Specsavers schijnt niet zo heel duur te zijn.......ga eens langs voor een brilquote:Op zondag 25 september 2005 15:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die 19-jarige kleuter heeft een nog dikkere kont als een zwangere Tanja.
[afbeelding]
quote:Op zondag 25 september 2005 15:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies. Maar goed, Tanja zal dus idd wel over een tijdje in een sexboerderij op haar rug belanden. Gelukkig zegt ze nooit 'tiefen', want dat is niet iets wat een dame doet.
En het nummerbord van Donald Duck zijn autoquote:Op zondag 25 september 2005 15:16 schreef Peter6000 het volgende:
nog 2 topics, en we hebben een palindroom
quote:Op zondag 25 september 2005 15:18 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En het nummerbord van Donald Duck zijn auto![]()
en ik wil graag bij 313... commentaren op de streams palindroomdeeltje 313quote:Op zondag 25 september 2005 15:17 schreef jalla het volgende:
ik wil commentaren op de live streams deel honderd en zoveel terug:(
met bijbehorende OP. en niet wat ze er nu van gemaakt hebben:(
en ben daarin denk iki niet de enige!
(moest ik ff kwijt)
quote:Op zondag 25 september 2005 15:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies. Maar goed, Tanja zal dus idd wel over een tijdje in een sexboerderij op haar rug belanden. Gelukkig zegt ze nooit 'tiefen', want dat is niet iets wat een dame doet.
Ik had al een hekel aan rokers, nu nog meer.quote:Op zondag 25 september 2005 15:21 schreef scanman01 het volgende:
Perfecte kans voor Roel om weer een sigaret of 5 te roken.
waarom hebben zoveel mensen hier toch zulke sterke meningen over. Het belangrijkste is toch dat die plaats er is en dat er geen twee of meer tegelijk lopen. Voor mijn part heet het topic 'discussie over mondiale interdependentie.quote:Op zondag 25 september 2005 15:17 schreef jalla het volgende:
ik wil commentaren op de live streams deel honderd en zoveel terug:(
met bijbehorende OP. en niet wat ze er nu van gemaakt hebben:(
en ben daarin denk iki niet de enige!
Hij stond tegen een willekeurige deur aan te rijenquote:Op zondag 25 september 2005 15:22 schreef KRIBBET het volgende:
Wat was dat voor deur waar Roel zo raar bij deed? Was toch niet de babykamer![]()
Omdat dat andere zo "serieus" is geworden, is het hier helemaal een onzin gebeuren geworden.quote:Op zondag 25 september 2005 15:22 schreef FlowKey het volgende:
[..]
waarom hebben zoveel mensen hier toch zulke sterke meningen over. Het belangrijkste is toch dat die plaats er is en dat er geen twee of meer tegelijk lopen. Voor mijn part heet het topic 'discussie over mondiale interdependentie.
Kan die beter een draaideur nemen met borstels, die zijn nog wel lekkerquote:Op zondag 25 september 2005 15:23 schreef Speedski het volgende:
[..]
Hij stond tegen een willekeurige deur aan te rijen![]()
Een babykamer vol met rook, en Tanja krijgt de schuldquote:Op zondag 25 september 2005 15:22 schreef KRIBBET het volgende:
Wat was dat voor deur waar Roel zo raar bij deed? Was toch niet de babykamer![]()
quote:Op zondag 25 september 2005 15:22 schreef CartWOman het volgende:
Leuk bedacht weer van Joost, dit spel.![]()
Ik aan niet rokersquote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/758729/1/50#30916783]zondag 25 september 2005 15:22
Ik had al een hekel aan rokers, nu nog meer.
Wat een sukkel, doen ze eindelijk iets leuks en sportiefs, staat die sukkel weer lui te wezen
over 12 ook, en 22....quote:Op zondag 25 september 2005 15:16 schreef Peter6000 het volgende:
nog 2 topics, en we hebben een palindroom
Heb geen mail van je hoorquote:Op zondag 25 september 2005 15:24 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Omdat dat andere zo "serieus" is geworden, is het hier helemaal een onzin gebeuren geworden.
"Hey Kees heb je m'n mailtje nog gehad jongen"
"Ja joh, alles ging goed hoor, bla bla bla bla bla en OT nu"
![]()
![]()
Jammer dat hij het niet doetquote:Op zondag 25 september 2005 15:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Een babykamer vol met rook, en Tanja krijgt de schuld![]()
Zou wel geweldige beelden opleveren eigenlijk![]()
daar zijn de bewoners veel te self centered voor ...quote:Op zondag 25 september 2005 15:25 schreef -Delta- het volgende:
Het valt ook écht niet op dat Roel "zomaar" niet meedoet
Joost zat gister al op te merken of Roel toch niet stiekem aan het roken was.quote:Op zondag 25 september 2005 15:27 schreef FlowKey het volgende:
[..]
daar zijn de bewoners veel te self centered voor ...
Inderdaad, hij gaat steeds meer risico nemen, omdat hij snakt naar een sigaret,want in principe kan hij makkelijk 's nachts roken. Denk dat hij ook gewoon door blijf roken ook al heeft hij die 20 siggies gehaald.quote:Op zondag 25 september 2005 15:27 schreef Peter6000 het volgende:
Zit me af te vragen in hoeverre een hang naar nicotine hier meespeelt.
Ik bedoel, als ie slim is rookt ie toch gewoon nog 2 x 3 sigaretten om 5 uur `s avonds, en de opdracht is maximaal geslaagd
Ik denk dat de bewoners (en zeker Talpa) blij mogen zijn met iemand als Joost in het huisquote:
Hoop het niet, nee. Als roker merkt zij meteen dat daar gerookt is.quote:Op zondag 25 september 2005 15:30 schreef riri het volgende:
nou maar hopen dat Tanja daar niet moet zijn
En dat hebben ze met Dido ook, die verzon in het begin ook altijd kleine spelletjes en vragen.quote:Op zondag 25 september 2005 15:32 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik denk dat de bewoners (en zeker Talpa) blij mogen zijn met iemand als Joost in het huis![]()
Sommigen zullen hem erg druk vinden maar hij is wel vaak orgineel met zijn spelletjes en verhaaltjes.
Talpa is blij, die hebben weer wat beeldmateriaal kunnen schieten, om nu 25 minuten beelden van beelden van Madame Tussauds te laten zien![]()
![]()
Understatementquote:Op zondag 25 september 2005 15:32 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Sommigen zullen hem erg druk vinden ...
En niet-roker merkt dat nog meerquote:Op zondag 25 september 2005 15:33 schreef Day het volgende:
[..]
Hoop het niet, nee. Als roker merkt zij meteen dat daar gerookt is.
Ze rookt al voor de derde dag niet meer he?quote:Op zondag 25 september 2005 15:33 schreef Day het volgende:
[..]
Hoop het niet, nee. Als niet roker merkt zij meteen dat daar gerookt is.
Maar ze haalt het niet wat dat betreft bij Joostquote:Op zondag 25 september 2005 15:33 schreef -Delta- het volgende:
[..]
En dat hebben ze met Dido ook, die verzon in het begin ook altijd kleine spelletjes en vragen.
Ja duh! Alleen zijn die nu allemaal buiten.quote:
Ze zijn beide gewéldigquote:Op zondag 25 september 2005 15:35 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Maar ze haalt het niet wat dat betreft bij Joost![]()
Zeg ik toch ook niet.quote:Op zondag 25 september 2005 15:35 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Maar ze haalt het niet wat dat betreft bij Joost![]()
Nee dan zullen we genieten van BB-2006, we zetten Ralph'jes in een huisquote:
Dat is weer verre van overdreven maar anders hadden we weer naar slapende mensen kunnen kijkenquote:
Ik heb nu stream 3 aanstaan... ook geluid van stream 3. Dat is even genoeg wat mij betreft.quote:Op zondag 25 september 2005 15:40 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat is weer verre van overdreven maar anders hadden we weer naar slapende mensen kunnen kijken![]()
Het zijn volgens mij van die spiegelramenquote:Op zondag 25 september 2005 15:40 schreef Quembel het volgende:
ach ze kunnen hem nu door de ruit zien, dus zullen ze daar niet zo snel over nadenken
We zijn het niet vaak eens, maar nu wel. Wat een ellende daarbuiten.quote:Op zondag 25 september 2005 15:41 schreef jalla het volgende:
alle koninginedag spelletjes zullen wel aan bod komen.
leuk maar hoef dit niet te zien
bye
Misschien dat ze nog wat dingen weet voor de komende dagen want de weekopdracht zal gezien het rantsoen wel geen zware opdracht zijnquote:Op zondag 25 september 2005 15:37 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Zeg ik toch ook niet.
Ik zeg dat ze ook dingen toevoegt qua spelletjes. Joost blijft de koning natuurlijk![]()
Waarom dat dan ... Ik denk dat het rantsoen een mooie stimulans is om een zware opdracht te volbrengenquote:Op zondag 25 september 2005 15:42 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Misschien dat ze nog wat dingen weet voor de komende dagen want de weekopdracht zal gezien het rantsoen wel geen zware opdracht zijn![]()
Ik heb alle beeldjes (bbstream) en ook het geluid van 3quote:Op zondag 25 september 2005 15:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb nu stream 3 aanstaan... ook geluid van stream 3. Dat is even genoeg wat mij betreft.
Ik hoop echt, dat er snel een nieuwe weekopdracht komt, anders wordt het erg rustig de komende dagenquote:Op zondag 25 september 2005 15:44 schreef Speedski het volgende:
[..]
Waarom dat dan ... Ik denk dat het rantsoen een mooie stimulans is om een zware opdracht te volbrengen
Weinig eten en een zware opdracht zou gemeen zijn en als BB iets niet is is het wel gemeen (Ik heb die Hummie nooit gemogenquote:Op zondag 25 september 2005 15:44 schreef Speedski het volgende:
[..]
Waarom dat dan ... Ik denk dat het rantsoen een mooie stimulans is om een zware opdracht te volbrengen
T'is ook nooit goed, doen ze niks en roddelen ze, dan is dat vervelend.quote:Op zondag 25 september 2005 15:44 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik heb alle beeldjes (bbstream) en ook het geluid van 3![]()
Het geschreeuw is in de verre omtrek te horen![]()
Tanja die een link legt? Hebben we het over dezelfde Tanja?quote:Op zondag 25 september 2005 15:39 schreef riri het volgende:
Hij kan beter nu buiten gaan zitten,als Tanja in die gang komt bij dat washok en Roel in de kamer ziet zitten legt ze meteen die link
Nee hoor dit is leuk maar aan het geluid van 3 heb je meer dan genoegquote:Op zondag 25 september 2005 15:47 schreef -Delta- het volgende:
[..]
T'is ook nooit goed, doen ze niks en roddelen ze, dan is dat vervelend.![]()
Nu dit weer. Ze moeten toch wat zonder goeie weekopdracht![]()
Geluid zachter zetten wil altijd wel helpen.![]()
Nee, die bewoners zitten daar om in de watten gelegd te wordenquote:Op zondag 25 september 2005 15:46 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Weinig eten en een zware opdracht zou gemeen zijn en als BB iets niet is is het wel gemeen (Ik heb die Hummie nooit gemogen)
OOOHH dan begrijp ik hetquote:Op zondag 25 september 2005 15:49 schreef Speedski het volgende:
[..]
Nee, die bewoners zitten daar om in de watten gelegd te worden![]()
quote:Op zondag 25 september 2005 15:52 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
OOOHH dan begrijp ik het![]()
Ik dacht dat ze dingen moesten doen en weekopdrachten (wel hele korte weken hebben ze bij Talpa)
Ik ga me maar inschrijven voor het volgend jaar, lekker een paar weken vakantie![]()
1500 euro per weekquote:Op zondag 25 september 2005 15:52 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
OOOHH dan begrijp ik het![]()
Ik dacht dat ze dingen moesten doen en weekopdrachten (wel hele korte weken hebben ze bij Talpa)
Ik ga me maar inschrijven voor het volgend jaar, lekker een paar weken vakantie![]()
Was dat vanwege de rook of de warmte???quote:Op zondag 25 september 2005 15:53 schreef Quembel het volgende:
dat gebaar ! ech wel!!!
natuurlijk de rookluchtquote:Op zondag 25 september 2005 15:54 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Was dat vanwege de rook of de warmte???![]()
Ik ga vast oefenen in het niet roken voor een paar dagen en ga maar leren om pindakaas te etenquote:Op zondag 25 september 2005 15:54 schreef -Delta- het volgende:
[..]
1500 euro per weekIk ga me ook aanmelden volgend jaar.
![]()
Zou dan wel een hele smerige streek van haar zijn om naar 1 van de petjes te lopen en het te verradenquote:
Ze kan niet aantonen wie het geweest is, ze stond immers onder de douche en toen ze klaar was in de badkamer was het spel buiten afhelopen en liepen de bewoners overal in het huisquote:Op zondag 25 september 2005 15:57 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zou dan wel een hele smerige streek van haar zijn om naar 1 van de petjes te lopen en het te verraden![]()
![]()
Daar heb jij weer gelijk inquote:Op zondag 25 september 2005 15:59 schreef Quembel het volgende:
[..]
Ze kan niet aantonen wie het geweest is, ze stond immers onder de douche en toen ze klaar was in de badkamer was het spel buiten afhelopen en liepen de bewoners overal in het huis
Even off-topic: KRIBBET ik zou erg graag jouw avatar willen hebben! Ik ga m hier niet gebruiken trouwens, maar vind m erg leuk... mag ik m en zo ja hoe krijg ik m dan van je?quote:Op zondag 25 september 2005 16:02 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Daar heb jij weer gelijk inEn volgens mij heeft ze ergens toch wel een zwak voor Roel en zou ze hem niet zo snel aangeven (maar van Tanja kan ik niet zo goed hoogte krijgen
)
Bij Rob kun je gewoon een grote schoonmaak houden, als je dan terug bent is hij nog steeds bezig met vertellen.quote:Op zondag 25 september 2005 16:08 schreef Quembel het volgende:
Ik heb eigenlijk niet zo'n zin om weer een Rob verhaal aan te horen, ik ga wat huishoudelijke taakjes verrichten en kom zo wel weer terug.
Als het mag, gewoon ff op de atavar staan: rechtermuisknop -> Afbeelding opslaan als/Save image asquote:Op zondag 25 september 2005 16:06 schreef MissTiger het volgende:
[..]
Even off-topic: KRIBBET ik zou erg graag jouw avatar willen hebben! Ik ga m hier niet gebruiken trouwens, maar vind m erg leuk... mag ik m en zo ja hoe krijg ik m dan van je?
ja maar Roels gedrag is echt anders dan een rookverslaafde die een week geen sigaretten mag roken..quote:Op zondag 25 september 2005 15:59 schreef Quembel het volgende:
[..]
Ze kan niet aantonen wie het geweest is, ze stond immers onder de douche en toen ze klaar was in de badkamer was het spel buiten afhelopen en liepen de bewoners overal in het huis
waggeleendquote:Op zondag 25 september 2005 16:15 schreef riri het volgende:
Zit die waggeleend nou weer te eten?
Welke kleuter bedoel je? Ik zie wel een stinkende, ongewassen en egocentrische zwangere zeug.quote:Op zondag 25 september 2005 16:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wie is dat kleutertje nu eigenlijk, daar in het midden met dat petje op?
[afbeelding]
wie is die junk die er links naast zit dan?quote:Op zondag 25 september 2005 16:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wie is dat kleutertje nu eigenlijk, daar in het midden met dat petje op?
[afbeelding]
Zeg kokhals? Ze heeft zich net gedoucht. En over egocentrisch ben je in de war met Sjankwal.quote:Op zondag 25 september 2005 16:23 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Welke kleuter bedoel je? Ik zie wel een stinkende, ongewassen en egocentrische zwangere zeug.
Links van haar zit Ingrid.quote:Op zondag 25 september 2005 16:24 schreef b0ng het volgende:
[..]
wie is die junk die er links naast zit dan?
Al die viezigheid kan ze nooit van zich afdouchen. En ik heb het over dat crackzwijn.quote:Op zondag 25 september 2005 16:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zeg kokhals? Ze heeft zich net gedoucht. En over egocentrisch ben je in de war met Sjankwal.
Ingrid zit rechts van lieske hoor...quote:
Ben benieuwd naar die bewijzen danquote:Op zondag 25 september 2005 16:27 schreef kwakveense het volgende:
tanja zegt dat ze als ze oneerlijk witn, dat ze dan naar de pers stapt en alles inlevert.
menno zegt thuis bewijzen te hebben dat bb sjoemelt met stemmingspercentages...
Je vroeg wie links van haar zit, dus wie is er hier dequote:Op zondag 25 september 2005 16:28 schreef b0ng het volgende:
[..]
op dat plaatje zit de junk links van haar, voor lieske dus rechts![]()
jij bijdehandje.quote:Op zondag 25 september 2005 16:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je vroeg wie links van haar zit, dus wie is er hier de?
quote:Op zondag 25 september 2005 16:33 schreef teun911 het volgende:
Menno blaast 2e hands rook lucht richting Tanja, op haar verzoek.
Ook off topic, geen enkel probleem hoor en je mag hem na vanavond hier ook gebruiken want dan heb ik weer een nieuwequote:Op zondag 25 september 2005 16:06 schreef MissTiger het volgende:
[..]
Even off-topic: KRIBBET ik zou erg graag jouw avatar willen hebben! Ik ga m hier niet gebruiken trouwens, maar vind m erg leuk... mag ik m en zo ja hoe krijg ik m dan van je?
ha, jij hebt een voorziene blik! Ik heb plantjes water gegeven, de plantjes buiten een beetje de dooie boel uitgehaald (balkonnetje he?) en bewatert, bakkie thee gezet, de strijk klaargelegd en zie hij lult nog steedsquote:Op zondag 25 september 2005 16:11 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Bij Rob kun je gewoon een grote schoonmaak houden, als je dan terug bent is hij nog steeds bezig met vertellen.
Als het op die manier kan mag het ook hoor, ik heb er nog een stuk of 20 staan die ik kan en moet gebruikenquote:Op zondag 25 september 2005 16:11 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Als het mag, gewoon ff op de atavar staan: rechtermuisknop -> Afbeelding opslaan als/Save image as
hoezo WIL ze dat? ze heeft op Lieske gestemd... wat is het toch ook een k*tquote:Op zondag 25 september 2005 16:36 schreef riri het volgende:
Waggeleend wil dat Ralph eruit gestemd wordt....
Ralph moet blijven dus
Kribbet: haal je email adres nou ff weg joh, straks heb je een lading spam in je mailbox, dat wil je niet wetenquote:Op zondag 25 september 2005 16:34 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ook off topic, geen enkel probleem hoor en je mag hem na vanavond hier ook gebruiken want dan heb ik weer een nieuwe![]()
Stuur me even een mailtje en je krijgt hem, moet hem even opzoeken want hij staat op de server van mijn vrouw![]()
Uitbrander waarvoor?quote:Op zondag 25 september 2005 16:40 schreef riri het volgende:
Menno zal wel een uitbrander krijgen in de dagboekkamer...althans ik hoop het
dat zat er dik in natuurlijkquote:Op zondag 25 september 2005 16:38 schreef teun911 het volgende:
menno, dagboekkamer
Hummie is nu met z'n sleutel naar z'n huis aan het scheuren om alle bewijzen te verzamelen en ritueel te verbrandenquote:Op zondag 25 september 2005 16:41 schreef pinkplatinum het volgende:
ze willen zeker weten wat voor bewijzen menno heeft
quote:Op zondag 25 september 2005 16:42 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Hummie is nu met z'n sleutel naar z'n huis aan het scheuren om alle bewijzen te verzamelen en ritueel te verbranden![]()
Hij zei dat BB opgezet spel was en dat het niet altijd eerlijk gaat + dat Tanja ook echt niet eruit zal gaan voor de bevalling etcquote:
quote:Op zondag 25 september 2005 16:42 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Hummie is nu met z'n sleutel naar z'n huis aan het scheuren om alle bewijzen te verzamelen en ritueel te verbranden![]()
Wat een kamikaze-actie ook. Wat denkt hij er nou mee te bereiken door zoiets te zeggen behalve zijn eigen vertrek te bespoedigen??quote:Op zondag 25 september 2005 16:40 schreef riri het volgende:
Menno zal wel een uitbrander krijgen in de dagboekkamer...althans ik hoop het
hij heeft het dus door dat BB nepperij is.quote:Op zondag 25 september 2005 16:43 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Hij zei dat BB opgezet spel was en dat het niet altijd eerlijk gaat + dat Tanja ook echt niet eruit zal gaan voor de bevalling etc
om dat door te hebben hoef je de basisschool niet voor gedaan te hebbenquote:Op zondag 25 september 2005 16:46 schreef b0ng het volgende:
[..]
hij heeft het dus door dat BB nepperij is.
En dat is de waarheid, en die komt bij hummy kei hard aan.quote:Op zondag 25 september 2005 16:43 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Hij zei dat BB opgezet spel was en dat het niet altijd eerlijk gaat + dat Tanja ook echt niet eruit zal gaan voor de bevalling etc
hoezo afspraak? ze weten toch niet wie op wie heeft gestemd, als ze dan allemaal toevallig op tanja stemmen....quote:Op zondag 25 september 2005 16:50 schreef b0ng het volgende:
tanja: "we gaan het testen, volgende keer allemaal op mij stemmen."
ingrid: "dat mag niet, dat is een afspraak."
Menno heeft een officiele waarschuwing gehad.quote:Op zondag 25 september 2005 16:45 schreef Rica het volgende:
[..]
Wat een kamikaze-actie ook. Wat denkt hij er nou mee te bereiken door zoiets te zeggen behalve zijn eigen vertrek te bespoedigen??
Hij wil niet over politiek praten maar dat sms'en zinloos is omdat BB toch alles bepaalt kan wel.
bedanktquote:Op zondag 25 september 2005 16:34 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ook off topic, geen enkel probleem hoor en je mag hem na vanavond hier ook gebruiken want dan heb ik weer een nieuwe![]()
Stuur me even een mailtje en je krijgt hem, moet hem even opzoeken want hij staat op de server van mijn vrouw![]()
veeltepelmuis@zonnet.nl
oeps, maar ik geloof dit helemaal, ze mogen gewoon niet op Tanja stemmen dus. Andes had die zeug er natuurlijk allang uitgelegen.quote:Op zondag 25 september 2005 16:50 schreef b0ng het volgende:
tanja: "we gaan het testen, volgende keer allemaal op mij stemmen."
ingrid: "dat mag niet, dat is een afspraak."
quote:Op zondag 25 september 2005 16:54 schreef regenworm het volgende:
Menno je bent een held, je bent de enige die het durft te zeggen.
Menno heeft gelijk
Menno heeft gelijk, maar hij gedraagt zich nu als een bang schooljochie dat net op z'n kop heeft gekregen van de leraar.quote:Op zondag 25 september 2005 16:54 schreef regenworm het volgende:
Menno je bent een held, je bent de enige die het durft te zeggen.
Menno heeft gelijk
volgens mij bedoelde ingrid dat het maken van afspraken sowieso verboden is ...quote:Op zondag 25 september 2005 16:53 schreef MissTiger het volgende:
[..]
oeps, maar ik geloof dit helemaal, ze mogen gewoon niet op Tanja stemmen dus. Andes had die zeug er natuurlijk allang uitgelegen.
Moet ie gewoon schijt aan hebben.quote:Op zondag 25 september 2005 16:56 schreef pinkplatinum het volgende:
Ze zijn volgens mij echt gemeen tegen hem geweest..
Eerst zeggen dat je moet doen alsof de camera's niet bestaan.. en dan iemand hard op zn vingers tikken als hij zegt wat hij denkt..
Eigenlijk ben ik het met je eens, maar uiteindelijk denk ik altijd: je weet toch waar je aan begintquote:Op zondag 25 september 2005 16:56 schreef pinkplatinum het volgende:
Eerst zeggen dat je moet doen alsof de camera's niet bestaan.. en dan iemand hard op zn vingers tikken als hij zegt wat hij denkt..
ja, dats waarquote:Op zondag 25 september 2005 16:57 schreef FlowKey het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik het met je eens, maar uiteindelijk denk ik altijd: je weet toch waar je aan begint
ja dat begrijp ik niet ... dat er nooit iemand is die gewoon overal schijt aan heeft en zegt en doet wat ie wil ...quote:Op zondag 25 september 2005 16:57 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Moet ie gewoon schijt aan hebben.
FUCK HUMMIE
Arme Menno, wat zal z'n porseleine hartje gebroken zijn zegquote:Op zondag 25 september 2005 16:56 schreef pinkplatinum het volgende:
Verbaasd mij niks, hummy duld geen tegenspraak.quote:Op zondag 25 september 2005 16:54 schreef Rams3s het volgende:
Hummy was blijkbaar echt boos op Menno.
het gaat hem geld kosten als hij het huis wordt uitgeschopt.quote:Op zondag 25 september 2005 16:55 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Menno heeft gelijk, maar hij gedraagt zich nu als een bang schooljochie dat net op z'n kop heeft gekregen van de leraar.
Nou hij ziet er echt aangeslagen uit..quote:Op zondag 25 september 2005 16:59 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Arme Menno, wat zal z'n porseleine hartje gebroken zijn zeg![]()
Alsof Menno daar van wakker ligt johDie heeft genoeg ruggegraat hoor.
![]()
quote:Op zondag 25 september 2005 17:00 schreef Darklight het volgende:
Wat heeft Menno precies gezegd dan? Ziet er wel aangeslagen uit na zn bezoek aan dbk
quote:Op zondag 25 september 2005 16:43 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Hetzelfde wat wij allemaal hier zeggen, tanja mag niet weg van BB.quote:Op zondag 25 september 2005 17:00 schreef Darklight het volgende:
Wat heeft Menno precies gezegd dan? Ziet er wel aangeslagen uit na zn bezoek aan dbk
Niet slim van hem om het openlijk te zeggen wat iedereen al wist.quote:Op zondag 25 september 2005 17:02 schreef schatje het volgende:
Tja, dat kun je beter voor je houden als je daar zit. Domme actie van Menno.
Als je niks doet dan ben je schijnheilig, vindt het wel goed van menno.quote:Op zondag 25 september 2005 17:02 schreef schatje het volgende:
Tja, dat kun je beter voor je houden als je daar zit. Domme actie van Menno.
bij drie moet je vertrekken of niet?quote:Op zondag 25 september 2005 17:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet slim van hem om het openlijk te zeggen wat iedereen al wist.
Maar hij heeft dus nu een officiële waarschuwing van schooljuf Hummie gekregen.
Ach, ze zenden dit voorvalletje écht niet uitquote:Op zondag 25 september 2005 17:06 schreef regenworm het volgende:
[..]
Als je niks doet dan ben je schijnheilig, vindt het wel goed van menno.
Het komt bb slecht uit dat hij dit gezegd heeft, nu gaan er nog meer mensen denken van die menno heeft gelijk.
Nee, maar wij hebben het wel gezien en gehoord.quote:Op zondag 25 september 2005 17:07 schreef Jobbeltje het volgende:
[..]
Ach, ze zenden dit voorvalletje écht niet uit
Het heeft meer effect als een bewoner het zegt, dan als wij het zeggen.quote:Op zondag 25 september 2005 17:08 schreef pinkplatinum het volgende:
Wij zeiden het allang.. ze kunnen uitzenden wat ze willen, maar het is duidelijk dat tanja erin moet blijven tot de bevalling.. we zijn niet dom hoor..
Zal me niet verbazen als er straks een spreekverbod komt over dit onderwerp.quote:Op zondag 25 september 2005 17:10 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het heeft meer effect als een bewoner het zegt, dan als wij het zeggen.
Je haalt de woorden uit me mond, wilde het net postenquote:Op zondag 25 september 2005 17:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
Volgt Sjankwal Menno nu overal, omdat ze bang is dat ze wat mist?![]()
![]()
Ze stond meteen op idd, en hup achter Menno aanquote:Op zondag 25 september 2005 17:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
Volgt Sjankwal Menno nu overal, omdat ze bang is dat ze wat mist?![]()
![]()
dat spreek verbod is er toch al nu? dat is wat menno nu aan iedereen aan het uitleggen is ...quote:Op zondag 25 september 2005 17:11 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zal me niet verbazen als er straks een spreekverbod komt over dit onderwerp.
haha, ja hij had idd. in de camera gesolliciteerd......quote:Op zondag 25 september 2005 17:09 schreef Day het volgende:
Ik denk dat Menno zijn stage bij Talpa nu wel kan vergeten.
haha, wat grappigquote:Op zondag 25 september 2005 17:11 schreef schatje het volgende:
Er is meer aan de hand. Er zijn ook stokjes van de salmiak lolly's gevonden in de pakketjes van Winnie de Pooy.
Is algemeen bekend?quote:Op zondag 25 september 2005 17:14 schreef lennardn het volgende:
En zo is een stoer mannetje ineens niet zo stoer meer....
Maar die Hummie van der Trollenkreek is wel heel erg bizar bezig, wat een draak van een mens.
Nee hoor.. dan gaan we juist denken dat de geruchten waar zijnquote:Op zondag 25 september 2005 17:14 schreef regenworm het volgende:
25 september 2005.
Menno moet weg, dat is enige wat ik kanme bedenken
Tuurlijk niet. Ik vind dit walgelijke censuur, en Menno doet nu z'n uiterste best om braaf te doen. En vergeet daarbij ook niet zich weer eens gewichtiger voor te doen dan hij is.quote:Op zondag 25 september 2005 17:09 schreef Darklight het volgende:
Menno heeft natuurlijk wel gewoon gelijk
Hij heeft een contract met talpa en dat zal wel goed in elkaar zitten.quote:Op zondag 25 september 2005 17:15 schreef brummie34 het volgende:
menno gaat niet weg want gaat alles echt naar buiten brengen , en dat mag echt niet
Btw hallo allemaal
die had het in de keuken al een keer gehoord en in de tuin nog een keer.quote:Op zondag 25 september 2005 17:17 schreef Foreverblue het volgende:
Dit gaat gewoon iedere bewoner aan... vind het niet meer dan normaal dat chantal er bij staat.
die zijn waarquote:Op zondag 25 september 2005 17:16 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Nee hoor.. dan gaan we juist denken dat de geruchten waar zijn
maar die kraai wil overal met de grote giechel bij staan , stel je voor dat ze eens over haar lullenquote:Op zondag 25 september 2005 17:17 schreef b0ng het volgende:
[..]
die had het in de keuken al een keer gehoord en in de tuin nog een keer.
Ja heel dom. hahahahaquote:Op zondag 25 september 2005 17:18 schreef Rica het volgende:
Zooooo dom van Menno. Die stemmen vormen de inkomsten voor dit commerciele programma waar hij aan meedoet en van betaald wordt.
Ze hoeven niet altijd deze stemmen te volgen hoorquote:Op zondag 25 september 2005 17:18 schreef Rica het volgende:
Zooooo dom van Menno. Die stemmen vormen de inkomsten voor dit commerciele programma waar hij aan meedoet en van betaald wordt.
quote:Op zondag 25 september 2005 17:20 schreef regenworm het volgende:
begint het weer eens leuk te worden moet ik weg![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 25 september 2005 17:30 schreef D.Rose het volgende:
damn wat een brainwashsessies, ze zijn BB dankbaar
Bewonderingswaardig nietwaar?quote:Op zondag 25 september 2005 17:27 schreef APK het volgende:
Strakke actie van Hummie, ze maakt ze helemaal gek en zo mak als lammetjes.![]()
O die zou dat geweldig kunnen idd!quote:Op zondag 25 september 2005 17:31 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Bewonderingswaardig nietwaar?
Nu Harmke Pijpers de presentatie van de live uitzendingen laten doen en het slachtfeest is compleet.
Ik heb meer dan 10 adressen en deze gebruik ik voor dit soort dingenquote:Op zondag 25 september 2005 16:40 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Kribbet: haal je email adres nou ff weg joh, straks heb je een lading spam in je mailbox, dat wil je niet weten
Dit is het kleine plaatje, mijn vrouw heeft het orgineel en dat is iets groter, ik hoor het welquote:Op zondag 25 september 2005 16:52 schreef MissTiger het volgende:
[..]
bedankt![]()
Ik heb al ontdekt hoe ik hem kan opslaan, duss tis al goed![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |