Rob kan maar beter hopen dat ie niet een keer genomineerd wordt.quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:51 schreef kissa het volgende:
Als Rob BB5 wint, dan eet ik mijn muismat op, en dan zal ik er nog foto's van laten maken ook![]()
Ze heeft hoofdpijn en neemt paracetamol in.quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:51 schreef pinkplatinum het volgende:
Dido weer uit bed.. ze is zo kwaad dat ze niet kan slapen..
Ze loopt zich af te vragen of Linda de nacht bij Roel doorbrengt.quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:51 schreef pinkplatinum het volgende:
Dido weer uit bed.. ze is zo kwaad/beledigd dat ze niet kan slapen..
Ik hoop tquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:53 schreef b0ng het volgende:
zouden al die jaloerse wijven nu linda gaan nomineren omdat zij nu zo klef is met roel?
27 september.quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:51 schreef svann het volgende:
[..]
Lijkt me best een leuke chaoot, hoor!
Vast welquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:53 schreef b0ng het volgende:
zouden al die jaloerse wijven nu linda gaan nomineren omdat zij nu zo klef is met roel?
Ze heeft zichzelf nu echt verraden ze is gek op roel.quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:51 schreef pinkplatinum het volgende:
Dido weer uit bed.. ze is zo kwaad/beledigd dat ze niet kan slapen..
quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:54 schreef APK het volgende:
[..]
27 september.
Wil jij deze datum even heel goed in jouw geheugen opslaan!
Jij zal hier nog vaak aan terugdenken.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:53 schreef Day het volgende:
[..]
Ze loopt zich af te vragen of Linda de nacht bij Roel doorbrengt.
Ze is gek op aandacht, dát is iets andersquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:55 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ze heeft zichzelf nu echt verraden ze is gek op roel.
Moet ik vaker doen dus.quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:54 schreef APK het volgende:
27 september.
Wil jij deze datum even heel goed in jouw geheugen opslaan!
Jij zal hier nog vaak aan terugdenken.
die foto!!quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:55 schreef BtheBest het volgende:
[..]
[[url=http://images5.theimagehosting.com/ScreenHunter_19.jpg]afbeelding][/URL]
dat is ze ook, maar ze is echtquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:56 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ze is gek op aandacht, dát is iets anders
is zo wel weer over nu ze aandacht krijgt van ralph.quote:Op dinsdag 27 september 2005 01:00 schreef BB-King het volgende:
Dido kan niet slapen vanwege haar rugklachten.
En Rob denkt er nu aan om haar een petje te geven en nachtdienst te gevenquote:Op dinsdag 27 september 2005 01:00 schreef BB-King het volgende:
Dido kan niet slapen vanwege haar rugklachten.
Roel aaide Linda net ook (en moest daarna zijn hand afvegen aan het dekbedquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:57 schreef Maurisico het volgende:
Linda aait roel......[voorspel??]
quote:Op dinsdag 27 september 2005 01:01 schreef Maurisico het volgende:
oioioioi......Waar denk je aan bij masturberen... Roel: aan wie me het laatst heeft aangeraakt...[ Linda is nu aan het aan het friemele...]
Joost: Ik denk bij masturbere aan met wie ik het laatst trictrac heb gspeeld [=Menno]![]()
![]()
Menno heeeelemaal over de flos...
quote:Op dinsdag 27 september 2005 01:02 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Roel aaide Linda net ook (en moest daarna zijn hand afvegen aan het dekbed)
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 27 september 2005 01:04 schreef scanman01 het volgende:
Linda wordt zo geil als boter
[afbeelding]
En te friemelenquote:
bij mij ookquote:Op dinsdag 27 september 2005 01:06 schreef pinkplatinum het volgende:
he de streams zitten bij mij vast
hier ookquote:Op dinsdag 27 september 2005 01:06 schreef pinkplatinum het volgende:
hier ookquote:Op dinsdag 27 september 2005 01:06 schreef pinkplatinum het volgende:
Steeds hetzelfde stukje... tot de vastloperquote:Op dinsdag 27 september 2005 01:08 schreef NeoDweezil het volgende:
en ze lopen weer
[edit] te vroeg gejuicht[/edit]
quote:Op dinsdag 27 september 2005 01:08 schreef b0ng het volgende:
het laatste stukje word steeds herhaald als je op vernieuwen drukt?
Eigenlijk zitten we gewoon naar een tape te kijken!quote:Op dinsdag 27 september 2005 01:09 schreef scanman01 het volgende:
Steeds hetzelfde stukje... tot de vastloper
Zoveel talpa kijk ik niet dus ik zou het niet weten.. maar ik heb het meer gehoordquote:Op dinsdag 27 september 2005 01:10 schreef P1mp1mm3rs het volgende:
Vraagje hebben jullie op tv ook last van dat het geluid soms 1sec weg is. Dit is namelijk bij ons zo alleen op talpa op de kabel maar op via de satelliet.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 01:10 schreef P1mp1mm3rs het volgende:
Vraagje hebben jullie op tv ook last van dat het geluid soms 1sec weg is. Dit is namelijk bij ons zo alleen op talpa op de kabel maar op via de satelliet.
Bekend probleem, Talpa weet ook niet wat de oorzaak is.quote:Op dinsdag 27 september 2005 01:10 schreef P1mp1mm3rs het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |