oeps, maar ik geloof dit helemaal, ze mogen gewoon niet op Tanja stemmen dus. Andes had die zeug er natuurlijk allang uitgelegen.quote:Op zondag 25 september 2005 16:50 schreef b0ng het volgende:
tanja: "we gaan het testen, volgende keer allemaal op mij stemmen."
ingrid: "dat mag niet, dat is een afspraak."
quote:Op zondag 25 september 2005 16:54 schreef regenworm het volgende:
Menno je bent een held, je bent de enige die het durft te zeggen.
Menno heeft gelijk
Menno heeft gelijk, maar hij gedraagt zich nu als een bang schooljochie dat net op z'n kop heeft gekregen van de leraar.quote:Op zondag 25 september 2005 16:54 schreef regenworm het volgende:
Menno je bent een held, je bent de enige die het durft te zeggen.
Menno heeft gelijk
volgens mij bedoelde ingrid dat het maken van afspraken sowieso verboden is ...quote:Op zondag 25 september 2005 16:53 schreef MissTiger het volgende:
[..]
oeps, maar ik geloof dit helemaal, ze mogen gewoon niet op Tanja stemmen dus. Andes had die zeug er natuurlijk allang uitgelegen.
Moet ie gewoon schijt aan hebben.quote:Op zondag 25 september 2005 16:56 schreef pinkplatinum het volgende:
Ze zijn volgens mij echt gemeen tegen hem geweest..
Eerst zeggen dat je moet doen alsof de camera's niet bestaan.. en dan iemand hard op zn vingers tikken als hij zegt wat hij denkt..
Eigenlijk ben ik het met je eens, maar uiteindelijk denk ik altijd: je weet toch waar je aan begintquote:Op zondag 25 september 2005 16:56 schreef pinkplatinum het volgende:
Eerst zeggen dat je moet doen alsof de camera's niet bestaan.. en dan iemand hard op zn vingers tikken als hij zegt wat hij denkt..
ja, dats waarquote:Op zondag 25 september 2005 16:57 schreef FlowKey het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik het met je eens, maar uiteindelijk denk ik altijd: je weet toch waar je aan begint
ja dat begrijp ik niet ... dat er nooit iemand is die gewoon overal schijt aan heeft en zegt en doet wat ie wil ...quote:Op zondag 25 september 2005 16:57 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Moet ie gewoon schijt aan hebben.
FUCK HUMMIE
Arme Menno, wat zal z'n porseleine hartje gebroken zijn zegquote:Op zondag 25 september 2005 16:56 schreef pinkplatinum het volgende:
Verbaasd mij niks, hummy duld geen tegenspraak.quote:Op zondag 25 september 2005 16:54 schreef Rams3s het volgende:
Hummy was blijkbaar echt boos op Menno.
het gaat hem geld kosten als hij het huis wordt uitgeschopt.quote:Op zondag 25 september 2005 16:55 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Menno heeft gelijk, maar hij gedraagt zich nu als een bang schooljochie dat net op z'n kop heeft gekregen van de leraar.
Nou hij ziet er echt aangeslagen uit..quote:Op zondag 25 september 2005 16:59 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Arme Menno, wat zal z'n porseleine hartje gebroken zijn zeg![]()
Alsof Menno daar van wakker ligt johDie heeft genoeg ruggegraat hoor.
![]()
quote:Op zondag 25 september 2005 17:00 schreef Darklight het volgende:
Wat heeft Menno precies gezegd dan? Ziet er wel aangeslagen uit na zn bezoek aan dbk
quote:Op zondag 25 september 2005 16:43 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Hij zei dat BB opgezet spel was en dat het niet altijd eerlijk gaat + dat Tanja ook echt niet eruit zal gaan voor de bevalling etc
Hetzelfde wat wij allemaal hier zeggen, tanja mag niet weg van BB.quote:Op zondag 25 september 2005 17:00 schreef Darklight het volgende:
Wat heeft Menno precies gezegd dan? Ziet er wel aangeslagen uit na zn bezoek aan dbk
Niet slim van hem om het openlijk te zeggen wat iedereen al wist.quote:Op zondag 25 september 2005 17:02 schreef schatje het volgende:
Tja, dat kun je beter voor je houden als je daar zit. Domme actie van Menno.
Als je niks doet dan ben je schijnheilig, vindt het wel goed van menno.quote:Op zondag 25 september 2005 17:02 schreef schatje het volgende:
Tja, dat kun je beter voor je houden als je daar zit. Domme actie van Menno.
bij drie moet je vertrekken of niet?quote:Op zondag 25 september 2005 17:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet slim van hem om het openlijk te zeggen wat iedereen al wist.
Maar hij heeft dus nu een officiële waarschuwing van schooljuf Hummie gekregen.
Ach, ze zenden dit voorvalletje écht niet uitquote:Op zondag 25 september 2005 17:06 schreef regenworm het volgende:
[..]
Als je niks doet dan ben je schijnheilig, vindt het wel goed van menno.
Het komt bb slecht uit dat hij dit gezegd heeft, nu gaan er nog meer mensen denken van die menno heeft gelijk.
Nee, maar wij hebben het wel gezien en gehoord.quote:Op zondag 25 september 2005 17:07 schreef Jobbeltje het volgende:
[..]
Ach, ze zenden dit voorvalletje écht niet uit
Het heeft meer effect als een bewoner het zegt, dan als wij het zeggen.quote:Op zondag 25 september 2005 17:08 schreef pinkplatinum het volgende:
Wij zeiden het allang.. ze kunnen uitzenden wat ze willen, maar het is duidelijk dat tanja erin moet blijven tot de bevalling.. we zijn niet dom hoor..
Zal me niet verbazen als er straks een spreekverbod komt over dit onderwerp.quote:Op zondag 25 september 2005 17:10 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het heeft meer effect als een bewoner het zegt, dan als wij het zeggen.
Je haalt de woorden uit me mond, wilde het net postenquote:Op zondag 25 september 2005 17:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
Volgt Sjankwal Menno nu overal, omdat ze bang is dat ze wat mist?![]()
![]()
Ze stond meteen op idd, en hup achter Menno aanquote:Op zondag 25 september 2005 17:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
Volgt Sjankwal Menno nu overal, omdat ze bang is dat ze wat mist?![]()
![]()
dat spreek verbod is er toch al nu? dat is wat menno nu aan iedereen aan het uitleggen is ...quote:Op zondag 25 september 2005 17:11 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zal me niet verbazen als er straks een spreekverbod komt over dit onderwerp.
haha, ja hij had idd. in de camera gesolliciteerd......quote:Op zondag 25 september 2005 17:09 schreef Day het volgende:
Ik denk dat Menno zijn stage bij Talpa nu wel kan vergeten.
haha, wat grappigquote:Op zondag 25 september 2005 17:11 schreef schatje het volgende:
Er is meer aan de hand. Er zijn ook stokjes van de salmiak lolly's gevonden in de pakketjes van Winnie de Pooy.
Is algemeen bekend?quote:Op zondag 25 september 2005 17:14 schreef lennardn het volgende:
En zo is een stoer mannetje ineens niet zo stoer meer....
Maar die Hummie van der Trollenkreek is wel heel erg bizar bezig, wat een draak van een mens.
Nee hoor.. dan gaan we juist denken dat de geruchten waar zijnquote:Op zondag 25 september 2005 17:14 schreef regenworm het volgende:
25 september 2005.
Menno moet weg, dat is enige wat ik kanme bedenken
Tuurlijk niet. Ik vind dit walgelijke censuur, en Menno doet nu z'n uiterste best om braaf te doen. En vergeet daarbij ook niet zich weer eens gewichtiger voor te doen dan hij is.quote:Op zondag 25 september 2005 17:09 schreef Darklight het volgende:
Menno heeft natuurlijk wel gewoon gelijk
Hij heeft een contract met talpa en dat zal wel goed in elkaar zitten.quote:Op zondag 25 september 2005 17:15 schreef brummie34 het volgende:
menno gaat niet weg want gaat alles echt naar buiten brengen , en dat mag echt niet
Btw hallo allemaal
die had het in de keuken al een keer gehoord en in de tuin nog een keer.quote:Op zondag 25 september 2005 17:17 schreef Foreverblue het volgende:
Dit gaat gewoon iedere bewoner aan... vind het niet meer dan normaal dat chantal er bij staat.
die zijn waarquote:Op zondag 25 september 2005 17:16 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Nee hoor.. dan gaan we juist denken dat de geruchten waar zijn
maar die kraai wil overal met de grote giechel bij staan , stel je voor dat ze eens over haar lullenquote:Op zondag 25 september 2005 17:17 schreef b0ng het volgende:
[..]
die had het in de keuken al een keer gehoord en in de tuin nog een keer.
Ja heel dom. hahahahaquote:Op zondag 25 september 2005 17:18 schreef Rica het volgende:
Zooooo dom van Menno. Die stemmen vormen de inkomsten voor dit commerciele programma waar hij aan meedoet en van betaald wordt.
Ze hoeven niet altijd deze stemmen te volgen hoorquote:Op zondag 25 september 2005 17:18 schreef Rica het volgende:
Zooooo dom van Menno. Die stemmen vormen de inkomsten voor dit commerciele programma waar hij aan meedoet en van betaald wordt.
quote:Op zondag 25 september 2005 17:20 schreef regenworm het volgende:
begint het weer eens leuk te worden moet ik weg![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 25 september 2005 17:30 schreef D.Rose het volgende:
damn wat een brainwashsessies, ze zijn BB dankbaar
Bewonderingswaardig nietwaar?quote:Op zondag 25 september 2005 17:27 schreef APK het volgende:
Strakke actie van Hummie, ze maakt ze helemaal gek en zo mak als lammetjes.![]()
O die zou dat geweldig kunnen idd!quote:Op zondag 25 september 2005 17:31 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Bewonderingswaardig nietwaar?
Nu Harmke Pijpers de presentatie van de live uitzendingen laten doen en het slachtfeest is compleet.
Ik heb meer dan 10 adressen en deze gebruik ik voor dit soort dingenquote:Op zondag 25 september 2005 16:40 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Kribbet: haal je email adres nou ff weg joh, straks heb je een lading spam in je mailbox, dat wil je niet weten
Dit is het kleine plaatje, mijn vrouw heeft het orgineel en dat is iets groter, ik hoor het welquote:Op zondag 25 september 2005 16:52 schreef MissTiger het volgende:
[..]
bedankt![]()
Ik heb al ontdekt hoe ik hem kan opslaan, duss tis al goed![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |