wat liefquote:Op maandag 26 september 2005 21:58 schreef passie66 het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker dat jij ze aankan...daar heb ik geen bang van...alleen jij was wel de first and the last and always die er voor mij was...![]()
Koel!quote:Op maandag 26 september 2005 21:57 schreef es70 het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat je niet met een gebroken geweertje rondloopt.
Ik heb 'm nog![]()
Niet bepaald...quote:
Ja uit alles maak ik op dat jij nogal een slopende ziekte doormaakt...is er enig kans op verbetering?quote:
Ze zijn bij moeders?quote:Op maandag 26 september 2005 21:53 schreef passie66 het volgende:
[..]
Mwoah pieken en dalen laten we maar zeggen maar over het algemeen gaat wel goed! Nu is het weer even wat minder omdat de kinders weer weg zijn..
quote:Op maandag 26 september 2005 21:58 schreef passie66 het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker dat jij ze aankan...daar heb ik geen bang van...alleen jij was wel de first and the last and always die er voor mij was...![]()
Dodewaard moet dicht! Dodewaard moet dicht!quote:Op maandag 26 september 2005 22:01 schreef passie66 het volgende:
[..]
Koel!
Destijds liep ik nog mee te bleren:
eet nooit geen appeltaart
in de buurt van dodewaard
daar krijg je kanker van
al in je hersenpan
dus je begrijpt me al![]()
Ja weer bij moeders...och wat was het toch weer fijn dat we samen waren...na vijf jaar kan ik er nog steeds niet aan wennen ze te moeten missen...toch nu ik weer onlijn ben msn ik veel met hun!quote:Op maandag 26 september 2005 22:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ze zijn bij moeders?![]()
[..]Waarom niet he, je bent aardig, dus dat is makkelijk.
Tsja komt dat nou allemaal door dat fokradioprogjedingetje dat het hier maandags alzo belabbert aantoe gaat kwa snelheid?quote:Op maandag 26 september 2005 22:08 schreef buzzer het volgende:
ik ben zo ondersteboven van de snelheid, dat ik maar naar bed ga
Och es toch...je bent zo oud als dat je je voelt...ennuh volgens zit jij nog steeds in je puberjaren..evenals ik enzo (lees:3e jeugd in mijn geval dan..hihi)quote:Op maandag 26 september 2005 22:05 schreef es70 het volgende:
[..]
Dodewaard moet dicht! Dodewaard moet dicht!
Shit, ik voel me ineens wel heel erg oud
quote:Op maandag 26 september 2005 22:08 schreef buzzer het volgende:
ik ben zo ondersteboven van de snelheid, dat ik maar naar bed ga
Hey dolle..ik miste je al!quote:
Goh ja..toen zat ik ook op school en had zeg maar gespijbeld...ik gaf aan dat ik daarnaartoe MOEST...en dat werd geaccepteerd!...quote:Op maandag 26 september 2005 22:15 schreef es70 het volgende:
Mèn, die demonstratie was op 21 november 1981... Ik liep daar gewoon als 11-jarige mee in die mensenmassa...
Jammer dat er maar zo weinig veranderd in de loop der jaren.
gheghe lache D.quote:Op maandag 26 september 2005 22:20 schreef D.Rose het volgende:
*post dat ie lurkt
Mijn moeder vond het zeer okay dat ik meewilde en heeft dat ook keurig aangegeven op school (en had geen tegenwerpingen geaccepteerdquote:Op maandag 26 september 2005 22:19 schreef passie66 het volgende:
[..]
Goh ja..toen zat ik ook op school en had zeg maar gespijbeld...ik gaf aan dat ik daarnaartoe MOEST...en dat werd geaccepteerd!...
Toch vind ik het wat milder geworden de afgelopen jaren wat betreft tegen de ivoren toren ingaan..
(patatgeneratie van tegenwoordig)
Post 's ff wat je op 21 november 1981 deed, veel interessanterquote:Op maandag 26 september 2005 22:20 schreef D.Rose het volgende:
*post dat ie lurkt
Tsja...BreEzaH en vreemdgaanquote:Op maandag 26 september 2005 22:22 schreef es70 het volgende:
[..]
Mijn moeder vond het zeer okay dat ik meewilde en heeft dat ook keurig aangegeven op school (en had geen tegenwerpingen geaccepteerd).
Volgens mij is de patatgeneratie nog maar voor weinig warm te krijgen.
*nadenktquote:Op maandag 26 september 2005 22:23 schreef es70 het volgende:
[..]
Post 's ff wat je op 21 november 1981 deed, veel interessanter.
Heel braafquote:Op maandag 26 september 2005 22:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
*nadenkt
uhhh
eten, slapen, school waarschijnlijk
Vreemdgaan is toch niet aan de patatgeneratie voorbehouden, da's volgens mij van alle generaties...quote:
4 jaar en 6 wekenquote:Op maandag 26 september 2005 22:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Heel braaf. Jij bent jonger dan mij, toch
![]()
dus dan zeg je maar niets meer?quote:Op maandag 26 september 2005 22:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
ja, weet niet wat er de laatste tijd aan de hand is
quote:
veel hequote:Op maandag 26 september 2005 22:32 schreef es70 het volgende:
[..]
Zoveel... Dan is het maar goed dat je op 21 november 1981 zo braafjes naar school ging
.
Juh es..klopt wel...maar tegenwoordig begeef ik me weer in het stapgebeuren en daar blijkt dat de allernormaalstegangvanzaken zijnde dus vreemd te gaan te zijn..(ofwas ik dan altijd zo naieF)quote:Op maandag 26 september 2005 22:29 schreef es70 het volgende:
[..]
Vreemdgaan is toch niet aan de patatgeneratie voorbehouden, da's volgens mij van alle generaties...
hmmzz..hoe oud was je toen?quote:Op maandag 26 september 2005 22:34 schreef D.Rose het volgende:
[..]
veel he
en dat naar school gaan dat gok ik, helemaal zeker ben ik niet, heb toenderdtijd wel wat school gemist omdat mijn ouders toen in scheiding lagen
Mja, soms weet ik het echt niet meer.quote:Op maandag 26 september 2005 22:31 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dus dan zeg je maar niets meer?
(ja, dat kan er weer vanaf)
U is nog (bijna) piepjongquote:Op maandag 26 september 2005 22:34 schreef D.Rose het volgende:
[..]
veel he
en dat naar school gaan dat gok ik, helemaal zeker ben ik niet, heb toenderdtijd wel wat school gemist omdat mijn ouders toen in scheiding lagen
Ben jij 35 ??quote:Op maandag 26 september 2005 22:32 schreef es70 het volgende:
[..]
Zoveel... Dan is het maar goed dat je op 21 november 1981 zo braafjes naar school ging
.
jah..ik las ff trug na plaatsen van bericht!quote:
vaag is my middle namequote:Op maandag 26 september 2005 22:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mja, soms weet ik het echt niet meer.![]()
gelukkig
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |