hihihiquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:42 schreef BB-King het volgende:
Ralph noemt Dido een sletje!

pffff... Joost weg ermeequote:Op dinsdag 27 september 2005 00:43 schreef BtheBest het volgende:
Flikker toch opmet die sprookjes!!

Dat is niet leuk!quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:45 schreef Bluezz het volgende:
Betsie en Batsie en het pindakaas mysterie

Je kan het ook willen zienquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:46 schreef Coraatje het volgende:
ik kan het verkeerd zien maar volgens mij liggen roel enlinda niet stil ( linda ligt er nog toch?)

Klopt....quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:46 schreef Coraatje het volgende:
volgens mij liggen roel enlinda niet stil

Timing heeft 'ie idd niet... arme Brenda.quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:46 schreef BtheBest het volgende:
AL had iemand al zin in sex.. dan is dat nu tot op het vriespunt gedaald.. Idioot met zijn klote sprookjes..

Dido ook met haar snerpstemmetje (waar ligt/zit ze eigenlijk??)quote:

Moet je toch niet aan denken dat je met zo'n jongen samenwoont.quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:47 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Timing heeft 'ie idd niet... arme Brenda.

Da's Ingrid.quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:48 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dido ook met haar snerpstemmetje (waar ligt/zit ze eigenlijk??)

quote:
Yeah !quote:Dido mag zich liggen verbijten.![]()

Af en toe roepen: 'Hou je kop!'quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:48 schreef style het volgende:
[..]
Moet je toch niet aan denken dat je met zo'n jongen samenwoont.

Ach hij weet wat hij in huis heeft dus daar zal hij niet wakker van liggenquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:50 schreef BB-King het volgende:
Ralph vind het niet leuk dat z'n leuter Pebbles benoemd is volgens mij.

Lijkt me best een leuke chaoot, hoor!quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:47 schreef CartWOman het volgende:
Timing heeft 'ie idd niet... arme Brenda.

Waarschijnlijk zou ik dat de hele dag roepenquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:50 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Af en toe roepen: 'Hou je kop!'
Doet Brenda ook.![]()

Stom, want pebbles was diegene met dat botquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:50 schreef BB-King het volgende:
Ralph vind het niet leuk dat z'n leuter Pebbles benoemd is volgens mij.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |