Op dinsdag 27 september 2005 01:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Blondes have more fun, zeggen ze toch altijd![]()
Volgens mij kun je ook zeer veel gedaan krijgen wat anderen niet kunnen. Maar er zullen zeker ook nadelen aan zitten.
ach, het verklaard veel...quote:Op dinsdag 27 september 2005 01:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dus dat het een kutmarokkaan is ben je met me eens?![]()
Fietsen op uiensoep is nooit een goed ideequote:Op dinsdag 27 september 2005 01:40 schreef svann het volgende:
Ingrid bestelde een fiets, voor de broodnodige sportiviteit.
Zoiets zei ze door de telefoon.
Te laat.quote:Op dinsdag 27 september 2005 01:42 schreef Showtime het volgende:
wordt er nou eindelijk eens geneukt in dat huis
En ???quote:Op dinsdag 27 september 2005 01:43 schreef P1mp1mm3rs het volgende:
[..]
Klopt heb ff gegoogled op ingrid Hofland
zaterdagquote:Op dinsdag 27 september 2005 01:42 schreef Showtime het volgende:
wordt er nou eindelijk eens geneukt in dat huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |