welkom bij de clubquote:Op zondag 25 september 2005 22:29 schreef D.Rose het volgende:
ik geloof dat Lieske mijn favoriete dame in huis gaat worden.
Dat had ik nooit aan zien komen
verbaast me niets dat mannen bij haar niet komenquote:Op zondag 25 september 2005 22:29 schreef kwakveense het volgende:
chantal vidnt t helemaal niet erg als een man niet komt...
het was ook serieus volgens mij...Joost ging het goed praten met Ja Tan je zit in de laatste fase van je zwangerschapquote:Op zondag 25 september 2005 22:27 schreef Falco het volgende:
[..]
Het leek haast alsof ze het serieus bedoelde.
Sommige mensen zijn nou eenmaal iets trager... Geeft nietsquote:Op zondag 25 september 2005 22:29 schreef D.Rose het volgende:
ik geloof dat Lieske mijn favoriete dame in huis gaat worden.
Dat had ik nooit aan zien komen
kunnen mannen niet komen tijdens de seks?quote:Op zondag 25 september 2005 22:30 schreef D.Rose het volgende:
[..]
verbaast me niets dat mannen bij haar niet komen
Ze lag veel te veel tussen de koeien, daar wordt je ouder van.quote:Op zondag 25 september 2005 22:30 schreef scanman01 het volgende:
Je zou niet zeggen dat Chantal zoveel ouder is dan Tanja trouwens.
[afbeelding]
bij chantal wel blijkbaar...quote:Op zondag 25 september 2005 22:31 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
kunnen mannen niet komen tijdens de seks?![]()
van GNA GNA GNA kom je toch niet klaar.quote:Op zondag 25 september 2005 22:29 schreef kwakveense het volgende:
chantal vidnt t helemaal niet erg als een man niet komt...als we t maar gezellig hebben...
normaal wel, maar bij chantal kennelijk nietquote:Op zondag 25 september 2005 22:31 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
lekker kontjequote:Op zondag 25 september 2005 22:30 schreef zeeuws jongetje het volgende:
hier ook nog maar ff
[afbeelding]
quote:Op zondag 25 september 2005 22:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn nou eenmaal iets trager... Geeft niets
Nog nooit van gehoord of meegemaakt dat een jongen niet klaarkomtquote:Op zondag 25 september 2005 22:33 schreef regenworm het volgende:
[..]
van GNA GNA GNA kom je toch niet klaar.![]()
![]()
![]()
Met dat petje op als Cisca de ratquote:Op zondag 25 september 2005 22:32 schreef qo_ob het volgende:
Lieske doet me nu aan zo'n klein straatschoffie denken
Het komt voor jaquote:Op zondag 25 september 2005 22:31 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
in de tilquote:Op zondag 25 september 2005 22:35 schreef CartWOman het volgende:
Waar zijn de tortelduifjes eigenlijk?
Ciskequote:Op zondag 25 september 2005 22:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Met dat petje op als Cisca de rat
Dat Chantal dat niet erg vindt.. Ik zou het echt rot vindenquote:
Menno's koffer inpakkenquote:Op zondag 25 september 2005 22:35 schreef CartWOman het volgende:
Waar zijn de tortelduifjes eigenlijk?
Ciske is jongens naam hè.... Ciska pas toch beterquote:
daar werd ook niet om gevraagdquote:Op zondag 25 september 2005 22:37 schreef Dynabite het volgende:
Ze vertelt er niet bij dat ze naast dat pilletje 10 joints op had![]()
want ?quote:Op zondag 25 september 2005 22:36 schreef Woessssj het volgende:
Tanja liegt!
Hopelijk duiken ze er zo samen inquote:Op zondag 25 september 2005 22:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe dit verder gaat?
Truequote:Op zondag 25 september 2005 22:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ciske is jongens naam hè.... Ciska pas toch beter![]()
Ik weet wel hoe ik hóóp dat dit verder gaat....quote:Op zondag 25 september 2005 22:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe dit verder gaat?
haha, dat zijn nou geinige dingenquote:Op zondag 25 september 2005 22:36 schreef kwakveense het volgende:
chantal en linda dachten dat roel weg was:
chntal: dus je hebt t er moeilijk mee
linda: ach t is een lekker ventje, en ik zit hier al vjf weken
roel: DANKJE!
linda shcaamt zich dood...
chantal heeft ook gehoord dat ze iets lelijks over haar zeiden.
Ach laat ik het zo zeggen: het komt op hetzelfde neer.quote:Op zondag 25 september 2005 22:39 schreef Gert het volgende:
[..]
De grens ligt op dit forum ongeveer bij crackhoer.
nou met deze regie zit ik er niet op te wachten.quote:Op zondag 25 september 2005 22:39 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Hopelijk duiken ze er zo samen in![]()
en morgen vertelt ze weer dat ze heroine heeft gebruiktquote:Op zondag 25 september 2005 22:42 schreef D.Rose het volgende:
Tanja heeft alles behalve heroïne geprobeerd
Speechless.quote:
kleine dingetjes supersterke lsd...volgens roel...quote:
Die Bart schrikt zich een ongeluk als ie dat hoort.quote:Op zondag 25 september 2005 22:45 schreef scanman01 het volgende:
Linda denkt dat haar Bart misschien wel eens de ware kan zijn... en ze wil dat in het huis niet verpesten.
zou leuk zijn als chantal achter menno aangaat.quote:Op zondag 25 september 2005 22:43 schreef scanman01 het volgende:
Chantal en Linda over de mannen in het huis.
Rob is niet hun type in ieder geval. Ze denken dat er ook geen type vrouw voor Rob bij is.
Dan zijn Menno en Ingrid aan de beurt.
Chantal zegt weer dat in alle BB's romances goed worden getoond.
haha hebben we die jongen niet gezien tijdens de live uitzending... hij leek nogal onverschillig..quote:Op zondag 25 september 2005 22:45 schreef scanman01 het volgende:
Linda denkt dat haar Bart misschien wel eens de ware kan zijn... en ze wil dat in het huis niet verpesten.
Google :quote:
quote:Microdots zijn kleine korreltjes of soms net schilfertjes met LSD. Ik ben nogal huiverig voor microdotjes. Vorig jaar hebben wij bij de TC testservice regelmatig klachten gehad van consumenten die veel te sterke microdotjes hadden gekregen. De trips waren veel te sterk en duurden erg lang. Men vond het niet leuk meer
Ze had er een half pilletje bij op zegt ze , daar wordt je weer wat helderder van.quote:Op zondag 25 september 2005 22:46 schreef qo_ob het volgende:
'Fietsen is levensgevaarlijk'
Maar met 4 glazen op rijden niet
quote:Op zondag 25 september 2005 22:46 schreef BONG4002 het volgende:
Hoi
Druk hierzo te zien is er wel weer wat interessants gebeurd
komt ze iets te laat meequote:Op zondag 25 september 2005 22:45 schreef scanman01 het volgende:
Ze telt wel vaker niet helemaal goed.quote:Op zondag 25 september 2005 22:46 schreef flugeltje het volgende:
Beste Tanja... Vier drankjes is ook al teveel als je met de auto bent...
En een ingebouwd filter natuurlijk.quote:Op zondag 25 september 2005 22:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze had er een half pilletje bij op zegt ze , daar wordt je weer wat helderder van.
quote:Op zondag 25 september 2005 22:46 schreef BONG4002 het volgende:
Hoi
Druk hierzo te zien is er wel weer wat interessants gebeurd
quote:Op zondag 25 september 2005 22:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze telt wel vaker niet helemaal goed.
Haar rijbewijs moet per direct ingetrokken wordenquote:Op zondag 25 september 2005 22:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze had er een half pilletje bij op zegt ze , daar wordt je weer wat helderder van.
Dan val ik vanaf nu op boerenzonenquote:Op zondag 25 september 2005 22:49 schreef Lkw het volgende:
[afbeelding]
Niet lullig bedoeld naar Scanman, maar dit zou zo een boerenzoon kunnen zijn...
ik wil die Hummie tiradie idd. ook wel graag horen......quote:Op zondag 25 september 2005 22:46 schreef versabommie het volgende:
Menno weet zichzelf geen raad meer .....zo lijkt het ...beetje plompverloren achterop zitten en lullen over nietsjes en datjes....
nee die is de kluts goed kwijt ...
hoop zo erg dat ze hummy d'r tirade uitzenden :-)
behalve als iets voor haar zelf is, dan gaat het beterquote:Op zondag 25 september 2005 22:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze telt wel vaker niet helemaal goed.
En toch is ze liefquote:Op zondag 25 september 2005 22:49 schreef Lkw het volgende:
[afbeelding]
Niet lullig bedoeld naar Scanman, maar dit zou zo een boerenzoon kunnen zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |