Alleen zei Tanja dat ze op Rob stemt als Lieske eruit is.quote:Op maandag 26 september 2005 21:36 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Dit was toch de afspraak tussen Menno Ingrid, Chantal en Tanja? (rond 17:30)
een zware straf geven volgende week alle vier op de bank.quote:Op maandag 26 september 2005 21:37 schreef b0ng het volgende:
[..]
ik hoop dat bridget dat dan ook weer ff tegen de anderen zegt in de live uitzending.
De enige 2 vrouwen die totaal geen aandacht van de mannen krijgen.quote:Op maandag 26 september 2005 21:47 schreef Wup het volgende:
gut gaan we nu een roddelclubje Chantal-Tanja krijgen?
alle regels worden overtreden.quote:Op maandag 26 september 2005 21:48 schreef Kinga het volgende:
FLUISTERSANCTIE NU! POTVERDRIE-EUROCENTJES!
Waar zijn de badkamerstreamsquote:Op maandag 26 september 2005 21:52 schreef regenworm het volgende:
roel loopt in de val
Maar dat vinden ze hélemaal niet erg hoor, zeggen ze net zelf!quote:Op maandag 26 september 2005 21:50 schreef CartWOman het volgende:
De enige 2 vrouwen die totaal geen aandacht van de mannen krijgen. [afbeelding]
omg ze hoopt op een nieuwe lekkere kerel die dan bij haar komt zittenquote:Op maandag 26 september 2005 21:53 schreef schatje het volgende:
Chantal is gewoon een gefrustreerd oud wijf die zelf geen vent aan de haak kan slaan.
![]()
![]()
![]()
niet gemeldquote:Op maandag 26 september 2005 21:54 schreef BBscanner het volgende:
Hebben Rob en Joost nu wel of niet een melding gemaakt van de gevonden peuk en de rook lucht in de badkamer? Dat heb ik even gemist.![]()
nee nog nietquote:Op maandag 26 september 2005 21:54 schreef BBscanner het volgende:
Hebben Rob en Joost nu wel of niet een melding gemaakt (in de DBK) van de gevonden peuk en de rook lucht in de badkamer? Dat heb ik even gemist.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |