ik lok helemaal niks uit! Wat denk je wel niet!quote:Op maandag 26 september 2005 21:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
YW![]()
Zijn de anderen iets gaan uitlokken, of waar slaat de TT op?
Zeg eppo, wie denk je wel dat je bent.quote:Op maandag 26 september 2005 21:05 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik lok helemaal niks uit! Wat denk je wel niet!
Kom maar mee naar buiten jij
*popcorn afpaktquote:Op maandag 26 september 2005 21:09 schreef buzzer het volgende:
*popcorn pakt
lekkerquote:Op maandag 26 september 2005 21:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
*popcorn afpakt
qu is een watje die durft toch niet.
*pocorn in B. dr gezicht gooit*quote:Op maandag 26 september 2005 21:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
*popcorn afpakt
gelukkig, ik hou helemaal niet van popcornquote:Op maandag 26 september 2005 21:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
*popcorn afpakt
Waarom pak je het danquote:Op maandag 26 september 2005 21:17 schreef buzzer het volgende:
[..]
gelukkig, ik hou helemaal niet van popcorn![]()
AUWquote:Op maandag 26 september 2005 21:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zeg bitch![]()
Mutz stomp in de maag geeft.
* op tijd bukt en B. naar buiten sleurt*quote:Op maandag 26 september 2005 21:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
* Bengeltje met handen om zich heen zwiept. en qu een bloedneus slaat.
* Nagels in qu zijn been zet en flink knijpt....quote:Op maandag 26 september 2005 21:26 schreef qu63 het volgende:
[..]
* op tijd bukt en B. naar buiten sleurt*
B. aan de haren naar buiten sleurt en ondertussen B.'s nagels wegduwt*quote:Op maandag 26 september 2005 21:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
* Nagels in qu zijn been zet en flink knijpt....![]()
quote:Op maandag 26 september 2005 21:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
@%#$ jij t.....woorden inslikt.
Zeg, jij imbiciel, wil je dat wel laten,quote:Op maandag 26 september 2005 21:29 schreef qu63 het volgende:
[..]
B. aan de haren naar buiten sleurt en ondertussen B.'s nagels wegduwt*
voor de vormquote:
*Bengeltje laat struikelen en ziet hoe ze keihard onderuit gaat...quote:
* Aan broekspijp van MutZ trekt , krrrrrrrrrr scheurquote:Op maandag 26 september 2005 21:35 schreef MutZ het volgende:
[..]
*Bengeltje laat struikelen en ziet hoe ze keihard onderuit gaat...
*Opstaat en haar keihard uit gaat lachen...
Ok, ik moest lachen...quote:Op maandag 26 september 2005 21:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
* Aan broekspijp van MutZ trekt , krrrrrrrrrr scheur![]()
*wijst ........ kijk kijk MutZ in de blote kont.
Ohhh Es,quote:Op maandag 26 september 2005 21:38 schreef es70 het volgende:
*Binnenstampt*![]()
Beetje knokken hier? Geweld heeft nog nooit iets opgelost, jullie maken me verdrietig
.
Mot je ook klappuh?quote:Op maandag 26 september 2005 21:38 schreef es70 het volgende:
*Binnenstampt*![]()
Beetje knokken hier? Geweld heeft nog nooit iets opgelost, jullie maken me verdrietig
.
Whaahahaha, Joh dat was qu, mij krijg je niet opgetildquote:Op maandag 26 september 2005 21:41 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ok, ik moest lachen...
*Snel bedekt
*Bengeltje aan haar shirt beetpakt en haar daaraan wegslingert...
Hai Passie,quote:Op maandag 26 september 2005 21:43 schreef passie66 het volgende:
Wijze woorden es, btw wel heftig als vrouwen onder elkaar vechten!
Hoi trouwens allemaal![]()
Zeg, beetje respect voor mijn grijze(nde) haren mag ook wel, snotneusquote:
Hoi Bengeltje, alles goed bij u aldaar?quote:
Ik kan zo wijs uit de hoek komen somsquote:Op maandag 26 september 2005 21:43 schreef passie66 het volgende:
Yep, en met u meneer?quote:Op maandag 26 september 2005 21:46 schreef passie66 het volgende:
[..]
Hoi Bengeltje, alles goed bij u aldaar?
Hoi passiequote:Op maandag 26 september 2005 21:43 schreef passie66 het volgende:
Nou uhh, ik kan ze wel aan maar als je zin hebt.quote:Op maandag 26 september 2005 21:48 schreef passie66 het volgende:
(hulp nodig trouwens Bengel?)
*mouwen opstroopt!
Wijze woorden, maar veel indruk maken ze kennelijk nietquote:Op maandag 26 september 2005 21:48 schreef passie66 het volgende:
(hulp nodig trouwens Bengel?)
*mouwen opstroopt!
Oepsquote:Op maandag 26 september 2005 21:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Whaahahaha, Joh dat was qu, mij krijg je niet opgetild![]()
Ik zie geen grijze haren...quote:Op maandag 26 september 2005 21:46 schreef es70 het volgende:
[..]
Zeg, beetje respect voor mijn grijze(nde) haren mag ook wel, snotneus.
Mwoah pieken en dalen laten we maar zeggen maar over het algemeen gaat wel goed! Nu is het weer even wat minder omdat de kinders weer weg zijn..quote:
Nee hoor es...ik ben eigenlijk ook gewoon een passiefist...quote:Op maandag 26 september 2005 21:50 schreef es70 het volgende:
[..]
Wijze woorden, maar veel indruk maken ze kennelijk niet. Ook gij....
.
Dat is het probleem juist... Ik zie dus geen grijze haren, dus hoe kan ik daar dan respect voor hebben??quote:
Dan hoop ik voor je dat je niet met een gebroken geweertje rondlooptquote:Op maandag 26 september 2005 21:55 schreef passie66 het volgende:
[..]
Nee hoor es...ik ben eigenlijk ook gewoon een passiefist...![]()
Dat weet ik wel zeker dat jij ze aankan...daar heb ik geen bang van...alleen jij was wel de first and the last and always die er voor mij was...quote:Op maandag 26 september 2005 21:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nou uhh, ik kan ze wel aan maar als je zin hebt.![]()
Kan slechter...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |