lijkt mij logischquote:Op zaterdag 24 september 2005 20:11 schreef Gigageil het volgende:
ZE worden gewoon lekker gemaakt , en Tanja proberen ze juist in een egoïstisch daglicht te zetten.....ze zijn jaloers op Tanja........![]()
Voer Voor Psychologenquote:Op zaterdag 24 september 2005 20:09 schreef CGJung het volgende:
[..]
Weinig, dat geef ik toe. In heel veel posts wordt min of meer afgevraagd of Tanja geestelijk OK is om mee te doen aan BB. Weet Tanja wel wat ze wil ed. Ik neem daarom aan dat over de lichamelijke gezondheid van een zwangere vrouw in het BBhuis wel is nagedacht. Hebben ze wel nagedacht over de geestelijke gezondheid?? En wat was de geestelijke staat van de andere zwangere vrouwen die zich hebben aangemeld ???
Willen we hier dieper op ingaan moet er wel een topic worden geopend. Voor het geval mensen zich vervelen omdat iemand zich op z'n Rob's gedraagt![]()
Laten we het erop houden dat het zwanger zijn geen exacte wetenschap is (ik bedoel ik raad ook maar een eind weg..quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:11 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik denk dat BB het zelf erg overschat heeft. De hormonen van een zwangere vrouw zijn heel erg (hoorde ik van mijn vent en Tanja valt dan nog mee zei hij)
Iets voor tanjaquote:Op zaterdag 24 september 2005 20:18 schreef Peter6000 het volgende:
Ralph beweert dat je je eigen urine tot 3 keer toe kan drinken, omdat er zelfs de 3e keer nog iets nuttigs inzit
Dat is ook zo...quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:18 schreef Peter6000 het volgende:
Ralph beweert dat je je eigen urine tot 3 keer toe kan drinken, omdat er zelfs de 3e keer nog iets nuttigs inzit
En Menno stak zijn vinger in de neus van Dido.quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:20 schreef Knurkie het volgende:
getver Dido krijgt mond op mond van Rob
jaiks het is een neuzofiel dan (heel de maand al uit zn eigen neus aan het eten begint ie nu bij de medebewoners)quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:21 schreef schatje het volgende:
[..]
En Menno stak zijn vinger in de neus van Dido.
![]()
![]()
![]()
je moet toch wat als je honger hebtquote:Op zaterdag 24 september 2005 20:23 schreef Knurkie het volgende:
[..]
jaiks het is een neuzofiel dan (heel de maand al uit zn eigen neus aan het eten begint ie nu bij de medebewoners)
Ze missen het lef nog om in actie te komen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:22 schreef Senna het volgende:
Waarom komen die kutten nou niet in opstand, TT Tanja is zwanger niets meer niets minder
iemand zei gisteren al als Tanja deze week bevalt Roel het zal opbakkenquote:Op zaterdag 24 september 2005 20:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wie heeft nog meer het programma "Reportage" gezien over kanibalisme?
Daar waren stammen die de moederkoek opaten, omdat het vol zat met voedingsstoffen.
Ik denk als de weekopdracht mislukt, iedereen Tanja wil laten bevallen, om een broodje moederkoek te gaan eten
Je kunt de titel toch gewoon zelf aanpassen ?quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:24 schreef Sanne het volgende:
Kunnen jullie bij de opening van het volgende topic het woordje commentaren uit de titel halen?
Alvast bedankt.
best wel wat moet de juiste tekst worden chefquote:Op zaterdag 24 september 2005 20:24 schreef Sanne het volgende:
Kunnen jullie bij de opening van het volgende topic het woordje commentaren uit de titel halen?
Alvast bedankt.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:24 schreef Sanne het volgende:
Alvast bedankt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |