Ik nietquote:
Battlefield: Modern Combatquote:Op maandag 26 september 2005 08:48 schreef donald_dick het volgende:
ik wil nog 1 grote klappr op de xbox
Je moet ff Fifa2006 wegstrepen en Pro Evo 5 daar neerzettenquote:Op maandag 26 september 2005 08:47 schreef dady het volgende:
Zoveel spellen moet ik nog spelen.
Fahrenheit
Far Cry
Fifa 2006
Burnout 4
Outlaw Tennis.
Heb er helemaal geen tijd voor.
Ik wacht nog steeds op de IGN reviewquote:
Voorlopig niet inderdaad... ik wacht nog in spanning op TW2006, ik zie overal boxart "live enabled" ben zo weer 4 maanden zoet.quote:
hahahahahahquote:Op maandag 26 september 2005 09:24 schreef Dj_White_Night het volgende:
xbox 360 is sowieso niet Nxt Gen... in de zin van technologische hoogstandje, het is nog steeds een Pc ( X ) in een doos ( BOX ) alleen nu met meer power.
Niks nieuws alleen 360 rond gegaan
BHM, je mag niet klonen als je gebanned bent.quote:Op maandag 26 september 2005 09:24 schreef Dj_White_Night het volgende:
xbox 360 is sowieso niet Nxt Gen... in de zin van technologische hoogstandje, het is nog steeds een Pc ( X ) in een doos ( BOX ) alleen nu met meer power.
Niks nieuws alleen 360 rond gegaan
Ja, als ie Live gaat denk ik ook wel dat ik een balletje ga slaan.quote:Op maandag 26 september 2005 09:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Voorlopig niet inderdaad... ik wacht nog in spanning op TW2006, ik zie overal boxart "live enabled" ben zo weer 4 maanden zoet.
Ja mooi, moeilijk verslaafd geweest aan 2004quote:Op maandag 26 september 2005 09:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, als ie Live gaat denk ik ook wel dat ik een balletje ga slaan..
Waar kan ik dan processors kopen met 3 cores?quote:Op maandag 26 september 2005 09:24 schreef Dj_White_Night het volgende:
in de zin van technologische hoogstandje
quote:Op maandag 26 september 2005 09:51 schreef twi het volgende:
[..]
BHM, je mag niet klonen als je gebanned bent.
yo twi.... BHM ben ik nie...quote:BHM, je mag niet klonen als je gebanned bent.
= een technologie die niet op de markt is.quote:Op maandag 26 september 2005 11:00 schreef Dj_White_Night het volgende:
[..]
yo twi.... BHM ben ik nie...
3 cores = 3 X power.
CELL zijn eigenlijk ook gewoon 7 CPU's... de basis is gewoon hetzelfdequote:Op maandag 26 september 2005 11:05 schreef Dj_White_Night het volgende:
maar nog steeds van deze generatie... sony CELL is een poging tot de huidige manier van technologie te veranderen.
Maar xbox is gewoon power.. ( is de xbox sowieso in mijn ogen... pc-doos)
NGB is NG met alle hurricane packs en wat extra moeilijkheidsgraden en shit.quote:Op maandag 26 september 2005 11:09 schreef kepler het volgende:
Ninja Gaiden Black is toch niet een geheel nieuw deel
alleen maar een uitbreiding op het eerste deel toch?
Ik raad je aan om eens wat lessen computerarchitectuur te volgen en niet zo dom te lullen en een ander topic te vervuilen.quote:Op maandag 26 september 2005 11:05 schreef Dj_White_Night het volgende:
maar nog steeds van deze generatie... sony CELL is een poging tot de huidige manier van technologie te veranderen.
Wat een onzin zeg, :d.quote:Op maandag 26 september 2005 11:05 schreef Dj_White_Night het volgende:
niet de moeite dus...quote:Op maandag 26 september 2005 11:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
NGB is NG met alle hurricane packs en wat extra moeilijkheidsgraden en shit.
Volgens de reviews wel,... en voor Noot helemaal... hij kan Ninja Dog proberen. Mission mode ziet er ook cool uit. Alternatieve storyline en nog meer. Ik twijfel nog heel ergquote:
hm, maar het is zeker wel de volle prijs?quote:Op maandag 26 september 2005 11:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Volgens de reviews wel,... en voor Noot helemaal... hij kan Ninja Dog proberen. Mission mode ziet er ook cool uit. Alternatieve storyline en nog meer. Ik twijfel nog heel erg![]()
Makkelijkheidsgraden bedoel je.quote:Op maandag 26 september 2005 11:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
NGB is NG met alle hurricane packs en wat extra moeilijkheidsgraden en shit.
Nope, hij komt met een lage prijs in de winkels geloof ik.quote:Op maandag 26 september 2005 11:26 schreef kepler het volgende:
[..]
hm, maar het is zeker wel de volle prijs?
Volgens mij komen zowel NG Black als Fable Lost Chapters voor een budget prijs uit.quote:Op maandag 26 september 2005 11:26 schreef kepler het volgende:
[..]
hm, maar het is zeker wel de volle prijs?
Precies. Al twijfel ik wel over NG Blackquote:Op maandag 26 september 2005 11:58 schreef H.Flick het volgende:
Ik vind het wel lekker zo trouwens, zonder hypes. Kan ik rustig aan mn backlog werken.
Issie al uit eigenlijk?quote:Op maandag 26 september 2005 12:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
NGB is 25 euro.
Netjesquote:Op maandag 26 september 2005 12:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
NGB is 25 euro.
Mooie prijs. Daarvoor haal ik hem wel.quote:Op maandag 26 september 2005 12:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
NGB is 25 euro.
7 Oktober.quote:Op maandag 26 september 2005 13:22 schreef Bastard het volgende:
TW2006... waar beeeeeeeen je??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |