Ik nietquote:
Battlefield: Modern Combatquote:Op maandag 26 september 2005 08:48 schreef donald_dick het volgende:
ik wil nog 1 grote klappr op de xbox
Je moet ff Fifa2006 wegstrepen en Pro Evo 5 daar neerzettenquote:Op maandag 26 september 2005 08:47 schreef dady het volgende:
Zoveel spellen moet ik nog spelen.
Fahrenheit
Far Cry
Fifa 2006
Burnout 4
Outlaw Tennis.
Heb er helemaal geen tijd voor.
Ik wacht nog steeds op de IGN reviewquote:
Voorlopig niet inderdaad... ik wacht nog in spanning op TW2006, ik zie overal boxart "live enabled" ben zo weer 4 maanden zoet.quote:
hahahahahahquote:Op maandag 26 september 2005 09:24 schreef Dj_White_Night het volgende:
xbox 360 is sowieso niet Nxt Gen... in de zin van technologische hoogstandje, het is nog steeds een Pc ( X ) in een doos ( BOX ) alleen nu met meer power.
Niks nieuws alleen 360 rond gegaan
BHM, je mag niet klonen als je gebanned bent.quote:Op maandag 26 september 2005 09:24 schreef Dj_White_Night het volgende:
xbox 360 is sowieso niet Nxt Gen... in de zin van technologische hoogstandje, het is nog steeds een Pc ( X ) in een doos ( BOX ) alleen nu met meer power.
Niks nieuws alleen 360 rond gegaan
Ja, als ie Live gaat denk ik ook wel dat ik een balletje ga slaan.quote:Op maandag 26 september 2005 09:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Voorlopig niet inderdaad... ik wacht nog in spanning op TW2006, ik zie overal boxart "live enabled" ben zo weer 4 maanden zoet.
Ja mooi, moeilijk verslaafd geweest aan 2004quote:Op maandag 26 september 2005 09:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, als ie Live gaat denk ik ook wel dat ik een balletje ga slaan..
Waar kan ik dan processors kopen met 3 cores?quote:Op maandag 26 september 2005 09:24 schreef Dj_White_Night het volgende:
in de zin van technologische hoogstandje
quote:Op maandag 26 september 2005 09:51 schreef twi het volgende:
[..]
BHM, je mag niet klonen als je gebanned bent.
yo twi.... BHM ben ik nie...quote:BHM, je mag niet klonen als je gebanned bent.
= een technologie die niet op de markt is.quote:Op maandag 26 september 2005 11:00 schreef Dj_White_Night het volgende:
[..]
yo twi.... BHM ben ik nie...
3 cores = 3 X power.
CELL zijn eigenlijk ook gewoon 7 CPU's... de basis is gewoon hetzelfdequote:Op maandag 26 september 2005 11:05 schreef Dj_White_Night het volgende:
maar nog steeds van deze generatie... sony CELL is een poging tot de huidige manier van technologie te veranderen.
Maar xbox is gewoon power.. ( is de xbox sowieso in mijn ogen... pc-doos)
NGB is NG met alle hurricane packs en wat extra moeilijkheidsgraden en shit.quote:Op maandag 26 september 2005 11:09 schreef kepler het volgende:
Ninja Gaiden Black is toch niet een geheel nieuw deel
alleen maar een uitbreiding op het eerste deel toch?
Ik raad je aan om eens wat lessen computerarchitectuur te volgen en niet zo dom te lullen en een ander topic te vervuilen.quote:Op maandag 26 september 2005 11:05 schreef Dj_White_Night het volgende:
maar nog steeds van deze generatie... sony CELL is een poging tot de huidige manier van technologie te veranderen.
Wat een onzin zeg, :d.quote:Op maandag 26 september 2005 11:05 schreef Dj_White_Night het volgende:
niet de moeite dus...quote:Op maandag 26 september 2005 11:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
NGB is NG met alle hurricane packs en wat extra moeilijkheidsgraden en shit.
Volgens de reviews wel,... en voor Noot helemaal... hij kan Ninja Dog proberen. Mission mode ziet er ook cool uit. Alternatieve storyline en nog meer. Ik twijfel nog heel ergquote:
hm, maar het is zeker wel de volle prijs?quote:Op maandag 26 september 2005 11:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Volgens de reviews wel,... en voor Noot helemaal... hij kan Ninja Dog proberen. Mission mode ziet er ook cool uit. Alternatieve storyline en nog meer. Ik twijfel nog heel erg![]()
Makkelijkheidsgraden bedoel je.quote:Op maandag 26 september 2005 11:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
NGB is NG met alle hurricane packs en wat extra moeilijkheidsgraden en shit.
Nope, hij komt met een lage prijs in de winkels geloof ik.quote:Op maandag 26 september 2005 11:26 schreef kepler het volgende:
[..]
hm, maar het is zeker wel de volle prijs?
Volgens mij komen zowel NG Black als Fable Lost Chapters voor een budget prijs uit.quote:Op maandag 26 september 2005 11:26 schreef kepler het volgende:
[..]
hm, maar het is zeker wel de volle prijs?
Precies. Al twijfel ik wel over NG Blackquote:Op maandag 26 september 2005 11:58 schreef H.Flick het volgende:
Ik vind het wel lekker zo trouwens, zonder hypes. Kan ik rustig aan mn backlog werken.
Issie al uit eigenlijk?quote:Op maandag 26 september 2005 12:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
NGB is 25 euro.
Netjesquote:Op maandag 26 september 2005 12:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
NGB is 25 euro.
Mooie prijs. Daarvoor haal ik hem wel.quote:Op maandag 26 september 2005 12:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
NGB is 25 euro.
7 Oktober.quote:Op maandag 26 september 2005 13:22 schreef Bastard het volgende:
TW2006... waar beeeeeeeen je??
Ik weet haast wel zeker dat je dit spel nu al goedkoper kan krijgen via marktplaats ed.quote:Op maandag 26 september 2005 13:27 schreef Smots het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik Fahrenheit voor 21 Pond 50 zal bestellen via Cd-wow....
quote:Op maandag 26 september 2005 13:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
ja sprak EA net, die dacht dat ie al uit was
Hij zei, die is al uit hoor.. samen met burnout..quote:Op maandag 26 september 2005 13:47 schreef gijsje79 het volgende:
[..]Wat zei je, doe mij maar een exemplaar
Ff rondzoeken dan he.quote:Op maandag 26 september 2005 13:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hij zei, die is al uit hoor.. samen met burnout..![]()
Zou tijd worden, hij is echt cool.quote:Op maandag 26 september 2005 12:53 schreef Gamedemon het volgende:
ik ben helemaal into kotor 2 atm
ik heb zojuist rellen veroorzaakt op onderan
echt verslavend weer, 16 uur gespeeld nu
Ik ookquote:Op maandag 26 september 2005 13:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Mooie prijs. Daarvoor haal ik hem wel.
ik zie 'm o.a. voor ¤40 en ¤45 staan (voor Xbox), da's heel wat meer dan de omgerekende ¤31,50 die ik kwijt ben voor een nieuw exemplaar.quote:Op maandag 26 september 2005 13:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik weet haast wel zeker dat je dit spel nu al goedkoper kan krijgen via marktplaats ed.
Dat omdat de replay waarde () natuurlijk laag ligt, UItgespeeld is uitgespeeld.
Stel afzetters danquote:Op maandag 26 september 2005 14:47 schreef Smots het volgende:
[..]
ik zie 'm o.a. voor ¤40 en ¤45 staan (voor Xbox), da's heel wat meer dan de omgerekende ¤31,50 die ik kwijt ben voor een nieuw exemplaar.
quote:Op maandag 26 september 2005 13:22 schreef Bastard het volgende:
TW2006... waar beeeeeeeen je??
quote:So, I Got My Hands On Tiger Woods 2006
And Its all gone a bit shit ( unless this is some kind of beta )
The hardcore Woods' fans will be horrified to note that the putting system has changed. - okay.. to make the game harder. But its ripped straight from Hot Shots golf ( wire frame putting green, with directional indicators ) NO CADDY TIPS.. just a " what if " kind of tip, with a ball travel line.
the menus and presentation is shite as well. Oh, and the framerate of the game has slowed down too and, in Gameface™ there's a new shit addition, where you can piss about with your characters JOINTS when he/she takes a swing.
oh, and your golfer can now speak. There are preset voices... but its a shame a voice recording function wasn't implemented.
stick with Tiger Woods 2005 for god sakes - it looks better, plays better and is more fun. I think EA are trying to turn this fun game into bloody Links golf.
this is my impression of the game after 2 18 hole rounds. I hope the 360 version isn't based on , or looks like this.
http://www.rllmukforum.com/index.php?showtopic=101484
Gijs, iemand die The Goat Ceeper heet en post op een nono forum, neem ik niet serieus. Ik weet niet hoe dat bij jou zit, maar ik kijk liever dan naar een objectieve mening.quote:
Posters op dat forum zijn meestal wel vrij objectief.quote:Op maandag 26 september 2005 18:57 schreef Bastard het volgende:
Gijs, iemand die The Goat Ceeper heet en post op een nono forum, neem ik niet serieus. Ik weet niet hoe dat bij jou zit, maar ik kijk liever dan naar een objectieve mening.
Als ik op dit forum een scheve mening wil vragen luister ik wel naar BMH bijv..![]()
dude ik zit op onderran...ben er nog niet af dus hou je spoilers voor je man, ik kies iig voor die generaal omdat zijn bedoelingen evil zijnquote:Op maandag 26 september 2005 13:56 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Zou tijd worden, hij is echt cool.
Op onderan moet je toch kiezen tussen de koningin en de generaal?
Ik heb ze allemaal afgeslacht
Darth Vader is de vader van Luke!quote:Op maandag 26 september 2005 19:28 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
dude ik zit op onderran...ben er nog niet af dus hou je spoilers voor je man, ik kies iig voor die generaal omdat zijn bedoelingen evil zijn![]()
quote:Op maandag 26 september 2005 19:30 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Darth Vader is de vader van Luke!
quote:Op maandag 26 september 2005 20:23 schreef twi het volgende:
Om het in Bastard's termen te zeggen: ik trek 't gewoon niet, Gijs
Laadtijden zijn echt kut, maar was in Kotor 1 ook al zo.quote:Op maandag 26 september 2005 21:04 schreef Gamedemon het volgende:
Wat is dat swoop racen toch tyfus irritant geworden in kotor 2, je moet gvd een minuut laden voor je een herkansing kan doen, en springen met je swoop racer? waar de fuck gaat dat over?
das niet waar, na 2 keer spelen heb ik 2 totaal andere spellen gespeelt, letterlijk en figuurlijkquote:Op maandag 26 september 2005 13:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik weet haast wel zeker dat je dit spel nu al goedkoper kan krijgen via marktplaats ed.
Dat omdat de replay waarde () natuurlijk laag ligt, UItgespeeld is uitgespeeld.
Een van de hurricane packs heeft een controleerbare cam...... het complete spel maar dan moeilijker is de eerste pack geloof ik.quote:Op maandag 26 september 2005 21:42 schreef H.Flick het volgende:
Ik vind gewoon al die platformdingen in NG veel te moeilijk. Mede dankzij de camera en omdat je amper overzicht hebt. Het vechten is geweldig, maar dat platformen moeten ze maar niet meer doen.
Ik snap dus echt niet hoe dat allemaal werkt. Ik heb die packs gedownload, maar ik heb geen idee waar ik ze moet startenquote:Op maandag 26 september 2005 22:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Een van de hurricane packs heeft een controleerbare cam...... het complete spel maar dan moeilijker is de eerste pack geloof ik.
connectie met live hebben zoals eerder uitgelegtquote:Op maandag 26 september 2005 22:07 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik snap dus echt niet hoe dat allemaal werkt. Ik heb die packs gedownload, maar ik heb geen idee waar ik ze moet starten.
Met Live.... tournament starten..... daar vind je de packs... alsof je online speelt, maar toegegeven... ik vind die uitleg en menustructuur ook kont !quote:Op maandag 26 september 2005 22:07 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik snap dus echt niet hoe dat allemaal werkt. Ik heb die packs gedownload, maar ik heb geen idee waar ik ze moet starten.
Ja, dat weet ik. Maar dan is het nog onduidelijk.quote:Op maandag 26 september 2005 22:07 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
connectie met live hebben zoals eerder uitgelegt
Ik kan nog wel even zonder. Heb nog genoeg te gamen voorlopig. Zeker met Civ 4 dalukquote:Op maandag 26 september 2005 07:44 schreef Strolie75 het volgende:
Afgelopen weekend Manhunt uitgespeeld. Zeker de moeite waard en hele grote aanrader.
Nu even wachten tot Conker en Pirates! goedkoper zijn dat ga ik deze ook halen.
Who needs next-gen?
quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:20 schreef Gamedemon het volgende:
morgen ofzo, het grote : Hoe start ik de hurricane pack van ninja gaiden © op
Hij speelt ook erg lekker.quote:Op dinsdag 27 september 2005 08:33 schreef Chocobo het volgende:
Far Cry scoort hoog
http://xbox.ign.com/articles/653/653891p1.html
[afbeelding]
[afbeelding]
En als je het had, RS4 is het niet echt waard.quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:07 schreef twi het volgende:
Ach, waar zeur ik over, ik heb geen Live meer
Ros er wat van die vuurballen tegenaan (Ninpo) en gooi de horizontale werpster een paar keer en ze zijn zo weg (maar die heb je waarschijnlijk niet gevonden). Beetje oefenen met boogschieten (explosieve pijlen) en je hebt ze zo weggebonjourd. Voordat je de platforms over gaat steken moet je wel beide schakelaars activeren, anders kan je het wel vergeten.quote:Op maandag 26 september 2005 21:20 schreef H.Flick het volgende:
Met Ninja Gaiden ben ik inmiddels weer op het punt waar ik de vorige keer afgehaakt ben. Ik zit nu bij die vliegende robotjes in de hangar met die treinen. Ik vind het weer zo irritant. Ik schiet ze telkens uit de lucht met mn pijlen, maar ze blijven terug komen. Bovendien moet je daar volop platformen en door de camera spring ik telkens mis...
iemand tips?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |