zeker weten het is een dom takke wijf.quote:Op maandag 26 september 2005 21:55 schreef scanman01 het volgende:
Dit is zo in en in triest. Dit moeten ze echt uitzenden. Wat een gefrustreerde oude takken zeg. Vooral Chantal is nog erger dan ik voor mogelijk had gehouden. Die wordt gek dat alle meiden zoveel aandacht krijgen en zij niets. Wat een triest vrouwtje.
NSEquote:Op maandag 26 september 2005 21:58 schreef BBscanner het volgende:
ALS Chantal 'GNA GNA GNA' het huis wordt uitgefikkerd dan kan ze gelijk beginnen bij de PRIVE of de STORY!
gna gna gna.........wat is dat mens jaloers zeg.........quote:Op maandag 26 september 2005 21:57 schreef Pinball het volgende:
Wat een stel trieste sneue ouwe snollen
Ik heb echt bijna medelijden
Nee de 19de zou dit zijn dan.quote:Op maandag 26 september 2005 21:56 schreef riri het volgende:
Volgens mij rookt hij nu de laatste! Dan heeft hij het in ieder geval gehaald ook al vinden ze die peuk in de afvalemmer
Ja, Joost is zijn naam.quote:Op maandag 26 september 2005 22:00 schreef regenworm het volgende:
Even dit: Natalie heeft toch een vriend buiten het huis
Ik heb het gelukkig niet gevolgd, maar het was gewoon dom geroddel, dat nergens op gebaseerd wasquote:Op maandag 26 september 2005 22:03 schreef scanman01 het volgende:
Dit stukje was echt het meest trieste stukje BB tot nu toe. Zonder twijfel
Jammer dat ik dit niet heb meegetikt voor de streamverslagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |