21 oktober.quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:24 schreef Kiff het volgende:
[..]
Ros er wat van die vuurballen tegenaan (Ninpo) en gooi de horizontale werpster een paar keer en ze zijn zo weg (maar die heb je waarschijnlijk niet gevonden). Beetje oefenen met boogschieten (explosieve pijlen) en je hebt ze zo weggebonjourd. Voordat je de platforms over gaat steken moet je wel beide schakelaars activeren, anders kan je het wel vergeten.
Iemand die weet of Ninja Gaiden Black in europa uitgebracht zal worden en zo ja wanneer?
Misschien dat ik er een paar games voor inruil !quote:
IGN hun mening, eigenlijk allemaal kleine verbeteringen tov vorige delen, net wat mooier, net wat smoother, maar geen onverwachte succesen. Prima, works for me!quote:Op maandag 26 september 2005 18:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Posters op dat forum zijn meestal wel vrij objectief.
Maar ik wacht op de reviews, en als ik hem haal is het voor de 360.
ik ga hem ook halenquote:Op dinsdag 27 september 2005 15:07 schreef Chocobo het volgende:
Ik ga Far Cry halen vrijdag.... ik ruil er wat games voor in waar ik niet veel meer mee doeHeb de review gelezen en ben eruit
Nja, ik heb in mijn achterhoofd nog steeds dat ik TW2004 beter vond dan 2005.quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:09 schreef Bastard het volgende:
IGN hun mening, eigenlijk allemaal kleine verbeteringen tov vorige delen, net wat mooier, net wat smoother, maar geen onverwachte succesen. Prima, works for me!
Ik haal hem niet.quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:07 schreef Chocobo het volgende:
Ik ga Far Cry halen vrijdag.... ik ruil er wat games voor in waar ik niet veel meer mee doeHeb de review gelezen en ben eruit
Single player is erg kort volgens IGN. En het hele concept trekt me niet zo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vergeleken met de (ondertussen) redelijk verouderde graphics van de PC-editie ziet F.C.I. er erg goed uit.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:13 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb Far Cry voor de PC, maar daar ben ik nooit ver mee gekomen omdat mijn PC het eigenlijk niet trok. En ik vertik het om een grafische kaart te kopen voor de prijs van 2 Xbox360's.
Voor de Xbox laat ik hem maar liggen.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:27 schreef H.Flick het volgende:
Wat mij op de PC erg tegenviel was datHm, dan ga je de Xbox-versie denk ik helemaal niet leuk vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
Zekers niet verkeerd.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:05 schreef Chocobo het volgende:
ftp://ftp.ubi.com/emea/fci/videos/FCI_multiplayer_trailer.zip
[afbeelding]
heel cool kan niet wachtenquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:05 schreef Chocobo het volgende:
Hele coole Xbox Live movie van Far Cry instincts![]()
Dat knutselen met die booby traps lijkt me geweldig man
En let op die gozer die niet kan snipen.... er komt iets afgevlogen op hem.... tevens een hele coole aktie vanuit een jeep !!
[afbeelding]
trailer ziet er erg cool uit, alleen is het de vraag of die akties ook daadwerkelijk op live zullen voorkomen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:05 schreef Chocobo het volgende:
En let op die gozer die niet kan snipen.... er komt iets afgevlogen op hem.... tevens een hele coole aktie vanuit een jeep !!
[afbeelding]
Nog nooit Far Cry 1.3 op SM3.0 hardware gezien zeker? En al helemaal niet met HDR aan zeker?quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:31 schreef Smots het volgende:
[..]
Vergeleken met de (ondertussen) redelijk verouderde graphics van de PC-editie ziet F.C.I. er erg goed uit.
Staat vast in het boekje.quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Iemand die weet hoe ik mijn zelfgemaakte map kan gebruiken bij multiplayer? (FarCry)
Map gebruiken en opslaan? Geen probleem...... open je laatste map. Save deze in je 'idiot warez hoer' folder en start die op met de 'probeer anders eens te betalen voor een spel' run functie.quote:
Schutter in de tank? Antitank mijnen?quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:37 schreef Gamedemon het volgende:
en die tank gaat ook nog wel, je moet heel snel die schutter uit zijn tank schieten, en dan snel anti tank mijnen spammen, de eerste keer bleef ik bij die pijlen kist staan, dan had ik wat cover van die kist, niet dat het je zal redden maargoed
quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Map gebruiken en opslaan? Geen probleem...... open je laatste map. Save deze in je 'idiot warez hoer' folder en start die op met de 'probeer anders eens te betalen voor een spel' run functie.
Ja, dat heb ik ook gedaan... maar dan die anti-tank pijlen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:25 schreef Kiff het volgende:
[..]
Schutter in de tank? Antitank mijnen?
Hmmm, ik knal er altijd explosive cores pijlen tegenaan net zo lang tot de energiemeter van de tank(s) op is. Of bedoel je dan hetzelfde? :-)
er zit zo'n gastje met een machine gun bovenop de tank die je beschiet.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:25 schreef Kiff het volgende:
[..]
Schutter in de tank? Antitank mijnen?
Hmmm, ik knal er altijd explosive cores pijlen tegenaan net zo lang tot de energiemeter van de tank(s) op is. Of bedoel je dan hetzelfde? :-)
Ehm..nee, volgens mij niet.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:06 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Nog nooit Far Cry 1.3 op SM3.0 hardware gezien zeker? En al helemaal niet met HDR aan zeker?
Far Cry Instincts ziet er goed uit voor een Xbox titel, maar het komt niet eens in de buurt van de nieuwste versies van Far Cry voor de PC.
Ik ben benieuwd, want mijnen ben ik niet tegengekomen in het spel. Wellicht dat ik wat gemist heb tot-nu-toe.quote:Op woensdag 28 september 2005 00:13 schreef Gamedemon het volgende:
kan zo gouw niet op de naam komen van die anti tank dingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Support! Protest! Country! Rock & Roll!
quote:Op woensdag 28 september 2005 16:00 schreef Kiff het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, want mijnen ben ik niet tegengekomen in het spel. Wellicht dat ik wat gemist heb tot-nu-toe.ik bedoelde pijlenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
Ben benieuwd naar je oordeel / eerste impressie !quote:Op woensdag 28 september 2005 18:05 schreef gijsje79 het volgende:
Heb Far Cry vandaag gehaald vanavond es gamen.
Ik nog altijd 16 gamecube games betaald hoorquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Map gebruiken en opslaan? Geen probleem...... open je laatste map. Save deze in je 'idiot warez hoer' folder en start die op met de 'probeer anders eens te betalen voor een spel' run functie.
Ieder zijn ding. Al mijn games 100% origineelquote:Op woensdag 28 september 2005 18:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik nog altijd 16 gamecube games betaald hoor![]()
Stelletjes huiliesIk weet zeker dat 75% hier een omgebouwde xbox heeft.
Hmm, beetje jaloezie (ja ik weet dat je zegt dat je niet jaloers bent, maar dat heb je zelf niet door)
Das mooi voor jequote:Op woensdag 28 september 2005 18:35 schreef Chocobo het volgende:
De laatste trailer laat goed zien wat Far Cry precies is.... lijkt me echt cool
http://xboxmovies.teamxbo(...)Instincts-Gone-Gold/
gast ik heb zelf ook een omgebouwde xbox en zelfs ik vind het irritant dat je ermee patst, of vragen stelt over games die nog uit moeten komenquote:Op woensdag 28 september 2005 18:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hmm, beetje jaloezie (ja ik weet dat je zegt dat je niet jaloers bent, maar dat heb je zelf niet door)
jonge, je download je eigen spellen niet eens, hoe mongool ben je als je patst over een spel die je zelf niet eens gedownload hebtquote:Op woensdag 28 september 2005 18:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
the amateurquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:05 schreef Chocobo het volgende:
[afbeelding]
Ik pats nietquote:Op woensdag 28 september 2005 19:05 schreef donald_dick het volgende:
[..]
jonge, je download je eigen spellen niet eens, hoe mongool ben je als je patst over een spel die je zelf niet eens gedownload hebt
zozo, 16 hele GC games. Zeker ook alleen maar omdat dat van die kleine schijfjes zijn en je die niet zo makkelijk kon kopiëren.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
alleen jammer van de monsters die een beetje moeten denken aan The Flood van Halo1quote:
Heb 2 levels gespeeld in de SP .quote:Op woensdag 28 september 2005 18:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar je oordeel / eerste impressie !
Klinkt goed Gijs..... mijn laatste titel voor Xboxquote:Op woensdag 28 september 2005 20:08 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Heb 2 levels gespeeld in de SP .
Besturing is goed en dat wegkruipen voor de vijand.
Tis makkelijk om die booby traps te zetten.
GFX zijn om te
Online heb ik 1 potje gespeeld, geen last van lag gehad.
Leuke optie om de voertuigen te gebruiken.
Denk wel dat ik ff klaar ben met dit spel.
Moet alleen nog ff weten hoe die predator werkt en wat je er precies mee kan doen.
Ja ik zit nog te twijfelen met 2 games.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Klinkt goed Gijs..... mijn laatste titel voor XboxAfsluiten met een coole game....
Ja, TW 2006quote:Op woensdag 28 september 2005 20:22 schreef DinoPK het volgende:
Kopen? Nee, er komen deze maand veel betere spellen op de markt imho.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |