Jaquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:34 schreef BtheBest het volgende:
Daar komt ome Rob an.. de boel verstieren..!
quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:34 schreef pinkplatinum het volgende:
Hahaha
Menno: Heeft Bart al schaamhaar
Ze mogen niet over de nominaties praten.quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:36 schreef CartWOman het volgende:
Roel zegt toch 2 keer dat 'ie Linda niet meer zal nomineren.
Precies!quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:36 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ze mogen niet over de nominaties praten.![]()
nee maar dido is volgens mij het typje dat als haar vriendje in bijzijn van haar, een paar seconde te lang naar een andere meisje kijkt,dat al niet leuk vind,dus dan gaat ze algauw dingen niet leuk vindenquote:
Ik vindt ze leukquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:40 schreef BB-King het volgende:
Ingrid geeft de lullen van de heren namen:
Menno > Bam-Bam
Joost > Barney
Ralph > Pebbles
Rob > Fred
Roel > Dino
Ik hoop het niet, dan houden ze allemaal hun kop weer dicht.quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:40 schreef pinkplatinum het volgende:
Dido is ook weer op.. heb het gevoel dat ze ook aandacht wil en bij de jongens wil liggen..
ze mag best in de herenslaapkamer ff gaan kijken hoorquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:40 schreef pinkplatinum het volgende:
Dido is ook weer op.. heb het gevoel dat ze ook aandacht wil en bij de jongens wil liggen..
Dát gevoel had ik ookquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:40 schreef pinkplatinum het volgende:
hihihiquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:42 schreef BB-King het volgende:
Ralph noemt Dido een sletje!
pffff... Joost weg ermeequote:Op dinsdag 27 september 2005 00:43 schreef BtheBest het volgende:
Flikker toch opmet die sprookjes!!
Dat is niet leuk!quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:45 schreef Bluezz het volgende:
Betsie en Batsie en het pindakaas mysterie
Je kan het ook willen zienquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:46 schreef Coraatje het volgende:
ik kan het verkeerd zien maar volgens mij liggen roel enlinda niet stil ( linda ligt er nog toch?)
Klopt....quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:46 schreef Coraatje het volgende:
volgens mij liggen roel enlinda niet stil
Timing heeft 'ie idd niet... arme Brenda.quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:46 schreef BtheBest het volgende:
AL had iemand al zin in sex.. dan is dat nu tot op het vriespunt gedaald.. Idioot met zijn klote sprookjes..
Dido ook met haar snerpstemmetje (waar ligt/zit ze eigenlijk??)quote:
Moet je toch niet aan denken dat je met zo'n jongen samenwoont.quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:47 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Timing heeft 'ie idd niet... arme Brenda.
Da's Ingrid.quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:48 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dido ook met haar snerpstemmetje (waar ligt/zit ze eigenlijk??)
quote:
Yeah !quote:Dido mag zich liggen verbijten.![]()
Af en toe roepen: 'Hou je kop!'quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:48 schreef style het volgende:
[..]
Moet je toch niet aan denken dat je met zo'n jongen samenwoont.
Ach hij weet wat hij in huis heeft dus daar zal hij niet wakker van liggenquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:50 schreef BB-King het volgende:
Ralph vind het niet leuk dat z'n leuter Pebbles benoemd is volgens mij.
Lijkt me best een leuke chaoot, hoor!quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:47 schreef CartWOman het volgende:
Timing heeft 'ie idd niet... arme Brenda.
Waarschijnlijk zou ik dat de hele dag roepenquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:50 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Af en toe roepen: 'Hou je kop!'
Doet Brenda ook.![]()
Stom, want pebbles was diegene met dat botquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:50 schreef BB-King het volgende:
Ralph vind het niet leuk dat z'n leuter Pebbles benoemd is volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |