Ehhh wat heeft dat te maken met rijstewafels en magnetronmaaltijden?quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:47 schreef CGJung het volgende:
[..]
Ik ben absoluut geen Tanja-fan, maar ik neem aan dat Talpa/Endemol goed heeft nagedacht over het feit dat er een zwangere met BB meedoet. Ik vraag me eigenijk af waarom de andere zwangeren zijn afgewezen.
Tanja moet gewoon lekker doen waar zij zin in heeft als ze liever rijswafels eet ipv groente moet zij wetenquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:57 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Mijn schoonzusje is een paar maanden geleden bevallen en kreeg de laatste maanden van haar zwangerschap ook nog steeds het advies om zoutarm te eten.Ze had geen te hoge bloeddruk btw. Ook mijn vroedvrouw zegt hetzelfde.
leuke plaatjes alleen de tekst klopt nietquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Lieske als ze aandacht krijgt:
[afbeelding]
Lieske als ze géén aandacht krijgt:
[afbeelding]
Beter kan ik het niet in beeld brengen.
jaaa nog meer zout!!!! goed zooooquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:59 schreef schatje het volgende:
Tanja heeft chips enzo gekregen. Hoorde ik dat goed
De tekst klopt kompleet. Ze heeft een stralende lach als zij aan het woord is, maar luisterd zelf naar geen ander.quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:00 schreef regenworm het volgende:
[..]
leuke plaatjes alleen de tekst klopt niet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ow, maar dan weet ik nog wel een goede kindershow: de praatjesmaker op zee-show [ alleen voor de ouderen onder ons...quote:
klopt lekker gezond allemaal zitten veel vittaamimmnnnes inquote:Op zaterdag 24 september 2005 20:00 schreef Knurkie het volgende:
[..]
jaaa nog meer zout!!!! goed zoooo
quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Lieske als ze aandacht krijgt:
[afbeelding]
Lieske als ze géén aandacht krijgt:
[afbeelding]
Beter kan ik het niet in beeld brengen.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:01 schreef scanman01 het volgende:
Al dat gedonder met Tanja maakt wat mij betreft maar één ding duidelijk. Ze hadden er nooit een zwangere in moeten zetten. Ik ben namelijk van mening dat een zwangere moet kunnen gaan slapen als ze daar zin in heeft... en ze moet datgene kunnen eten wat ze zelf wil. En zo kan ik nog even doorgaan. Dat Tanja urenlang op die kut stoeltjes moest zitten was ook al te gek voor woorden. In BB hoort gewoon geen zwangere vrouw, dat is nu meer dan duidelijk geworden.
Dat ben ik zeker met je eens!!quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:01 schreef scanman01 het volgende:
Al dat gedonder met Tanja maakt wat mij betreft maar één ding duidelijk. Ze hadden er nooit een zwangere in moeten zetten. Ik ben namelijk van mening dat een zwangere moet kunnen gaan slapen als ze daar zin in heeft... en ze moet datgene kunnen eten wat ze zelf wil. En zo kan ik nog even doorgaan. Dat Tanja urenlang op die kut stoeltjes moest zitten was ook al te gek voor woorden. In BB hoort gewoon geen zwangere vrouw, dat is nu meer dan duidelijk geworden.
Ik ben het dan met al die *andere culturen* eensquote:Op zaterdag 24 september 2005 20:04 schreef Anitra het volgende:
Overigens is het in dde meeste culturen zo dat de zwangere vrouw alles behoort te krijgen wat ze wil en nodig heeft.
ze luistert wel.quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
De tekst klopt kompleet. Ze heeft een stralende lach als zij aan het woord is, maar luisterd zelf naar geen ander.
Heb je nou niet een heel klein beetje door dat het precies Tanja is die je nu beschrijft? Die heeft nog altijd geen interesse getoond in andere bewoners. Ze is alleen in haar sas als mensen haar dingen vragen. Wel zeer komisch dat jij dan nu een ander probeert te verwijtenquote:Op zaterdag 24 september 2005 20:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
De tekst klopt kompleet. Ze heeft een stralende lach als zij aan het woord is, maar luisterd zelf naar geen ander.
Mijn vent is een echte Amsterdammer maar hij deed netjes met de andere culturen mee vorig jaarquote:Op zaterdag 24 september 2005 20:05 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik ben het dan met al die *andere culturen* eens
jaquote:Op zaterdag 24 september 2005 20:06 schreef Foreverblue het volgende:
is al dat eten nu alleen voor Tanja?
Neen.quote:
Onder het motto... hoe kweek ik een algemene haat jegens een medebewonerquote:
kijk ff naar de streams dan ze neemt alles mee de slaapkamer in op de peuken na die heeft Robquote:
Weinig, dat geef ik toe. In heel veel posts wordt min of meer afgevraagd of Tanja geestelijk OK is om mee te doen aan BB. Weet Tanja wel wat ze wil ed. Ik neem daarom aan dat over de lichamelijke gezondheid van een zwangere vrouw in het BBhuis wel is nagedacht. Hebben ze wel nagedacht over de geestelijke gezondheid?? En wat was de geestelijke staat van de andere zwangere vrouwen die zich hebben aangemeld ???quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:59 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ehhh wat heeft dat te maken met rijstewafels en magnetronmaaltijden?
Ik zei alleen maar dat Tanja haar eigen argument in gooit met die rijstewafels.
Ik denk dat BB het zelf erg overschat heeft. De hormonen van een zwangere vrouw zijn heel erg (hoorde ik van mijn vent en Tanja valt dan nog mee zei hijquote:Op zaterdag 24 september 2005 20:09 schreef CGJung het volgende:
[..]
Weinig, dat geef ik toe. In heel veel posts wordt min of meer afgevraagd of Tanja geestelijk OK is om mee te doen aan BB. Weet Tanja wel wat ze wil ed. Ik neem daarom aan dat over de lichamelijke gezondheid van een zwangere vrouw in het BBhuis wel is nagedacht. Hebben ze wel nagedacht over de geestelijke gezondheid?? En wat was de geestelijke staat van de andere zwangere vrouwen die zich hebben aangemeld ???
Willen we hier dieper op ingaan moet er wel een topic worden geopend. Voor het geval mensen zich vervelen omdat iemand zich op z'n Rob's gedraagt![]()
Lieske begint steeds minder te pikken van andere bewoners.quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:09 schreef Gigageil het volgende:
Iemand heeft mijn boterham gejat (6x)Snif Snif ( lieske loopt weer te janken)
ik ben nu zelf 5 maanden zwanger van de 2e en mijn man gaat elke avond op zn knieen zitten en dankt iedereen dat ik normaal ben en geen Tanjaquote:Op zaterdag 24 september 2005 20:11 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik denk dat BB het zelf erg overschat heeft. De hormonen van een zwangere vrouw zijn heel erg (hoorde ik van mijn vent en Tanja valt dan nog mee zei hij)
ik heb het gemist dus weet het nietquote:Op zaterdag 24 september 2005 20:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zou Ralph het menen wat hij zegt?
Dat hij van een etenspakket niet zou beginnen met de bloemkool, omdat dat zo lang tijd kost om het klaar te maken, meent hij wel.quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zou Ralph het menen wat hij zegt?
lijkt mij logischquote:Op zaterdag 24 september 2005 20:11 schreef Gigageil het volgende:
ZE worden gewoon lekker gemaakt , en Tanja proberen ze juist in een egoïstisch daglicht te zetten.....ze zijn jaloers op Tanja........![]()
Voer Voor Psychologenquote:Op zaterdag 24 september 2005 20:09 schreef CGJung het volgende:
[..]
Weinig, dat geef ik toe. In heel veel posts wordt min of meer afgevraagd of Tanja geestelijk OK is om mee te doen aan BB. Weet Tanja wel wat ze wil ed. Ik neem daarom aan dat over de lichamelijke gezondheid van een zwangere vrouw in het BBhuis wel is nagedacht. Hebben ze wel nagedacht over de geestelijke gezondheid?? En wat was de geestelijke staat van de andere zwangere vrouwen die zich hebben aangemeld ???
Willen we hier dieper op ingaan moet er wel een topic worden geopend. Voor het geval mensen zich vervelen omdat iemand zich op z'n Rob's gedraagt![]()
Laten we het erop houden dat het zwanger zijn geen exacte wetenschap is (ik bedoel ik raad ook maar een eind weg..quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:11 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik denk dat BB het zelf erg overschat heeft. De hormonen van een zwangere vrouw zijn heel erg (hoorde ik van mijn vent en Tanja valt dan nog mee zei hij)
Iets voor tanjaquote:Op zaterdag 24 september 2005 20:18 schreef Peter6000 het volgende:
Ralph beweert dat je je eigen urine tot 3 keer toe kan drinken, omdat er zelfs de 3e keer nog iets nuttigs inzit
Dat is ook zo...quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:18 schreef Peter6000 het volgende:
Ralph beweert dat je je eigen urine tot 3 keer toe kan drinken, omdat er zelfs de 3e keer nog iets nuttigs inzit
En Menno stak zijn vinger in de neus van Dido.quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:20 schreef Knurkie het volgende:
getver Dido krijgt mond op mond van Rob
jaiks het is een neuzofiel dan (heel de maand al uit zn eigen neus aan het eten begint ie nu bij de medebewoners)quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:21 schreef schatje het volgende:
[..]
En Menno stak zijn vinger in de neus van Dido.
![]()
![]()
![]()
je moet toch wat als je honger hebtquote:Op zaterdag 24 september 2005 20:23 schreef Knurkie het volgende:
[..]
jaiks het is een neuzofiel dan (heel de maand al uit zn eigen neus aan het eten begint ie nu bij de medebewoners)
Ze missen het lef nog om in actie te komen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:22 schreef Senna het volgende:
Waarom komen die kutten nou niet in opstand, TT Tanja is zwanger niets meer niets minder
iemand zei gisteren al als Tanja deze week bevalt Roel het zal opbakkenquote:Op zaterdag 24 september 2005 20:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wie heeft nog meer het programma "Reportage" gezien over kanibalisme?
Daar waren stammen die de moederkoek opaten, omdat het vol zat met voedingsstoffen.
Ik denk als de weekopdracht mislukt, iedereen Tanja wil laten bevallen, om een broodje moederkoek te gaan eten
Je kunt de titel toch gewoon zelf aanpassen ?quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:24 schreef Sanne het volgende:
Kunnen jullie bij de opening van het volgende topic het woordje commentaren uit de titel halen?
Alvast bedankt.
best wel wat moet de juiste tekst worden chefquote:Op zaterdag 24 september 2005 20:24 schreef Sanne het volgende:
Kunnen jullie bij de opening van het volgende topic het woordje commentaren uit de titel halen?
Alvast bedankt.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:24 schreef Sanne het volgende:
Alvast bedankt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |