Specsavers schijnt niet zo heel duur te zijn.......ga eens langs voor een brilquote:Op zondag 25 september 2005 15:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die 19-jarige kleuter heeft een nog dikkere kont als een zwangere Tanja.
[afbeelding]
quote:Op zondag 25 september 2005 15:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies. Maar goed, Tanja zal dus idd wel over een tijdje in een sexboerderij op haar rug belanden. Gelukkig zegt ze nooit 'tiefen', want dat is niet iets wat een dame doet.
En het nummerbord van Donald Duck zijn autoquote:Op zondag 25 september 2005 15:16 schreef Peter6000 het volgende:
nog 2 topics, en we hebben een palindroom
quote:Op zondag 25 september 2005 15:18 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En het nummerbord van Donald Duck zijn auto![]()
en ik wil graag bij 313... commentaren op de streams palindroomdeeltje 313quote:Op zondag 25 september 2005 15:17 schreef jalla het volgende:
ik wil commentaren op de live streams deel honderd en zoveel terug:(
met bijbehorende OP. en niet wat ze er nu van gemaakt hebben:(
en ben daarin denk iki niet de enige!
(moest ik ff kwijt)
quote:Op zondag 25 september 2005 15:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies. Maar goed, Tanja zal dus idd wel over een tijdje in een sexboerderij op haar rug belanden. Gelukkig zegt ze nooit 'tiefen', want dat is niet iets wat een dame doet.
Ik had al een hekel aan rokers, nu nog meer.quote:Op zondag 25 september 2005 15:21 schreef scanman01 het volgende:
Perfecte kans voor Roel om weer een sigaret of 5 te roken.
waarom hebben zoveel mensen hier toch zulke sterke meningen over. Het belangrijkste is toch dat die plaats er is en dat er geen twee of meer tegelijk lopen. Voor mijn part heet het topic 'discussie over mondiale interdependentie.quote:Op zondag 25 september 2005 15:17 schreef jalla het volgende:
ik wil commentaren op de live streams deel honderd en zoveel terug:(
met bijbehorende OP. en niet wat ze er nu van gemaakt hebben:(
en ben daarin denk iki niet de enige!
Hij stond tegen een willekeurige deur aan te rijenquote:Op zondag 25 september 2005 15:22 schreef KRIBBET het volgende:
Wat was dat voor deur waar Roel zo raar bij deed? Was toch niet de babykamer![]()
Omdat dat andere zo "serieus" is geworden, is het hier helemaal een onzin gebeuren geworden.quote:Op zondag 25 september 2005 15:22 schreef FlowKey het volgende:
[..]
waarom hebben zoveel mensen hier toch zulke sterke meningen over. Het belangrijkste is toch dat die plaats er is en dat er geen twee of meer tegelijk lopen. Voor mijn part heet het topic 'discussie over mondiale interdependentie.
Kan die beter een draaideur nemen met borstels, die zijn nog wel lekkerquote:Op zondag 25 september 2005 15:23 schreef Speedski het volgende:
[..]
Hij stond tegen een willekeurige deur aan te rijen![]()
Een babykamer vol met rook, en Tanja krijgt de schuldquote:Op zondag 25 september 2005 15:22 schreef KRIBBET het volgende:
Wat was dat voor deur waar Roel zo raar bij deed? Was toch niet de babykamer![]()
quote:Op zondag 25 september 2005 15:22 schreef CartWOman het volgende:
Leuk bedacht weer van Joost, dit spel.![]()
Ik aan niet rokersquote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/758729/1/50#30916783]zondag 25 september 2005 15:22
Ik had al een hekel aan rokers, nu nog meer.
Wat een sukkel, doen ze eindelijk iets leuks en sportiefs, staat die sukkel weer lui te wezen
over 12 ook, en 22....quote:Op zondag 25 september 2005 15:16 schreef Peter6000 het volgende:
nog 2 topics, en we hebben een palindroom
Heb geen mail van je hoorquote:Op zondag 25 september 2005 15:24 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Omdat dat andere zo "serieus" is geworden, is het hier helemaal een onzin gebeuren geworden.
"Hey Kees heb je m'n mailtje nog gehad jongen"
"Ja joh, alles ging goed hoor, bla bla bla bla bla en OT nu"
![]()
![]()
Jammer dat hij het niet doetquote:Op zondag 25 september 2005 15:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Een babykamer vol met rook, en Tanja krijgt de schuld![]()
Zou wel geweldige beelden opleveren eigenlijk![]()
daar zijn de bewoners veel te self centered voor ...quote:Op zondag 25 september 2005 15:25 schreef -Delta- het volgende:
Het valt ook écht niet op dat Roel "zomaar" niet meedoet
Joost zat gister al op te merken of Roel toch niet stiekem aan het roken was.quote:Op zondag 25 september 2005 15:27 schreef FlowKey het volgende:
[..]
daar zijn de bewoners veel te self centered voor ...
Inderdaad, hij gaat steeds meer risico nemen, omdat hij snakt naar een sigaret,want in principe kan hij makkelijk 's nachts roken. Denk dat hij ook gewoon door blijf roken ook al heeft hij die 20 siggies gehaald.quote:Op zondag 25 september 2005 15:27 schreef Peter6000 het volgende:
Zit me af te vragen in hoeverre een hang naar nicotine hier meespeelt.
Ik bedoel, als ie slim is rookt ie toch gewoon nog 2 x 3 sigaretten om 5 uur `s avonds, en de opdracht is maximaal geslaagd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |