quote:Op zondag 2 oktober 2005 09:14 schreef Strolie75 het volgende:
Er slordig inderdaad.
Wat heb jij hier te zoeken? Jij hebt je xbox toch verkocht?quote:
Lachen om jou domme foutenquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat heb jij hier te zoeken? Jij hebt je xbox toch verkocht?
Ja, ik heb hem ook niet hoorquote:Op zondag 2 oktober 2005 16:38 schreef peristilius het volgende:Bastard wat doe je, ik zit hier heel zielig die game niet te hebben.
Ik he'b niet eens meer een xboxquote:Op zondag 2 oktober 2005 16:38 schreef peristilius het volgende:Bastard wat doe je, ik zit hier heel zielig die game niet te hebben.
Dat was een keuze.quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:47 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik he'b niet eens meer een xbox![]()
ik heb em ook besteld voor livequote:Op zondag 2 oktober 2005 16:38 schreef peristilius het volgende:Bastard wat doe je, ik zit hier heel zielig die game niet te hebben.
Ik doe mee.quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:12 schreef Gamedemon het volgende:
en toch vind ik dat we vanavond met zen allen rond 20:00 midtown madness moeten gamen!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik host rond 20:00 een game, ik zie wel of er animo voor is
NGquote:Op zondag 2 oktober 2005 18:17 schreef peristilius het volgende:
Ik heb besloten geen games meer te kopen tot de Xbox 360 uit is.
Heb nog een redelijke backlog en ik heb het geld hard nodig.
Welke titel moet ik eerst gaan uitspelen?
- The elder scrolls: Morrowind
- Star Wars: Knights of the old Republic (2de keer)
- Conker: live & reloaded
- Ninja Gaiden
Ik kwam vannacht in dat donkere bos met al die beesten, meteen uitgezetquote:Op zondag 2 oktober 2005 16:31 schreef Bastard het volgende:
Far Cry gespeeld, en ik moet mn woorden terug draaien nu ik het zelf heb zien draaien
Verdikkeme wat is het een mooi spel zeg.. die kleuren en details zijn al fenomenaal natuurlijk.
Maar die geluiden ook, wow! Op een bepaald moment lag ik een beetje te kruipen door het gras heen, en het was in het donker in een bos. Ik stop met kruipen.. en ik hoorde gewoon wat ritselen bij me in de buurt, erg creepy spelen dan inene
Maar de geluiden verder zijn ook cool, die shotgun ookBij een shooter/FPS moet je gewoon goede wapengeluiden hebben vind ik, gevoel dat je ook echt schiet, nou dat is met die shotgun zeker zo!
Het coole aspect is ook echt dat jagen door die jungle heen, dat "lustopmoord gevoel" is erg leuk.
Gaaf ook die diverse voertuigen, en toch ook wel de keuze dan hebben.
Misschien 1 minpuntje noemen, dat is toch dat vrij linear lopen, je kan niet hele stukken bos afsnijden ofzo. Maar wel megagrote maps, dat maakt het dan weer goed.
Heb alleen maar de SP gespeeld, alleen daar alvoor is hij het waard om te halen denk ik ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
Ga denk ik straks wel wat spellen verkopen, maar de Xbox hou ik wel.quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:45 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Jij laat het zo makkelijk klinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |