En toch is ze liefquote:Op zondag 25 september 2005 22:49 schreef Lkw het volgende:
[afbeelding]
Niet lullig bedoeld naar Scanman, maar dit zou zo een boerenzoon kunnen zijn...
quote:Op zondag 25 september 2005 22:49 schreef Lkw het volgende:
[afbeelding]
ja, rookrantsoen hadden ze toch eerder wel? toen liep Dido zo te klagen dat ze shag moest roken....quote:Op zondag 25 september 2005 22:49 schreef versabommie het volgende:
Menno richting jakoezie...
ff peuk bietsen van sjankwal...
wat ik niet begrijp ....ze zijn op rantsoen....maar door dat hele rookgedoe hebben ze nu gewoon allemaal wel sigaretten in overvloed!
Haha, je bent haar trouw door dik en dun, toch wel vertederendquote:Op zondag 25 september 2005 22:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan val ik vanaf nu op boerenzonen
het is een lieve lekkere Meidquote:Op zondag 25 september 2005 22:49 schreef Lkw het volgende:
[afbeelding]
idd en nu zitten ze op rantsoen en ze hebben genoeg rookwaar voor de verdere bigbrothertijd!quote:Op zondag 25 september 2005 22:51 schreef Wup het volgende:
[..]
ja, rookrantsoen hadden ze toch eerder wel? toen liep Dido zo te klagen dat ze shag moest roken....
9 van de 11 anderen is ook diep tragisch (vind ik), dus zo vreemd is dat nou ook weer niet.quote:Op zondag 25 september 2005 22:51 schreef Lkw het volgende:
Haha, je bent haar trouw door dik en dun, toch wel vertederend
ja, het gaat hem zo gemakkelijk af & hij kan toch zo een pakje achterover drukken?quote:Op zondag 25 september 2005 22:51 schreef BONG4002 het volgende:
Wie denkt trouwens dat Roel na zijn 20stegewoon door gaat roken tot donderdagavond?
Ik vraag me af of hij wel weet dat dat mag. Ik had het idee dat 20 ook het maximum is wat hij mag roken.quote:Op zondag 25 september 2005 22:53 schreef Wup het volgende:
[..]
ja, het gaat hem zo gemakkelijk af & hij kan toch zo een pakje achterover drukken?
No way.quote:Op zondag 25 september 2005 22:51 schreef BONG4002 het volgende:
Wie denkt trouwens dat Roel na zijn 20stegewoon door gaat roken tot donderdagavond?
Lijkt me ook, alhoewel ik aanneem dat BB de boel even op scherp gaat knallen zodat Roel het ietsje meer benauwd krijgtquote:Op zondag 25 september 2005 22:53 schreef Wup het volgende:
[..]
ja, het gaat hem zo gemakkelijk af & hij kan toch zo een pakje achterover drukken?
Nee 20 is de max die hij uitbetaald krijgt.quote:Op zondag 25 september 2005 22:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of hij wel weet dat dat mag. Ik had het idee dat 20 ook het maximum is wat hij mag roken.
quote:Op zondag 25 september 2005 22:53 schreef flugeltje het volgende:
Nou, de vakantie is voorbij dus Flugel mot morgen weer werken...
Naar bed dus....![]()
Slaap lekker, flugel. En sterkte met afkicken op je werk.quote:Op zondag 25 september 2005 22:53 schreef flugeltje het volgende:
Naar bed dus....![]()
quote:Op zondag 25 september 2005 22:53 schreef flugeltje het volgende:
Naar bed dus....![]()
Tan zal niet eerst haar schulden aflossen.quote:Op zondag 25 september 2005 22:51 schreef BONG4002 het volgende:
ik snap dus nog steeds niks van deze opdracht....quote:Op zondag 25 september 2005 22:53 schreef scanman01 het volgende:
Ik vraag me af of hij wel weet dat dat mag. Ik had het idee dat 20 ook het maximum is wat hij mag roken.
Hij is wel zwaar verslaafd dus ik denk dat ie het wel een dag volhoud om niet te roken (en waarschijnlijk haalt hij morgen de 20) dus moet hij vanaf dinsdag t/m donderdag rookvrij zijn, lijkt me moeilijk voor hemquote:Op zondag 25 september 2005 22:53 schreef CartWOman het volgende:
[..]
No way.
De rush van de ¤10.000,- is voldoende.
helemaal met je eensquote:Op zondag 25 september 2005 22:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
9 van de 11 anderen is ook diep tragisch (vind ik),
psssst, flugel gaat morgen wél dit topic openzetten op het werk, veel te bang om iets te missenquote:Op zondag 25 september 2005 22:54 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Slaap lekker, flugel. En sterkte met afkicken op je werk.
nee, het maximum wat BB uit zou betalenquote:Op zondag 25 september 2005 22:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Irritant dat ze moeite hebben met Vinnie...quote:Op zondag 25 september 2005 22:52 schreef kwakveense het volgende:
Vinnie Jones mensen, Vinnie Jones zoeken jullie....
Nou dat zal lieske nooit doen, wie wil nou een klaagsmurf in huis hebben.quote:Op zondag 25 september 2005 22:55 schreef scanman01 het volgende:
Lieske gaat thuis Godfather 1, 2 en 3 meteen kijken.... en Scarface er achteraan.
Tanja zegt dat ze haar dan ook wel even mag bellen.
Ze betalen ook maar 20 uit maximaal, maar volgens mij denkt Roel dat dat ook het maximum is wat hij mag roken.quote:Op zondag 25 september 2005 22:55 schreef Wup het volgende:
[..]
ik snap dus nog steeds niks van deze opdracht....
ik dacht dat ze maar 20 uit betalen....
via lenen.nlquote:Op zondag 25 september 2005 22:56 schreef Woessssj het volgende:
Wat zegt ze? De persoon die zei dat ze het minimum van het minimum boven haar hoofd heeft hangen heeft een vette breedbeeld met surround system staan?
Hij mag/moet roken tót het maximale bedrag dacht ik. Maar daar is wat onduidelijkheid over.quote:Op zondag 25 september 2005 22:55 schreef Wup het volgende:
[..]
ik snap dus nog steeds niks van deze opdracht....
ik dacht dat ze maar 20 uit betalen....
quote:Op zondag 25 september 2005 22:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Irritant dat ze moeite hebben met Vinnie...
Deze voetballer wist in engeland angst te zaaien over het veld maar kwam nooit zo goed weg met voetballen ....acteren is die nu een kanjer in...
ff een hoogtepunt uit zijn voetbalcarriere in duel met paul casgoigne..hehehe
[afbeelding]
quote:Op zondag 25 september 2005 22:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze betalen ook maar 20 uit maximaal, maar volgens mij denkt Roel dat dat ook het maximum is wat hij mag roken.
deel 2quote:Op zondag 25 september 2005 22:59 schreef kwakveense het volgende:
denzel washington in the bone collector....die kent roel dan weer niet...tsjongejonge....film educatie mensen....niet dat the bone collector zo geweldig was...
de vraag van de avond "hoe heet die film met bruce willis ook alweer"
welke?
ik ben iig. blij dat ik niet de enige ben die het niet allemaal begrijptquote:Op zondag 25 september 2005 22:59 schreef CartWOman het volgende:
Maar Bridget zei wél: "Druk er maar een paar achterover."
Paar pakjes dus....
Verwarrend.
Ik wacht at tijden op het moment dat ze lacht en dan zo belachelijk haar mondhoeken naar beneden trekt. Tot op hedenn og nietgelukt helaas.quote:
Was wel aardig, niet echt speciaal imo Million Dollar Baby was veel beter!quote:Op zondag 25 september 2005 22:59 schreef D.Rose het volgende:
iemand the Aviator gezien?
En was het wat?
Zo kom ook even binnenvallen.... In de appelmoes of vla zeg je??? Dus Naat heeft thuis lekker zitten eten, gehaktballetje, aardappeltjes, sperzieboontjes, zo nou nog wat vla.... en dan gaat daar XTC in? WTF?! Dacht dat dat spul alleen op partys met een glaasje cola werd ingenomen?quote:Op zondag 25 september 2005 22:43 schreef Loedertje het volgende:
Tanja en Natalie zijn pas in December gestopt met het gebruik van XTC.Tanja brak een pil in 4 stukjes en Natalie stopte ze het liefst in de appelmoes of vla.
Tanja is begonnen met tripjes (die met dat aardbeitjes erop)
Roel praat ook mee (LSD en andere drugs komen ter sprake)
Zou wel terecht zijn vind ik. Het is een leuke gozer, maar hij is gewoon zo goed als onzichtbaar.quote:Op zondag 25 september 2005 23:01 schreef BONG4002 het volgende:
Ralph is wel erg stil, ik begin zwaar te geloven dat hij er hard uitknalt donderdag
Ja die is helemaal erg. Dat zij haar tanden dan ontbloot.quote:Op zondag 25 september 2005 23:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik wacht at tijden op het moment dat ze lacht en dan zo belachelijk haar mondhoeken naar beneden trekt. Tot op hedenn og nietgelukt helaas.
Ja!!!quote:Op zondag 25 september 2005 23:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik wacht at tijden op het moment dat ze lacht en dan zo belachelijk haar mondhoeken naar beneden trekt.
quote:Op zondag 25 september 2005 23:01 schreef Knurkie het volgende:
Roel mag zoveel roken als ie wil, hij krijgt maximaal 20 sigaretten uitbetaald en wat ie daarna rookt is eigen risico(gepakt worden is opdracht niet gehaald)
zo iets ?quote:Op zondag 25 september 2005 23:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik wacht at tijden op het moment dat ze lacht en dan zo belachelijk haar mondhoeken naar beneden trekt. Tot op hedenn og nietgelukt helaas.
Wel een leuke film, maar duidelijke de minste van de 5 genomineerden afgelopen mei.quote:Op zondag 25 september 2005 22:59 schreef D.Rose het volgende:
iemand the Aviator gezien?
En was het wat?
Ik denk dat ik wel weet wiequote:Op zondag 25 september 2005 23:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja!!!![]()
We hebben laatst een meeting gehad met wat mensen die hier ook wel bekend zijn, en een van de daar aanwezigen kon die mond exáct nadoen. Ik vrees dat ik die foto hier niet mag plaatsen.
Menno kreeg een reprimande omdat hij teveel over BB lulde, maar wat Chantal doet is toch eigenlijk nog veel ergerlijker? Zo gaat de hele spontaniteit van het programma d'raf als je zo intens bezig bent met die camera's... En daarbij lul je ook min of meer over BB.quote:Op zondag 25 september 2005 23:03 schreef CartWOman het volgende:
Chantal let alleen op de camera's als ze het anderen ziet doen.
Right... wie roept hier altijd het hardst over wat voor beelden het zal opleveren??
film educatie jaquote:Op zondag 25 september 2005 22:59 schreef kwakveense het volgende:
...film educatie mensen....
Geheel mee eens.quote:Op zondag 25 september 2005 23:05 schreef Falco het volgende:
[..]
Menno kreeg een reprimande omdat hij teveel over BB lulde, maar wat Chantal doet is toch eigenlijk nog veel ergerlijker? Zo gaat de hele spontaniteit van het programma d'raf als je zo intens bezig bent met die camera's... En daarbij lul je ook min of meer over BB.
Jeeezus wat nou weeer?quote:Op zondag 25 september 2005 23:09 schreef qo_ob het volgende:
Lies huilt!
Hoe kom je daar bij?quote:Op zondag 25 september 2005 23:09 schreef qo_ob het volgende:
Lies huilt!
Was een geintjequote:Op zondag 25 september 2005 23:11 schreef qo_ob het volgende:
[..]
Joost riep 'Lies waarom huil je?' en 'gaat het wel?' vandaar
quote:Op zondag 25 september 2005 23:11 schreef CartWOman het volgende:
Oei die Roel masseert wel lekker zo te zien.![]()
onzin zit lachend in de kamerquote:Op zondag 25 september 2005 23:09 schreef qo_ob het volgende:
Lies huilt!
Wie??quote:Op zondag 25 september 2005 23:12 schreef scanman01 het volgende:
Tanja: "Hij heeft zich afgetrokken... eh .. gemasturbeerd op die kussen?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |