Dat mept ze er wel uitquote:Op zondag 25 september 2005 22:02 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ze vergeet voor het gemak dat dr kind ook een halve antiliaanse is
Stereotomy begrijpt het zelf ook.quote:
Lieske met een dildo in de douche... EN GEEN BEELDEN VAN?????????????quote:Op zondag 25 september 2005 22:03 schreef b0ng het volgende:
lieske en dildo in de douche, duimelotje zal wel op bed liggen.
oh ja , tanja mag niet negatieve in beeld komen.quote:Op zondag 25 september 2005 21:59 schreef Speedski het volgende:
[..]
Erg toevallig dat dat gebeurt nadat mevrouw T. negatief over een bepaald groep mensen aant ouwehoeren was
quote:Op zondag 25 september 2005 22:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lieske met een dildo in de douche... EN GEEN BEELDEN VAN?????????????![]()
![]()
Wat een verdrietquote:Op zondag 25 september 2005 22:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
![]()
Erg kut die regiequote:Op zondag 25 september 2005 22:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
![]()
Prachtig om dat dokter-spelertje te zienquote:Op zondag 25 september 2005 22:06 schreef kwakveense het volgende:
hydrocortison creme uitwisselen! gezellig! (t werkt inderdaad wel meestal tegen ezeem)
Jakkes... Kom we gaan met z'n allen in de Jacuzzi...quote:Op zondag 25 september 2005 22:07 schreef kwakveense het volgende:
fucidin...ook lekker...das voor bacteriele schimmel infecties...
ze zijn dus allemaal lekkere huidschimmels aan t uitwisselen met elkaar daar in huis...
Je mag ook wel bij Flugel komen hoorquote:Op zondag 25 september 2005 22:10 schreef kwakveense het volgende:
roel's ouders hebben een bubbelbad...
mag ik bij jouw ouders in bad roel?
lekker met rob zn rubberen eend been spelen.quote:Op zondag 25 september 2005 22:10 schreef scanman01 het volgende:
Ik het bad lijkt het me zeer gezellig trouwens
Roel hoort het ook nietquote:Op zondag 25 september 2005 22:12 schreef socko het volgende:
Verhalen over drugs en ik hoor roel niet !
quote:Op zondag 25 september 2005 22:12 schreef b0ng het volgende:
[..]
lekker met rob zn rubberen eend been spelen.
ik wil niet vies doen, maar daar hebben ze elkaar ws ook besmet...in dat vieze water...quote:Op zondag 25 september 2005 22:11 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Jakkes... Kom we gaan met z'n allen in de Jacuzzi...
Dat geloof ik wel. Niemand wil.quote:Op zondag 25 september 2005 22:17 schreef nicoleV het volgende:
Chantal weer over haar liefdesleven ....ze gaat bijna nooit met iemand naar bed.....GELOOF ER NX VAN
Menno is homoquote:Nou BB ik geef jullie groot gelijk ik had hem eruit gedonderd met zijn grove beschuldiging naar de Makers en de Crew toe. Menno is echt zo stokerd en ik kan het weten ik woon bij hem in de straat, en hij is totaal anders nu, hij slijmt de hele dag en wat ik al eerfer zei hij is homo notabelen, nou Menno eruit dan slijmballetje.
DOWNTOWN66 25 SEPTEMBER 2005 20:08
GNA GNA wie ligt er naast mij?quote:Op zondag 25 september 2005 22:17 schreef nicoleV het volgende:
Chantal weer over haar liefdesleven ....ze gaat bijna nooit met iemand naar bed.....GELOOF ER NX VAN
Nee, BIquote:Op zondag 25 september 2005 22:20 schreef flugeltje het volgende:
hihi, iemand deze reactie al gezien op de talpasite?
[..]
Menno is homo
Ik denk wel dat ze op elkaar vallen, maar Ralph zal nooit het initiatief nemen denk ik.quote:Op zondag 25 september 2005 22:23 schreef nicoleV het volgende:
Dido en Ralph ......zou dat wat kunnen worden?
zegt ie dat net, of is dat jouw mening ?quote:
Het leek haast alsof ze het serieus bedoeldequote:Op zondag 25 september 2005 22:23 schreef Knurkie het volgende:
Tanja: mijn wespentaille is helemaal weg(op zeur toon)![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |