LPF stemmerquote:Op dinsdag 27 september 2005 01:28 schreef scanman01 het volgende:
racistische moppen nu.
Ingrid vindt ze wel erg leuk
Ik heb helaas geen tanja op mijn stream momenteelquote:Op dinsdag 27 september 2005 01:21 schreef APK het volgende:
[..]
Was toch Tanja, die met haar been de muur aan het aaien was
Cool filmpjequote:Op dinsdag 27 september 2005 01:25 schreef P1mp1mm3rs het volgende:
[..]
Op afstand http://rapidshare.de/files/3625186/Najaf_cut.wmv.html
De rest ook niet, volgende keer moet hij zijn muil houden als er geen clou is.quote:
Ze had het eerder vanavond ook al over nikkerstyle??quote:Op dinsdag 27 september 2005 01:28 schreef scanman01 het volgende:
racistische moppen nu.
Ach moet je toch om kunnen lachen.. ben zelf ook half surinaams half nederlandsquote:Op dinsdag 27 september 2005 01:28 schreef scanman01 het volgende:
racistische moppen nu.
strak plan idd.quote:Op dinsdag 27 september 2005 01:29 schreef APK het volgende:
[..]
De rest ook niet, volgende keer moet hij zijn muil houden als er geen clou is.![]()
Ik niet.quote:Op dinsdag 27 september 2005 01:30 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Ach moet je toch om kunnen lachen.. ben zelf ook half surinaams half nederlands
Ik kan zulke moppen wel waarderen hoor![]()
Vind ik ook, mijn ouders zijn Marokkaans (ik heb zelfs een dubbel paspoort) en ik heb er geen problemen mee.quote:Op dinsdag 27 september 2005 01:30 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Ach moet je toch om kunnen lachen.. ben zelf ook half surinaams half nederlands
Ik kan zulke moppen wel waarderen hoor![]()
Belgen en blondjes hebben alleen geen last van echt racisme in dit land.quote:Op dinsdag 27 september 2005 01:32 schreef snakelady het volgende:
Soms kan ik er ook wel om lachen hoor, net als Belgenmoppen, Blondjesmoppen enz.
Ik wist het.quote:Op dinsdag 27 september 2005 01:32 schreef APK het volgende:
[..]
Vind ik ook, mijn ouders zijn Marokkaans (ik heb zelfs een dubbel paspoort) en ik heb er geen problemen mee.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 01:34 schreef pinkplatinum het volgende:
Ja net als wat doet een belg met een fotorolletje?
Die brengt hij naar ontwikkelingslanden
is toch moppen humor..
meen je dat nou??quote:Op dinsdag 27 september 2005 01:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik wist het.
Die vuile vieze tanjabasher, dat moet wel een kutmarokkaan zijn.
Jij ook met jouw voorliefde voor kleine meisjes.quote:Op dinsdag 27 september 2005 01:34 schreef scanman01 het volgende:
Racistische moppen houden wat mij betreft een vooroordeel in stand.
O'nee, moet jij eens een dagje als rondborstige blondine door het leven gaan, dan praat je wel anders.quote:Op dinsdag 27 september 2005 01:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Belgen en blondjes hebben alleen geen last van echt racisme in dit land.
Racistische moppen houden wat mij betreft een vooroordeel in stand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |