zeker weten het is een dom takke wijf.quote:Op maandag 26 september 2005 21:55 schreef scanman01 het volgende:
Dit is zo in en in triest. Dit moeten ze echt uitzenden. Wat een gefrustreerde oude takken zeg. Vooral Chantal is nog erger dan ik voor mogelijk had gehouden. Die wordt gek dat alle meiden zoveel aandacht krijgen en zij niets. Wat een triest vrouwtje.
NSEquote:Op maandag 26 september 2005 21:58 schreef BBscanner het volgende:
ALS Chantal 'GNA GNA GNA' het huis wordt uitgefikkerd dan kan ze gelijk beginnen bij de PRIVE of de STORY!
gna gna gna.........wat is dat mens jaloers zeg.........quote:Op maandag 26 september 2005 21:57 schreef Pinball het volgende:
Wat een stel trieste sneue ouwe snollen
Ik heb echt bijna medelijden
Nee de 19de zou dit zijn dan.quote:Op maandag 26 september 2005 21:56 schreef riri het volgende:
Volgens mij rookt hij nu de laatste! Dan heeft hij het in ieder geval gehaald ook al vinden ze die peuk in de afvalemmer
Ja, Joost is zijn naam.quote:Op maandag 26 september 2005 22:00 schreef regenworm het volgende:
Even dit: Natalie heeft toch een vriend buiten het huis
Ik heb het gelukkig niet gevolgd, maar het was gewoon dom geroddel, dat nergens op gebaseerd wasquote:Op maandag 26 september 2005 22:03 schreef scanman01 het volgende:
Dit stukje was echt het meest trieste stukje BB tot nu toe. Zonder twijfel
Jammer dat ik dit niet heb meegetikt voor de streamverslagen.
ikke, sta al in de tuin om hout te hakkenquote:Op maandag 26 september 2005 22:03 schreef riri het volgende:
Die twee heksen(Chantal en Tanja) moeten op de brandstapel!! Wie is daarvoor?
oke dan ging al denken dat het aan mij lagquote:Op maandag 26 september 2005 22:04 schreef Cracka-ass het volgende:
Wat een kutgeluid trouwens.
Nee, de jaloersheid en afgunst droop er vanaf. Echt heel tragisch.quote:Op maandag 26 september 2005 22:04 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik heb het gelukkig niet gevolgd, maar het was gewoon dom geroddel, dat nergens op gebaseerd was
quote:Op maandag 26 september 2005 21:26 schreef clauwheee het volgende:
Ow echt ik krijg de rillingen als ik dat zie. Dido, wordt wakker, het is ROB die daar aan je zit!
deel 2 is nu gaan de, linda de deur uit en gelijk weer roddelenquote:Op maandag 26 september 2005 22:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, de jaloersheid en afgunst droop er vanaf. Echt heel tragisch.
Het is echt pathetisch zielig.quote:Op maandag 26 september 2005 21:57 schreef Pinball het volgende:
Wat een stel trieste sneue ouwe snollen
Ik heb echt bijna medelijden
quote:Op maandag 26 september 2005 22:04 schreef CartWOman het volgende:
Zo zeg, ff flink onpasselijk na die 2 zeugen.
Ik neem een borrel.
Jatten we het toch even van Media Watchers, doen zij ookquote:Op maandag 26 september 2005 22:03 schreef scanman01 het volgende:
Dit stukje was echt het meest trieste stukje BB tot nu toe. Zonder twijfel
Jammer dat ik dit niet heb meegetikt voor de streamverslagen.
Sex met chantal staat gelijk aan bejaardensex 80+quote:Op maandag 26 september 2005 22:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is echt pathetisch zielig.
Die ouwe stinkkut van een Chantal dacht dat ze nog meetelde, dat ze de competitie nog wel aankon met dames die minstens een jaar of 15 jonger zijn.![]()
Dido speet met roelquote:Op maandag 26 september 2005 22:10 schreef avonne het volgende:
Ik vind het leuk, hoor, om de analyses van Tanja en Chantal te horen.
Ze zitten er niet ver naast. Alleen is Roel niet verliefd op Dido. Hij heeft een of ander machtspelletje in gedachten met haar.
Ik vermaak me prima (voor het eerst sinds dagen)
Ik zou Dido's gezicht ook wel eens willen zien als er een stoot binnenkomt lopen.
yep hij schijnt net zijn laatste sigaret gerookt te hebben......quote:Op maandag 26 september 2005 22:11 schreef starcraft het volgende:
He, dat is het gezicht van een winnaar!!!!! Zou hij het voor elkaar hebben?
geluid stream3 is de beste.quote:Op maandag 26 september 2005 22:12 schreef BBscanner het volgende:
Dat geluid is echt zwaar klote weer. Moet het volume echt max zetten om de woonkamer te horen!![]()
Joost zei net tegen Ingrid en Nathalie dat ze ook genomineerd staan als ze de roker niet pakkenquote:Op maandag 26 september 2005 22:13 schreef starcraft het volgende:
Ze staan alleen genomineerd als ze hem snappen en het niet melden, toch
Hoe weet Joost iets van een opdracht van Roel voor geldquote:Op maandag 26 september 2005 22:12 schreef scanman01 het volgende:
Joost snapt niet dat Roel die opdracht heeft aangenomen. Hij snapt niet dat hij geld ofzo verkiest boven dat hun drieen genomineerd staan.
Wat zei hij dan precies?quote:Op maandag 26 september 2005 22:12 schreef regenworm het volgende:
En Joost verlult zich of het roken van roel van een domme lul
ze weten het niet ze vermoeden hetquote:Op maandag 26 september 2005 22:16 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Hoe weet Joost iets van een opdracht van Roel voor geld
Klopt! Volgens mij staan de beide missies los van elkaar, het is niet zo dat als Roel er 20 oprookt ze genomineerd staan (maar met deze zeer gemene BB weet je het maar nooit natuurlijkquote:Op maandag 26 september 2005 22:13 schreef starcraft het volgende:
Ze staan alleen genomineerd als ze hem snappen en het niet melden, toch
Mokkels is volgens mij een lekker wijf.quote:Op maandag 26 september 2005 22:04 schreef Knurkie het volgende:
wat een ongelooflijk sneu mokkels...
dat hebben ze nu inmiddels wel geraden, hij vertelde de opdracht goed, behalve het juiste bedrag wat Roel zou krijgen. Alleen is hij ervan overtuigd dat Roel het niet zou doen omdat hij geen matennaaier is.....quote:Op maandag 26 september 2005 22:16 schreef Loedertje het volgende:
Hoe weet Joost iets van een opdracht van Roel voor geld
oeps dat zal mn leeftijd zijn in mijn tijd waren mokkels domme wijvenquote:Op maandag 26 september 2005 22:18 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Mokkels is volgens mij een lekker wijf.![]()
Tanja en Chantal is niks lekkers aan, alhoewel Chantal er goed uitziet voor d'r leeftijd.
Maar goed, dan nog steeds geen mokkels![]()
Maar Roel heeft zelf toch helemaal niks gezegd?quote:Op maandag 26 september 2005 22:16 schreef scanman01 het volgende:
Joost denkt dat ze alle drie genomineerd staan als ze Roel niet betrappen.
Hij verwacht ook al dat Roel geld heeft gekregen als hij erin slaagt om niet te worden gepakt.
Ik denk dat BB de opdracht al wel mislukt kan noemen. Toen Lieske die missie had, vertelde ze heel vaag iets over een missie, maar helemaal niet wat.... en die werd al mislukt genoemd.
Nee want Roel gaat er uit donderdag.quote:Op maandag 26 september 2005 22:20 schreef -Delta- het volgende:
Gaat Tanja nu Roel volgende keer nomineren, omdat hij een geld opdracht heeft aangenomen?
Net als met Lieske?
![]()
![]()
In mijn tijd ook .. "Dom mokkel" was toen een normale beschrijving van een trut.quote:Op maandag 26 september 2005 22:19 schreef Knurkie het volgende:
[..]
oeps dat zal mn leeftijd zijn in mijn tijd waren mokkels domme wijven
Maar Joost praat er over die heeft niet die missie! Bij Lieske had zei de missie en praatte zei er over. Hoop wel dat de RP hun missie is gefaald!quote:Op maandag 26 september 2005 22:16 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk dat BB de opdracht al wel mislukt kan noemen. Toen Lieske die missie had, vertelde ze heel vaag iets over een missie, maar helemaal niet wat.... en die werd al mislukt genoemd.
quote:Op maandag 26 september 2005 22:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
In mijn tijd ook .. "Dom mokkel" was toen een normale beschrijving van een trut.
En FOK is ook nog eens traagquote:Op maandag 26 september 2005 22:20 schreef Gert het volgende:
Wat een waardeloze streams weer. Een stoel in beeld, kutgeluid..
Is het nou zó moeilijk om er wat leuks van te maken?
Roel heeft niets gezegd nee, maar ze hebben al zoveel aanwijzingen gevonden dat hij in een rechtzaak schuldig zou wordenverklaard. Roel is gewoon de klos. Hij is alleen nog niet op heterdaad betrapt, maar zijn missie is al wel 'out in the open'' ...quote:Op maandag 26 september 2005 22:20 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Maar Roel heeft zelf toch helemaal niks gezegd?
quote:Op maandag 26 september 2005 22:21 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Maar Joost praat er over die heeft niet die missie! Bij Lieske had zei de missie en praatte zei er over. Hoop wel dat de RP hun missie is gefaald!
ROB op de bank![]()
in Wups belevingswereld is mokkel ook niet zo een positief woord........quote:Op maandag 26 september 2005 22:19 schreef Knurkie het volgende:
Ja nee, dom zijn ze meestal welquote:Op maandag 26 september 2005 22:19 schreef Knurkie het volgende:
[..]
Nee hoor... Rob zit alleen op de bank als ze Roel betrappen en niets zeggen.... of als ze hun taak niet fanatiek genoeg uitvoeren. Ze hebben hem niet betrapt.... maar wel bijna, dus fanatiek zijn ze wel. De RP niet op de bank dus, dat is duidelijk.quote:Op maandag 26 september 2005 22:21 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Maar Joost praat er over die heeft niet die missie! Bij Lieske had zei de missie en praatte zei er over. Hoop wel dat de RP hun missie is gefaald!
ROB op de bank![]()
In mijn tijd ook hoorquote:Op maandag 26 september 2005 22:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
In mijn tijd ook .. "Dom mokkel" was toen een normale beschrijving van een trut.
Als je dan toch live-streams brengt op internet, máák er dan wat van.quote:Op maandag 26 september 2005 22:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En FOK is ook nog eens traaghet zit een beetje tegen maar de streams zijn regelmatig de laatste paar dagen erg slecht mbt de regie, de kwaliteit is bedroevend maargoed gelukkig is het nog gratis en opzich kan je er je tijd goed mee verdoen
maar dat is niet wat Joost net zei..die zei dat als Roel rookt en ze hem niet betrappen dat ze dan op de bank zittenquote:Op maandag 26 september 2005 22:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee hoor... Rob zit alleen op de bank als ze Roel betrappen en niets zeggen.... of als ze hun taak niet fanatiek genoeg uitvoeren. Ze hebben hem niet betrapt.... maar wel bijna, dus fanatiek zijn ze wel. De RP niet op de bank dus, dat is duidelijk.
Precies zo heb ik het ook begrepen.quote:Op maandag 26 september 2005 22:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee hoor... Rob zit alleen op de bank als ze Roel betrappen en niets zeggen.... of als ze hun taak niet fanatiek genoeg uitvoeren. Ze hebben hem niet betrapt.... maar wel bijna, dus fanatiek zijn ze wel. De RP niet op de bank dus, dat is duidelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |