ikke, sta al in de tuin om hout te hakkenquote:Op maandag 26 september 2005 22:03 schreef riri het volgende:
Die twee heksen(Chantal en Tanja) moeten op de brandstapel!! Wie is daarvoor?
oke dan ging al denken dat het aan mij lagquote:Op maandag 26 september 2005 22:04 schreef Cracka-ass het volgende:
Wat een kutgeluid trouwens.
Nee, de jaloersheid en afgunst droop er vanaf. Echt heel tragisch.quote:Op maandag 26 september 2005 22:04 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik heb het gelukkig niet gevolgd, maar het was gewoon dom geroddel, dat nergens op gebaseerd was
quote:Op maandag 26 september 2005 21:26 schreef clauwheee het volgende:
Ow echt ik krijg de rillingen als ik dat zie. Dido, wordt wakker, het is ROB die daar aan je zit!
deel 2 is nu gaan de, linda de deur uit en gelijk weer roddelenquote:Op maandag 26 september 2005 22:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, de jaloersheid en afgunst droop er vanaf. Echt heel tragisch.
Het is echt pathetisch zielig.quote:Op maandag 26 september 2005 21:57 schreef Pinball het volgende:
Wat een stel trieste sneue ouwe snollen
Ik heb echt bijna medelijden
quote:Op maandag 26 september 2005 22:04 schreef CartWOman het volgende:
Zo zeg, ff flink onpasselijk na die 2 zeugen.
Ik neem een borrel.
Jatten we het toch even van Media Watchers, doen zij ookquote:Op maandag 26 september 2005 22:03 schreef scanman01 het volgende:
Dit stukje was echt het meest trieste stukje BB tot nu toe. Zonder twijfel
Jammer dat ik dit niet heb meegetikt voor de streamverslagen.
Sex met chantal staat gelijk aan bejaardensex 80+quote:Op maandag 26 september 2005 22:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is echt pathetisch zielig.
Die ouwe stinkkut van een Chantal dacht dat ze nog meetelde, dat ze de competitie nog wel aankon met dames die minstens een jaar of 15 jonger zijn.![]()
Dido speet met roelquote:Op maandag 26 september 2005 22:10 schreef avonne het volgende:
Ik vind het leuk, hoor, om de analyses van Tanja en Chantal te horen.
Ze zitten er niet ver naast. Alleen is Roel niet verliefd op Dido. Hij heeft een of ander machtspelletje in gedachten met haar.
Ik vermaak me prima (voor het eerst sinds dagen)
Ik zou Dido's gezicht ook wel eens willen zien als er een stoot binnenkomt lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |