Met een 1-1 zou ik als dit Ajax zijnde (de wedstrijd zelf buiten beschouwing latende, zie bijv de vorige Europese match) zeker in mijn nopjes zijn, zorg dat je thuis van Thun en Praag wint en het kan dan bijna niet misgaan.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:08 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
die hoor je dan wel![]()
fnerders aub wegblijven hier, concentreer jullie je nou maar op het altijd lastige rapid boekarest.
Voor straks. Wordt een gelijkspelletje. 1-1 gok ik. Ajax kan niet, arsenal wil niet.

Waarom Rinus Michels stadion?quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:30 schreef M0NTANA het volgende:
Nog een kwartiertje werken en dan richting het station, lekker op tijd bij het Rinus Michels-stadion, wat eten bij de FEBO en hopen op een goede wedstrijd van Ajax-zijde. Ik ben heel benieuwd!

quote:Sneijder haakt definitief af
Wesley Sneijder komt dinsdagavond definitief niet in actie in het UEFA Champions League-duel van Ajax met Arsenal. De in vorm verkerende middenvelder heeft te veel last van zijn hamstringblessure. Eerder vielen ook Hatem Trabelsi en Mauro Rosales af. Nigel de Jong en Hedwiges Maduro blijven vraagtekens.
Trainer Danny Blind vervangt Sneijder waarschijnlijk voor Nourdin Boukhari, die dan linkshalf gaat spelen. Tomás Galásek en Olaf Lindenbergh completeren het middenveld. Achterin kiest Blind vermoedelijk voor Zdenek Grygera, Maduro, Thomas Vermaelen en Urby Emanuelson. Voorin moeten Steven Pienaar, Angelos Charisteas en Ryan Babel voor gevaar zorgen. Op doel staat Hans Vonk.

Ga eerst maar eens Feijenoord normaal spellen, dan wil ik er wel over gaan denken...quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:08 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
die hoor je dan wel![]()
fnerders aub wegblijven hier, concentreer jullie je nou maar op het altijd lastige rapid boekarest.
Voor straks. Wordt een gelijkspelletje. 1-1 gok ik. Ajax kan niet, arsenal wil niet.

als maduro ook niet kan starten zal het centrum de zwakke plek zijn, ben ik bang...quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:34 schreef M0NTANA het volgende:
Ik vind Amsterdam ArenA maar een commerciële kutnaam. Slecht nieuws uit de ziekenboeg:
[..]

haha inderdaad die stakkers uit 010quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:42 schreef HeatWave het volgende:
Leuk om te lezen van de groep supporters die Amsterdam te erg vinden om te schrijven en dan KEI-HARD uit de hoek komen met 020.

Dat is uitgaande van 2 overwinningen op Thun. Dat zie ik niet gebeuren eerlijk gezegd....quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:31 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Met een 1-1 zou ik als dit Ajax zijnde (de wedstrijd zelf buiten beschouwing latende, zie bijv de vorige Europese match) zeker in mijn nopjes zijn, zorg dat je thuis van Thun en Praag wint en het kan dan bijna niet misgaan.

Precies, ik heb afgelopen ronde bij gebrek aan beter Arsenal - Thun gezien en Thun is een ploeg waartegen ajax heel gefrustreerd gaat raken...quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:15 schreef HeatWave het volgende:
Thun lijkt me JUIST een ploeg waar Ajax het zwaar tegen zal hebben.

Kakkerlakkenquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:42 schreef HeatWave het volgende:
Leuk om te lezen van de groep supporters die Amsterdam te erg vinden om te schrijven en dan KEI-HARD uit de hoek komen met 020.

En dat zegt een kakkerlak. Mijn godquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:40 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ga eerst maar eens Feijenoord normaal spellen, dan wil ik er wel over gaan denken...

Ik heb ook Arsenal -thun live bekeken bij gebrek aan beter beeldmateriaal uit Tsjechiequote:Op dinsdag 27 september 2005 17:26 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Precies, ik heb afgelopen ronde bij gebrek aan beter Arsenal - Thun gezien en Thun is een ploeg waartegen ajax heel gefrustreerd gaat raken...

Gut, je klinkt net als de kerel met wie ik die pot in IJsland keek.....quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:02 schreef bluzh het volgende:
[..]
Ik heb ook Arsenal -thun live bekeken bij gebrek aan beter beeldmateriaal uit TsjechieIk weet wel zeker dat Ajax het heel moeilijk tegen thun gaat krijgen... Die lui schoppen behoorlijk, vallen makkelijk en zijn toch best wel aanvallend ingesteld. Dat aanvallende kan natuurlijk vertekend zijn aangezien Arsenal een groot deel van de wedstrijd met 10 man speelde... Maar toch.. Kut ploegje dat Thun

quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:35 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Gut, je klinkt net als de kerel met wie ik die pot in IJsland keek.....

Hoezo niet goed genoeg voor Anderlecht?quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:03 schreef HeatWave het volgende:
tja, een speler die niet goed genoeg is voor Anderlecht zou het wel zijn voor Ajax??

Is het niet zo dat hij zelf weg wil? En Anderlecht mee wil werken? (of iets in die richting) Volgens mij is het wel een redelijke speler die zeker een aanwist kan zijn voor Ajax.quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:07 schreef HeatWave het volgende:
Als ie weg mag zal hij vast de moeite niet waard zijn om te houden.

Nooit doen, gewoon op het middenveld zetten en contract verlengen, dan heb je over 1 of 2 jaar veel meer inkomsten.quote:Op maandag 26 september 2005 22:03 schreef Jajong het volgende:
Man City wil Pienaar in de winterstop overnemen, ik zeg doen.. krijg je er iig nog wat centen voor.

quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:07 schreef HeatWave het volgende:
Als ie weg mag zal hij vast de moeite niet waard zijn om te houden.
quote:Wilhelmsson tekent bij en vertrekt binnen jaar
27/9/2005 16:47
Anderlecht heeft het contract van Christian Wilhelmsson opengebroken. Maar de Zweed verwacht na dit seizoen niet meer voor de Brusselse club te spelen.
'Ik teken bij om Fiorentina te vergeten', vertelde Wilhelmsson in La Derničre Heure. 'Enkele dagen voor het einde van de transferperiode heeft Fiorentina een mooi bod op mij uitgebracht. Maar Anderlecht weigerde en dat zat me hoog.'
Inmiddels heeft Wilhelmsson een beter humeur gekregen na de succesvolle onderhandelingen. 'Deze week teken ik hier bij. Dat werd trouwens tijd, want het duurde negen maanden voor we een akkoord hadden.'
Ondanks de nieuwe verbintenis ziet Wilhelmsson het einde aan zijn Anderlecht-periode naderen. 'De club wil meewerken aan een transfer in januari of juni. Ofwel wacht ik tot na het WK in Duitsland om een grote transfer te versieren, ofwel vertrek ik eerder.'

Zou ie haalbaar zijn voor Ajax?quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:15 schreef methodmich het volgende:
Best een goede speler, Wilhelmsson, maar ook geen echte vleugelspits. Meer een 4-4-2 buitenspeler.

quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:34 schreef Dorus_ het volgende:
Ik denk dat Arsenal verschrikkelijk slecht gaat spelen... en dan nog ajax met 2 - 0 4 - 0 verslaan ofzo.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op dinsdag 27 september 2005 20:58 schreef Qunix het volgende:
Ajax - ArsenalJe hoeft in dit topic geen spoilers te plaatsen en voor het wedstrijdverslag verwijs ik je naar [1e ronde CL] 27/09 Ajax v ArsenalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer

achso.....quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hoeft in dit topic geen spoilers te plaatsen en voor het wedstrijdverslag verwijs ik je naar [1e ronde CL] 27/09 Ajax v Arsenal

I know, maar aan z'n linkerbeen te zien lijkt hij me geschikt voor de linksbuiten.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:50 schreef JeroenV het volgende:
hij speelde op rechts.

Nee dat lijkt me ook. Ik snapte de wissel ook eigenlijk niet, Juanfran is juist een verdediger, niet een halve aanvaller.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:05 schreef twi het volgende:
We gaan nu trouwens niet meteen Juanfran afschrijven he?
Ik zeg het maar als voorzorg....

7 jaar op rij in ronde 1 er uit.quote:Op woensdag 28 september 2005 03:27 schreef rubbereend het volgende:
in de laatste 11 CL duels al 1 keer gewonnen![]()

Kinderachtigquote:Op woensdag 28 september 2005 03:27 schreef rubbereend het volgende:

quote:Angelos Charisteas heeft aan het verloren Champions Leagueduel met Arsenal een hersenschudding overgehouden. Hij kwam in de 57e minuut snoeihard in aanraking met Arsenal-speler Touré en haalde daarbij zijn wenkbrauw open.
Charisteas wilde zelf nog door voetballen maar omdat de medische staf van Ajax het niet vertrouwde, werd de spits gewisseld voor de doelpuntenmaker Rosenberg.
Zijn meespelen tegen Sparta komend weekend is daardoor twijfelachtig.

Fuck jouwquote:Op woensdag 28 september 2005 02:58 schreef LuukBes het volgende:

VDV en Babel zijn opgeleid in dat systeem en zijn daarin juist omhoog gekomen. Je kan voor aangekochte spitsen zeggen dat ze verneukt worden door het 4-3-3 systeem van Ajax, maar niet van de eigen talenten. Daarnaast is ook niet bijster intelligent om te zeggen dat bijvoorbeeld VDV door Blind "verneukt" is ...quote:Op woensdag 28 september 2005 09:21 schreef 2Drix het volgende:
[..]
Fuck jouw![]()
gelijk de ajax talenten de schuld geven....het ligt niet aan hun maar aan Ajax, het systeem, en blind die verneuken al hun talent..kijk maar naar VDV
Als pienaar, de jong, en babel nu bij een engelse subtopper ofzo gaan spelen...dan breken ze gelijk door

Ach ja, nog een blessure er bij, ruimte zat in de ziekenboegquote:

Het is beschamend ja.quote:Op woensdag 28 september 2005 03:27 schreef rubbereend het volgende:

Mwah, zie ik nog wel gebeuren hoor.quote:Op woensdag 28 september 2005 09:49 schreef M0NTANA het volgende:
In welke twee wedstrijden, Doc? Voor de CL of eredivisie?
Ik hoop op twaalf uit vier, maar dat is meer wishfull thinking dan echt vertrouwen in Ajax.

je vergeet urby en boukhari te noemen, die waren ook verschirkkelijk...quote:Op woensdag 28 september 2005 10:16 schreef Jajong het volgende:
Het was genieten met die gekke spanjool in t vak( 424 ) maar wat een klote-pot, en dat mensen Manucharyan een voldoende geven begrijp ik ook niet. die jongen geen geen bal geraakt. Enige voldoende was Vermaelen en Galasek het laatste gedeelte van de 2e helft ( want daarvoor was hij ook zeldzaam dramatisch ) Lindenbergh was de allerslechtste samen met Pienaar, die kerel even heel snel verkopen aan Man. City AUB. Babel.. ik ga er geen woorden meer aan vuil maken. En Grygera moet es durven opbouwen

Kanker KNVB, wat een mongolen.quote:Op woensdag 28 september 2005 09:44 schreef M0NTANA het volgende:
Van 18 oktober tot 2 november 2005 een héél belangrijke periode voor Ajax:
18/10-2005 Ajax-FC Thun
23/10-2005 PSV-Ajax
28/10-2005 Ajax-SC Heerenveen
02/11-2005 FC Thun-Ajax

Allebei. Totaal 8 punten.quote:Op woensdag 28 september 2005 09:49 schreef M0NTANA het volgende:
In welke twee wedstrijden, Doc? Voor de CL of eredivisie?

Ik ben benieuwd in welk vak jij dan zat? Heb nauwelijks gefluit gehoord en dat puta, ach dat is gewoon net als hoerenjong even je frustratie uiten. Voetbal is emotie.quote:Op woensdag 28 september 2005 02:44 schreef Siemerink het volgende:
wat een vreselijk vervelend publiek zeg... zelfs dit zwakke elftal wat vanavond speelde verdiende beter...met dat 'joden en puta gekrijs en gefluit'.
deze spelers konden niet beter, een beetje realiteitszin zou het publiek sieren, ze leven nog in het 'tien-jaar-geleden' tijdperk.
een elftal moet je steunen, niet uitfluiten.

idd. ook ik verbaas me echt dat mensen veel gefluit hebben gehoord. ik heb juist amper gefluit gehoordquote:Op woensdag 28 september 2005 10:42 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd in welk vak jij dan zat? Heb nauwelijks gefluit gehoord en dat puta, ach dat is gewoon net als hoerenjong even je frustratie uiten. Voetbal is emotie.

Dan begrijp ik niet dat jij voor ajax kan zijn...quote:Op woensdag 28 september 2005 11:14 schreef M0NTANA het volgende:
Viel ook hartstikke mee, op 409/410 niets van gemerkt. Wel puta maar dat hoort erbij, het is geen hockey of korfbal. Voetbal is voor mannen, niet voor homo's!

Heb je het achtergrondgeluid achterlijk hard gezet ofzo? Het was een klein groepje dat soms een keer floot.quote:Op woensdag 28 september 2005 10:58 schreef Cart_man het volgende:
Nauwelijks gefluit? Ik hoorde bijna constant gefluit in de eerste helft. Elk fout balcontact werd begeleid door een fluitconcert. Niet massaal, maar toch redelijk fors.

volgende keer wil ik ook in 409/410 staan!quote:Op woensdag 28 september 2005 11:14 schreef M0NTANA het volgende:
Viel ook hartstikke mee, op 409/410 niets van gemerkt. Wel puta maar dat hoort erbij, het is geen hockey of korfbal. Voetbal is voor mannen, niet voor homo's!

Omdat Ajax geen voetbal is of omdat ik een homo ben?quote:Op woensdag 28 september 2005 11:14 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dan begrijp ik niet dat jij voor ajax kan zijn...

Inderdaad. Op gegeven moment wisselde ook Arsenal een aanvaller bij een 2-1 voorsprong, en Ajax wisselde een verdedigerquote:Op woensdag 28 september 2005 10:38 schreef zjroentje het volgende:
Het wisselbeleid van Blind is eigenlijk ook erg laf. In de wedstrijden dat een achterstand moest worden goed gemaakt (Praag uit, AZ uit, Arsenal thuis) wisselt hij alleen maar een aanvaller voor een aanvaller. Gooi er eens een extra aanvaller in Danny.

je hebt gelijk, aangepast. zag er mooi uitquote:Op woensdag 28 september 2005 11:20 schreef M0NTANA het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Daarom hadden wij geen vlaggetjes. Overigens, op 409/410 zit je niet.

Dat ziet iedereen al 2 jaar in, behalve jullie.quote:Op woensdag 28 september 2005 00:35 schreef StarGazer het volgende:
Wanneer gaan ze nou gvd eindelijk eens inzien dat dit Ajax domweg kwaliteit te kort komt

Lijkt me ook vreemd. Want als er echt zoveel kwaliteit in die selectie zat, had 1 van de 4 afgelopen trainers die er wel uit kunnen halen. Als het 1 of 2 jaar misgaat, dan zou dat nog kunnen. Maar na 4 jaar nog steeds roepen dat er zoveel talent is en dat het er niet uitkomt? Dan moet je misschien toch eens na gaan denken of de meeste spelers van de huidige selectie niet gewoon overschat zijn.quote:Op woensdag 28 september 2005 11:34 schreef M0NTANA het volgende:
Potentie is er wel, maar het komt er (nog) niet uit, de chemie ontbreekt.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |