welkom bij de clubquote:Op zondag 25 september 2005 22:29 schreef D.Rose het volgende:
ik geloof dat Lieske mijn favoriete dame in huis gaat worden.
Dat had ik nooit aan zien komen
verbaast me niets dat mannen bij haar niet komenquote:Op zondag 25 september 2005 22:29 schreef kwakveense het volgende:
chantal vidnt t helemaal niet erg als een man niet komt...
het was ook serieus volgens mij...Joost ging het goed praten met Ja Tan je zit in de laatste fase van je zwangerschapquote:Op zondag 25 september 2005 22:27 schreef Falco het volgende:
[..]
Het leek haast alsof ze het serieus bedoelde.
Sommige mensen zijn nou eenmaal iets trager... Geeft nietsquote:Op zondag 25 september 2005 22:29 schreef D.Rose het volgende:
ik geloof dat Lieske mijn favoriete dame in huis gaat worden.
Dat had ik nooit aan zien komen
kunnen mannen niet komen tijdens de seks?quote:Op zondag 25 september 2005 22:30 schreef D.Rose het volgende:
[..]
verbaast me niets dat mannen bij haar niet komen
Ze lag veel te veel tussen de koeien, daar wordt je ouder van.quote:Op zondag 25 september 2005 22:30 schreef scanman01 het volgende:
Je zou niet zeggen dat Chantal zoveel ouder is dan Tanja trouwens.
[afbeelding]
bij chantal wel blijkbaar...quote:Op zondag 25 september 2005 22:31 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
kunnen mannen niet komen tijdens de seks?![]()
van GNA GNA GNA kom je toch niet klaar.quote:Op zondag 25 september 2005 22:29 schreef kwakveense het volgende:
chantal vidnt t helemaal niet erg als een man niet komt...als we t maar gezellig hebben...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |