gelijk geklaag van tanja MUTEquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:22 schreef scanman01 het volgende:
Geluid terug.. Goh, nu al??
2 cupjes jam is ander etenquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:26 schreef scanman01 het volgende:
De 'dames' raden haar aan te vragen om ander eten.
Tanja: "Als ik niet zonder licht uit mag slapen omdat ik geen uitzonderingspositie mag zijn, dan krijg ik al helemaal geen ander eten"
Chantal: "Maar Lieske kreeg ook ander eten"
Eén van die twee kan er dus uit gaan en dan is dat helemaal over.quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:26 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is inderdaad jammer, maar er blijft nog genoeg vuurwerk(roel en lieske) in het huis
quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tanja wil geen magnetronfood. Want is niet goed voor de baby.
Tja, meid, roken ook niet. Dus nu praat ze zichzelf een beetje (boel) tegen. Als ze niet zou roken zou ze gelijk hebben, maar ze rookte wel.
En dat zeg ik als Tanja-fan.
[afbeelding]
quote:
En zoals je zelf wellicht zult weten is extra zout nooit goed tijdens je zwangerschap.quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:29 schreef E.T. het volgende:
't Is alleen vaak wat zouter.. en zowieso is de smaak niet geweldig, maar ze zijn over het algemeen redelijk gezond.
Niet lullen... Ze heeft één likje pindakaas genomen. Ze heeft jam gekregen omdat ze dus uitslag krijgt van pindakaas, ondanks dat ze het wel heel lekker vindt.quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:30 schreef Loedertje het volgende:
[..]
In Lieskes geval is dat gewoon extra eten.
Ze eet namelijk ook nog gewoon pindakaas.
Ze heeft vandaag al driemaal pindakaas gegeten.quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet lullen... Ze heeft één likje pindakaas genomen.
Aan kant en klaar maaltijden worden vitamines toegevoegd. In dit geval voor Tanja een zegen. Voor ons die thuis zitten: Denk na over wat je eet (roken, suiker ed), dat is gezonder dan snelheidsmaaltijden om het zo maar ff te noemen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:29 schreef E.T. het volgende:
'verse' groenten hebben vaak minder vitamines dan 'kant-en-klaar' (diepvries/pot/etc). 'verse' groenten hebben nl langer de tijd om van oogst tot bord te komen dan dat het meteen in een fabriek gekookt en daarna behandeld wordt.
't Is alleen vaak wat zouter.. en zowieso is de smaak niet geweldig, maar ze zijn over het algemeen redelijk gezond.
Ze gaven haar net het advies BB om kantine-maaltijden te vragen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:24 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Die totale onbegrip van *de groep* snap ik totaal niet.
Er moet toch iemand zijn die er begrip voor heeft dat Tanja graag gezond de bevalling wil ingaan?
Men bemoeide zich allemaal met haar rookgedrag maar voor de rest zijn die egoisten alleen met hun eigen kwaaltjes bezig (hoe kom ik over bij het publiek? o jéé, moet er wél goed uitzien voor de kijkers..bla bla jengel jengel, ik ben aangekomen, ik val af, bla bla)
wacht het wel af.quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Eén van die twee kan er dus uit gaan en dan is dat helemaal over.
Gelukkig zie je Tanja met de dag verantwoordelijker worden voor haarzelf en voor haar aanstaande kindje.quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:32 schreef Marrije het volgende:
Tanja moet niet zeuren over verse groenten, als ik haar moeder goed heb begrepen zorgt Tanja thuis helemaal niet voorzichelf.
En dat alleen omdat de lichten in de slaapkamer overdag aanblijven.quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:33 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ze gaven haar net het advies BB om kantine-maaltijden te vragen.
Maar ze vertikt het gewoon.
Vanmorgen ja, toen ze nog geen jam had.quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:32 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ze heeft vandaag al driemaal pindakaas gegeten.
Roel kan ook nog exit. Ze liggen alledrie vrij dicht bij elkaar volgens mij.quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:33 schreef regenworm het volgende:
[..]
wacht het wel af.
Zou het wel erg jammer vinden als lieske weg moet.
Zij begint zich steeds meer op haar gemaakt te voelen in het huis.
En dat vind ik leuk om te zien, hoe mensen zich ontwikkelen.
Verder vind ik lieske een schatje
De uitslag op haar gladde benen kunnen we nu nog beter zien.quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet lullen... Ze heeft één likje pindakaas genomen. Ze heeft jam gekregen omdat ze dus uitslag krijgt van pindakaas, ondanks dat ze het wel heel lekker vindt.
Nadat ze jam had en had staan zeuren over de twee kleine kuipjes .quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vanmorgen ja, toen ze nog geen jam had.
Dat is puur egoisme. Het gaat haar helemaal niet om haar kindje, want anders was ze ook wel gestopt met roken. Het gaat haar erom dat ze dit eten niet lekker vindt en probeert onder het mom van 'het is slecht voor het kindje' ander eten te krijgen. Dat je dat niet doorhebtquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:33 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Gelukkig zie je Tanja met de dag verantwoordelijker worden voor haarzelf en voor haar aanstaande kindje.
WAT IS DAAR NU WEER MIS MEE?
Ik weet het, met pindakaas is het moeilijk, maar het antwoord van Linda is weinig fantasievol. Antwoorden die ze had kunnen geven (al is het maar om haar medebewoners te kunnen pesten):quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:33 schreef scanman01 het volgende:
Lieske: 'Wat zit er op je brood Lin?"
Linda: 'Pindakaas'
Lieske: "Verrassend"
Tegenwoordig wordt er tijdens zwangerschappen niet meer zo spastisch gedaan over zout.quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:31 schreef Loedertje het volgende:
[..]
En zoals je zelf wellicht zult weten is extra zout nooit goed tijdens je zwangerschap.
Dus in dit geval is verse groente gezonder voor de aanstaande moeder en haar kind.
Met de dag verantwoordelijker worden? Ja, het staat er in caps lock, maar dat geloof je toch zelf niet. Omdat ze gestopt is met roken is het ok om op rijstewafels en fruit te leven? Kan ze toch beter wat van die magnetronmaaltijd etenquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:33 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Gelukkig zie je Tanja met de dag verantwoordelijker worden voor haarzelf en voor haar aanstaande kindje.
Zo adrem is Linda toch nietquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:37 schreef CGJung het volgende:
[..]
Ik weet het, met pindakaas is het moeilijk, maar het antwoord van Linda is weinig fantasievol. Antwoorden die ze had kunnen geven (al is het maar om haar medebewoners te kunnen pesten):
- zalm (niet uit den haag)
- die politicus die jij zo schattig vindt (niet uit het water)
het zijn maar voorbeelden..........![]()
wat wil je hiermee zeggen?quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:37 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Nadat ze jam had en had staan zeuren over de twee kleine kuipjes .
NIETS!!!!!!quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:33 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar het komt Tanja wel goed uit om het zogenaamd op de gezondheid van haar kindje te gooien. Ze zal namelijk eens iets moeten doen, wat ze niet zo leuk vind (iets eten wat ze niet zo lekker vindt) dus is dit dé manier op te proberen iets anders te krijgen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:38 schreef E.T. het volgende:
En ja, je moet redelijk normaal met zout omgaan, maar een magnetronmaaltijd (die behoorlijk zout zijn) valt nog ruim binnen de marges en is zeker te verkiezen boven rijstwafels en appels.
Nee, maar we blijven hopen op iemand die zo adrem is (en in die categorie horen Roel, Ralph en natuurlijk Lieske, zij die boven de grijze massa uitwillen komen)quote:
Hier heb je een mes, als je die nu bij jezelf inbrengt krijg je 5000 EUR en anders is de weekopdracht mislukt.quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
Sjankwal DBK
Ik ben absoluut geen Tanja-fan, maar ik neem aan dat Talpa/Endemol goed heeft nagedacht over het feit dat er een zwangere met BB meedoet. Ik vraag me eigenijk af waarom de andere zwangeren zijn afgewezen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:44 schreef Anitra het volgende:
Ik als Tanja-fan (is een groot woord, maar ben niet anti) heb nu toch ff zitten puffen en blazen. Rijkstewafels zit vaak meer zout in dan men denktDus die reden voor magnetronmaaltijden is helemaal fout gedacht van haar.
Sorry, heb er al 3 op en mijn buikje zit al vol genoeg. Mag ik het bewaren voor morgen?quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hier heb je een mes, als je die nu bij jezelf inbrengt krijg je 5000 EUR en anders is de weekopdracht mislukt.
Ach gos zielig voor die kinderenquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:47 schreef schatje het volgende:
Rob wil graag een kinderprogramma presenteren.
ben ik ook met je eens maar dan moet je niet in het BB huis gaan zitten wat verwacht je dan dat de andere op rantsoen zitten maar Tanja niet dit is haar rantsoen klaar draag je lot of ga naar huis ze heeft al genoeg gekregenquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:31 schreef Loedertje het volgende:
[..]
En zoals je zelf wellicht zult weten is extra zout nooit goed tijdens je zwangerschap.
Dus in dit geval is verse groente gezonder voor de aanstaande moeder en haar kind.
Jij nietquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Sorry, heb er al 3 op en mijn buikje zit al vol genoeg. Mag ik het bewaren voor morgen?
The Robby Boring show : een keuze tussen Sesamstraat (waar je kids iets leren) of The Robby Boring show (waarmee je zeker bent dat je kinderen snel zullen zlaaapeeeequote:Op zaterdag 24 september 2005 19:47 schreef schatje het volgende:
Of Roel op de boterham trekken en dan zeggen: nou lekker dik vleesbeleg...quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:37 schreef CGJung het volgende:
[..]
Ik weet het, met pindakaas is het moeilijk, maar het antwoord van Linda is weinig fantasievol. Antwoorden die ze had kunnen geven (al is het maar om haar medebewoners te kunnen pesten):
- zalm (niet uit den haag)
- die politicus die jij zo schattig vindt (niet uit het water)
het zijn maar voorbeelden..........![]()
en goed doorgerookt.....quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:51 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Of Roel op de boterham trekken en dan zeggen: nou lekker dik vleesbeleg...![]()
En ik had het Scan nog wel gevraagdquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb medelijden met degene die streamverslag gaat doen over gesprek Menno/Rob. Ik kan het nog geen 20 seconden aanhoren.
praatjesmakerquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:47 schreef schatje het volgende:
vandaar dat de nieuwe Lieskecaps uitblijvenquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:53 schreef CartWOman het volgende:
En ik had het Scan nog wel gevraagd![]()
Let op straks loopt hij achter dido aanquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:52 schreef Peter6000 het volgende:
Pfffffffffffff, Rob legt Menno nu uit dat Ingrid nog niet klaar is voor een relatie, en dat Menno er dus niets van moet verwachten![]()
![]()
En (in een tussenzin) dat hij Ingrid wel achterna loopt als ze het moeilijk heeft, en Menno dus niet.
Lieske als ze aandacht krijgt:quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:47 schreef Peter6000 het volgende:
volgens mij komen er weer Lieske caps aan![]()
Mijn schoonzusje is een paar maanden geleden bevallen en kreeg de laatste maanden van haar zwangerschap ook nog steeds het advies om zoutarm te eten.Ze had geen te hoge bloeddruk btw. Ook mijn vroedvrouw zegt hetzelfde.quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:38 schreef E.T. het volgende:
[..]
Tegenwoordig wordt er tijdens zwangerschappen niet meer zo spastisch gedaan over zout.
Zelfs als je een te hoge bloeddruk hebt wordt je niet aan een zoutarm dieet gezet.
Wat een lief jongetje lijkt Lieske zoquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Lieske als ze aandacht krijgt:
[afbeelding]
Lieske als ze géén aandacht krijgt:
[afbeelding]
Beter kan ik het niet in beeld brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |