Noem eens een voorbeeldquote:Op maandag 26 september 2005 21:13 schreef regenworm het volgende:
[..]
toch kan rob soms heel leuk zijn.
Thirpoquote:Op maandag 26 september 2005 21:15 schreef wabbit het volgende:
fipo?
Precies wat ik wilde zeggen. Gatverquote:Op maandag 26 september 2005 21:10 schreef schatje het volgende:
Blegh, no way dat zo'n viespeuk als Rob aan mijn lijf mag zitten.
![]()
![]()
![]()
en vervolgens als peddel gebruiktquote:Op maandag 26 september 2005 21:16 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Noem eens een voorbeeld![]()
- Als ie zijn been afschroefd![]()
als hij Ralph ondervraagt, ik heb me suf gelachen.....quote:Op maandag 26 september 2005 21:16 schreef BBscanner het volgende:
Als ie slaapt ja, dan praat hij niet.quote:Op maandag 26 september 2005 21:13 schreef regenworm het volgende:
[..]
toch kan rob soms heel leuk zijn.
over slapen gesprokenquote:Op maandag 26 september 2005 21:18 schreef Kinga het volgende:
[..]
Als ie slaapt ja, dan praat hij niet.
ze doucht zich niet, maakt zich op en duikt direct de jacuzzi inquote:Op maandag 26 september 2005 21:17 schreef Falco het volgende:
Wisten jullie dat Linda het meest in de jacuzzi zit?
droge humor en recht voor zijn raap. (1%)quote:Op maandag 26 september 2005 21:16 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Rob doet niet semi-professioneel. ROB is gewoon een semi-prof/amateur masseur, psycholoog, kok, kapitein, leider, zakenman, voetballer, etc....quote:
Je maakt een geintje hoop ik. Hoe oud ben je?quote:Op maandag 26 september 2005 21:21 schreef riri het volgende:
Kan niemand bij het huis gaan roepen dat Roel op moet passen!!!!
ach Roel moet gewoon gepakt worden....beetje leven in de brouwerij...quote:Op maandag 26 september 2005 21:21 schreef riri het volgende:
quote:Op maandag 26 september 2005 21:22 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Rob doet niet semi-professioneel. ROB is gewoon een semi-prof/amateur masseur, psycholoog, kok, kapitein, leider, zakenman, voetballer, etc....![]()
quote:Op maandag 26 september 2005 21:21 schreef riri het volgende:
Misschien is het het zusje van Lolalala van gisterquote:Op maandag 26 september 2005 21:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je maakt een geintje hoop ik. Hoe oud ben je?
Zit eigenlijk nog steeds te wachten op BB.quote:Op maandag 26 september 2005 21:23 schreef Zapje het volgende:
[..]
ach Roel moet gewoon gepakt worden....beetje leven in de brouwerij...![]()
Misschien krijgt ie een stijf beenquote:Op maandag 26 september 2005 21:27 schreef Bocaj het volgende:
Zou Rob ook opgewonden raken nu hij Dido masseert?![]()
als sigaret snel uitmaken en weggooien niet als betrappen wordt beschouwd, wordt hij natuurlijk nooit betrapt:(quote:Op maandag 26 september 2005 21:26 schreef Asskicker14 het volgende:
Wedden dat BB alles op alles zet om Roel bij zijn 20ste peuk te laten betrappen door als bijv. Roel in het washok zit te roken te zeggen dat ze iets moeten halen in het washok o.i.d.
Reken maar van Yess...quote:Op maandag 26 september 2005 21:27 schreef Bocaj het volgende:
ik begreep dat hij daarna naar de db kamer is geroepen dus zal me niks verbazen als hij daar sigaret 19,5 heeft gerooktquote:Op maandag 26 september 2005 21:26 schreef Asskicker14 het volgende:
Wedden dat BB alles op alles zet om Roel bij zijn 20ste peuk te laten betrappen door als bijv. Roel in het washok zit te roken te zeggen dat ze iets moeten halen in het washok o.i.d.
Nu moet ik denken aan Ruud en zijn stijfjequote:Op maandag 26 september 2005 21:27 schreef Bocaj het volgende:
Hij zij net van niet, en dat vond dido niet zo leuk.quote:Op maandag 26 september 2005 21:27 schreef Bocaj het volgende:
kan iemand me in het kort vertellen wat er voor stemafspraak gemaakt is dan (of mag dat niet?)quote:Op maandag 26 september 2005 21:27 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zit eigenlijk nog steeds te wachten op BB.
Die stemafspraak van vanavond, en menno.
Op dit moment is BB net de bewoners veel woorden maar geen daden.
welke stemafspraak?quote:Op maandag 26 september 2005 21:27 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zit eigenlijk nog steeds te wachten op BB.
Die stemafspraak van vanavond, en menno.
Helaas inderdaad.quote:Op maandag 26 september 2005 21:27 schreef regenworm het volgende:
als ralph donderdag eruit moet op lieske te stemmenquote:
Dat meen je toch niet. Vroeg ze dat ofzoquote:Op maandag 26 september 2005 21:29 schreef regenworm het volgende:
[..]
Hij zij net van niet, en dat vond dido niet zo leuk.
wie zeiden dat dan?quote:Op maandag 26 september 2005 21:34 schreef regenworm het volgende:
[..]
als ralph donderdag eruit moet op lieske te stemmen
al lieske donderdag eruit moet op ralph te stemmen,
het leukste is al roel moet vertrekken wie wordt het dan
Dit was toch de afspraak tussen Menno Ingrid, Chantal en Tanja? (rond 17:30)quote:Op maandag 26 september 2005 21:34 schreef regenworm het volgende:
[..]
als ralph donderdag eruit moet op lieske te stemmen
al lieske donderdag eruit moet op ralph te stemmen,
het leukste is al roel moet vertrekken wie wordt het dan
ik hoop dat bridget dat dan ook weer ff tegen de anderen zegt in de live uitzending.quote:Op maandag 26 september 2005 21:36 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Dit was toch de afspraak tussen Menno Ingrid, Chantal en Tanja? (rond 17:30)
Alleen zei Tanja dat ze op Rob stemt als Lieske eruit is.quote:Op maandag 26 september 2005 21:36 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Dit was toch de afspraak tussen Menno Ingrid, Chantal en Tanja? (rond 17:30)
een zware straf geven volgende week alle vier op de bank.quote:Op maandag 26 september 2005 21:37 schreef b0ng het volgende:
[..]
ik hoop dat bridget dat dan ook weer ff tegen de anderen zegt in de live uitzending.
De enige 2 vrouwen die totaal geen aandacht van de mannen krijgen.quote:Op maandag 26 september 2005 21:47 schreef Wup het volgende:
gut gaan we nu een roddelclubje Chantal-Tanja krijgen?
alle regels worden overtreden.quote:Op maandag 26 september 2005 21:48 schreef Kinga het volgende:
FLUISTERSANCTIE NU! POTVERDRIE-EUROCENTJES!
Waar zijn de badkamerstreamsquote:Op maandag 26 september 2005 21:52 schreef regenworm het volgende:
roel loopt in de val
Maar dat vinden ze hélemaal niet erg hoor, zeggen ze net zelf!quote:Op maandag 26 september 2005 21:50 schreef CartWOman het volgende:
De enige 2 vrouwen die totaal geen aandacht van de mannen krijgen. [afbeelding]
omg ze hoopt op een nieuwe lekkere kerel die dan bij haar komt zittenquote:Op maandag 26 september 2005 21:53 schreef schatje het volgende:
Chantal is gewoon een gefrustreerd oud wijf die zelf geen vent aan de haak kan slaan.
![]()
![]()
![]()
niet gemeldquote:Op maandag 26 september 2005 21:54 schreef BBscanner het volgende:
Hebben Rob en Joost nu wel of niet een melding gemaakt van de gevonden peuk en de rook lucht in de badkamer? Dat heb ik even gemist.![]()
nee nog nietquote:Op maandag 26 september 2005 21:54 schreef BBscanner het volgende:
Hebben Rob en Joost nu wel of niet een melding gemaakt (in de DBK) van de gevonden peuk en de rook lucht in de badkamer? Dat heb ik even gemist.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |