Ja, ik dacht precies hetzelfde.. zo een type is zij ook welquote:Op zondag 25 september 2005 21:51 schreef Loedertje het volgende:
Tanja is al twee-en-half jaar smoorverliefd op iemand waarmee de sex fantastisch is maar wat voor de rest nooit iets kan worden (ze wil niet zeggen waarom, sexvriendje is waarschijnlijk getrouwd)
Die rijdt dwars over haar heen.quote:Op zondag 25 september 2005 21:49 schreef pinkplatinum het volgende:
Alsof valentino rossi op haar zou vallenhaha
quote:Op zondag 25 september 2005 21:52 schreef regenworm het volgende:
[..]
Die rijdt dwars over haar heen.
De vader van haar kindje had toch ook een relatiequote:Op zondag 25 september 2005 21:52 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Ja, ik dacht precies hetzelfde.. zo een type is zij ook wel
Nee, die viezigheid krijgt ie nooit van zijn banden.quote:Op zondag 25 september 2005 21:52 schreef regenworm het volgende:
Die rijdt dwars over haar heen.
Deze loopt lekker en was eerderquote:Op zondag 25 september 2005 21:53 schreef kwakveense het volgende:
waarom gaan we net verder in topic 314?
Dan kunnen we het nog steeds moeilijk verstaan.quote:
Dit was denk ik omdat het gesprek in de woonkamer de verkeerde kant opging.quote:Op zondag 25 september 2005 21:58 schreef regenworm het volgende:
Misschien een wissel van de regie.
Gebeurt dit niet vaker rond 22:00 uur
Erg toevallig dat dat gebeurt nadat mevrouw T. negatief over een bepaald groep mensen aant ouwehoeren wasquote:Op zondag 25 september 2005 21:58 schreef regenworm het volgende:
[..]
Misschien een wissel van de regie.
Gebeurt dit niet vaker rond 22:00 uur
Jep... mevrouw T is in no time een racist, dat is duidelijk.quote:Op zondag 25 september 2005 21:59 schreef Speedski het volgende:
[..]
Erg toevallig dat dat gebeurt nadat mevrouw T. negatief over een bepaald groep mensen aant ouwehoeren was
quote:Op zondag 25 september 2005 22:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jep... mevrouw T is in no time een racist, dat is duidelijk.
Wat me trouwens niet verbaast.
ze vergeet voor het gemak dat dr kind ook een halve antiliaanse isquote:Op zondag 25 september 2005 22:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jep... mevrouw T is in no time een racist, dat is duidelijk.
Wat me trouwens niet verbaast.
Ja zeg...quote:Op zondag 25 september 2005 21:59 schreef Speedski het volgende:
[..]
Erg toevallig dat dat gebeurt nadat mevrouw T. negatief over een bepaald groep mensen aant ouwehoeren was
Daar is ze te kortzichtig voorquote:Op zondag 25 september 2005 22:02 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ze vergeet voor het gemak dat dr kind ook een halve antiliaanse is
quote:Op zondag 25 september 2005 22:03 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Daar is ze te kortzichtig voor![]()
Dat mept ze er wel uitquote:Op zondag 25 september 2005 22:02 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ze vergeet voor het gemak dat dr kind ook een halve antiliaanse is
Stereotomy begrijpt het zelf ook.quote:
Lieske met een dildo in de douche... EN GEEN BEELDEN VAN?????????????quote:Op zondag 25 september 2005 22:03 schreef b0ng het volgende:
lieske en dildo in de douche, duimelotje zal wel op bed liggen.
oh ja , tanja mag niet negatieve in beeld komen.quote:Op zondag 25 september 2005 21:59 schreef Speedski het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 september 2005 22:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lieske met een dildo in de douche... EN GEEN BEELDEN VAN?????????????![]()
![]()
Wat een verdrietquote:Op zondag 25 september 2005 22:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
![]()
Erg kut die regiequote:Op zondag 25 september 2005 22:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
![]()
Prachtig om dat dokter-spelertje te zienquote:Op zondag 25 september 2005 22:06 schreef kwakveense het volgende:
hydrocortison creme uitwisselen! gezellig! (t werkt inderdaad wel meestal tegen ezeem)
Jakkes... Kom we gaan met z'n allen in de Jacuzzi...quote:Op zondag 25 september 2005 22:07 schreef kwakveense het volgende:
fucidin...ook lekker...das voor bacteriele schimmel infecties...
ze zijn dus allemaal lekkere huidschimmels aan t uitwisselen met elkaar daar in huis...
Je mag ook wel bij Flugel komen hoorquote:Op zondag 25 september 2005 22:10 schreef kwakveense het volgende:
roel's ouders hebben een bubbelbad...
mag ik bij jouw ouders in bad roel?
lekker met rob zn rubberen eend been spelen.quote:Op zondag 25 september 2005 22:10 schreef scanman01 het volgende:
Ik het bad lijkt het me zeer gezellig trouwens
Roel hoort het ook nietquote:Op zondag 25 september 2005 22:12 schreef socko het volgende:
Verhalen over drugs en ik hoor roel niet !
quote:Op zondag 25 september 2005 22:12 schreef b0ng het volgende:
[..]
lekker met rob zn rubberen eend been spelen.
ik wil niet vies doen, maar daar hebben ze elkaar ws ook besmet...in dat vieze water...quote:Op zondag 25 september 2005 22:11 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Jakkes... Kom we gaan met z'n allen in de Jacuzzi...
Dat geloof ik wel. Niemand wil.quote:Op zondag 25 september 2005 22:17 schreef nicoleV het volgende:
Chantal weer over haar liefdesleven ....ze gaat bijna nooit met iemand naar bed.....GELOOF ER NX VAN
Menno is homoquote:Nou BB ik geef jullie groot gelijk ik had hem eruit gedonderd met zijn grove beschuldiging naar de Makers en de Crew toe. Menno is echt zo stokerd en ik kan het weten ik woon bij hem in de straat, en hij is totaal anders nu, hij slijmt de hele dag en wat ik al eerfer zei hij is homo notabelen, nou Menno eruit dan slijmballetje.
DOWNTOWN66 25 SEPTEMBER 2005 20:08
GNA GNA wie ligt er naast mij?quote:Op zondag 25 september 2005 22:17 schreef nicoleV het volgende:
Chantal weer over haar liefdesleven ....ze gaat bijna nooit met iemand naar bed.....GELOOF ER NX VAN
Nee, BIquote:Op zondag 25 september 2005 22:20 schreef flugeltje het volgende:
hihi, iemand deze reactie al gezien op de talpasite?
[..]
Menno is homo
Ik denk wel dat ze op elkaar vallen, maar Ralph zal nooit het initiatief nemen denk ik.quote:Op zondag 25 september 2005 22:23 schreef nicoleV het volgende:
Dido en Ralph ......zou dat wat kunnen worden?
zegt ie dat net, of is dat jouw mening ?quote:
Het leek haast alsof ze het serieus bedoeldequote:Op zondag 25 september 2005 22:23 schreef Knurkie het volgende:
Tanja: mijn wespentaille is helemaal weg(op zeur toon)![]()
welkom bij de clubquote:Op zondag 25 september 2005 22:29 schreef D.Rose het volgende:
ik geloof dat Lieske mijn favoriete dame in huis gaat worden.
Dat had ik nooit aan zien komen
verbaast me niets dat mannen bij haar niet komenquote:Op zondag 25 september 2005 22:29 schreef kwakveense het volgende:
chantal vidnt t helemaal niet erg als een man niet komt...
het was ook serieus volgens mij...Joost ging het goed praten met Ja Tan je zit in de laatste fase van je zwangerschapquote:Op zondag 25 september 2005 22:27 schreef Falco het volgende:
[..]
Het leek haast alsof ze het serieus bedoelde.
Sommige mensen zijn nou eenmaal iets trager... Geeft nietsquote:Op zondag 25 september 2005 22:29 schreef D.Rose het volgende:
ik geloof dat Lieske mijn favoriete dame in huis gaat worden.
Dat had ik nooit aan zien komen
kunnen mannen niet komen tijdens de seks?quote:Op zondag 25 september 2005 22:30 schreef D.Rose het volgende:
[..]
verbaast me niets dat mannen bij haar niet komen
Ze lag veel te veel tussen de koeien, daar wordt je ouder van.quote:Op zondag 25 september 2005 22:30 schreef scanman01 het volgende:
Je zou niet zeggen dat Chantal zoveel ouder is dan Tanja trouwens.
[afbeelding]
bij chantal wel blijkbaar...quote:Op zondag 25 september 2005 22:31 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
kunnen mannen niet komen tijdens de seks?![]()
van GNA GNA GNA kom je toch niet klaar.quote:Op zondag 25 september 2005 22:29 schreef kwakveense het volgende:
chantal vidnt t helemaal niet erg als een man niet komt...als we t maar gezellig hebben...
normaal wel, maar bij chantal kennelijk nietquote:Op zondag 25 september 2005 22:31 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
lekker kontjequote:Op zondag 25 september 2005 22:30 schreef zeeuws jongetje het volgende:
hier ook nog maar ff
[afbeelding]
quote:Op zondag 25 september 2005 22:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn nou eenmaal iets trager... Geeft niets
Nog nooit van gehoord of meegemaakt dat een jongen niet klaarkomtquote:Op zondag 25 september 2005 22:33 schreef regenworm het volgende:
[..]
van GNA GNA GNA kom je toch niet klaar.![]()
![]()
![]()
Met dat petje op als Cisca de ratquote:Op zondag 25 september 2005 22:32 schreef qo_ob het volgende:
Lieske doet me nu aan zo'n klein straatschoffie denken
Het komt voor jaquote:Op zondag 25 september 2005 22:31 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
in de tilquote:Op zondag 25 september 2005 22:35 schreef CartWOman het volgende:
Waar zijn de tortelduifjes eigenlijk?
Ciskequote:Op zondag 25 september 2005 22:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Met dat petje op als Cisca de rat
Dat Chantal dat niet erg vindt.. Ik zou het echt rot vindenquote:
Menno's koffer inpakkenquote:Op zondag 25 september 2005 22:35 schreef CartWOman het volgende:
Waar zijn de tortelduifjes eigenlijk?
Ciske is jongens naam hè.... Ciska pas toch beterquote:
daar werd ook niet om gevraagdquote:Op zondag 25 september 2005 22:37 schreef Dynabite het volgende:
Ze vertelt er niet bij dat ze naast dat pilletje 10 joints op had![]()
want ?quote:Op zondag 25 september 2005 22:36 schreef Woessssj het volgende:
Tanja liegt!
Hopelijk duiken ze er zo samen inquote:Op zondag 25 september 2005 22:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe dit verder gaat?
Truequote:Op zondag 25 september 2005 22:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ciske is jongens naam hè.... Ciska pas toch beter![]()
Ik weet wel hoe ik hóóp dat dit verder gaat....quote:Op zondag 25 september 2005 22:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe dit verder gaat?
haha, dat zijn nou geinige dingenquote:Op zondag 25 september 2005 22:36 schreef kwakveense het volgende:
chantal en linda dachten dat roel weg was:
chntal: dus je hebt t er moeilijk mee
linda: ach t is een lekker ventje, en ik zit hier al vjf weken
roel: DANKJE!
linda shcaamt zich dood...
chantal heeft ook gehoord dat ze iets lelijks over haar zeiden.
Ach laat ik het zo zeggen: het komt op hetzelfde neer.quote:Op zondag 25 september 2005 22:39 schreef Gert het volgende:
[..]
De grens ligt op dit forum ongeveer bij crackhoer.
nou met deze regie zit ik er niet op te wachten.quote:Op zondag 25 september 2005 22:39 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Hopelijk duiken ze er zo samen in![]()
en morgen vertelt ze weer dat ze heroine heeft gebruiktquote:Op zondag 25 september 2005 22:42 schreef D.Rose het volgende:
Tanja heeft alles behalve heroïne geprobeerd
Speechless.quote:
kleine dingetjes supersterke lsd...volgens roel...quote:
Die Bart schrikt zich een ongeluk als ie dat hoort.quote:Op zondag 25 september 2005 22:45 schreef scanman01 het volgende:
Linda denkt dat haar Bart misschien wel eens de ware kan zijn... en ze wil dat in het huis niet verpesten.
zou leuk zijn als chantal achter menno aangaat.quote:Op zondag 25 september 2005 22:43 schreef scanman01 het volgende:
Chantal en Linda over de mannen in het huis.
Rob is niet hun type in ieder geval. Ze denken dat er ook geen type vrouw voor Rob bij is.
Dan zijn Menno en Ingrid aan de beurt.
Chantal zegt weer dat in alle BB's romances goed worden getoond.
haha hebben we die jongen niet gezien tijdens de live uitzending... hij leek nogal onverschillig..quote:Op zondag 25 september 2005 22:45 schreef scanman01 het volgende:
Linda denkt dat haar Bart misschien wel eens de ware kan zijn... en ze wil dat in het huis niet verpesten.
Google :quote:
quote:Microdots zijn kleine korreltjes of soms net schilfertjes met LSD. Ik ben nogal huiverig voor microdotjes. Vorig jaar hebben wij bij de TC testservice regelmatig klachten gehad van consumenten die veel te sterke microdotjes hadden gekregen. De trips waren veel te sterk en duurden erg lang. Men vond het niet leuk meer
Ze had er een half pilletje bij op zegt ze , daar wordt je weer wat helderder van.quote:Op zondag 25 september 2005 22:46 schreef qo_ob het volgende:
'Fietsen is levensgevaarlijk'
Maar met 4 glazen op rijden niet
quote:Op zondag 25 september 2005 22:46 schreef BONG4002 het volgende:
Hoi
Druk hierzo te zien is er wel weer wat interessants gebeurd
komt ze iets te laat meequote:Op zondag 25 september 2005 22:45 schreef scanman01 het volgende:
Ze telt wel vaker niet helemaal goed.quote:Op zondag 25 september 2005 22:46 schreef flugeltje het volgende:
Beste Tanja... Vier drankjes is ook al teveel als je met de auto bent...
En een ingebouwd filter natuurlijk.quote:Op zondag 25 september 2005 22:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze had er een half pilletje bij op zegt ze , daar wordt je weer wat helderder van.
quote:Op zondag 25 september 2005 22:46 schreef BONG4002 het volgende:
Hoi
Druk hierzo te zien is er wel weer wat interessants gebeurd
quote:Op zondag 25 september 2005 22:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze telt wel vaker niet helemaal goed.
Haar rijbewijs moet per direct ingetrokken wordenquote:Op zondag 25 september 2005 22:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze had er een half pilletje bij op zegt ze , daar wordt je weer wat helderder van.
Dan val ik vanaf nu op boerenzonenquote:Op zondag 25 september 2005 22:49 schreef Lkw het volgende:
[afbeelding]
Niet lullig bedoeld naar Scanman, maar dit zou zo een boerenzoon kunnen zijn...
ik wil die Hummie tiradie idd. ook wel graag horen......quote:Op zondag 25 september 2005 22:46 schreef versabommie het volgende:
Menno weet zichzelf geen raad meer .....zo lijkt het ...beetje plompverloren achterop zitten en lullen over nietsjes en datjes....
nee die is de kluts goed kwijt ...
hoop zo erg dat ze hummy d'r tirade uitzenden :-)
behalve als iets voor haar zelf is, dan gaat het beterquote:Op zondag 25 september 2005 22:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze telt wel vaker niet helemaal goed.
En toch is ze liefquote:Op zondag 25 september 2005 22:49 schreef Lkw het volgende:
[afbeelding]
En toch is ze liefquote:Op zondag 25 september 2005 22:49 schreef Lkw het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zondag 25 september 2005 22:49 schreef Lkw het volgende:
[afbeelding]
ja, rookrantsoen hadden ze toch eerder wel? toen liep Dido zo te klagen dat ze shag moest roken....quote:Op zondag 25 september 2005 22:49 schreef versabommie het volgende:
Menno richting jakoezie...
ff peuk bietsen van sjankwal...
wat ik niet begrijp ....ze zijn op rantsoen....maar door dat hele rookgedoe hebben ze nu gewoon allemaal wel sigaretten in overvloed!
Haha, je bent haar trouw door dik en dun, toch wel vertederendquote:Op zondag 25 september 2005 22:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan val ik vanaf nu op boerenzonen
het is een lieve lekkere Meidquote:Op zondag 25 september 2005 22:49 schreef Lkw het volgende:
[afbeelding]
idd en nu zitten ze op rantsoen en ze hebben genoeg rookwaar voor de verdere bigbrothertijd!quote:Op zondag 25 september 2005 22:51 schreef Wup het volgende:
[..]
ja, rookrantsoen hadden ze toch eerder wel? toen liep Dido zo te klagen dat ze shag moest roken....
9 van de 11 anderen is ook diep tragisch (vind ik), dus zo vreemd is dat nou ook weer niet.quote:Op zondag 25 september 2005 22:51 schreef Lkw het volgende:
Haha, je bent haar trouw door dik en dun, toch wel vertederend
ja, het gaat hem zo gemakkelijk af & hij kan toch zo een pakje achterover drukken?quote:Op zondag 25 september 2005 22:51 schreef BONG4002 het volgende:
Wie denkt trouwens dat Roel na zijn 20stegewoon door gaat roken tot donderdagavond?
Ik vraag me af of hij wel weet dat dat mag. Ik had het idee dat 20 ook het maximum is wat hij mag roken.quote:Op zondag 25 september 2005 22:53 schreef Wup het volgende:
[..]
ja, het gaat hem zo gemakkelijk af & hij kan toch zo een pakje achterover drukken?
No way.quote:Op zondag 25 september 2005 22:51 schreef BONG4002 het volgende:
Wie denkt trouwens dat Roel na zijn 20stegewoon door gaat roken tot donderdagavond?
Lijkt me ook, alhoewel ik aanneem dat BB de boel even op scherp gaat knallen zodat Roel het ietsje meer benauwd krijgtquote:Op zondag 25 september 2005 22:53 schreef Wup het volgende:
[..]
ja, het gaat hem zo gemakkelijk af & hij kan toch zo een pakje achterover drukken?
Nee 20 is de max die hij uitbetaald krijgt.quote:Op zondag 25 september 2005 22:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of hij wel weet dat dat mag. Ik had het idee dat 20 ook het maximum is wat hij mag roken.
quote:Op zondag 25 september 2005 22:53 schreef flugeltje het volgende:
Nou, de vakantie is voorbij dus Flugel mot morgen weer werken...
Naar bed dus....![]()
Slaap lekker, flugel. En sterkte met afkicken op je werk.quote:Op zondag 25 september 2005 22:53 schreef flugeltje het volgende:
Naar bed dus....![]()
quote:Op zondag 25 september 2005 22:53 schreef flugeltje het volgende:
Naar bed dus....![]()
Tan zal niet eerst haar schulden aflossen.quote:Op zondag 25 september 2005 22:51 schreef BONG4002 het volgende:
ik snap dus nog steeds niks van deze opdracht....quote:Op zondag 25 september 2005 22:53 schreef scanman01 het volgende:
Ik vraag me af of hij wel weet dat dat mag. Ik had het idee dat 20 ook het maximum is wat hij mag roken.
Hij is wel zwaar verslaafd dus ik denk dat ie het wel een dag volhoud om niet te roken (en waarschijnlijk haalt hij morgen de 20) dus moet hij vanaf dinsdag t/m donderdag rookvrij zijn, lijkt me moeilijk voor hemquote:Op zondag 25 september 2005 22:53 schreef CartWOman het volgende:
[..]
No way.
De rush van de ¤10.000,- is voldoende.
helemaal met je eensquote:Op zondag 25 september 2005 22:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
9 van de 11 anderen is ook diep tragisch (vind ik),
psssst, flugel gaat morgen wél dit topic openzetten op het werk, veel te bang om iets te missenquote:Op zondag 25 september 2005 22:54 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Slaap lekker, flugel. En sterkte met afkicken op je werk.
nee, het maximum wat BB uit zou betalenquote:Op zondag 25 september 2005 22:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Irritant dat ze moeite hebben met Vinnie...quote:Op zondag 25 september 2005 22:52 schreef kwakveense het volgende:
Vinnie Jones mensen, Vinnie Jones zoeken jullie....
Nou dat zal lieske nooit doen, wie wil nou een klaagsmurf in huis hebben.quote:Op zondag 25 september 2005 22:55 schreef scanman01 het volgende:
Lieske gaat thuis Godfather 1, 2 en 3 meteen kijken.... en Scarface er achteraan.
Tanja zegt dat ze haar dan ook wel even mag bellen.
Ze betalen ook maar 20 uit maximaal, maar volgens mij denkt Roel dat dat ook het maximum is wat hij mag roken.quote:Op zondag 25 september 2005 22:55 schreef Wup het volgende:
[..]
ik snap dus nog steeds niks van deze opdracht....
ik dacht dat ze maar 20 uit betalen....
via lenen.nlquote:Op zondag 25 september 2005 22:56 schreef Woessssj het volgende:
Wat zegt ze? De persoon die zei dat ze het minimum van het minimum boven haar hoofd heeft hangen heeft een vette breedbeeld met surround system staan?
Hij mag/moet roken tót het maximale bedrag dacht ik. Maar daar is wat onduidelijkheid over.quote:Op zondag 25 september 2005 22:55 schreef Wup het volgende:
[..]
ik snap dus nog steeds niks van deze opdracht....
ik dacht dat ze maar 20 uit betalen....
quote:Op zondag 25 september 2005 22:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Irritant dat ze moeite hebben met Vinnie...
Deze voetballer wist in engeland angst te zaaien over het veld maar kwam nooit zo goed weg met voetballen ....acteren is die nu een kanjer in...
ff een hoogtepunt uit zijn voetbalcarriere in duel met paul casgoigne..hehehe
[afbeelding]
quote:Op zondag 25 september 2005 22:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze betalen ook maar 20 uit maximaal, maar volgens mij denkt Roel dat dat ook het maximum is wat hij mag roken.
deel 2quote:Op zondag 25 september 2005 22:59 schreef kwakveense het volgende:
denzel washington in the bone collector....die kent roel dan weer niet...tsjongejonge....film educatie mensen....niet dat the bone collector zo geweldig was...
de vraag van de avond "hoe heet die film met bruce willis ook alweer"
welke?
ik ben iig. blij dat ik niet de enige ben die het niet allemaal begrijptquote:Op zondag 25 september 2005 22:59 schreef CartWOman het volgende:
Maar Bridget zei wél: "Druk er maar een paar achterover."
Paar pakjes dus....
Verwarrend.
Ik wacht at tijden op het moment dat ze lacht en dan zo belachelijk haar mondhoeken naar beneden trekt. Tot op hedenn og nietgelukt helaas.quote:
Was wel aardig, niet echt speciaal imo Million Dollar Baby was veel beter!quote:Op zondag 25 september 2005 22:59 schreef D.Rose het volgende:
iemand the Aviator gezien?
En was het wat?
Zo kom ook even binnenvallen.... In de appelmoes of vla zeg je??? Dus Naat heeft thuis lekker zitten eten, gehaktballetje, aardappeltjes, sperzieboontjes, zo nou nog wat vla.... en dan gaat daar XTC in? WTF?! Dacht dat dat spul alleen op partys met een glaasje cola werd ingenomen?quote:Op zondag 25 september 2005 22:43 schreef Loedertje het volgende:
Tanja en Natalie zijn pas in December gestopt met het gebruik van XTC.Tanja brak een pil in 4 stukjes en Natalie stopte ze het liefst in de appelmoes of vla.
Tanja is begonnen met tripjes (die met dat aardbeitjes erop)
Roel praat ook mee (LSD en andere drugs komen ter sprake)
Zou wel terecht zijn vind ik. Het is een leuke gozer, maar hij is gewoon zo goed als onzichtbaar.quote:Op zondag 25 september 2005 23:01 schreef BONG4002 het volgende:
Ralph is wel erg stil, ik begin zwaar te geloven dat hij er hard uitknalt donderdag
Ja die is helemaal erg. Dat zij haar tanden dan ontbloot.quote:Op zondag 25 september 2005 23:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik wacht at tijden op het moment dat ze lacht en dan zo belachelijk haar mondhoeken naar beneden trekt. Tot op hedenn og nietgelukt helaas.
Ja!!!quote:Op zondag 25 september 2005 23:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik wacht at tijden op het moment dat ze lacht en dan zo belachelijk haar mondhoeken naar beneden trekt.
quote:Op zondag 25 september 2005 23:01 schreef Knurkie het volgende:
Roel mag zoveel roken als ie wil, hij krijgt maximaal 20 sigaretten uitbetaald en wat ie daarna rookt is eigen risico(gepakt worden is opdracht niet gehaald)
zo iets ?quote:Op zondag 25 september 2005 23:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik wacht at tijden op het moment dat ze lacht en dan zo belachelijk haar mondhoeken naar beneden trekt. Tot op hedenn og nietgelukt helaas.
Wel een leuke film, maar duidelijke de minste van de 5 genomineerden afgelopen mei.quote:Op zondag 25 september 2005 22:59 schreef D.Rose het volgende:
iemand the Aviator gezien?
En was het wat?
Ik denk dat ik wel weet wiequote:Op zondag 25 september 2005 23:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja!!!![]()
We hebben laatst een meeting gehad met wat mensen die hier ook wel bekend zijn, en een van de daar aanwezigen kon die mond exáct nadoen. Ik vrees dat ik die foto hier niet mag plaatsen.
Menno kreeg een reprimande omdat hij teveel over BB lulde, maar wat Chantal doet is toch eigenlijk nog veel ergerlijker? Zo gaat de hele spontaniteit van het programma d'raf als je zo intens bezig bent met die camera's... En daarbij lul je ook min of meer over BB.quote:Op zondag 25 september 2005 23:03 schreef CartWOman het volgende:
Chantal let alleen op de camera's als ze het anderen ziet doen.
Right... wie roept hier altijd het hardst over wat voor beelden het zal opleveren??
film educatie jaquote:Op zondag 25 september 2005 22:59 schreef kwakveense het volgende:
...film educatie mensen....
Geheel mee eens.quote:Op zondag 25 september 2005 23:05 schreef Falco het volgende:
[..]
Menno kreeg een reprimande omdat hij teveel over BB lulde, maar wat Chantal doet is toch eigenlijk nog veel ergerlijker? Zo gaat de hele spontaniteit van het programma d'raf als je zo intens bezig bent met die camera's... En daarbij lul je ook min of meer over BB.
Jeeezus wat nou weeer?quote:Op zondag 25 september 2005 23:09 schreef qo_ob het volgende:
Lies huilt!
Hoe kom je daar bij?quote:Op zondag 25 september 2005 23:09 schreef qo_ob het volgende:
Lies huilt!
Was een geintjequote:Op zondag 25 september 2005 23:11 schreef qo_ob het volgende:
[..]
Joost riep 'Lies waarom huil je?' en 'gaat het wel?' vandaar
quote:Op zondag 25 september 2005 23:11 schreef CartWOman het volgende:
Oei die Roel masseert wel lekker zo te zien.![]()
onzin zit lachend in de kamerquote:Op zondag 25 september 2005 23:09 schreef qo_ob het volgende:
Lies huilt!
Wie??quote:Op zondag 25 september 2005 23:12 schreef scanman01 het volgende:
Tanja: "Hij heeft zich afgetrokken... eh .. gemasturbeerd op die kussen?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |