zou kunnen weet het niet zat te wachten op topic en fok.quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:03 schreef teamlead het volgende:
jij was net iets eerder geloof ik
irritant dat wachten iedere keer
Ze zijn weer hartstikke mooi.quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:06 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
BB wint ie in iedergeval nietquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:07 schreef stil het volgende:
Rob:"Als ik iets doe, danben ik daar de beste in".![]()
quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:08 schreef scanman01 het volgende:
Over scheten.
Tanja: "Ik weet hoe die van Ralph ruikt. Gadverdamme... wat een beerput. Je staat als tweede op mijn nominatielijst. Ik vond het echt heel ranzig. Asociaal."
Ze walgt echt.
yepquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:09 schreef itsme het volgende:
is dit het commentaren op de streamverslagen topic?
Er zullen de komende dagen wel meer last van scheten krijgen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:08 schreef scanman01 het volgende:
Over scheten.
Tanja: "Ik weet hoe die van Ralph ruikt. Gadverdamme... wat een beerput. Je staat als tweede op mijn nominatielijst. Ik vond het echt heel ranzig. Asociaal."
Ze walgt echt.
zal één van de redenen zijn dat het nu een ex is...quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:10 schreef stil het volgende:
Rob verteld het hele leven van haar ex. Ben je ook mooi klaar mee als zijn ex zijn de![]()
Valt wel mee hoor. Ik ben van huize uit ook Groninger. (maar ben nu een Europeaan hoor, ben ingeburgerd) En dat is een droge humor, die helaas vaak verkeerd wordt begrepen. Dat van 2e staan op nominatielijst is juist dat ze bedoeld dat dat niet zo isquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:08 schreef scanman01 het volgende:
Over scheten.
Ze walgt echt.
ideetje van de mods geloof ik...Je went er wel aan hoorquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:11 schreef itsme het volgende:
[..]
thanks maar waarom opeens een andere naam?
ben daar niet blij mee.
is onduidelijk![]()
bah slecht ideequote:Op zaterdag 24 september 2005 19:12 schreef teamlead het volgende:
[..]
ideetje van de mods geloof ik...Je went er wel aan hoor
Ik hoop het echt. Hoe aardig Ralph ook is, hij gaat niet voor spanning en irritaties zorgen. Je zult hem niet eens missen als hij weg is denk ik. Hij lijkt me wel de leukste persoon, maar daar hebben we weinig aan.quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:08 schreef regenworm het volgende:
Wordt binnenkort een hd bij kopen, want lieske blijft nog wel even
waar is hier? dbk/wc/slaapkamer?quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hier is gerookt zei Tanja in de DBK.
nee, ik wilde vragen wat er gezegd werd daarquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Volgens mij wilde je zeggen dat Tanja zei dat er gerookt was in de DBK, hahaha
Eens. Hij had net wel weer een paar droge opmerkingen, maar daar blijft het dan ook bij.quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoop het echt. Hoe aardig Ralph ook is, hij gaat niet voor spanning en irritaties zorgen. Je zult hem niet eens missen als hij weg is denk ik. Hij lijkt me wel de leukste persoon, maar daar hebben we weinig aan.
Ralph heb ik de laatste dagen niet veel op de streams gezien.quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoop het echt. Hoe aardig Ralph ook is, hij gaat niet voor spanning en irritaties zorgen. Je zult hem niet eens missen als hij weg is denk ik. Hij lijkt me wel de leukste persoon, maar daar hebben we weinig aan.
er is nog pindakaas over..... ze moet niet zo miepenquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:18 schreef Loedertje het volgende:
Ze zal wel iets anders te eten willen hebben dan die ranzige kant-en-klaar magnetronmaaltijden die veelste veel zout bevatten en werkelijk zumzijn qua smaak verder
quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:18 schreef Knurkie het volgende:
is bij iedereen het geluid op 1 en 2 slecht?
Dat doen ze niet met opzet. Ralph doet gewoon maar heel weinig wat uitzendwaardig is. Dat is nou eenmaal zo. Het is een goeie gozah ... maar daarmee vermaak je de streamers/kijkers niet.quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:17 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ralph heb ik de laatste dagen niet veel op de streams gezien.
Lieske veel meer dan ralph en hoe minder je op tv bent te zien hoe sneller je wordt vergeten.
Ik denk dat BB ralph offert voor lieske en roel al is het maar om de bitchclub te pesten.
Dat denk ik ook. Het Ex-effect met Nathalie zorgt niet voor het verwachte vuurwerk dus hij kan nu wel weg uit redactioneel oogpunt. Het zou echter nog mooier zijn als een populaire bewoner zoals Roel weg zou moeten voordat Lieske gaat. Dan schrikt de 'bitchclub' zich pas echt rot over de populaireit van Lieske.quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:17 schreef regenworm het volgende:
Ik denk dat BB ralph offert voor lieske en roel al is het maar om de bitchclub te pesten.
En waar is ze boos over? (wat voor antwoorden kreeg ze?)quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:20 schreef Anitra het volgende:
ze heeft vragen zoals wat als ik borstvoeing moet egevn met randsoen.
Ze voelt zich slapper worden en voelt zich te moe om bv nu een bevalling in te gaan (waar ik haar groot gelijk in geef want je moet topfit zijn voor een bevalling)
quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:21 schreef scanman01 het volgende:
Het is diep triest dat er zoveel assholes in het huis zitten en dat juist deze drie genomineerd staan.
Dat zijn vragen die zij voor BB heeft, maar dus nog niet aan hun gesteld heeft.quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:21 schreef Loedertje het volgende:
[..]
En waar is ze boos over? (wat voor antwoorden kreeg ze?)
Amen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:21 schreef scanman01 het volgende:
Het is diep triest dat er zoveel assholes in het huis zitten en dat juist deze drie genomineerd staan.
BB kan manipuleren door negatieve of positieve extra in aandacht te brengen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat doen ze niet met opzet. Ralph doet gewoon maar heel weinig wat uitzendwaardig is. Dat is nou eenmaal zo. Het is een goeie gozah ... maar daarmee vermaak je de streamers/kijkers niet.
Die totale onbegrip van *de groep* snap ik totaal niet.quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
Het is wel overduidelijk met die blik van Sjankwal, dat ze een afkeer (jaloesie) heeft tegen Tanja.
[afbeelding]
als ze dat dan eens zou doenquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:23 schreef Quembel het volgende:
ja hoor, gaat ze weer : "Dan kan ik beter naar huis gaan....." jankerd!
pfh en sigaretten welquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:24 schreef scanman01 het volgende:
Tanja wil haar kind de magnetronmaaltijden niet aan doen. Tja, dat is dan weer een beetje mindere opmerking.
Weet je wel dat een zwangere vrouw altijd voorzichtig moet zijn met o.a. zout?quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:24 schreef Knurkie het volgende:
HAHAHA magnetron maaltijden zijn slecht voor de baby 8 maanden stomen niet hhaahahahahahah
Dat zeg ik ook wel eens, en dan bedenk me......ik ben al thuis !!!quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:23 schreef Quembel het volgende:
ja hoor, gaat ze weer : "Dan kan ik beter naar huis gaan....." jankerd!
Het is inderdaad jammer, maar er blijft nog genoeg vuurwerk(roel en lieske) in het huisquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:21 schreef scanman01 het volgende:
ja ik weet zelfs hoe het is om zwanger te zijnquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:25 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Weet je wel dat een zwangere vrouw altijd voorzichtig moet zijn met o.a. zout?
En dat je met een magnetronmaaltijd het gevoel hebt een knal in je gezicht te krijgen door het toegevoegde zout?
Het IS ranzig.
gelijk geklaag van tanja MUTEquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:22 schreef scanman01 het volgende:
Geluid terug.. Goh, nu al??
2 cupjes jam is ander etenquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:26 schreef scanman01 het volgende:
De 'dames' raden haar aan te vragen om ander eten.
Tanja: "Als ik niet zonder licht uit mag slapen omdat ik geen uitzonderingspositie mag zijn, dan krijg ik al helemaal geen ander eten"
Chantal: "Maar Lieske kreeg ook ander eten"
Eén van die twee kan er dus uit gaan en dan is dat helemaal over.quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:26 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is inderdaad jammer, maar er blijft nog genoeg vuurwerk(roel en lieske) in het huis
quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tanja wil geen magnetronfood. Want is niet goed voor de baby.
Tja, meid, roken ook niet. Dus nu praat ze zichzelf een beetje (boel) tegen. Als ze niet zou roken zou ze gelijk hebben, maar ze rookte wel.
En dat zeg ik als Tanja-fan.
[afbeelding]
quote:
En zoals je zelf wellicht zult weten is extra zout nooit goed tijdens je zwangerschap.quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:29 schreef E.T. het volgende:
't Is alleen vaak wat zouter.. en zowieso is de smaak niet geweldig, maar ze zijn over het algemeen redelijk gezond.
Niet lullen... Ze heeft één likje pindakaas genomen. Ze heeft jam gekregen omdat ze dus uitslag krijgt van pindakaas, ondanks dat ze het wel heel lekker vindt.quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:30 schreef Loedertje het volgende:
[..]
In Lieskes geval is dat gewoon extra eten.
Ze eet namelijk ook nog gewoon pindakaas.
Ze heeft vandaag al driemaal pindakaas gegeten.quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet lullen... Ze heeft één likje pindakaas genomen.
Aan kant en klaar maaltijden worden vitamines toegevoegd. In dit geval voor Tanja een zegen. Voor ons die thuis zitten: Denk na over wat je eet (roken, suiker ed), dat is gezonder dan snelheidsmaaltijden om het zo maar ff te noemen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:29 schreef E.T. het volgende:
'verse' groenten hebben vaak minder vitamines dan 'kant-en-klaar' (diepvries/pot/etc). 'verse' groenten hebben nl langer de tijd om van oogst tot bord te komen dan dat het meteen in een fabriek gekookt en daarna behandeld wordt.
't Is alleen vaak wat zouter.. en zowieso is de smaak niet geweldig, maar ze zijn over het algemeen redelijk gezond.
Ze gaven haar net het advies BB om kantine-maaltijden te vragen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:24 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Die totale onbegrip van *de groep* snap ik totaal niet.
Er moet toch iemand zijn die er begrip voor heeft dat Tanja graag gezond de bevalling wil ingaan?
Men bemoeide zich allemaal met haar rookgedrag maar voor de rest zijn die egoisten alleen met hun eigen kwaaltjes bezig (hoe kom ik over bij het publiek? o jéé, moet er wél goed uitzien voor de kijkers..bla bla jengel jengel, ik ben aangekomen, ik val af, bla bla)
wacht het wel af.quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Eén van die twee kan er dus uit gaan en dan is dat helemaal over.
Gelukkig zie je Tanja met de dag verantwoordelijker worden voor haarzelf en voor haar aanstaande kindje.quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:32 schreef Marrije het volgende:
Tanja moet niet zeuren over verse groenten, als ik haar moeder goed heb begrepen zorgt Tanja thuis helemaal niet voorzichelf.
En dat alleen omdat de lichten in de slaapkamer overdag aanblijven.quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:33 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ze gaven haar net het advies BB om kantine-maaltijden te vragen.
Maar ze vertikt het gewoon.
Vanmorgen ja, toen ze nog geen jam had.quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:32 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ze heeft vandaag al driemaal pindakaas gegeten.
Roel kan ook nog exit. Ze liggen alledrie vrij dicht bij elkaar volgens mij.quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:33 schreef regenworm het volgende:
[..]
wacht het wel af.
Zou het wel erg jammer vinden als lieske weg moet.
Zij begint zich steeds meer op haar gemaakt te voelen in het huis.
En dat vind ik leuk om te zien, hoe mensen zich ontwikkelen.
Verder vind ik lieske een schatje
De uitslag op haar gladde benen kunnen we nu nog beter zien.quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet lullen... Ze heeft één likje pindakaas genomen. Ze heeft jam gekregen omdat ze dus uitslag krijgt van pindakaas, ondanks dat ze het wel heel lekker vindt.
Nadat ze jam had en had staan zeuren over de twee kleine kuipjes .quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vanmorgen ja, toen ze nog geen jam had.
Dat is puur egoisme. Het gaat haar helemaal niet om haar kindje, want anders was ze ook wel gestopt met roken. Het gaat haar erom dat ze dit eten niet lekker vindt en probeert onder het mom van 'het is slecht voor het kindje' ander eten te krijgen. Dat je dat niet doorhebtquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:33 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Gelukkig zie je Tanja met de dag verantwoordelijker worden voor haarzelf en voor haar aanstaande kindje.
WAT IS DAAR NU WEER MIS MEE?
Ik weet het, met pindakaas is het moeilijk, maar het antwoord van Linda is weinig fantasievol. Antwoorden die ze had kunnen geven (al is het maar om haar medebewoners te kunnen pesten):quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:33 schreef scanman01 het volgende:
Lieske: 'Wat zit er op je brood Lin?"
Linda: 'Pindakaas'
Lieske: "Verrassend"
Tegenwoordig wordt er tijdens zwangerschappen niet meer zo spastisch gedaan over zout.quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:31 schreef Loedertje het volgende:
[..]
En zoals je zelf wellicht zult weten is extra zout nooit goed tijdens je zwangerschap.
Dus in dit geval is verse groente gezonder voor de aanstaande moeder en haar kind.
Met de dag verantwoordelijker worden? Ja, het staat er in caps lock, maar dat geloof je toch zelf niet. Omdat ze gestopt is met roken is het ok om op rijstewafels en fruit te leven? Kan ze toch beter wat van die magnetronmaaltijd etenquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:33 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Gelukkig zie je Tanja met de dag verantwoordelijker worden voor haarzelf en voor haar aanstaande kindje.
Zo adrem is Linda toch nietquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:37 schreef CGJung het volgende:
[..]
Ik weet het, met pindakaas is het moeilijk, maar het antwoord van Linda is weinig fantasievol. Antwoorden die ze had kunnen geven (al is het maar om haar medebewoners te kunnen pesten):
- zalm (niet uit den haag)
- die politicus die jij zo schattig vindt (niet uit het water)
het zijn maar voorbeelden..........![]()
wat wil je hiermee zeggen?quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:37 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Nadat ze jam had en had staan zeuren over de twee kleine kuipjes .
NIETS!!!!!!quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:33 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar het komt Tanja wel goed uit om het zogenaamd op de gezondheid van haar kindje te gooien. Ze zal namelijk eens iets moeten doen, wat ze niet zo leuk vind (iets eten wat ze niet zo lekker vindt) dus is dit dé manier op te proberen iets anders te krijgen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:38 schreef E.T. het volgende:
En ja, je moet redelijk normaal met zout omgaan, maar een magnetronmaaltijd (die behoorlijk zout zijn) valt nog ruim binnen de marges en is zeker te verkiezen boven rijstwafels en appels.
Nee, maar we blijven hopen op iemand die zo adrem is (en in die categorie horen Roel, Ralph en natuurlijk Lieske, zij die boven de grijze massa uitwillen komen)quote:
Hier heb je een mes, als je die nu bij jezelf inbrengt krijg je 5000 EUR en anders is de weekopdracht mislukt.quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
Sjankwal DBK
Ik ben absoluut geen Tanja-fan, maar ik neem aan dat Talpa/Endemol goed heeft nagedacht over het feit dat er een zwangere met BB meedoet. Ik vraag me eigenijk af waarom de andere zwangeren zijn afgewezen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:44 schreef Anitra het volgende:
Ik als Tanja-fan (is een groot woord, maar ben niet anti) heb nu toch ff zitten puffen en blazen. Rijkstewafels zit vaak meer zout in dan men denktDus die reden voor magnetronmaaltijden is helemaal fout gedacht van haar.
Sorry, heb er al 3 op en mijn buikje zit al vol genoeg. Mag ik het bewaren voor morgen?quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hier heb je een mes, als je die nu bij jezelf inbrengt krijg je 5000 EUR en anders is de weekopdracht mislukt.
Ach gos zielig voor die kinderenquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:47 schreef schatje het volgende:
Rob wil graag een kinderprogramma presenteren.
ben ik ook met je eens maar dan moet je niet in het BB huis gaan zitten wat verwacht je dan dat de andere op rantsoen zitten maar Tanja niet dit is haar rantsoen klaar draag je lot of ga naar huis ze heeft al genoeg gekregenquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:31 schreef Loedertje het volgende:
[..]
En zoals je zelf wellicht zult weten is extra zout nooit goed tijdens je zwangerschap.
Dus in dit geval is verse groente gezonder voor de aanstaande moeder en haar kind.
Jij nietquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Sorry, heb er al 3 op en mijn buikje zit al vol genoeg. Mag ik het bewaren voor morgen?
The Robby Boring show : een keuze tussen Sesamstraat (waar je kids iets leren) of The Robby Boring show (waarmee je zeker bent dat je kinderen snel zullen zlaaapeeeequote:Op zaterdag 24 september 2005 19:47 schreef schatje het volgende:
Of Roel op de boterham trekken en dan zeggen: nou lekker dik vleesbeleg...quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:37 schreef CGJung het volgende:
[..]
Ik weet het, met pindakaas is het moeilijk, maar het antwoord van Linda is weinig fantasievol. Antwoorden die ze had kunnen geven (al is het maar om haar medebewoners te kunnen pesten):
- zalm (niet uit den haag)
- die politicus die jij zo schattig vindt (niet uit het water)
het zijn maar voorbeelden..........![]()
en goed doorgerookt.....quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:51 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Of Roel op de boterham trekken en dan zeggen: nou lekker dik vleesbeleg...![]()
En ik had het Scan nog wel gevraagdquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb medelijden met degene die streamverslag gaat doen over gesprek Menno/Rob. Ik kan het nog geen 20 seconden aanhoren.
praatjesmakerquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:47 schreef schatje het volgende:
vandaar dat de nieuwe Lieskecaps uitblijvenquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:53 schreef CartWOman het volgende:
En ik had het Scan nog wel gevraagd![]()
Let op straks loopt hij achter dido aanquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:52 schreef Peter6000 het volgende:
Pfffffffffffff, Rob legt Menno nu uit dat Ingrid nog niet klaar is voor een relatie, en dat Menno er dus niets van moet verwachten![]()
![]()
En (in een tussenzin) dat hij Ingrid wel achterna loopt als ze het moeilijk heeft, en Menno dus niet.
Lieske als ze aandacht krijgt:quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:47 schreef Peter6000 het volgende:
volgens mij komen er weer Lieske caps aan![]()
Mijn schoonzusje is een paar maanden geleden bevallen en kreeg de laatste maanden van haar zwangerschap ook nog steeds het advies om zoutarm te eten.Ze had geen te hoge bloeddruk btw. Ook mijn vroedvrouw zegt hetzelfde.quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:38 schreef E.T. het volgende:
[..]
Tegenwoordig wordt er tijdens zwangerschappen niet meer zo spastisch gedaan over zout.
Zelfs als je een te hoge bloeddruk hebt wordt je niet aan een zoutarm dieet gezet.
Wat een lief jongetje lijkt Lieske zoquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Lieske als ze aandacht krijgt:
[afbeelding]
Lieske als ze géén aandacht krijgt:
[afbeelding]
Beter kan ik het niet in beeld brengen.
Ehhh wat heeft dat te maken met rijstewafels en magnetronmaaltijden?quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:47 schreef CGJung het volgende:
[..]
Ik ben absoluut geen Tanja-fan, maar ik neem aan dat Talpa/Endemol goed heeft nagedacht over het feit dat er een zwangere met BB meedoet. Ik vraag me eigenijk af waarom de andere zwangeren zijn afgewezen.
Tanja moet gewoon lekker doen waar zij zin in heeft als ze liever rijswafels eet ipv groente moet zij wetenquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:57 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Mijn schoonzusje is een paar maanden geleden bevallen en kreeg de laatste maanden van haar zwangerschap ook nog steeds het advies om zoutarm te eten.Ze had geen te hoge bloeddruk btw. Ook mijn vroedvrouw zegt hetzelfde.
leuke plaatjes alleen de tekst klopt nietquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
jaaa nog meer zout!!!! goed zooooquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:59 schreef schatje het volgende:
Tanja heeft chips enzo gekregen. Hoorde ik dat goed
De tekst klopt kompleet. Ze heeft een stralende lach als zij aan het woord is, maar luisterd zelf naar geen ander.quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:00 schreef regenworm het volgende:
[..]
leuke plaatjes alleen de tekst klopt niet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ow, maar dan weet ik nog wel een goede kindershow: de praatjesmaker op zee-show [ alleen voor de ouderen onder ons...quote:
klopt lekker gezond allemaal zitten veel vittaamimmnnnes inquote:Op zaterdag 24 september 2005 20:00 schreef Knurkie het volgende:
[..]
jaaa nog meer zout!!!! goed zoooo
quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:01 schreef scanman01 het volgende:
Al dat gedonder met Tanja maakt wat mij betreft maar één ding duidelijk. Ze hadden er nooit een zwangere in moeten zetten. Ik ben namelijk van mening dat een zwangere moet kunnen gaan slapen als ze daar zin in heeft... en ze moet datgene kunnen eten wat ze zelf wil. En zo kan ik nog even doorgaan. Dat Tanja urenlang op die kut stoeltjes moest zitten was ook al te gek voor woorden. In BB hoort gewoon geen zwangere vrouw, dat is nu meer dan duidelijk geworden.
Dat ben ik zeker met je eens!!quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:01 schreef scanman01 het volgende:
Al dat gedonder met Tanja maakt wat mij betreft maar één ding duidelijk. Ze hadden er nooit een zwangere in moeten zetten. Ik ben namelijk van mening dat een zwangere moet kunnen gaan slapen als ze daar zin in heeft... en ze moet datgene kunnen eten wat ze zelf wil. En zo kan ik nog even doorgaan. Dat Tanja urenlang op die kut stoeltjes moest zitten was ook al te gek voor woorden. In BB hoort gewoon geen zwangere vrouw, dat is nu meer dan duidelijk geworden.
Ik ben het dan met al die *andere culturen* eensquote:Op zaterdag 24 september 2005 20:04 schreef Anitra het volgende:
Overigens is het in dde meeste culturen zo dat de zwangere vrouw alles behoort te krijgen wat ze wil en nodig heeft.
ze luistert wel.quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
De tekst klopt kompleet. Ze heeft een stralende lach als zij aan het woord is, maar luisterd zelf naar geen ander.
Heb je nou niet een heel klein beetje door dat het precies Tanja is die je nu beschrijft? Die heeft nog altijd geen interesse getoond in andere bewoners. Ze is alleen in haar sas als mensen haar dingen vragen. Wel zeer komisch dat jij dan nu een ander probeert te verwijtenquote:Op zaterdag 24 september 2005 20:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
De tekst klopt kompleet. Ze heeft een stralende lach als zij aan het woord is, maar luisterd zelf naar geen ander.
Mijn vent is een echte Amsterdammer maar hij deed netjes met de andere culturen mee vorig jaarquote:Op zaterdag 24 september 2005 20:05 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik ben het dan met al die *andere culturen* eens
jaquote:Op zaterdag 24 september 2005 20:06 schreef Foreverblue het volgende:
is al dat eten nu alleen voor Tanja?
Neen.quote:
Onder het motto... hoe kweek ik een algemene haat jegens een medebewonerquote:
kijk ff naar de streams dan ze neemt alles mee de slaapkamer in op de peuken na die heeft Robquote:
Weinig, dat geef ik toe. In heel veel posts wordt min of meer afgevraagd of Tanja geestelijk OK is om mee te doen aan BB. Weet Tanja wel wat ze wil ed. Ik neem daarom aan dat over de lichamelijke gezondheid van een zwangere vrouw in het BBhuis wel is nagedacht. Hebben ze wel nagedacht over de geestelijke gezondheid?? En wat was de geestelijke staat van de andere zwangere vrouwen die zich hebben aangemeld ???quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:59 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ehhh wat heeft dat te maken met rijstewafels en magnetronmaaltijden?
Ik zei alleen maar dat Tanja haar eigen argument in gooit met die rijstewafels.
Ik denk dat BB het zelf erg overschat heeft. De hormonen van een zwangere vrouw zijn heel erg (hoorde ik van mijn vent en Tanja valt dan nog mee zei hijquote:Op zaterdag 24 september 2005 20:09 schreef CGJung het volgende:
[..]
Weinig, dat geef ik toe. In heel veel posts wordt min of meer afgevraagd of Tanja geestelijk OK is om mee te doen aan BB. Weet Tanja wel wat ze wil ed. Ik neem daarom aan dat over de lichamelijke gezondheid van een zwangere vrouw in het BBhuis wel is nagedacht. Hebben ze wel nagedacht over de geestelijke gezondheid?? En wat was de geestelijke staat van de andere zwangere vrouwen die zich hebben aangemeld ???
Willen we hier dieper op ingaan moet er wel een topic worden geopend. Voor het geval mensen zich vervelen omdat iemand zich op z'n Rob's gedraagt![]()
Lieske begint steeds minder te pikken van andere bewoners.quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:09 schreef Gigageil het volgende:
Iemand heeft mijn boterham gejat (6x)Snif Snif ( lieske loopt weer te janken)
ik ben nu zelf 5 maanden zwanger van de 2e en mijn man gaat elke avond op zn knieen zitten en dankt iedereen dat ik normaal ben en geen Tanjaquote:Op zaterdag 24 september 2005 20:11 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik denk dat BB het zelf erg overschat heeft. De hormonen van een zwangere vrouw zijn heel erg (hoorde ik van mijn vent en Tanja valt dan nog mee zei hij)
ik heb het gemist dus weet het nietquote:Op zaterdag 24 september 2005 20:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zou Ralph het menen wat hij zegt?
Dat hij van een etenspakket niet zou beginnen met de bloemkool, omdat dat zo lang tijd kost om het klaar te maken, meent hij wel.quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zou Ralph het menen wat hij zegt?
lijkt mij logischquote:Op zaterdag 24 september 2005 20:11 schreef Gigageil het volgende:
ZE worden gewoon lekker gemaakt , en Tanja proberen ze juist in een egoïstisch daglicht te zetten.....ze zijn jaloers op Tanja........![]()
Voer Voor Psychologenquote:Op zaterdag 24 september 2005 20:09 schreef CGJung het volgende:
[..]
Weinig, dat geef ik toe. In heel veel posts wordt min of meer afgevraagd of Tanja geestelijk OK is om mee te doen aan BB. Weet Tanja wel wat ze wil ed. Ik neem daarom aan dat over de lichamelijke gezondheid van een zwangere vrouw in het BBhuis wel is nagedacht. Hebben ze wel nagedacht over de geestelijke gezondheid?? En wat was de geestelijke staat van de andere zwangere vrouwen die zich hebben aangemeld ???
Willen we hier dieper op ingaan moet er wel een topic worden geopend. Voor het geval mensen zich vervelen omdat iemand zich op z'n Rob's gedraagt![]()
Laten we het erop houden dat het zwanger zijn geen exacte wetenschap is (ik bedoel ik raad ook maar een eind weg..quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:11 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik denk dat BB het zelf erg overschat heeft. De hormonen van een zwangere vrouw zijn heel erg (hoorde ik van mijn vent en Tanja valt dan nog mee zei hij)
Iets voor tanjaquote:Op zaterdag 24 september 2005 20:18 schreef Peter6000 het volgende:
Ralph beweert dat je je eigen urine tot 3 keer toe kan drinken, omdat er zelfs de 3e keer nog iets nuttigs inzit
Dat is ook zo...quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:18 schreef Peter6000 het volgende:
Ralph beweert dat je je eigen urine tot 3 keer toe kan drinken, omdat er zelfs de 3e keer nog iets nuttigs inzit
En Menno stak zijn vinger in de neus van Dido.quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:20 schreef Knurkie het volgende:
getver Dido krijgt mond op mond van Rob
jaiks het is een neuzofiel dan (heel de maand al uit zn eigen neus aan het eten begint ie nu bij de medebewoners)quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:21 schreef schatje het volgende:
[..]
En Menno stak zijn vinger in de neus van Dido.
![]()
![]()
![]()
je moet toch wat als je honger hebtquote:Op zaterdag 24 september 2005 20:23 schreef Knurkie het volgende:
[..]
jaiks het is een neuzofiel dan (heel de maand al uit zn eigen neus aan het eten begint ie nu bij de medebewoners)
Ze missen het lef nog om in actie te komen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:22 schreef Senna het volgende:
Waarom komen die kutten nou niet in opstand, TT Tanja is zwanger niets meer niets minder
iemand zei gisteren al als Tanja deze week bevalt Roel het zal opbakkenquote:Op zaterdag 24 september 2005 20:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wie heeft nog meer het programma "Reportage" gezien over kanibalisme?
Daar waren stammen die de moederkoek opaten, omdat het vol zat met voedingsstoffen.
Ik denk als de weekopdracht mislukt, iedereen Tanja wil laten bevallen, om een broodje moederkoek te gaan eten
Je kunt de titel toch gewoon zelf aanpassen ?quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:24 schreef Sanne het volgende:
Kunnen jullie bij de opening van het volgende topic het woordje commentaren uit de titel halen?
Alvast bedankt.
best wel wat moet de juiste tekst worden chefquote:Op zaterdag 24 september 2005 20:24 schreef Sanne het volgende:
Kunnen jullie bij de opening van het volgende topic het woordje commentaren uit de titel halen?
Alvast bedankt.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:24 schreef Sanne het volgende:
Alvast bedankt.
Kijk daar hebben we dus wat aan. Ik wilde bijna een nieuw topic openen. Helaas heb ik ook geen zin om over zwangere vrouwen te discussieren. Dat lat ik over aan zwangere vrouwen en hun partners (goed idee of niet ???)quote:
Onsmakelijk zegquote:Op zaterdag 24 september 2005 20:24 schreef Knurkie het volgende:
iemand zei gisteren al als Tanja deze week bevalt Roel het zal opbakken![]()
deze zwangere geeft het op mensen met een bord voor het hoofd daar is geen discussie mee mogelijkquote:Op zaterdag 24 september 2005 20:26 schreef CGJung het volgende:
[..]
Kijk daar hebben we dus wat aan. Ik wilde bijna een nieuw topic openen. Helaas heb ik ook geen zin om over zwangere vrouwen te discussieren. Dat lat ik over aan zwangere vrouwen en hun partners (goed idee of niet ???)
Precies .quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:26 schreef Senna het volgende:
Enig gevoel van sollidariteit is er niet bij, lekker peuk zitten roeken tegenover iemand die verplicht moet stoppen
Is ook al gebeurd, maar ik zag ineens dat het er weer ingeslopen was.quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:25 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Je kunt de titel toch gewoon zelf aanpassen ?
Zoveel werk is dat niet.
Nog een probleem ze mogen ook niet op haar stemmen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:25 schreef Pinball het volgende:
Goeie zet van BB.
Tanja krijgt wat ze wil en is dus blij, maar iedereen haat haar.
En die watjes van bewoners hebben het eindelijk een beetje zwaar
quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:28 schreef Sanne het volgende:
[..]
Is ook al gebeurd, maar ik zag ineens dat het er weer ingeslopen was.
Vandaar...
Maar dit mag van mij wel blijven als O.P.quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:02 schreef regenworm het volgende:
vervlog
dan mag je met je moeder appart in een huisje voor een weekendquote:Op zaterdag 24 september 2005 20:28 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nog een probleem ze mogen ook niet op haar stemmen.
Je zit dus lekker voor lul in het huis.
Wat zal BB doen als je helemaal uit je dak gaat?
Aan het inschatten of hij nu zal gaan roken of straxquote:Op zaterdag 24 september 2005 20:30 schreef regenworm het volgende:
Wat is roel allemaal aan het doen in de slaapkamer?
volgens mij sigaret pakken en bed opmaken(als cover-up )quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:30 schreef regenworm het volgende:
Wat is roel allemaal aan het doen in de slaapkamer?
Wacht maar tot ze strax op beestachtige wijze de snacks gaan aanvallenquote:Op zaterdag 24 september 2005 20:30 schreef Senna het volgende:
Met drank erbij is het toch leuker kijken zo op een zaterdag avond
Hummie heeft haar veiligheid al weer ingebouwd.quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:26 schreef Senna het volgende:
Enig gevoel van sollidariteit is er niet bij, lekker peuk zitten roeken tegenover iemand die verplicht moet stoppen
chantal stort in, dat is goed nieuws blijf nog wel even zitten.quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:29 schreef Zapje het volgende:
Ik vind Chantal anders dan anders vanavond....wat zal er allemaal in de dagboekkamer gebeurd zijn.....ze ziet eruit alsof ze ieder moment kan instorten.........
Ligt eraan hoe je heet. Als je Tanja heet worden je eisen gewoon ingewilligd.quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:28 schreef regenworm het volgende:
Wat zal BB doen als je helemaal uit je dak gaat?
Het dekt de lading wel zo'n beetje.quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:29 schreef APK het volgende:
[..]
[..]
Maar dit mag van mij wel blijven als O.P.
Is dat de voorraad van alle bewonersquote:Op zaterdag 24 september 2005 20:31 schreef Knurkie het volgende:
[..]
volgens mij sigaret pakken en bed opmaken(als cover-up )
quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:29 schreef Zapje het volgende:
Ik vind Chantal anders dan anders vanavond....wat zal er allemaal in de dagboekkamer gebeurd zijn.....ze ziet eruit alsof ze ieder moment kan instorten.........
Helaas heeft Rob het pakje sigaretten in beslag genomenquote:20:03Koffie, bloemkool, paprikachips en sigaretten
Chantal komt uit de Dagboekkamer met een verassing voor Tanja. Een kist vol met lekkers. Koffie, bloemkool, chocola en ook sigaretten. Linda gelooft echter niet dat ze deze op mag roken, dat hoort immers bij de Weekopdracht. Chantal gaat het voor de zekerheid eens navragen in de Dagboekkamer. Het antwoord van Big Brother is echter dat ze nog niet mag roken, tenzij ze het stoppen opgeeft, maar dan moet Chantal wel in haar plaats stoppen met roken.
Tanja pakt direct haar kistje uit en zet het in de keukenkast, haar mede-Bewoners kijken verlekkert toe. Joost zou een moord doen voor die zak paprikachips en Nathalie is stikjaloers op de repen chocola.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:31 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Hummie heeft haar veiligheid al weer ingebouwd.Mocht Tanja weer gaan roken, dan is de opdracht niet mislukt en wordt Tanja niet genomineerd. Chantal moet het dan gewoon overnemen.
Bron http://www.talpa.tv/big-brother/
Even een stukje naarboven scrollen Sanne.quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:34 schreef Sanne het volgende:
Chantal ziet er verlepter uit dan normaal.
Heeft ze in die dbk op haar donder gekregen?
soort van als Tanja het stoppen met roken opgeeft moet zij stoppen (staat op talpaquote:Op zaterdag 24 september 2005 20:34 schreef Sanne het volgende:
Heb net de stream gezien van in de DBK (helaas geen geluid) ze zat de hele tijd te lachen en leek te flirten met de cameraquote:Op zaterdag 24 september 2005 20:34 schreef Sanne het volgende:
Dat is idd wel erg walgelijk ja. Tanja heeft haar zin en wrijft het even lekker in ook. Op zulke momenten krijgt ik een steeds grotere hekel aan dat mens. Onvoorstelbaar dat ze echt zo egoistisch is en totaal niet aan de gevoelens van de anderen denkt.quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:32 schreef Gigageil het volgende:
Wat een smerig wijf die Tanja "Ik heb voor een maand chocolade en snoep in mijn kast !!"
Lekker sarcastisch stemmetje derbij.....![]()
Oh die vind ik leuk. Kan dat, BB? Aah? Toe?quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:27 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Precies .
Daarom hoop ik ook op een leuke actie van de stem van BB dat Chantal en Dido de extra boodschappen kunnen krijgen voor de gehele groep als ze ook stoppen met roken
Net zo walgelijk als de dames die gewoon naast de nietrokers lekker arrogant een peuk oproken ?quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is idd wel erg walgelijk ja. Tanja heeft haar zin en wrijft het even lekker in ook. Op zulke momenten krijgt ik een steeds grotere hekel aan dat mens. Onvoorstelbaar dat ze echt zo egoistisch is en totaal niet aan de gevoelens van de anderen denkt.
Dat is ze al vanaf dag 1.quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:36 schreef scanman01 het volgende:
Onvoorstelbaar dat ze echt zo egoistisch is en totaal niet aan de gevoelens van de anderen denkt.
ja maar zij is toch zwanger ????quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is idd wel erg walgelijk ja. Tanja heeft haar zin en wrijft het even lekker in ook. Op zulke momenten krijgt ik een steeds grotere hekel aan dat mens. Onvoorstelbaar dat ze echt zo egoistisch is en totaal niet aan de gevoelens van de anderen denkt.
Ik vind haar ogen raar staan. Chantal zonder geluid is trouwens de beste oplossing. Wat haat ik de stem van dat wijf.quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:36 schreef Senna het volgende:
[..]
Heb net de stream gezien van in de DBK (helaas geen geluid) ze zat de hele tijd te lachen en leek te flirten met de camera
Dat werd gisteren ook al beweerd, maar toen zat ze gewoon om 2 uur 's nachts weer iedereen die buiten gehoorsafstand was -verpakt in zogenaamde complimentjes- naar beneden te trappen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:29 schreef Zapje het volgende:
Dan zouden ze mij eruit moeten slepen ik ga niet vrijwillig het huis uitquote:Op zaterdag 24 september 2005 20:32 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je heet. Als je Tanja heet worden je eisen gewoon ingewilligd.
Anders sta je gewoon snel aan de andere kant van het hek met een dikke schuld aan Talpa omdat je een of andere clausule uit je 200 paginas tellende contract niet goed hebt gelezen.
Dat is ook niet netjes inderdaad. Maar gelukkig ben je het ermee eens dat het walgelijk is.quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:37 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Net zo walgelijk als de dames die gewoon naast de nietrokers lekker arrogant een peuk oproken ?
Dát denk ik nog steeds, rond een uurtje of 9 komt er een stem met een mededelingquote:Op zaterdag 24 september 2005 20:39 schreef scanman01 het volgende:
Je zat trouwens goef fout hè, dat je ervan overtuigd was dat het eten voor allemaal was.
LOL.. je hoeft mij niet te overtuigen. Dat van dat niets vragen viel me op dag 1 al op.quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat is ze al vanaf dag 1.
Heb je haar OOIT horen vragen naar een ander????
Had liever gezien dat huppeltje dido moest stoppen met rokenquote:Op zaterdag 24 september 2005 20:35 schreef Knurkie het volgende:
[..]
soort van als Tanja het stoppen met roken opgeeft moet zij stoppen (staat op talpa
(heeft Chantal dat ook tegen de groep gezegd?)
Ik heb ook wel het idee, want anders heeft Talpa niets om uit te zenden volgende week, alleen maar slapende mensen is niet boeiendquote:Op zaterdag 24 september 2005 20:40 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dát denk ik nog steeds, rond een uurtje of 9 komt er een stem met een mededeling
De spullen op te pakken en over het hek te donderenquote:Op zaterdag 24 september 2005 20:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het weekend is nooit zo belangrijk. Ze hebben dan 4 dagen om uit te kiezen voor een uitzending van 20 minuten. Er moet niet té veel gebeuren, anders komen ze in tijdnood.quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:42 schreef Senna het volgende:
[..]
Ik heb ook wel het idee, want anders heeft Talpa niets om uit te zenden volgende week, alleen maar slapende mensen is niet boeiend
Een geinteresseerde vraag stellen lukt helaas nog net even niet.quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tanja is niet alleen gestopt met roken, ze kan het ook opbrengen om naar Sjankwal te luisteren...![]()
Aan Chantal??? Die geeft er toch haar eigen draai aan. En dat weet Tanja gewoon, dus houdt ze zich wijselijk stil...quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Een geinteresseerde vraag stellen lukt helaas nog net even niet.
Das toch niet naïef, gewoon weinig kennis of hoe zeg je dat.quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ahhhhh, Tanja zag dat vlees over tijd is.
Maar als het ingevroren is dan kan je het alsnog klaarmaken..... Ze is en blijft naïef...
Het begint steeds duidelijke te worden dat er veel IKKIES in het huis zitten.quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is ook niet netjes inderdaad. Maar gelukkig ben je het ermee eens dat het walgelijk is.
Je zat trouwens goef fout hè, dat je ervan overtuigd was dat het eten voor allemaal was.
Dat klopt toch wel? Als ik iets koop wat nog een week houdbaar is, vries het in en ik haal het een maand later uit de vriezer is het toch gewoon goed.quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ahhhhh, Tanja zag dat vlees over tijd is.
Maar als het ingevroren is dan kan je het alsnog klaarmaken..... Ze is en blijft naïef...
klopt dan kan je het gewoon etenquote:Op zaterdag 24 september 2005 20:52 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat klopt toch wel? Als ik iets koop wat nog een week houdbaar is, vries het in en ik haal het een maand later uit de vriezer is het toch gewoon goed.
Zit ik nou Tanja te verdedigen?![]()
![]()
JA!quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:52 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat klopt toch wel? Als ik iets koop wat nog een week houdbaar is, vries het in en ik haal het een maand later uit de vriezer is het toch gewoon goed.
Zit ik nou Tanja te verdedigen?![]()
![]()
Scherp !!! hehehequote:Op zaterdag 24 september 2005 20:54 schreef golfer het volgende:
Muts tegen Chantal: "Als jij een kind krijgt, draai je 360 graden om"
Dus dan sta je weer op dezelfde plek.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[SC] BB deel 305 - SlowChat over BB en de streams staat klaar
weinig keuze een jongen of een meisjequote:Op zaterdag 24 september 2005 20:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
hahahaha Chantal volgende week zwanger, ze gaat iemand in z'n slaap aftrekken om haar inseminatiesetje te vullen
Ze zegt al. als ik een kind wil kan ik het krijgen.... WAT IK WIL!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |