Ik denk dat de bewoners (en zeker Talpa) blij mogen zijn met iemand als Joost in het huisquote:
Hoop het niet, nee. Als roker merkt zij meteen dat daar gerookt is.quote:Op zondag 25 september 2005 15:30 schreef riri het volgende:
nou maar hopen dat Tanja daar niet moet zijn
En dat hebben ze met Dido ook, die verzon in het begin ook altijd kleine spelletjes en vragen.quote:Op zondag 25 september 2005 15:32 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik denk dat de bewoners (en zeker Talpa) blij mogen zijn met iemand als Joost in het huis![]()
Sommigen zullen hem erg druk vinden maar hij is wel vaak orgineel met zijn spelletjes en verhaaltjes.
Talpa is blij, die hebben weer wat beeldmateriaal kunnen schieten, om nu 25 minuten beelden van beelden van Madame Tussauds te laten zien![]()
![]()
Understatementquote:Op zondag 25 september 2005 15:32 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Sommigen zullen hem erg druk vinden ...
En niet-roker merkt dat nog meerquote:Op zondag 25 september 2005 15:33 schreef Day het volgende:
[..]
Hoop het niet, nee. Als roker merkt zij meteen dat daar gerookt is.
Ze rookt al voor de derde dag niet meer he?quote:Op zondag 25 september 2005 15:33 schreef Day het volgende:
[..]
Hoop het niet, nee. Als niet roker merkt zij meteen dat daar gerookt is.
Maar ze haalt het niet wat dat betreft bij Joostquote:Op zondag 25 september 2005 15:33 schreef -Delta- het volgende:
[..]
En dat hebben ze met Dido ook, die verzon in het begin ook altijd kleine spelletjes en vragen.
Ja duh! Alleen zijn die nu allemaal buiten.quote:
Ze zijn beide gewéldigquote:Op zondag 25 september 2005 15:35 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Maar ze haalt het niet wat dat betreft bij Joost![]()
Zeg ik toch ook niet.quote:Op zondag 25 september 2005 15:35 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Maar ze haalt het niet wat dat betreft bij Joost![]()
Nee dan zullen we genieten van BB-2006, we zetten Ralph'jes in een huisquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |