Oh jong, alsof je er nog niet genoeg op jouw naam hebt staanquote:Op maandag 26 september 2005 20:00 schreef dolle_hond het volgende:
misschien wel leuk als ik die voor L wegkaap
Heb ik al gedaan...quote:
en wie tript er op jou?quote:Op maandag 26 september 2005 20:01 schreef leonieke het volgende:
[..]
Oh jong, alsof je er nog niet genoeg op jouw naam hebt staan
Egotripper![]()
Ze moeten die hond gewoon afmakenquote:Op maandag 26 september 2005 20:01 schreef leonieke het volgende:
[..]
Oh jong, alsof je er nog niet genoeg op jouw naam hebt staan
Egotripper![]()
Ja, maar wie wil daar zijn handen aan vuil maken?quote:Op maandag 26 september 2005 20:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ze moeten die hond gewoon afmaken![]()
quote:
Ik nietquote:Op maandag 26 september 2005 20:03 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja, maar wie wil daar zijn handen aan vuil maken?
Vast wel een blauwe die erop wil duikenquote:Op maandag 26 september 2005 20:03 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja, maar wie wil daar zijn handen aan vuil maken?
Jij ookquote:
maak jij jezelf afquote:Op maandag 26 september 2005 20:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ze moeten die hond gewoon afmaken![]()
Ze ruimt tenminste achter zich op in het park.quote:Op maandag 26 september 2005 20:06 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
er zit wat poep in je mondhoek
*snel wegveegt...quote:Op maandag 26 september 2005 20:06 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
er zit wat poep in je mondhoek
ok!quote:Op maandag 26 september 2005 20:07 schreef leonieke het volgende:
[..]
ja, steek het anders nog wat harder door![]()
ik heb daar mijn mensen voorquote:Op maandag 26 september 2005 20:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ze ruimt tenminste achter zich op in het park.![]()
quote:Op maandag 26 september 2005 20:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ze ruimt tenminste achter zich op in het park.![]()
de echte rel komt met JOHNquote:Op maandag 26 september 2005 20:11 schreef indahnesia.com het volgende:
Nou goed.. ik wacht wel tot er een echte rel is.. ik ga wat voorbereidend werk treffen voor E.R. Het bier ligt al koud gelukkig.
van andere vrouwen vind ik dat lekkerquote:Op maandag 26 september 2005 20:15 schreef leonieke het volgende:
[..]
*hoest en niest ff in d_h's gezicht
Here you go![]()
Neequote:Op maandag 26 september 2005 20:16 schreef buzzer het volgende:
Jooo, kunnen we het wel even gezellig houden...
dank u
En WAT vind je er dan niet lekker aan van mij?quote:Op maandag 26 september 2005 20:16 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
van andere vrouwen vind ik dat lekker
pleur op eikelquote:Op maandag 26 september 2005 20:16 schreef buzzer het volgende:
dank u
je ALLESquote:Op maandag 26 september 2005 20:19 schreef leonieke het volgende:
[..]
En WAT vind je er dan niet lekker aan van mij?![]()
Ik ben zo weg, dan wordt het vanzelf weer gezelligquote:Op maandag 26 september 2005 20:16 schreef buzzer het volgende:
dank u
iets meer respect mag wel...quote:
quote:Op maandag 26 september 2005 20:24 schreef dolle_hond het volgende:
wat hebik een zin in JOHN
jaquote:Op maandag 26 september 2005 20:23 schreef leonieke het volgende:
[..]
Je vindt mijn alles niet lekker??
Ow...
Mja..enzo
quote:Op maandag 26 september 2005 20:24 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
owkee
hopsakee
een schop onder je hol
en d'r bronchitis hoestquote:Op maandag 26 september 2005 20:25 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ja
maar ga lekker naar bed met je volgelopen neus
slaap ze en beterschapquote:Op maandag 26 september 2005 20:25 schreef leonieke het volgende:
Ik ga in bad
Mijn haar wassen en mezelf even onderdompelen
Dan pyjama aantrekken
Een potje warme pudding naar binnen spelen en dan bed inkruipen en niet meer spreken of ik mag mijn hand morgen lam schrijven op het bord
Slaapwel mensjes
quote:Op maandag 26 september 2005 20:25 schreef leonieke het volgende:
Ik ga in bad
Dan pyjama aantrekken
Een potje warme pudding naar binnen spelen en dan bed inkruipen en niet meer spreken of ik mag mijn hand morgen lam schrijven op het bord
Slaapwel mensjes
Wordt vast smullen allemaal.quote:Op maandag 26 september 2005 20:26 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
en in ESTHER ook trouwens
en achterbakse Carkl
Truste en beterschapquote:Op maandag 26 september 2005 20:25 schreef leonieke het volgende:
Ik ga in bad
Dan pyjama aantrekken
Slaapwel mensjes
dat die wim maar s wakker wordtquote:Op maandag 26 september 2005 20:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Wordt vast smullen allemaal.![]()
ah jij wacht ook op ERquote:Op maandag 26 september 2005 20:29 schreef indahnesia.com het volgende:
wat een kut-soap trouwens, dat 'samen'
beide?quote:Op maandag 26 september 2005 20:28 schreef indahnesia.com het volgende:
is fok traag, of ben ik dat vandaag?
Huhquote:Op maandag 26 september 2005 20:26 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
en in ESTHER ook trouwens
en achterbakse Carkl
ahquote:Op maandag 26 september 2005 20:30 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
hoi
en bijna ben ik weg wegens ER
de boel is traagquote:Op maandag 26 september 2005 20:28 schreef indahnesia.com het volgende:
is fok traag, of ben ik dat vandaag?
of hij heeft vervelende kinderenquote:Op maandag 26 september 2005 20:34 schreef Jaguarized het volgende:
dolle_hond teveel whisky achter de kiezen?
lees terug en inquote:Op maandag 26 september 2005 20:34 schreef Jaguarized het volgende:
dolle_hond teveel whisky achter de kiezen?
Ah, da's een pak van mijn hartquote:
quote:Op maandag 26 september 2005 20:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
of hij heeft vervelende kinderen![]()
ik gaquote:Op maandag 26 september 2005 20:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
teveel moeite
en je bent de enige nog geloof ik.
vraag het aan flesquote:Op maandag 26 september 2005 20:34 schreef indahnesia.com het volgende:
Als jullie mochten kiezen, welke zou het worden?
http://www.dpreview.com/news/0507/05072803fuji_s9000zs9500z.asp
http://www.digicamshop.nl/product/16897
Ik ken hem al...quote:Op maandag 26 september 2005 20:44 schreef Bengeltje het volgende:
You've got mail.![]()
leuke film![]()
Goedeavond.
Ben vandaag een uur naar school geweest...quote:Op maandag 26 september 2005 20:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ook, maar kijk toch nog eens.![]()
Hai MutZ![]()
Hoest.
dank jequote:
ik lok helemaal niks uit! Wat denk je wel niet!quote:Op maandag 26 september 2005 21:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
YW![]()
Zijn de anderen iets gaan uitlokken, of waar slaat de TT op?
Zeg eppo, wie denk je wel dat je bent.quote:Op maandag 26 september 2005 21:05 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik lok helemaal niks uit! Wat denk je wel niet!
Kom maar mee naar buiten jij
*popcorn afpaktquote:Op maandag 26 september 2005 21:09 schreef buzzer het volgende:
*popcorn pakt
lekkerquote:Op maandag 26 september 2005 21:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
*popcorn afpakt
qu is een watje die durft toch niet.
*pocorn in B. dr gezicht gooit*quote:Op maandag 26 september 2005 21:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
*popcorn afpakt
gelukkig, ik hou helemaal niet van popcornquote:Op maandag 26 september 2005 21:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
*popcorn afpakt
Waarom pak je het danquote:Op maandag 26 september 2005 21:17 schreef buzzer het volgende:
[..]
gelukkig, ik hou helemaal niet van popcorn![]()
AUWquote:Op maandag 26 september 2005 21:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zeg bitch![]()
Mutz stomp in de maag geeft.
* op tijd bukt en B. naar buiten sleurt*quote:Op maandag 26 september 2005 21:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
* Bengeltje met handen om zich heen zwiept. en qu een bloedneus slaat.
* Nagels in qu zijn been zet en flink knijpt....quote:Op maandag 26 september 2005 21:26 schreef qu63 het volgende:
[..]
* op tijd bukt en B. naar buiten sleurt*
B. aan de haren naar buiten sleurt en ondertussen B.'s nagels wegduwt*quote:Op maandag 26 september 2005 21:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
* Nagels in qu zijn been zet en flink knijpt....![]()
quote:Op maandag 26 september 2005 21:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
@%#$ jij t.....woorden inslikt.
Zeg, jij imbiciel, wil je dat wel laten,quote:Op maandag 26 september 2005 21:29 schreef qu63 het volgende:
[..]
B. aan de haren naar buiten sleurt en ondertussen B.'s nagels wegduwt*
voor de vormquote:
*Bengeltje laat struikelen en ziet hoe ze keihard onderuit gaat...quote:
* Aan broekspijp van MutZ trekt , krrrrrrrrrr scheurquote:Op maandag 26 september 2005 21:35 schreef MutZ het volgende:
[..]
*Bengeltje laat struikelen en ziet hoe ze keihard onderuit gaat...
*Opstaat en haar keihard uit gaat lachen...
Ok, ik moest lachen...quote:Op maandag 26 september 2005 21:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
* Aan broekspijp van MutZ trekt , krrrrrrrrrr scheur![]()
*wijst ........ kijk kijk MutZ in de blote kont.
Ohhh Es,quote:Op maandag 26 september 2005 21:38 schreef es70 het volgende:
*Binnenstampt*![]()
Beetje knokken hier? Geweld heeft nog nooit iets opgelost, jullie maken me verdrietig
.
Mot je ook klappuh?quote:Op maandag 26 september 2005 21:38 schreef es70 het volgende:
*Binnenstampt*![]()
Beetje knokken hier? Geweld heeft nog nooit iets opgelost, jullie maken me verdrietig
.
Whaahahaha, Joh dat was qu, mij krijg je niet opgetildquote:Op maandag 26 september 2005 21:41 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ok, ik moest lachen...
*Snel bedekt
*Bengeltje aan haar shirt beetpakt en haar daaraan wegslingert...
Hai Passie,quote:Op maandag 26 september 2005 21:43 schreef passie66 het volgende:
Wijze woorden es, btw wel heftig als vrouwen onder elkaar vechten!
Hoi trouwens allemaal![]()
Zeg, beetje respect voor mijn grijze(nde) haren mag ook wel, snotneusquote:
Hoi Bengeltje, alles goed bij u aldaar?quote:
Ik kan zo wijs uit de hoek komen somsquote:Op maandag 26 september 2005 21:43 schreef passie66 het volgende:
Yep, en met u meneer?quote:Op maandag 26 september 2005 21:46 schreef passie66 het volgende:
[..]
Hoi Bengeltje, alles goed bij u aldaar?
Hoi passiequote:Op maandag 26 september 2005 21:43 schreef passie66 het volgende:
Nou uhh, ik kan ze wel aan maar als je zin hebt.quote:Op maandag 26 september 2005 21:48 schreef passie66 het volgende:
(hulp nodig trouwens Bengel?)
*mouwen opstroopt!
Wijze woorden, maar veel indruk maken ze kennelijk nietquote:Op maandag 26 september 2005 21:48 schreef passie66 het volgende:
(hulp nodig trouwens Bengel?)
*mouwen opstroopt!
Oepsquote:Op maandag 26 september 2005 21:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Whaahahaha, Joh dat was qu, mij krijg je niet opgetild![]()
Ik zie geen grijze haren...quote:Op maandag 26 september 2005 21:46 schreef es70 het volgende:
[..]
Zeg, beetje respect voor mijn grijze(nde) haren mag ook wel, snotneus.
Mwoah pieken en dalen laten we maar zeggen maar over het algemeen gaat wel goed! Nu is het weer even wat minder omdat de kinders weer weg zijn..quote:
Nee hoor es...ik ben eigenlijk ook gewoon een passiefist...quote:Op maandag 26 september 2005 21:50 schreef es70 het volgende:
[..]
Wijze woorden, maar veel indruk maken ze kennelijk niet. Ook gij....
.
Dat is het probleem juist... Ik zie dus geen grijze haren, dus hoe kan ik daar dan respect voor hebben??quote:
Dan hoop ik voor je dat je niet met een gebroken geweertje rondlooptquote:Op maandag 26 september 2005 21:55 schreef passie66 het volgende:
[..]
Nee hoor es...ik ben eigenlijk ook gewoon een passiefist...![]()
Dat weet ik wel zeker dat jij ze aankan...daar heb ik geen bang van...alleen jij was wel de first and the last and always die er voor mij was...quote:Op maandag 26 september 2005 21:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nou uhh, ik kan ze wel aan maar als je zin hebt.![]()
Kan slechter...quote:
wat liefquote:Op maandag 26 september 2005 21:58 schreef passie66 het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker dat jij ze aankan...daar heb ik geen bang van...alleen jij was wel de first and the last and always die er voor mij was...![]()
Koel!quote:Op maandag 26 september 2005 21:57 schreef es70 het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat je niet met een gebroken geweertje rondloopt.
Ik heb 'm nog![]()
Niet bepaald...quote:
Ja uit alles maak ik op dat jij nogal een slopende ziekte doormaakt...is er enig kans op verbetering?quote:
Ze zijn bij moeders?quote:Op maandag 26 september 2005 21:53 schreef passie66 het volgende:
[..]
Mwoah pieken en dalen laten we maar zeggen maar over het algemeen gaat wel goed! Nu is het weer even wat minder omdat de kinders weer weg zijn..
quote:Op maandag 26 september 2005 21:58 schreef passie66 het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker dat jij ze aankan...daar heb ik geen bang van...alleen jij was wel de first and the last and always die er voor mij was...![]()
Dodewaard moet dicht! Dodewaard moet dicht!quote:Op maandag 26 september 2005 22:01 schreef passie66 het volgende:
[..]
Koel!
Destijds liep ik nog mee te bleren:
eet nooit geen appeltaart
in de buurt van dodewaard
daar krijg je kanker van
al in je hersenpan
dus je begrijpt me al![]()
Ja weer bij moeders...och wat was het toch weer fijn dat we samen waren...na vijf jaar kan ik er nog steeds niet aan wennen ze te moeten missen...toch nu ik weer onlijn ben msn ik veel met hun!quote:Op maandag 26 september 2005 22:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ze zijn bij moeders?![]()
[..]Waarom niet he, je bent aardig, dus dat is makkelijk.
Tsja komt dat nou allemaal door dat fokradioprogjedingetje dat het hier maandags alzo belabbert aantoe gaat kwa snelheid?quote:Op maandag 26 september 2005 22:08 schreef buzzer het volgende:
ik ben zo ondersteboven van de snelheid, dat ik maar naar bed ga
Och es toch...je bent zo oud als dat je je voelt...ennuh volgens zit jij nog steeds in je puberjaren..evenals ik enzo (lees:3e jeugd in mijn geval dan..hihi)quote:Op maandag 26 september 2005 22:05 schreef es70 het volgende:
[..]
Dodewaard moet dicht! Dodewaard moet dicht!
Shit, ik voel me ineens wel heel erg oud
quote:Op maandag 26 september 2005 22:08 schreef buzzer het volgende:
ik ben zo ondersteboven van de snelheid, dat ik maar naar bed ga
Hey dolle..ik miste je al!quote:
Goh ja..toen zat ik ook op school en had zeg maar gespijbeld...ik gaf aan dat ik daarnaartoe MOEST...en dat werd geaccepteerd!...quote:Op maandag 26 september 2005 22:15 schreef es70 het volgende:
Mèn, die demonstratie was op 21 november 1981... Ik liep daar gewoon als 11-jarige mee in die mensenmassa...
Jammer dat er maar zo weinig veranderd in de loop der jaren.
gheghe lache D.quote:Op maandag 26 september 2005 22:20 schreef D.Rose het volgende:
*post dat ie lurkt
Mijn moeder vond het zeer okay dat ik meewilde en heeft dat ook keurig aangegeven op school (en had geen tegenwerpingen geaccepteerdquote:Op maandag 26 september 2005 22:19 schreef passie66 het volgende:
[..]
Goh ja..toen zat ik ook op school en had zeg maar gespijbeld...ik gaf aan dat ik daarnaartoe MOEST...en dat werd geaccepteerd!...
Toch vind ik het wat milder geworden de afgelopen jaren wat betreft tegen de ivoren toren ingaan..
(patatgeneratie van tegenwoordig)
Post 's ff wat je op 21 november 1981 deed, veel interessanterquote:Op maandag 26 september 2005 22:20 schreef D.Rose het volgende:
*post dat ie lurkt
Tsja...BreEzaH en vreemdgaanquote:Op maandag 26 september 2005 22:22 schreef es70 het volgende:
[..]
Mijn moeder vond het zeer okay dat ik meewilde en heeft dat ook keurig aangegeven op school (en had geen tegenwerpingen geaccepteerd).
Volgens mij is de patatgeneratie nog maar voor weinig warm te krijgen.
*nadenktquote:Op maandag 26 september 2005 22:23 schreef es70 het volgende:
[..]
Post 's ff wat je op 21 november 1981 deed, veel interessanter.
Heel braafquote:Op maandag 26 september 2005 22:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
*nadenkt
uhhh
eten, slapen, school waarschijnlijk
Vreemdgaan is toch niet aan de patatgeneratie voorbehouden, da's volgens mij van alle generaties...quote:
4 jaar en 6 wekenquote:Op maandag 26 september 2005 22:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Heel braaf. Jij bent jonger dan mij, toch
![]()
dus dan zeg je maar niets meer?quote:Op maandag 26 september 2005 22:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
ja, weet niet wat er de laatste tijd aan de hand is
quote:
veel hequote:Op maandag 26 september 2005 22:32 schreef es70 het volgende:
[..]
Zoveel... Dan is het maar goed dat je op 21 november 1981 zo braafjes naar school ging
.
Juh es..klopt wel...maar tegenwoordig begeef ik me weer in het stapgebeuren en daar blijkt dat de allernormaalstegangvanzaken zijnde dus vreemd te gaan te zijn..(ofwas ik dan altijd zo naieF)quote:Op maandag 26 september 2005 22:29 schreef es70 het volgende:
[..]
Vreemdgaan is toch niet aan de patatgeneratie voorbehouden, da's volgens mij van alle generaties...
hmmzz..hoe oud was je toen?quote:Op maandag 26 september 2005 22:34 schreef D.Rose het volgende:
[..]
veel he
en dat naar school gaan dat gok ik, helemaal zeker ben ik niet, heb toenderdtijd wel wat school gemist omdat mijn ouders toen in scheiding lagen
Mja, soms weet ik het echt niet meer.quote:Op maandag 26 september 2005 22:31 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dus dan zeg je maar niets meer?
(ja, dat kan er weer vanaf)
U is nog (bijna) piepjongquote:Op maandag 26 september 2005 22:34 schreef D.Rose het volgende:
[..]
veel he
en dat naar school gaan dat gok ik, helemaal zeker ben ik niet, heb toenderdtijd wel wat school gemist omdat mijn ouders toen in scheiding lagen
Ben jij 35 ??quote:Op maandag 26 september 2005 22:32 schreef es70 het volgende:
[..]
Zoveel... Dan is het maar goed dat je op 21 november 1981 zo braafjes naar school ging
.
jah..ik las ff trug na plaatsen van bericht!quote:
vaag is my middle namequote:Op maandag 26 september 2005 22:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mja, soms weet ik het echt niet meer.![]()
gelukkig
quote:
Dondersteen Rose welquote:Op maandag 26 september 2005 22:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat klinkt niet
D always funny Rose
je wist het niet?quote:Op maandag 26 september 2005 22:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ha![]()
ik moet toch vaker iemands profiel bekijken,
Da's iig beter dan grafsteenquote:Op maandag 26 september 2005 22:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
en dan is ondersteen dus my middle name?
Daar zit je vaak genoeg, dus kloptquote:Op maandag 26 september 2005 22:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
en dan is ondersteen dus my middle name?
Ik heb nog een uitdeelzak lays liggen!quote:Op maandag 26 september 2005 22:48 schreef D.Rose het volgende:
ik heb zin in iets lekkers............om te eten/snoepen
doet z'n naam geen eer aanquote:Op maandag 26 september 2005 22:50 schreef passie66 het volgende:
[..]
Ik heb nog een uitdeelzak lays liggen!
beter dan er overheen te struikelenquote:Op maandag 26 september 2005 22:51 schreef Bengeltje het volgende:
dan loopt hij naast zijn schoenen.
trustequote:Op maandag 26 september 2005 22:51 schreef es70 het volgende:
Ik ga mijn bed in, welterusten allemaal.
Owww. maar jij kan dat handelen...you know the drill!quote:Op maandag 26 september 2005 22:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat? Gevat? Valt wel mee hoor.
niet te vaak zeggen, dan loopt hij naast zijn schoenen.
Welterustenquote:Op maandag 26 september 2005 22:51 schreef es70 het volgende:
Ja esje...slaap lekker... truste!quote:Op maandag 26 september 2005 22:51 schreef es70 het volgende:
Dat is bij jou voeten wel mogelijk..quote:Op maandag 26 september 2005 22:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
beter dan er overheen te struikelen
Ik ga meequote:Op maandag 26 september 2005 22:57 schreef D.Rose het volgende:
ook hier is het weer bedtijd
welterusten allen
B
Jah D.vageRosehelahola enzo...hey man truste!quote:Op maandag 26 september 2005 22:57 schreef D.Rose het volgende:
ook hier is het weer bedtijd
welterusten allen
B
Hey passiequote:
Ja schoonheid truste en sweetdreamsszzzzzzzzzzzzzzz!quote:
Wat zal het alzo wezen..Talpa getjekt?quote:
Zeker, Expeditie Robinson was er op.quote:Op maandag 26 september 2005 23:03 schreef passie66 het volgende:
[..]
Wat zal het alzo wezen..Talpa getjekt?
Neuh geen tv...allereerst was ik aan het msn en met mijn toekomstige kapster...daarna met mijn zoon daarna ff met mijn maatje..en daarna was ik alhier...quote:Op maandag 26 september 2005 23:06 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zeker, Expeditie Robinson was er op.![]()
Jij?
quote:Op maandag 26 september 2005 23:08 schreef Duderinnetje het volgende:
Goedenavond
Welk geestesprikkelende onderwerp behandelen we hier vanavond?
Hoi!quote:Op maandag 26 september 2005 23:08 schreef Duderinnetje het volgende:
Goedenavond
Welk geestesprikkelende onderwerp behandelen we hier vanavond?
Geeft ook naksquote:
Ik weet van allesquote:Op maandag 26 september 2005 23:15 schreef passie66 het volgende:
[..]
Geeft ook niksop zich was hat ook van datjes en van ditjes maar dat weet jij vast wel
![]()
Nee koel...maar dan is het toch goed..we waren heel liefquote:Op maandag 26 september 2005 23:15 schreef Tha_T het volgende:
Ik zie niks ordinairs?
NU ga ik nog eens teruglezenquote:Op maandag 26 september 2005 23:18 schreef passie66 het volgende:
[..]
Nee koel...maar dan is het toch goed..we waren heel lief![]()
Veuls te verquote:Op maandag 26 september 2005 23:19 schreef Jaguarized het volgende:
Aanstaande 1 oktober is er ook een POL meet in Grunn. Lijkt me wel leuk om daar heen te gaan, yvonne komt immers ook.Jammer genoeg ken ik al die lui niet eens aangezien ik alleen maar wat meelees...
Op zich lijkt me dat ook weleens leuk..maar dan alleen maar gcsc luitjes..maar dat zit er volgens mij nooit in..quote:Op maandag 26 september 2005 23:19 schreef Jaguarized het volgende:
Aanstaande 1 oktober is er ook een POL meet in Grunn. Lijkt me wel leuk om daar heen te gaan, yvonne komt immers ook.Jammer genoeg ken ik al die lui niet eens aangezien ik alleen maar wat meelees...
MutZ wilde volgend jaar een zweefvliegtuig-meet organiseren met de GCSC'ers.quote:Op maandag 26 september 2005 23:22 schreef passie66 het volgende:
[..]
Op zich lijkt me dat ook weleens leuk..maar dan alleen maar gcsc luitjes..maar dat zit er volgens mij nooit in..
Lijkt me en koel idee...vooralsnog lijkt me dat heel aardig!quote:Op maandag 26 september 2005 23:23 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
MutZ wilde volgend jaar een zweefvliegtuig-meet organiseren met de GCSC'ers.
Ik ook niet.quote:Op maandag 26 september 2005 23:24 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Een limburg-meet heb ik nog nooit meegemaakt
Ik ga ook zo maar eens.. doei SGJquote:Op dinsdag 27 september 2005 07:09 schreef SpeedyGJ het volgende:
En ik ga weer naar mijn werklaters
![]()
Mogguhquote:
De mijne zijn alweer open. Buiten is het somber weer, en ik moet werken. Kortom een doodnormale dagquote:Op dinsdag 27 september 2005 07:20 schreef buzzer het volgende:
[..]
Mogguh
Ik doe nog verwoede pogingen om mijn ogen open te houden...
ik ben al op mijn werkquote:Op dinsdag 27 september 2005 07:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
De mijne zijn alweer open. Buiten is het somber weer, en ik moet werken. Kortom een doodnormale dag![]()
Ben je er altijd zo vroeg bij? Ik ben er nu ook, maar moest ffies wat schoonmakenquote:Op dinsdag 27 september 2005 07:29 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik ben al op mijn werk
het is behoorlijk zacht buiten
ik ben er altijd om even over zeven...quote:Op dinsdag 27 september 2005 08:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ben je er altijd zo vroeg bij? Ik ben er nu ook, maar moest ffies wat schoonmaken![]()
mogguh Shreeverquote:
Doe je goed...quote:Op dinsdag 27 september 2005 08:34 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik ben er altijd om even over zeven...
Ik ookquote:Op dinsdag 27 september 2005 08:39 schreef Shreever het volgende:
Ik ben droog op mijn werk aangekomen
sorryquote:Op dinsdag 27 september 2005 08:39 schreef Shreever het volgende:
Ik ben droog op mijn werk aangekomen
Hopelijk vanmiddag ook weer droog terugquote:
Geen probleem hoor, zit hier op een leren stoel en dat gaat anders glijden enzoquote:
vervelend, die leren stoelenquote:Op dinsdag 27 september 2005 08:56 schreef Shreever het volgende:
[..]
Geen probleem hoor, zit hier op een leren stoel en dat gaat anders glijden enzo
Ik zou graag een stukje komen halenquote:Op dinsdag 27 september 2005 08:57 schreef Shreever het volgende:
Ik heb die boterkoek trouwens maar meegenomen naar mijn werk.
Voorlopig ga ik dus maar niet bakken als ik toch niet van die zooi afkom
gelukkigquote:Op dinsdag 27 september 2005 08:56 schreef Shreever het volgende:
[..]
Geen probleem hoor, zit hier op een leren stoel en dat gaat anders glijden enzo
Kom maar hoor, dan heb ik in ieder geval wat te doen hier op mn werkquote:Op dinsdag 27 september 2005 08:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik zou graag een stukje komen halen![]()
Ik ben helaas hard aan het werk *kuch*.. en 't is ook een beetje ver geloof ikquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:05 schreef Shreever het volgende:
[..]
Kom maar hoor, dan heb ik in ieder geval wat te doen hier op mn werk
ach, dan houden we elkaar toch gewoon op deze manier bezigquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik ben helaas hard aan het werk *kuch*.. en 't is ook een beetje ver geloof ik
Mornin mutsje, beetje bijgekomen al?quote:
beetje op en neer rijden voor boterkoekquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:09 schreef Shreever het volgende:
[..]
ach, dan houden we elkaar toch gewoon op deze manier bezig![]()
Je moet er maar wat voor overhebben hoorquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
beetje op en neer rijden voor boterkoek![]()
![]()
goed puntquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:13 schreef Shreever het volgende:
[..]
Je moet er maar wat voor overhebben hoor
Beetjequote:Op dinsdag 27 september 2005 09:09 schreef Shreever het volgende:
[..]
Mornin mutsje, beetje bijgekomen al?
Ik noem de .com nooitquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wowmorgen de moc. er nog voor, maar dit is al heel wat
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |