Kijk daar hebben we dus wat aan. Ik wilde bijna een nieuw topic openen. Helaas heb ik ook geen zin om over zwangere vrouwen te discussieren. Dat lat ik over aan zwangere vrouwen en hun partners (goed idee of niet ???)quote:
Onsmakelijk zegquote:Op zaterdag 24 september 2005 20:24 schreef Knurkie het volgende:
iemand zei gisteren al als Tanja deze week bevalt Roel het zal opbakken![]()
deze zwangere geeft het op mensen met een bord voor het hoofd daar is geen discussie mee mogelijkquote:Op zaterdag 24 september 2005 20:26 schreef CGJung het volgende:
[..]
Kijk daar hebben we dus wat aan. Ik wilde bijna een nieuw topic openen. Helaas heb ik ook geen zin om over zwangere vrouwen te discussieren. Dat lat ik over aan zwangere vrouwen en hun partners (goed idee of niet ???)
Precies .quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:26 schreef Senna het volgende:
Enig gevoel van sollidariteit is er niet bij, lekker peuk zitten roeken tegenover iemand die verplicht moet stoppen
Is ook al gebeurd, maar ik zag ineens dat het er weer ingeslopen was.quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:25 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Je kunt de titel toch gewoon zelf aanpassen ?
Zoveel werk is dat niet.
Nog een probleem ze mogen ook niet op haar stemmen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:25 schreef Pinball het volgende:
Goeie zet van BB.
Tanja krijgt wat ze wil en is dus blij, maar iedereen haat haar.
En die watjes van bewoners hebben het eindelijk een beetje zwaar
quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:28 schreef Sanne het volgende:
[..]
Is ook al gebeurd, maar ik zag ineens dat het er weer ingeslopen was.
Vandaar...
Maar dit mag van mij wel blijven als O.P.quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:02 schreef regenworm het volgende:
vervlog
dan mag je met je moeder appart in een huisje voor een weekendquote:Op zaterdag 24 september 2005 20:28 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nog een probleem ze mogen ook niet op haar stemmen.
Je zit dus lekker voor lul in het huis.
Wat zal BB doen als je helemaal uit je dak gaat?
Aan het inschatten of hij nu zal gaan roken of straxquote:Op zaterdag 24 september 2005 20:30 schreef regenworm het volgende:
Wat is roel allemaal aan het doen in de slaapkamer?
volgens mij sigaret pakken en bed opmaken(als cover-up )quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:30 schreef regenworm het volgende:
Wat is roel allemaal aan het doen in de slaapkamer?
Wacht maar tot ze strax op beestachtige wijze de snacks gaan aanvallenquote:Op zaterdag 24 september 2005 20:30 schreef Senna het volgende:
Met drank erbij is het toch leuker kijken zo op een zaterdag avond
Hummie heeft haar veiligheid al weer ingebouwd.quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:26 schreef Senna het volgende:
Enig gevoel van sollidariteit is er niet bij, lekker peuk zitten roeken tegenover iemand die verplicht moet stoppen
chantal stort in, dat is goed nieuws blijf nog wel even zitten.quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:29 schreef Zapje het volgende:
Ik vind Chantal anders dan anders vanavond....wat zal er allemaal in de dagboekkamer gebeurd zijn.....ze ziet eruit alsof ze ieder moment kan instorten.........
Ligt eraan hoe je heet. Als je Tanja heet worden je eisen gewoon ingewilligd.quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:28 schreef regenworm het volgende:
Wat zal BB doen als je helemaal uit je dak gaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |