Ik nietquote:
Battlefield: Modern Combatquote:Op maandag 26 september 2005 08:48 schreef donald_dick het volgende:
ik wil nog 1 grote klappr op de xbox
Je moet ff Fifa2006 wegstrepen en Pro Evo 5 daar neerzettenquote:Op maandag 26 september 2005 08:47 schreef dady het volgende:
Zoveel spellen moet ik nog spelen.
Fahrenheit
Far Cry
Fifa 2006
Burnout 4
Outlaw Tennis.
Heb er helemaal geen tijd voor.
Ik wacht nog steeds op de IGN reviewquote:
Voorlopig niet inderdaad... ik wacht nog in spanning op TW2006, ik zie overal boxart "live enabled" ben zo weer 4 maanden zoet.quote:
hahahahahahquote:Op maandag 26 september 2005 09:24 schreef Dj_White_Night het volgende:
xbox 360 is sowieso niet Nxt Gen... in de zin van technologische hoogstandje, het is nog steeds een Pc ( X ) in een doos ( BOX ) alleen nu met meer power.
Niks nieuws alleen 360 rond gegaan
BHM, je mag niet klonen als je gebanned bent.quote:Op maandag 26 september 2005 09:24 schreef Dj_White_Night het volgende:
xbox 360 is sowieso niet Nxt Gen... in de zin van technologische hoogstandje, het is nog steeds een Pc ( X ) in een doos ( BOX ) alleen nu met meer power.
Niks nieuws alleen 360 rond gegaan
Ja, als ie Live gaat denk ik ook wel dat ik een balletje ga slaan.quote:Op maandag 26 september 2005 09:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Voorlopig niet inderdaad... ik wacht nog in spanning op TW2006, ik zie overal boxart "live enabled" ben zo weer 4 maanden zoet.
Ja mooi, moeilijk verslaafd geweest aan 2004quote:Op maandag 26 september 2005 09:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, als ie Live gaat denk ik ook wel dat ik een balletje ga slaan..
Waar kan ik dan processors kopen met 3 cores?quote:Op maandag 26 september 2005 09:24 schreef Dj_White_Night het volgende:
in de zin van technologische hoogstandje
quote:Op maandag 26 september 2005 09:51 schreef twi het volgende:
[..]
BHM, je mag niet klonen als je gebanned bent.
yo twi.... BHM ben ik nie...quote:BHM, je mag niet klonen als je gebanned bent.
= een technologie die niet op de markt is.quote:Op maandag 26 september 2005 11:00 schreef Dj_White_Night het volgende:
[..]
yo twi.... BHM ben ik nie...
3 cores = 3 X power.
CELL zijn eigenlijk ook gewoon 7 CPU's... de basis is gewoon hetzelfdequote:Op maandag 26 september 2005 11:05 schreef Dj_White_Night het volgende:
maar nog steeds van deze generatie... sony CELL is een poging tot de huidige manier van technologie te veranderen.
Maar xbox is gewoon power.. ( is de xbox sowieso in mijn ogen... pc-doos)
NGB is NG met alle hurricane packs en wat extra moeilijkheidsgraden en shit.quote:Op maandag 26 september 2005 11:09 schreef kepler het volgende:
Ninja Gaiden Black is toch niet een geheel nieuw deel
alleen maar een uitbreiding op het eerste deel toch?
Ik raad je aan om eens wat lessen computerarchitectuur te volgen en niet zo dom te lullen en een ander topic te vervuilen.quote:Op maandag 26 september 2005 11:05 schreef Dj_White_Night het volgende:
maar nog steeds van deze generatie... sony CELL is een poging tot de huidige manier van technologie te veranderen.
Wat een onzin zeg, :d.quote:Op maandag 26 september 2005 11:05 schreef Dj_White_Night het volgende:
niet de moeite dus...quote:Op maandag 26 september 2005 11:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
NGB is NG met alle hurricane packs en wat extra moeilijkheidsgraden en shit.
Volgens de reviews wel,... en voor Noot helemaal... hij kan Ninja Dog proberen. Mission mode ziet er ook cool uit. Alternatieve storyline en nog meer. Ik twijfel nog heel ergquote:
hm, maar het is zeker wel de volle prijs?quote:Op maandag 26 september 2005 11:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Volgens de reviews wel,... en voor Noot helemaal... hij kan Ninja Dog proberen. Mission mode ziet er ook cool uit. Alternatieve storyline en nog meer. Ik twijfel nog heel erg![]()
Makkelijkheidsgraden bedoel je.quote:Op maandag 26 september 2005 11:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
NGB is NG met alle hurricane packs en wat extra moeilijkheidsgraden en shit.
Nope, hij komt met een lage prijs in de winkels geloof ik.quote:Op maandag 26 september 2005 11:26 schreef kepler het volgende:
[..]
hm, maar het is zeker wel de volle prijs?
Volgens mij komen zowel NG Black als Fable Lost Chapters voor een budget prijs uit.quote:Op maandag 26 september 2005 11:26 schreef kepler het volgende:
[..]
hm, maar het is zeker wel de volle prijs?
Precies. Al twijfel ik wel over NG Blackquote:Op maandag 26 september 2005 11:58 schreef H.Flick het volgende:
Ik vind het wel lekker zo trouwens, zonder hypes. Kan ik rustig aan mn backlog werken.
Issie al uit eigenlijk?quote:Op maandag 26 september 2005 12:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
NGB is 25 euro.
Netjesquote:Op maandag 26 september 2005 12:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
NGB is 25 euro.
Mooie prijs. Daarvoor haal ik hem wel.quote:Op maandag 26 september 2005 12:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
NGB is 25 euro.
7 Oktober.quote:Op maandag 26 september 2005 13:22 schreef Bastard het volgende:
TW2006... waar beeeeeeeen je??
Ik weet haast wel zeker dat je dit spel nu al goedkoper kan krijgen via marktplaats ed.quote:Op maandag 26 september 2005 13:27 schreef Smots het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik Fahrenheit voor 21 Pond 50 zal bestellen via Cd-wow....
quote:Op maandag 26 september 2005 13:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
ja sprak EA net, die dacht dat ie al uit was
Hij zei, die is al uit hoor.. samen met burnout..quote:Op maandag 26 september 2005 13:47 schreef gijsje79 het volgende:
[..]Wat zei je, doe mij maar een exemplaar
Ff rondzoeken dan he.quote:Op maandag 26 september 2005 13:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hij zei, die is al uit hoor.. samen met burnout..![]()
Zou tijd worden, hij is echt cool.quote:Op maandag 26 september 2005 12:53 schreef Gamedemon het volgende:
ik ben helemaal into kotor 2 atm
ik heb zojuist rellen veroorzaakt op onderan
echt verslavend weer, 16 uur gespeeld nu
Ik ookquote:Op maandag 26 september 2005 13:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Mooie prijs. Daarvoor haal ik hem wel.
ik zie 'm o.a. voor ¤40 en ¤45 staan (voor Xbox), da's heel wat meer dan de omgerekende ¤31,50 die ik kwijt ben voor een nieuw exemplaar.quote:Op maandag 26 september 2005 13:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik weet haast wel zeker dat je dit spel nu al goedkoper kan krijgen via marktplaats ed.
Dat omdat de replay waarde () natuurlijk laag ligt, UItgespeeld is uitgespeeld.
Stel afzetters danquote:Op maandag 26 september 2005 14:47 schreef Smots het volgende:
[..]
ik zie 'm o.a. voor ¤40 en ¤45 staan (voor Xbox), da's heel wat meer dan de omgerekende ¤31,50 die ik kwijt ben voor een nieuw exemplaar.
quote:Op maandag 26 september 2005 13:22 schreef Bastard het volgende:
TW2006... waar beeeeeeeen je??
quote:So, I Got My Hands On Tiger Woods 2006
And Its all gone a bit shit ( unless this is some kind of beta )
The hardcore Woods' fans will be horrified to note that the putting system has changed. - okay.. to make the game harder. But its ripped straight from Hot Shots golf ( wire frame putting green, with directional indicators ) NO CADDY TIPS.. just a " what if " kind of tip, with a ball travel line.
the menus and presentation is shite as well. Oh, and the framerate of the game has slowed down too and, in Gameface™ there's a new shit addition, where you can piss about with your characters JOINTS when he/she takes a swing.
oh, and your golfer can now speak. There are preset voices... but its a shame a voice recording function wasn't implemented.
stick with Tiger Woods 2005 for god sakes - it looks better, plays better and is more fun. I think EA are trying to turn this fun game into bloody Links golf.
this is my impression of the game after 2 18 hole rounds. I hope the 360 version isn't based on , or looks like this.
http://www.rllmukforum.com/index.php?showtopic=101484
Gijs, iemand die The Goat Ceeper heet en post op een nono forum, neem ik niet serieus. Ik weet niet hoe dat bij jou zit, maar ik kijk liever dan naar een objectieve mening.quote:
Posters op dat forum zijn meestal wel vrij objectief.quote:Op maandag 26 september 2005 18:57 schreef Bastard het volgende:
Gijs, iemand die The Goat Ceeper heet en post op een nono forum, neem ik niet serieus. Ik weet niet hoe dat bij jou zit, maar ik kijk liever dan naar een objectieve mening.
Als ik op dit forum een scheve mening wil vragen luister ik wel naar BMH bijv..![]()
dude ik zit op onderran...ben er nog niet af dus hou je spoilers voor je man, ik kies iig voor die generaal omdat zijn bedoelingen evil zijnquote:Op maandag 26 september 2005 13:56 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Zou tijd worden, hij is echt cool.
Op onderan moet je toch kiezen tussen de koningin en de generaal?
Ik heb ze allemaal afgeslacht
Darth Vader is de vader van Luke!quote:Op maandag 26 september 2005 19:28 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
dude ik zit op onderran...ben er nog niet af dus hou je spoilers voor je man, ik kies iig voor die generaal omdat zijn bedoelingen evil zijn![]()
quote:Op maandag 26 september 2005 19:30 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Darth Vader is de vader van Luke!
quote:Op maandag 26 september 2005 20:23 schreef twi het volgende:
Om het in Bastard's termen te zeggen: ik trek 't gewoon niet, Gijs
Laadtijden zijn echt kut, maar was in Kotor 1 ook al zo.quote:Op maandag 26 september 2005 21:04 schreef Gamedemon het volgende:
Wat is dat swoop racen toch tyfus irritant geworden in kotor 2, je moet gvd een minuut laden voor je een herkansing kan doen, en springen met je swoop racer? waar de fuck gaat dat over?
das niet waar, na 2 keer spelen heb ik 2 totaal andere spellen gespeelt, letterlijk en figuurlijkquote:Op maandag 26 september 2005 13:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik weet haast wel zeker dat je dit spel nu al goedkoper kan krijgen via marktplaats ed.
Dat omdat de replay waarde () natuurlijk laag ligt, UItgespeeld is uitgespeeld.
Een van de hurricane packs heeft een controleerbare cam...... het complete spel maar dan moeilijker is de eerste pack geloof ik.quote:Op maandag 26 september 2005 21:42 schreef H.Flick het volgende:
Ik vind gewoon al die platformdingen in NG veel te moeilijk. Mede dankzij de camera en omdat je amper overzicht hebt. Het vechten is geweldig, maar dat platformen moeten ze maar niet meer doen.
Ik snap dus echt niet hoe dat allemaal werkt. Ik heb die packs gedownload, maar ik heb geen idee waar ik ze moet startenquote:Op maandag 26 september 2005 22:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Een van de hurricane packs heeft een controleerbare cam...... het complete spel maar dan moeilijker is de eerste pack geloof ik.
connectie met live hebben zoals eerder uitgelegtquote:Op maandag 26 september 2005 22:07 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik snap dus echt niet hoe dat allemaal werkt. Ik heb die packs gedownload, maar ik heb geen idee waar ik ze moet starten.
Met Live.... tournament starten..... daar vind je de packs... alsof je online speelt, maar toegegeven... ik vind die uitleg en menustructuur ook kont !quote:Op maandag 26 september 2005 22:07 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik snap dus echt niet hoe dat allemaal werkt. Ik heb die packs gedownload, maar ik heb geen idee waar ik ze moet starten.
Ja, dat weet ik. Maar dan is het nog onduidelijk.quote:Op maandag 26 september 2005 22:07 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
connectie met live hebben zoals eerder uitgelegt
Ik kan nog wel even zonder. Heb nog genoeg te gamen voorlopig. Zeker met Civ 4 dalukquote:Op maandag 26 september 2005 07:44 schreef Strolie75 het volgende:
Afgelopen weekend Manhunt uitgespeeld. Zeker de moeite waard en hele grote aanrader.
Nu even wachten tot Conker en Pirates! goedkoper zijn dat ga ik deze ook halen.
Who needs next-gen?
quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:20 schreef Gamedemon het volgende:
morgen ofzo, het grote : Hoe start ik de hurricane pack van ninja gaiden © op
Hij speelt ook erg lekker.quote:Op dinsdag 27 september 2005 08:33 schreef Chocobo het volgende:
Far Cry scoort hoog
http://xbox.ign.com/articles/653/653891p1.html
[afbeelding]
[afbeelding]
En als je het had, RS4 is het niet echt waard.quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:07 schreef twi het volgende:
Ach, waar zeur ik over, ik heb geen Live meer
Ros er wat van die vuurballen tegenaan (Ninpo) en gooi de horizontale werpster een paar keer en ze zijn zo weg (maar die heb je waarschijnlijk niet gevonden). Beetje oefenen met boogschieten (explosieve pijlen) en je hebt ze zo weggebonjourd. Voordat je de platforms over gaat steken moet je wel beide schakelaars activeren, anders kan je het wel vergeten.quote:Op maandag 26 september 2005 21:20 schreef H.Flick het volgende:
Met Ninja Gaiden ben ik inmiddels weer op het punt waar ik de vorige keer afgehaakt ben. Ik zit nu bij die vliegende robotjes in de hangar met die treinen. Ik vind het weer zo irritant. Ik schiet ze telkens uit de lucht met mn pijlen, maar ze blijven terug komen. Bovendien moet je daar volop platformen en door de camera spring ik telkens mis...
iemand tips?
21 oktober.quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:24 schreef Kiff het volgende:
[..]
Ros er wat van die vuurballen tegenaan (Ninpo) en gooi de horizontale werpster een paar keer en ze zijn zo weg (maar die heb je waarschijnlijk niet gevonden). Beetje oefenen met boogschieten (explosieve pijlen) en je hebt ze zo weggebonjourd. Voordat je de platforms over gaat steken moet je wel beide schakelaars activeren, anders kan je het wel vergeten.
Iemand die weet of Ninja Gaiden Black in europa uitgebracht zal worden en zo ja wanneer?
Misschien dat ik er een paar games voor inruil !quote:
IGN hun mening, eigenlijk allemaal kleine verbeteringen tov vorige delen, net wat mooier, net wat smoother, maar geen onverwachte succesen. Prima, works for me!quote:Op maandag 26 september 2005 18:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Posters op dat forum zijn meestal wel vrij objectief.
Maar ik wacht op de reviews, en als ik hem haal is het voor de 360.
ik ga hem ook halenquote:Op dinsdag 27 september 2005 15:07 schreef Chocobo het volgende:
Ik ga Far Cry halen vrijdag.... ik ruil er wat games voor in waar ik niet veel meer mee doeHeb de review gelezen en ben eruit
Nja, ik heb in mijn achterhoofd nog steeds dat ik TW2004 beter vond dan 2005.quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:09 schreef Bastard het volgende:
IGN hun mening, eigenlijk allemaal kleine verbeteringen tov vorige delen, net wat mooier, net wat smoother, maar geen onverwachte succesen. Prima, works for me!
Ik haal hem niet.quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:07 schreef Chocobo het volgende:
Ik ga Far Cry halen vrijdag.... ik ruil er wat games voor in waar ik niet veel meer mee doeHeb de review gelezen en ben eruit
Single player is erg kort volgens IGN. En het hele concept trekt me niet zo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vergeleken met de (ondertussen) redelijk verouderde graphics van de PC-editie ziet F.C.I. er erg goed uit.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:13 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb Far Cry voor de PC, maar daar ben ik nooit ver mee gekomen omdat mijn PC het eigenlijk niet trok. En ik vertik het om een grafische kaart te kopen voor de prijs van 2 Xbox360's.
Voor de Xbox laat ik hem maar liggen.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:27 schreef H.Flick het volgende:
Wat mij op de PC erg tegenviel was datHm, dan ga je de Xbox-versie denk ik helemaal niet leuk vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
Zekers niet verkeerd.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:05 schreef Chocobo het volgende:
ftp://ftp.ubi.com/emea/fci/videos/FCI_multiplayer_trailer.zip
[afbeelding]
heel cool kan niet wachtenquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:05 schreef Chocobo het volgende:
Hele coole Xbox Live movie van Far Cry instincts![]()
Dat knutselen met die booby traps lijkt me geweldig man
En let op die gozer die niet kan snipen.... er komt iets afgevlogen op hem.... tevens een hele coole aktie vanuit een jeep !!
[afbeelding]
trailer ziet er erg cool uit, alleen is het de vraag of die akties ook daadwerkelijk op live zullen voorkomen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:05 schreef Chocobo het volgende:
En let op die gozer die niet kan snipen.... er komt iets afgevlogen op hem.... tevens een hele coole aktie vanuit een jeep !!
[afbeelding]
Nog nooit Far Cry 1.3 op SM3.0 hardware gezien zeker? En al helemaal niet met HDR aan zeker?quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:31 schreef Smots het volgende:
[..]
Vergeleken met de (ondertussen) redelijk verouderde graphics van de PC-editie ziet F.C.I. er erg goed uit.
Staat vast in het boekje.quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Iemand die weet hoe ik mijn zelfgemaakte map kan gebruiken bij multiplayer? (FarCry)
Map gebruiken en opslaan? Geen probleem...... open je laatste map. Save deze in je 'idiot warez hoer' folder en start die op met de 'probeer anders eens te betalen voor een spel' run functie.quote:
Schutter in de tank? Antitank mijnen?quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:37 schreef Gamedemon het volgende:
en die tank gaat ook nog wel, je moet heel snel die schutter uit zijn tank schieten, en dan snel anti tank mijnen spammen, de eerste keer bleef ik bij die pijlen kist staan, dan had ik wat cover van die kist, niet dat het je zal redden maargoed
quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Map gebruiken en opslaan? Geen probleem...... open je laatste map. Save deze in je 'idiot warez hoer' folder en start die op met de 'probeer anders eens te betalen voor een spel' run functie.
Ja, dat heb ik ook gedaan... maar dan die anti-tank pijlen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:25 schreef Kiff het volgende:
[..]
Schutter in de tank? Antitank mijnen?
Hmmm, ik knal er altijd explosive cores pijlen tegenaan net zo lang tot de energiemeter van de tank(s) op is. Of bedoel je dan hetzelfde? :-)
er zit zo'n gastje met een machine gun bovenop de tank die je beschiet.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:25 schreef Kiff het volgende:
[..]
Schutter in de tank? Antitank mijnen?
Hmmm, ik knal er altijd explosive cores pijlen tegenaan net zo lang tot de energiemeter van de tank(s) op is. Of bedoel je dan hetzelfde? :-)
Ehm..nee, volgens mij niet.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:06 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Nog nooit Far Cry 1.3 op SM3.0 hardware gezien zeker? En al helemaal niet met HDR aan zeker?
Far Cry Instincts ziet er goed uit voor een Xbox titel, maar het komt niet eens in de buurt van de nieuwste versies van Far Cry voor de PC.
Ik ben benieuwd, want mijnen ben ik niet tegengekomen in het spel. Wellicht dat ik wat gemist heb tot-nu-toe.quote:Op woensdag 28 september 2005 00:13 schreef Gamedemon het volgende:
kan zo gouw niet op de naam komen van die anti tank dingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Support! Protest! Country! Rock & Roll!
quote:Op woensdag 28 september 2005 16:00 schreef Kiff het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, want mijnen ben ik niet tegengekomen in het spel. Wellicht dat ik wat gemist heb tot-nu-toe.ik bedoelde pijlenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
Ben benieuwd naar je oordeel / eerste impressie !quote:Op woensdag 28 september 2005 18:05 schreef gijsje79 het volgende:
Heb Far Cry vandaag gehaald vanavond es gamen.
Ik nog altijd 16 gamecube games betaald hoorquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Map gebruiken en opslaan? Geen probleem...... open je laatste map. Save deze in je 'idiot warez hoer' folder en start die op met de 'probeer anders eens te betalen voor een spel' run functie.
Ieder zijn ding. Al mijn games 100% origineelquote:Op woensdag 28 september 2005 18:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik nog altijd 16 gamecube games betaald hoor![]()
Stelletjes huiliesIk weet zeker dat 75% hier een omgebouwde xbox heeft.
Hmm, beetje jaloezie (ja ik weet dat je zegt dat je niet jaloers bent, maar dat heb je zelf niet door)
Das mooi voor jequote:Op woensdag 28 september 2005 18:35 schreef Chocobo het volgende:
De laatste trailer laat goed zien wat Far Cry precies is.... lijkt me echt cool
http://xboxmovies.teamxbo(...)Instincts-Gone-Gold/
gast ik heb zelf ook een omgebouwde xbox en zelfs ik vind het irritant dat je ermee patst, of vragen stelt over games die nog uit moeten komenquote:Op woensdag 28 september 2005 18:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hmm, beetje jaloezie (ja ik weet dat je zegt dat je niet jaloers bent, maar dat heb je zelf niet door)
jonge, je download je eigen spellen niet eens, hoe mongool ben je als je patst over een spel die je zelf niet eens gedownload hebtquote:Op woensdag 28 september 2005 18:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
the amateurquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:05 schreef Chocobo het volgende:
[afbeelding]
Ik pats nietquote:Op woensdag 28 september 2005 19:05 schreef donald_dick het volgende:
[..]
jonge, je download je eigen spellen niet eens, hoe mongool ben je als je patst over een spel die je zelf niet eens gedownload hebt
zozo, 16 hele GC games. Zeker ook alleen maar omdat dat van die kleine schijfjes zijn en je die niet zo makkelijk kon kopiëren.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
alleen jammer van de monsters die een beetje moeten denken aan The Flood van Halo1quote:
Heb 2 levels gespeeld in de SP .quote:Op woensdag 28 september 2005 18:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar je oordeel / eerste impressie !
Klinkt goed Gijs..... mijn laatste titel voor Xboxquote:Op woensdag 28 september 2005 20:08 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Heb 2 levels gespeeld in de SP .
Besturing is goed en dat wegkruipen voor de vijand.
Tis makkelijk om die booby traps te zetten.
GFX zijn om te
Online heb ik 1 potje gespeeld, geen last van lag gehad.
Leuke optie om de voertuigen te gebruiken.
Denk wel dat ik ff klaar ben met dit spel.
Moet alleen nog ff weten hoe die predator werkt en wat je er precies mee kan doen.
Ja ik zit nog te twijfelen met 2 games.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Klinkt goed Gijs..... mijn laatste titel voor XboxAfsluiten met een coole game....
Ja, TW 2006quote:Op woensdag 28 september 2005 20:22 schreef DinoPK het volgende:
Kopen? Nee, er komen deze maand veel betere spellen op de markt imho.
ziet er erg cool uit. Ook grafisch ziet het er prima uit vind ikquote:Op donderdag 29 september 2005 08:33 schreef Chocobo het volgende:
Far Cry videoreview
http://media.xbox.ign.com/media/621/621324/vids_1.html
Ik heb hem net gehaaldquote:Op donderdag 29 september 2005 10:34 schreef kepler het volgende:
[..]
ziet er erg cool uit. Ook grafisch ziet het er prima uit vind ik
morgen ga ik hem halen!
ik wil die 3 voor 2 actie doen bij de FRS samen met Roy en dan ook Fahrenheit halen. Maar Roy wil pas morgen naar de FRS, de luie aarschquote:
Ik moet ook dingen als verslagen maken en werkenquote:Op donderdag 29 september 2005 11:23 schreef kepler het volgende:
[..]
ik wil die 3 voor 2 actie doen samen met Roy. Maar Roy wil pas morgen naar de FRS, de luie aarsch![]()
ik toch ook joh gekquote:Op donderdag 29 september 2005 11:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik moet ook dingen als verslagen maken en werken
slechte GTA kloon met Matrix-effectenquote:Op donderdag 29 september 2005 11:25 schreef pmponer het volgende:
Heeft iemand hier total overdose ook geprobeerd?
zo ja, wat vond je ervan?
Ik heb hem gekocht,... voor de SP maar ook om nog een laatste maal live te gaan voor de 360 komt. Als jij de SP gespeeld heb van PC zou ik deze laten liggen !quote:Op donderdag 29 september 2005 12:27 schreef Gamedemon het volgende:
ik zit nog te twijfellen over far cry, de multiplayer trailer zag er erg leuk uit.
maar hoeveel anders die is dan de pc versie weet ik dus niet, die heb ik al uitgespeeld.
Ik, en ik vond er weinig aan. De stijl van de game was 1 op 1 overgezet van Robert Rodriguez-films en daar hou ik sowieso niet erg van. Verder was de gameplay veel te oppervlakkig en was de hele game krakkemikkig bij elkaar gejat. So there.quote:Op donderdag 29 september 2005 11:25 schreef pmponer het volgende:
Heeft iemand hier total overdose ook geprobeerd?
zo ja, wat vond je ervan?
Je moet toch van Sin City houden?quote:Op donderdag 29 september 2005 14:05 schreef Smots het volgende:
[..]
De stijl van de game was 1 op 1 overgezet van Robert Rodriguez-films en daar hou ik sowieso niet erg van.
Als het zo goed is als iedereen beweert denk ik niet... PGR2 heb ik nog steeds volle servers na 3 jaar.quote:Op donderdag 29 september 2005 16:26 schreef peristilius het volgende:
[..]
Je moet toch van Sin City houden?
Ik ben nog steeds van plan Far Cry te winnen door een goede user(p)review te schrijven, maar ik ben bang dat ik nog wel een maandje mag wachten op die demo. Dan is het live! waarschijnlijk alweer uitgestorven.
Laten we het hopen.quote:Op donderdag 29 september 2005 17:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als het zo goed is als iedereen beweert denk ik niet... PGR2 heb ik nog steeds volle servers na 3 jaar.
Halo 2 ook nog zat ja.. vooral met die 2 nieuwe spelmodi.quote:Op donderdag 29 september 2005 18:03 schreef peristilius het volgende:
[..]
Laten we het hopen.
Halo 2 is ook altijd nog wel redelijk druk.
Die game haal ik dus echt niet! Grafisch vind ik het niet bepaald mooi en de gameplay lijkt te bestaan uit op mensen afrennen om ze een mep te verkopen.quote:Op donderdag 29 september 2005 08:33 schreef Chocobo het volgende:
Far Cry videoreview
http://media.xbox.ign.com/media/621/621324/vids_1.html
Hahahaha,... ja ik vind het wel cool. Ieder zijn ding. Lijkt me gewoon een coole korte SP ervaring met wat MP humorquote:Op donderdag 29 september 2005 20:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die game haal ik dus echt niet! Grafisch vind ik het niet bepaald mooi en de gameplay lijkt te bestaan uit op mensen afrennen om ze een mep te verkopen.![]()
Ik zal jou eens een korte ervaring geven.quote:Op donderdag 29 september 2005 20:43 schreef Chocobo het volgende:
Hahahaha,... ja ik vind het wel cool. Ieder zijn ding. Lijkt me gewoon een coole korte SP ervaring met wat MP humorAltijd lachen !
Langer lukt je niet hequote:Op donderdag 29 september 2005 20:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik zal jou eens een korte ervaring geven.
Whehehehe,quote:Op donderdag 29 september 2005 21:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Langer lukt je niet heDaar had je vrouw het vannacht ook over !
Ik raak altijd zo opgewonden van je rughaar.quote:Op donderdag 29 september 2005 21:00 schreef Chocobo het volgende:
Langer lukt je niet heDaar had je vrouw het vannacht ook over !
BF2 komt ook op de 360 als het goed is en NG: Black is wel beter dan Ninja Gaiden maar ook veel van hetzelfde volgens mijquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:35 schreef odebeijer het volgende:
Choices, welke zal het worden:
1 Far Cry (pc versie nooit gespeeld, dus totaly new)
2 Battlefield 2: Modern combat (Komt er een 360 versie??)
3 Ninja Gaiden Black (Issie beter dan Ninja Gaiden?)
Starcraft: Ghost.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:35 schreef odebeijer het volgende:
Odebijer!!!quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:35 schreef odebeijer het volgende:
Net de videoreview gezien .Gamespot vind het een van de beste shooters die er is en zelfs beter dan de PC versiequote:Op vrijdag 30 september 2005 08:27 schreef Chocobo het volgende:
Gamespot review van Farcry....
http://www.gamerankings.c(...).asp?reviewid=622224
Als ie dan volgende week in V&A staat, koop ik hem dan wel van je over.quote:Op vrijdag 30 september 2005 08:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Net de videoreview gezien .Gamespot vind het een van de beste shooters die er is en zelfs beter dan de PC versieDeze videoreview laat coole dingen zien ! Ik heb hem al gekocht en ga morgen beginnen.
Is goed Gijsquote:Op vrijdag 30 september 2005 09:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als ie dan volgende week in V&A staat, koop ik hem dan wel van je over.![]()
Als ze allemaal een euro kosten zou ik 50 euro meenemen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:16 schreef damian25 het volgende:
Zag gister bij de Free Record Shop allemaal spellen liggen voor rond euro en ze hebben een actie 3 voor de prijs van 2. Welke op dit moment goedkope games zijn aanraders?
Klootzakquote:Op vrijdag 30 september 2005 08:27 schreef Chocobo het volgende:
Gamespot review van Farcry....
http://www.gamerankings.c(...).asp?reviewid=622224
quote:Your order for "Far Cry: Instincts" has been received.
Thank you for ordering with http://www.play.com.
Ik ben vanavond niet thuis, en van het weekend bij rockdarkangel met Far Cryquote:Op vrijdag 30 september 2005 13:41 schreef odebeijer het volgende:
[..]
Haha, ik wist gewoon dat je zou reageren. Vanavond nog live? Zo ja, met wat?
![]()
Dus HALO2 heb je niet, PGR2 niet, NFSU2 niet, Tiger Woods niet, Ninja Gaiden niet..quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:43 schreef damian25 het volgende:
Dat is ook wel moeilijk. Een spel moet me grijpen en dat kunnen verschillende soorten zijn. Vond fable en KOTOR 1 heel goed, maar speel PES 5 ook helemaal grijs en heb net call of duty uitgespeeld. Op mijn vorige consoles Zelda, Tomb Raider, Mario Kart, FIFA, enz. Heel veel verschillende dingen, maar denk dat ik het meest een beetje fabel-achtige spellen hou. En een goede FPS is natuurlijk ook leuk.
NFSU 2 is een vermakelijk arcade racespel, beetje auto's tunen en racen, 1 nadeel, alles is in de nacht.quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:04 schreef damian25 het volgende:
Zal hier wel voor afgemaakt worden maar ik heb HALO 1 geprobeerd en vond er niet zo heel veel aan. Is 2 zoveel beter? Tiger Woods is niet mijn genre en het echte racen is ook niet mijn ding. Ninja Gaiden is wel een goede optie. En wat is NFSU?
Komt goed ff co op doen met GR2.quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:47 schreef odebeijer het volgende:
jammer, zie je dan van het weekend nog wel ergens ofzo. Komt goed.
Probeer Lockdownquote:Op vrijdag 30 september 2005 15:11 schreef damian25 het volgende:
Dan blijft alleen ninja gaiden over. Zijn er verder dan geen aanraders op de XBOX? Anders moet ik mijn ps2 maar weer terughalen...
Als je het zo gaat bekijken kan je dat maar beter doen jaquote:Op vrijdag 30 september 2005 15:11 schreef damian25 het volgende:
Dan blijft alleen ninja gaiden over. Zijn er verder dan geen aanraders op de XBOX? Anders moet ik mijn ps2 maar weer terughalen...
Fan van KOTOR? Probeer KOTOR 2 of Jade Empire!quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:43 schreef damian25 het volgende:
Dat is ook wel moeilijk. Een spel moet me grijpen en dat kunnen verschillende soorten zijn. Vond fable en KOTOR 1 heel goed, maar speel PES 5 ook helemaal grijs en heb net call of duty uitgespeeld. Op mijn vorige consoles Zelda, Tomb Raider, Mario Kart, FIFA, enz. Heel veel verschillende dingen, maar denk dat ik het meest een beetje fabel-achtige spellen hou. En een goede FPS is natuurlijk ook leuk.
gaat prima hoor, maar met de y-knopquote:Op woensdag 28 september 2005 20:22 schreef DinoPK het volgende:
I
ENORM IRRITANT: als ik een ander spel tussendoor speel kan ik de intromovie niet skippen, en die duurt dus een dikke 3 minuten. Waarschijnlijk stopt Farcry een hoop info op de temp partities (net zoals doom bijvoorbeeld) maar zo'n lang filmpje dan wel, dan niet kunnen skippen is onvergeeflijk.
Dat is inderdaad een optie, misschien forza dan?quote:Op vrijdag 30 september 2005 16:21 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Komt goed ff co op doen met GR2.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:23 schreef DinoPK het volgende:
Denk je dat ik niet alle knopjes 36.889 keer heb ingedrukt in de tijd dat zo'n filmpje duurt? valt gewoon echt niet te skippen. Zelfde probleem heb ik overigens wel met meer spellen, soms wel kunnen skippen, soms niet. Vooral Ubisoft games zijn hierin nogal irritant, ghost recon2 voornamelijk.
ik had het ook met SC: CT en GR2 Standaardquote:Op vrijdag 30 september 2005 19:23 schreef DinoPK het volgende:
Denk je dat ik niet alle knopjes 36.889 keer heb ingedrukt in de tijd dat zo'n filmpje duurt? valt gewoon echt niet te skippen. Zelfde probleem heb ik overigens wel met meer spellen, soms wel kunnen skippen, soms niet. Vooral Ubisoft games zijn hierin nogal irritant, ghost recon2 voornamelijk.
quote:Your order for Far Cry: Instincts has been posted.
Please allow 3-5 days delivery
ik snap hemquote:Op vrijdag 30 september 2005 19:24 schreef kepler het volgende:
[..]
je bedoelt toch dat filmpje als je de DVD erin stopt? Die kan ik wel skippen hoor
Ja, als je geen absurde framedrops krijgt en als het spelletje niet lagtquote:
Demo wel, maar de uiteindelijk versie vond ik wel meevallen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:15 schreef twi het volgende:
Heeft FIFA 2006 bij mensen die 'm hier hebben voor de Xbox ook van die enorme framedrops?
quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:47 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Ja, als je geen absurde framedrops krijgt en als het spelletje niet lagt
Kan ook nog.quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:23 schreef odebeijer het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een optie, misschien forza dan?
Ja, dat was kort maar krachtig. We kijken wel vanavond, eerst even ontbijtenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 09:06 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Kan ook nog.
Ff zien wat we vandaag doen, denk dat we vanavond/vanacht wel online zijn.
Was gisteren nog wel ff lachen met PGR2.![]()
Far Cry,... spel van de maandquote:Op vrijdag 30 september 2005 19:23 schreef DinoPK het volgende:
Ik speel meer dan 1 spel, en zoals inmiddels al bekend, stop eens een ander spel in je xbox, en start daarna far cry weer eens op. Wedden dat je niet kan skippen? Het zal wel de bedoeling zijn om het spel in je xbox te laten zitten, bij mij werkt het eerder andersom dit soort geintjes.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Far Cry,... spel van de maand
Bij mij skipt die primaProbeer eens je controller in port 2 te doen. En ik vind Far Cry echt een van de betere shooters op Xbox. Ik deel je mening dus niet. Sterker nog... gisteren en vanochtend heel spannend gegamed. Het is de eerste FPS die Splinter Cell stealth combineerd. Ook zijn er momenten van harde schiet gameplay... echt paniek dan, maar vluchten is de bosjes doet wonderen. Ze gaan echt naar je op zoek..... ik plant dan traps en wacht op mijn moment.
Veel meer tactiek dan de FPS games die ik ken. Tevens vind ik het verhaal top en ik ben nog niet eens zo'n predator geworden, want dat zal de gameplay echt openen. In de MP is prey mode ook echt cool.... Met zijn 4-en jagen op de predator.... deed me echt aan de film denken. Als je niet beweegt en gaat liggen in het gras ziet de predator je niet ! Spannend hoor.
Hoop mensen zullen mijn mening wel niet delen maar ik begrijp de 9-ens van Gamespot en IGN helemaal... fantastisch spelVooral de Live MP is echt
Uit is uit..... zodra de Xbox uit is zal die echt niet meer herinneren dat je Far Cry voor het laatst speelde. Maar ok... ik zal proberen eens een andere disc er in te doen. Mijn intro is iig zo te skippenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:45 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Ik speel meer dan 1 spel, en zoals inmiddels al bekend, stop eens een ander spel in je xbox, en start daarna far cry weer eens op. Wedden dat je niet kan skippen? Het zal wel de bedoeling zijn om het spel in je xbox te laten zitten, bij mij werkt het eerder andersom dit soort geintjes.
Het is idd een spel dat je moet liggen. Ik vind het persoonlijk... mwah. Te veel ergernissen in het spel in te korte tijd, en ik was er echt positief aan begonnen. Gewoon vast zitten zonder een weg terug vind ik onvergeeflijk. Als dat stealth je trekt dan kan het idd een erg leuke game zijn, alleen qua stealth gameplay wil ik meer dan alleen maar in bosjes zitten wachten, precies de reden waarom de SC reeks daar juist weer goed in is (en niet te spelen is als fps). Het is een aardige poging tot een mix, en op de pc zal het idd beter tot zijn recht komen ivm het amper kunnen zien van de vijanden op de console versie (te lage resolutie). Wel leuk dat je hem leuk vindt, ook op de systemlink apps is het een redelijk populair spel (staat momenteel zelfs boven ghost recon 2 qua # spelers).
Zelf vind ik een 9 zwaar overdreven, maar een lage 8 is het wel waard.
Heb de o zo grote knoop doorgehakt, en Far Cry gehaald. Dalijk maar eens testenquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:35 schreef odebeijer het volgende:
Voordeeltje van ftp toegang tot je xbox, dan weet je wat er opstaatquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Uit is uit..... zodra de Xbox uit is zal die echt niet meer herinneren dat je Far Cry voor het laatst speelde.
eensquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Far Cry,... spel van de maand
Bij mij skipt die primaProbeer eens je controller in port 2 te doen. En ik vind Far Cry echt een van de betere shooters op Xbox. Ik deel je mening dus niet. Sterker nog... gisteren en vanochtend heel spannend gegamed. Het is de eerste FPS die Splinter Cell stealth combineerd. Ook zijn er momenten van harde schiet gameplay... echt paniek dan, maar vluchten is de bosjes doet wonderen. Ze gaan echt naar je op zoek..... ik plant dan traps en wacht op mijn moment.
Veel meer tactiek dan de FPS games die ik ken. Tevens vind ik het verhaal top en ik ben nog niet eens zo'n predator geworden, want dat zal de gameplay echt openen. In de MP is prey mode ook echt cool.... Met zijn 4-en jagen op de predator.... deed me echt aan de film denken. Als je niet beweegt en gaat liggen in het gras ziet de predator je niet ! Spannend hoor.
Hoop mensen zullen mijn mening wel niet delen maar ik begrijp de 9-ens van Gamespot en IGN helemaal... fantastisch spelVooral de Live MP is echt
Hoor dat je geniet.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Uit is uit..... zodra de Xbox uit is zal die echt niet meer herinneren dat je Far Cry voor het laatst speelde. Maar ok... ik zal proberen eens een andere disc er in te doen. Mijn intro is iig zo te skippen
Live ook erg populair.... ja je moet het trekken ja, maar ik vind dit spel leuker en tactischer dan menig ander FPS....
Ja hij is echt cool..... laatste game die ik op deze machine game... ben ook erg onder de indruk van de SP !!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:21 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Hoor dat je geniet.
Bastard vind hem ook zwaar ok.
Vind het zelf wel een lekkere sfeer hebben.
Op live is ie goed te doen, vaak leuke servers.
Prey modequote:
ik heb balders gate gespeeld, erg vermakelijke RPG die je van boven af speelt, Hack and slash rpg is het.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:30 schreef damian25 het volgende:
Ben eruit gekomen. Heb ninja gaiden, Brothers in Arms en Baildurs gate gehaald. Zo eerst maar eens beginnen met Iemand baildurs gate al gespeeld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.anyway, morgen maar eens beginnen aan jade empire, hopen dat die beter isRRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
Heb je een van de huricanne packs gedownload? Dan krijg je de mogelijkheid om de camera handmatig te bedienen!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:25 schreef damian25 het volgende:
Ben eerst begonnen met ninja gaiden. Ziet er leuk uit. Alleen wat een KUT camerastanden. Je ziet het de helft van de tijd niet. Doe ik iets fout?
Hurricane packs zijn meteen erg moeilijk. Ik zou gewoon de SP game doen en wennen aan de cam. Het eerste level (met die ninja's en kleine papieren gebouwtjes) is kut maar daarna valt het erg meequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:29 schreef damian25 het volgende:
Nee, hoe doe ik dat? En wen je er anders aan? Speelt wel moeilijk zo maar het is volgens mij wel een goede game.
Het hele spel is moeilijk maar op den duur merk je dat het steeds beter gaat. Alles is mogelijk in het spel... zelfs Almaquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:02 schreef damian25 het volgende:
Ben nu met de eerste baas bezig maar wat is die moeilijk zeg. Hij maakt de hele tijd ninja-soep van me. Nog maar een keer proberen![]()
quote:Op zondag 2 oktober 2005 09:14 schreef Strolie75 het volgende:
Er slordig inderdaad.
Wat heb jij hier te zoeken? Jij hebt je xbox toch verkocht?quote:
Lachen om jou domme foutenquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat heb jij hier te zoeken? Jij hebt je xbox toch verkocht?
Ja, ik heb hem ook niet hoorquote:Op zondag 2 oktober 2005 16:38 schreef peristilius het volgende:Bastard wat doe je, ik zit hier heel zielig die game niet te hebben.
Ik he'b niet eens meer een xboxquote:Op zondag 2 oktober 2005 16:38 schreef peristilius het volgende:Bastard wat doe je, ik zit hier heel zielig die game niet te hebben.
Dat was een keuze.quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:47 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik he'b niet eens meer een xbox![]()
ik heb em ook besteld voor livequote:Op zondag 2 oktober 2005 16:38 schreef peristilius het volgende:Bastard wat doe je, ik zit hier heel zielig die game niet te hebben.
Ik doe mee.quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:12 schreef Gamedemon het volgende:
en toch vind ik dat we vanavond met zen allen rond 20:00 midtown madness moeten gamen!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik host rond 20:00 een game, ik zie wel of er animo voor is
NGquote:Op zondag 2 oktober 2005 18:17 schreef peristilius het volgende:
Ik heb besloten geen games meer te kopen tot de Xbox 360 uit is.
Heb nog een redelijke backlog en ik heb het geld hard nodig.
Welke titel moet ik eerst gaan uitspelen?
- The elder scrolls: Morrowind
- Star Wars: Knights of the old Republic (2de keer)
- Conker: live & reloaded
- Ninja Gaiden
Ik kwam vannacht in dat donkere bos met al die beesten, meteen uitgezetquote:Op zondag 2 oktober 2005 16:31 schreef Bastard het volgende:
Far Cry gespeeld, en ik moet mn woorden terug draaien nu ik het zelf heb zien draaien
Verdikkeme wat is het een mooi spel zeg.. die kleuren en details zijn al fenomenaal natuurlijk.
Maar die geluiden ook, wow! Op een bepaald moment lag ik een beetje te kruipen door het gras heen, en het was in het donker in een bos. Ik stop met kruipen.. en ik hoorde gewoon wat ritselen bij me in de buurt, erg creepy spelen dan inene
Maar de geluiden verder zijn ook cool, die shotgun ookBij een shooter/FPS moet je gewoon goede wapengeluiden hebben vind ik, gevoel dat je ook echt schiet, nou dat is met die shotgun zeker zo!
Het coole aspect is ook echt dat jagen door die jungle heen, dat "lustopmoord gevoel" is erg leuk.
Gaaf ook die diverse voertuigen, en toch ook wel de keuze dan hebben.
Misschien 1 minpuntje noemen, dat is toch dat vrij linear lopen, je kan niet hele stukken bos afsnijden ofzo. Maar wel megagrote maps, dat maakt het dan weer goed.
Heb alleen maar de SP gespeeld, alleen daar alvoor is hij het waard om te halen denk ik ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
Ga denk ik straks wel wat spellen verkopen, maar de Xbox hou ik wel.quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:45 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Jij laat het zo makkelijk klinken
quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:21 schreef Gamedemon het volgende:
ben vandaag aan jade empire begonnen, er zit ook leuke humor in het spelGast je loopt achterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Velen maanden geleden had iedereen het over KOTOR 2 en Jade Empire en nu kom jij aanzetten.
Wel grappig stukje ja
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
uuhm ik heb PGR2 gespeeld en stop net Far Cry erin. Filmpje is prima te skippenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:38 schreef DinoPK het volgende:
Heb je mijn stukje hierboven gelezen gamedemon? Daar leg ik toch duidelijk uit hoe het technisch zit
Ligt dus niet aan mijn versie, retail of niet. Sowieso vind ik dit soort intro filmpjes erg jammer, het spoiled toch een beetje wat er komen gaat alá Halo2.
kwamen allebei uit in de tijd dat ik nog een World of warcraft junk was, ben afgekickt nu is het tijd om te backloggenquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:13 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Gast je loopt achter
Velen maanden geleden had iedereen het over KOTOR 2 en Jade Empire en nu kom jij aanzetten.
Wel grappig stukje ja
Zal die wel een andere temp schijf gebruiken (er zijn er 3). Ik ben niet achterlijk hoor, en toevallig gebeurt dit bijna alleen met spellen van Ubisoft.quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:16 schreef kepler het volgende:
[..]
uuhm ik heb PGR2 gespeeld en stop net Far Cry erin. Filmpje is prima te skippen
NG of KOTORquote:Op zondag 2 oktober 2005 18:17 schreef peristilius het volgende:
Ik heb besloten geen games meer te kopen tot de Xbox 360 uit is.
Heb nog een redelijke backlog en ik heb het geld hard nodig.
Welke titel moet ik eerst gaan uitspelen?
- The elder scrolls: Morrowind
- Star Wars: Knights of the old Republic (2de keer)
- Conker: live & reloaded
- Ninja Gaiden
Ik geloof je.... ik had het met Fable..... joypad in port 2 gedaan en probeem verholpen !quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:53 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Zal die wel een andere temp schijf gebruiken (er zijn er 3). Ik ben niet achterlijk hoor, en toevallig gebeurt dit bijna alleen met spellen van Ubisoft.
Anyways, genoeg over dit nonitem.
er staat kotor voor de 2de keer, dan kan hij beter NG voor de eerste keer uitspelenquote:
omdat het alles behalve een saai kutspel is?quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:22 schreef kikoooooo het volgende:
Ik vind persoonlijk NG echt een saai kutspel... snap niet waarom hij hier zo populair is?
Saai oooookquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:22 schreef kikoooooo het volgende:
Ik vind persoonlijk NG echt een saai kutspel... snap niet waarom hij hier zo populair is?
Ik zal jou es ff snel draaien.quote:Op maandag 3 oktober 2005 01:22 schreef Chocobo het volgende:
Far Cry,.... heb nu net die special moves gekregen !!Live draait die ook erg snel zeg !
Inderdaad, je kunt na een game gespeeld te hebben nog 2 andere games starten, dan doet alles het nog prima. Start je een derde andere game op, wist hij de data op de harde schijf van de minst recent gespeelde game.quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:16 schreef kepler het volgende:
[..]
uuhm ik heb PGR2 gespeeld en stop net Far Cry erin. Filmpje is prima te skippen
quote:Please excuse the following lousy writing. Expect lots of short sentences, brackets and parentheses. I'm knackered.
I know how some people have a tendency to skim, so let's answer the questions that will probably come up within about two or three posts first.
There is a Live-enabled demo of Battlefield 2 for the XBox. It was given away on the cover of this month's USA XBox magazine.
This demo is not on a multi region disc - it plays on a USA XBox only.
This demo is LIVE ONLY. Don't bother downloading it, you can't even wander around the map without being connected.
This demo is not available on any UK magazines, and whilst I can't speak for the future, it's definitely not on next month's UK OXM.
I got a copy by contacting a USA-based forumite who was kind enough to put one in the post for me. The US Official XBox Magazine isn't very good, by the way.
And YES, of course the PC version is going to be better. Tell someone who cares.
Right.
The demo features one map, Backstab, in Conquest mode. You can play as either the good ol' US of A or as BAH GAWD TERRISTS. All of the possible units are available to play and both sides have a variety of vehicles. The Terrists get a couple of helicopters and armoured cars, whilst the US get tanks and Hummers. There are fixed gun and stinger missile emplacements about the place, as well as a handful of cars and a small base from which you can launch an airstrike at certain times.
It's a very early demo so there are bugs and lots of balance issues that need sorting out. Technical bugs include the game 'sticking' a bit, and some dodgy polygon clipping here and there with guns poking through walls and such. It crashes a fair bit, too - but it's n early build that I'm presuming is designed to test the servers so all that jazz should be fixed for the final game. You know - just like Battlefield on the PC was!
The game has some problems that need to go. At the moment, the sniper rifle kills in a single hit anywhere on the body, but since Dice have gone on record as saying they hate sniping it's very likely the rifle will be downgraded to the same standard as the PC version. Your opponent's names are displayed above their heads once close, too and thanks to odd polygon clipping you often see your enemies coming from around corners. Again - it would be better to strip the names out altogether. There's also no auto-balance - you'll often find one team growing far larger than the other, and again I'm presuming that'll be fixed later. I'd tone down the auto aim a little, but I was never a fan of the auto aim in Halo 2 either. I'd tone the SMG right down, too - it's deadly accurate and really shouldn't be, both in terms of realism and game balance.
Bottom line - it's good.
The map is superb. I have no idea if it's in the PC version, but it's a long and thin dusty desert map with a town and a river in the centre and open plains beyond. It's a great close-up skirmish map that typically sees mini battles breaking out across the central town; there's plenty of opportuinty to engage in a bit of long range sniping too, so it's the perfect choice for giving people a flavour of the game.
The characters feel nice and weighty, though the weapons run from meaty and satisfying to spudgun-like. The shotgun in particular looks and sounds like crap, but does an arseload of damage unbefitting its weedy 'pop'.
Medic and support are now merged, and the Engineer gets the anti-tank gear - all of this because the game is smaller and more skirmish based I suppose. medic can't revive dead guys, but can heal wounded ones.
The points system is in place and much like the PC version it has ranks, and I'm presuming the unlockable gear too. This doesn't function in the demo but the placeholders are there.
Technically, the XBox does really fucking well. The draw distance is good with lots of effects and physics and explosions and all sorts going on with no slowdown. Everything looks very pretty, but of course the polygon count has suffered to keep the complexity of the environments up. You'll ignore it and enjoy it - it's not as pretty as Halo 2, but there's a hell of a lot more going on so we'll forgive it that.
The controls are nice, thanks in part to the good weight and feel of your character. B gets you into a vehicle, A jumps, Y reloads, X changes your stance, Black is a multi-purpose context sensitive button, White is your comms button (the game has proximity voice and long range comms by HOLDING White) and the D-Pad can be used to bring up your map and scores and such. Weapon selection is on the left trigger - squeeze it and use the right stick up, down, left or right to select your weapon of choice, Rainbow Six style. It's all been mapped onto the pad well and the auto-aim varies depending upon your proximity so it always feels fairly natural on the pad. No option to configure the controls in the demo, but I'd imagine that'll be in the finished game.
The game is absolutely RAMMED - it's ranked as the seventh most popular XBox Live game this week, ahead of the likes of Splinter Cell and PGR2. Make no mistake - the finished version will be the next big Live game; there's a Live demo of Darkwatch on the same disc which is fucking empty on Live and has been all day, whilst BF2 remains jammed at all hours. It's on dedicated EA servers by the looks of things and they're holding up brilliantly and allow twenty-four players per game. Even connecting to the US servers from the UK I've experienced almost no lag and haven't felt disadvantaged once. If nothing else, EA have done a nice job with them and if they can keep it up I might consider forgiving them for the Burnout 3 debacle.
Unfortunately, I do believe I may be the only Brit on the game. Fortunately, the game seems to have a garnered a decent adult fanbase and the players are generally alright sorts, though obviously the twelve year old Little Live Fuckers™ turn up occasionally. If you're European and have a copy of the game, add me.
All in all, top stuff. If you're in America or have an American box and can get at a copy, I highly recommend it. It's the best demo ever.
It's remarkable that just about everything in the demo works really, really well. I'm a jaded old bastard, and I spent a good long while looking for things to complain about, but there's very little seriously wrong that I can criticise - it's only small niggles relating to balance and effectiveness of certain weapons that are pissing me off, and those are easily ironed out.
The only real problem with the game is that it's not BF2 PC, and there'll be some people who are disappointed by that. But frankly, I think anyone with half a brain knew it was going to be very different anyway - some will embrace it and enjoy it as the very different, but very fun experiece that it is, whilst others will bitch and piss and moan about it for the next year.
Out in October now, apparently. They've moved it FORWARD, if you can imagine such a thing.
Dat moest ik ff weten..quote:It's on dedicated EA servers by the looks of things and they're holding up brilliantly and allow twenty-four players per game. Even connecting to the US servers from the UK I've experienced almost no lag and haven't felt disadvantaged once. If nothing else, EA have done a nice job with them and if they can keep it up I might consider forgiving them for the Burnout 3 debacle.
geen ninja gaiden black dus? of full spectrum warrior : ten hammers?quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:38 schreef Chocobo het volgende:
Ziet er goed uit Strol maar Far Cry was mijn laatste Xbox titel !
Black twijfel ik heeeel erg aan iddquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:35 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
geen ninja gaiden black dus? of full spectrum warrior : ten hammers?
dat zijn de 2 titels die ik nog wil naast far cry
KeplerNLquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Black twijfel ik heeeel erg aan idd![]()
Oh... en ik weet niet of mensen dit boeit maar toch... ik heb weer Live.... mijn nieuwe gamertag? Sjotime natuurlijk
Voeg me toe hoeren !! Ik heb al requests uitgestuurd maar weet alle namen niet meer uit mijn hoofd !!
vanavond herkansing ofzo?quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:39 schreef peristilius het volgende:
Hey!
Waar bleven al die mensen gisteren met MM3!
Met zn 2en rondcruisen is natuurlijk ook leuk, maar iets meer spelers mag ook wel.
Als je de laatste post hebt mag hetquote:Op maandag 3 oktober 2005 10:57 schreef Gamedemon het volgende:
ik heb trouwens een nieuwe OP klaar staan, dus als ik de eer mag hebben om de volgende te openen graag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |