wie is die junk die er links naast zit dan?quote:Op zondag 25 september 2005 16:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wie is dat kleutertje nu eigenlijk, daar in het midden met dat petje op?
[afbeelding]
Zeg kokhals? Ze heeft zich net gedoucht. En over egocentrisch ben je in de war met Sjankwal.quote:Op zondag 25 september 2005 16:23 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Welke kleuter bedoel je? Ik zie wel een stinkende, ongewassen en egocentrische zwangere zeug.
Links van haar zit Ingrid.quote:Op zondag 25 september 2005 16:24 schreef b0ng het volgende:
[..]
wie is die junk die er links naast zit dan?
Al die viezigheid kan ze nooit van zich afdouchen. En ik heb het over dat crackzwijn.quote:Op zondag 25 september 2005 16:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zeg kokhals? Ze heeft zich net gedoucht. En over egocentrisch ben je in de war met Sjankwal.
Ingrid zit rechts van lieske hoor...quote:
Ben benieuwd naar die bewijzen danquote:Op zondag 25 september 2005 16:27 schreef kwakveense het volgende:
tanja zegt dat ze als ze oneerlijk witn, dat ze dan naar de pers stapt en alles inlevert.
menno zegt thuis bewijzen te hebben dat bb sjoemelt met stemmingspercentages...
Je vroeg wie links van haar zit, dus wie is er hier dequote:Op zondag 25 september 2005 16:28 schreef b0ng het volgende:
[..]
op dat plaatje zit de junk links van haar, voor lieske dus rechts![]()
jij bijdehandje.quote:Op zondag 25 september 2005 16:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je vroeg wie links van haar zit, dus wie is er hier de?
quote:Op zondag 25 september 2005 16:33 schreef teun911 het volgende:
Menno blaast 2e hands rook lucht richting Tanja, op haar verzoek.
Ook off topic, geen enkel probleem hoor en je mag hem na vanavond hier ook gebruiken want dan heb ik weer een nieuwequote:Op zondag 25 september 2005 16:06 schreef MissTiger het volgende:
[..]
Even off-topic: KRIBBET ik zou erg graag jouw avatar willen hebben! Ik ga m hier niet gebruiken trouwens, maar vind m erg leuk... mag ik m en zo ja hoe krijg ik m dan van je?
ha, jij hebt een voorziene blik! Ik heb plantjes water gegeven, de plantjes buiten een beetje de dooie boel uitgehaald (balkonnetje he?) en bewatert, bakkie thee gezet, de strijk klaargelegd en zie hij lult nog steedsquote:Op zondag 25 september 2005 16:11 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Bij Rob kun je gewoon een grote schoonmaak houden, als je dan terug bent is hij nog steeds bezig met vertellen.
Als het op die manier kan mag het ook hoor, ik heb er nog een stuk of 20 staan die ik kan en moet gebruikenquote:Op zondag 25 september 2005 16:11 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Als het mag, gewoon ff op de atavar staan: rechtermuisknop -> Afbeelding opslaan als/Save image as
hoezo WIL ze dat? ze heeft op Lieske gestemd... wat is het toch ook een k*tquote:Op zondag 25 september 2005 16:36 schreef riri het volgende:
Waggeleend wil dat Ralph eruit gestemd wordt....
Ralph moet blijven dus
Kribbet: haal je email adres nou ff weg joh, straks heb je een lading spam in je mailbox, dat wil je niet wetenquote:Op zondag 25 september 2005 16:34 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ook off topic, geen enkel probleem hoor en je mag hem na vanavond hier ook gebruiken want dan heb ik weer een nieuwe![]()
Stuur me even een mailtje en je krijgt hem, moet hem even opzoeken want hij staat op de server van mijn vrouw![]()
Uitbrander waarvoor?quote:Op zondag 25 september 2005 16:40 schreef riri het volgende:
Menno zal wel een uitbrander krijgen in de dagboekkamer...althans ik hoop het
dat zat er dik in natuurlijkquote:Op zondag 25 september 2005 16:38 schreef teun911 het volgende:
menno, dagboekkamer
Hummie is nu met z'n sleutel naar z'n huis aan het scheuren om alle bewijzen te verzamelen en ritueel te verbrandenquote:Op zondag 25 september 2005 16:41 schreef pinkplatinum het volgende:
ze willen zeker weten wat voor bewijzen menno heeft
quote:Op zondag 25 september 2005 16:42 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Hummie is nu met z'n sleutel naar z'n huis aan het scheuren om alle bewijzen te verzamelen en ritueel te verbranden![]()
Hij zei dat BB opgezet spel was en dat het niet altijd eerlijk gaat + dat Tanja ook echt niet eruit zal gaan voor de bevalling etcquote:
quote:Op zondag 25 september 2005 16:42 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Hummie is nu met z'n sleutel naar z'n huis aan het scheuren om alle bewijzen te verzamelen en ritueel te verbranden![]()
Wat een kamikaze-actie ook. Wat denkt hij er nou mee te bereiken door zoiets te zeggen behalve zijn eigen vertrek te bespoedigen??quote:Op zondag 25 september 2005 16:40 schreef riri het volgende:
Menno zal wel een uitbrander krijgen in de dagboekkamer...althans ik hoop het
hij heeft het dus door dat BB nepperij is.quote:Op zondag 25 september 2005 16:43 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Hij zei dat BB opgezet spel was en dat het niet altijd eerlijk gaat + dat Tanja ook echt niet eruit zal gaan voor de bevalling etc
om dat door te hebben hoef je de basisschool niet voor gedaan te hebbenquote:Op zondag 25 september 2005 16:46 schreef b0ng het volgende:
[..]
hij heeft het dus door dat BB nepperij is.
En dat is de waarheid, en die komt bij hummy kei hard aan.quote:Op zondag 25 september 2005 16:43 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Hij zei dat BB opgezet spel was en dat het niet altijd eerlijk gaat + dat Tanja ook echt niet eruit zal gaan voor de bevalling etc
hoezo afspraak? ze weten toch niet wie op wie heeft gestemd, als ze dan allemaal toevallig op tanja stemmen....quote:Op zondag 25 september 2005 16:50 schreef b0ng het volgende:
tanja: "we gaan het testen, volgende keer allemaal op mij stemmen."
ingrid: "dat mag niet, dat is een afspraak."
Menno heeft een officiele waarschuwing gehad.quote:Op zondag 25 september 2005 16:45 schreef Rica het volgende:
[..]
Wat een kamikaze-actie ook. Wat denkt hij er nou mee te bereiken door zoiets te zeggen behalve zijn eigen vertrek te bespoedigen??
Hij wil niet over politiek praten maar dat sms'en zinloos is omdat BB toch alles bepaalt kan wel.
bedanktquote:Op zondag 25 september 2005 16:34 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ook off topic, geen enkel probleem hoor en je mag hem na vanavond hier ook gebruiken want dan heb ik weer een nieuwe![]()
Stuur me even een mailtje en je krijgt hem, moet hem even opzoeken want hij staat op de server van mijn vrouw![]()
veeltepelmuis@zonnet.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |