Veuls te verquote:Op maandag 26 september 2005 23:19 schreef Jaguarized het volgende:
Aanstaande 1 oktober is er ook een POL meet in Grunn. Lijkt me wel leuk om daar heen te gaan, yvonne komt immers ook.Jammer genoeg ken ik al die lui niet eens aangezien ik alleen maar wat meelees...
Op zich lijkt me dat ook weleens leuk..maar dan alleen maar gcsc luitjes..maar dat zit er volgens mij nooit in..quote:Op maandag 26 september 2005 23:19 schreef Jaguarized het volgende:
Aanstaande 1 oktober is er ook een POL meet in Grunn. Lijkt me wel leuk om daar heen te gaan, yvonne komt immers ook.Jammer genoeg ken ik al die lui niet eens aangezien ik alleen maar wat meelees...
MutZ wilde volgend jaar een zweefvliegtuig-meet organiseren met de GCSC'ers.quote:Op maandag 26 september 2005 23:22 schreef passie66 het volgende:
[..]
Op zich lijkt me dat ook weleens leuk..maar dan alleen maar gcsc luitjes..maar dat zit er volgens mij nooit in..
Lijkt me en koel idee...vooralsnog lijkt me dat heel aardig!quote:Op maandag 26 september 2005 23:23 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
MutZ wilde volgend jaar een zweefvliegtuig-meet organiseren met de GCSC'ers.
Ik ook niet.quote:Op maandag 26 september 2005 23:24 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Een limburg-meet heb ik nog nooit meegemaakt
Ik ga ook zo maar eens.. doei SGJquote:Op dinsdag 27 september 2005 07:09 schreef SpeedyGJ het volgende:
En ik ga weer naar mijn werklaters
![]()
Mogguhquote:
De mijne zijn alweer open. Buiten is het somber weer, en ik moet werken. Kortom een doodnormale dagquote:Op dinsdag 27 september 2005 07:20 schreef buzzer het volgende:
[..]
Mogguh
Ik doe nog verwoede pogingen om mijn ogen open te houden...
ik ben al op mijn werkquote:Op dinsdag 27 september 2005 07:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
De mijne zijn alweer open. Buiten is het somber weer, en ik moet werken. Kortom een doodnormale dag![]()
Ben je er altijd zo vroeg bij? Ik ben er nu ook, maar moest ffies wat schoonmakenquote:Op dinsdag 27 september 2005 07:29 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik ben al op mijn werk
het is behoorlijk zacht buiten
ik ben er altijd om even over zeven...quote:Op dinsdag 27 september 2005 08:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ben je er altijd zo vroeg bij? Ik ben er nu ook, maar moest ffies wat schoonmaken![]()
mogguh Shreeverquote:
Doe je goed...quote:Op dinsdag 27 september 2005 08:34 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik ben er altijd om even over zeven...
Ik ookquote:Op dinsdag 27 september 2005 08:39 schreef Shreever het volgende:
Ik ben droog op mijn werk aangekomen
sorryquote:Op dinsdag 27 september 2005 08:39 schreef Shreever het volgende:
Ik ben droog op mijn werk aangekomen
Hopelijk vanmiddag ook weer droog terugquote:
Geen probleem hoor, zit hier op een leren stoel en dat gaat anders glijden enzoquote:
vervelend, die leren stoelenquote:Op dinsdag 27 september 2005 08:56 schreef Shreever het volgende:
[..]
Geen probleem hoor, zit hier op een leren stoel en dat gaat anders glijden enzo
Ik zou graag een stukje komen halenquote:Op dinsdag 27 september 2005 08:57 schreef Shreever het volgende:
Ik heb die boterkoek trouwens maar meegenomen naar mijn werk.
Voorlopig ga ik dus maar niet bakken als ik toch niet van die zooi afkom
gelukkigquote:Op dinsdag 27 september 2005 08:56 schreef Shreever het volgende:
[..]
Geen probleem hoor, zit hier op een leren stoel en dat gaat anders glijden enzo
Kom maar hoor, dan heb ik in ieder geval wat te doen hier op mn werkquote:Op dinsdag 27 september 2005 08:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik zou graag een stukje komen halen![]()
Ik ben helaas hard aan het werk *kuch*.. en 't is ook een beetje ver geloof ikquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:05 schreef Shreever het volgende:
[..]
Kom maar hoor, dan heb ik in ieder geval wat te doen hier op mn werk
ach, dan houden we elkaar toch gewoon op deze manier bezigquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik ben helaas hard aan het werk *kuch*.. en 't is ook een beetje ver geloof ik
Mornin mutsje, beetje bijgekomen al?quote:
beetje op en neer rijden voor boterkoekquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:09 schreef Shreever het volgende:
[..]
ach, dan houden we elkaar toch gewoon op deze manier bezig![]()
Je moet er maar wat voor overhebben hoorquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
beetje op en neer rijden voor boterkoek![]()
![]()
goed puntquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:13 schreef Shreever het volgende:
[..]
Je moet er maar wat voor overhebben hoor
Beetjequote:Op dinsdag 27 september 2005 09:09 schreef Shreever het volgende:
[..]
Mornin mutsje, beetje bijgekomen al?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |