En dat houdt in?quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:12 schreef Sjoewe het volgende:
Volgens mij alleen ik en huug?
Dat je het kent!quote:
Dat de rest van Fok! ons niet durft te joinenquote:
of niet wíl.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:40 schreef Sjoewe het volgende:
Dat de rest van Fok! ons niet durft te joinen
die is wel snel ja.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:39 schreef Mukie het volgende:
http://media.putfile.com/opgefoktebmw
En nu een opgefokte bmw
Vet lauw manquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:39 schreef Mukie het volgende:
http://media.putfile.com/opgefoktebmw
En nu een opgefokte bmw
baas boven baasquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:57 schreef Sjoewe het volgende:
Fuck de gameboy, nu is er de gameman
http://gameman.loungespot.com/play/index.html
Ik vind het al knap dat jij al meerdere bands kent die ik heb aangegevenquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:40 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat je het kent!
[..]
Dat de rest van Fok! ons niet durft te joinen
geweldigquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:57 schreef Sjoewe het volgende:
Fuck de gameboy, nu is er de gameman
http://gameman.loungespot.com/play/index.html
quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:31 schreef hermandeperman het volgende:
Hugo, dit is weer een klassieker.
Hoe Waarom doe je dat danquote:Op vrijdag 23 september 2005 17:47 schreef BaraCuda het volgende:
Het is weekend![]()
Alleen zit in 3/4 van het weekend met collega's opgescheeptjeej
![]()
thanks, krijg nu een laptop en een telefoon van de sjaak en ga omhoog met me sjalaaarisjquote:Op vrijdag 23 september 2005 18:03 schreef hermandeperman het volgende:
Lekker bezig Coby![]()
Fielseteerd
Hij wel hoor, onze pimperd!quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:05 schreef BoJo het volgende:
[..]
thanks, krijg nu een laptop en een telefoon van de sjaak en ga omhoog met me sjalaaarisj![]()
4 October gelijk al naar de klant om ff te checken wat ze doen![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hij wel hoor, onze pimperd!
Wanneer krijg je je 205 geleased?
lachen manquote:Op vrijdag 23 september 2005 18:10 schreef ook_gek het volgende:
Oeh mensen weten jullie nog dat ik begin dit jaar een mailtje voor de lol had gestuurd naar een man op marktplaats die zijn Ferrari verkocht ( 348 ) om te vragen of ik eens een ritje mee mocht maken in die auto en dat hij nog positief antwoorde maar dat hij tot en met maand 9 in het buitenland zou zitten.
Krijg ik vandaag een mailtje dat zijn auto tot eind volgende maand ergens in hoofddorp staat bij een bevriende relatie uit de auto wereld om dat ding te verkopen. Op het moment dat het niet lukt komt hij terug naar Den Haag. Wanneer dit gebeurd neemt hij direct contact met mij op om een afspraak te maken om er een leuk dagje van te maken![]()
Had nooit gedacht dat hij ooit nog terug zou mailen![]()
BETER gaat het gewoon door![]()
ja zeker dit zinnetje is positiefquote:Op vrijdag 23 september 2005 18:17 schreef BoJo het volgende:
[..]
lachen man![]()
Dit bewijst nog eens dat je nee hebt en ja krijgen kunt![]()
quote:Ik zal dit mailtje bewaren en laat je weten of de auto nog terugkomt en zo
ja, wanneer we een stukje gaan rijden.
Ik heb gewoon een verknipte muzieksmaak, als het goed gemaakt is met liefde voor de muziek vind ik het eigenlijk altijd leukquote:Op vrijdag 23 september 2005 17:23 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik vind het al knap dat jij al meerdere bands kent die ik heb aangegeven
Je bent wel street genoeg voor een fanboy gangster, en zodra ik 190D shirts heb krijg je er eentje hoorquote:Wat zijn de vereisten en krijg je een goodiebag?
quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:06 schreef Sjoewe het volgende:
ik krijg trouwens nu wel opeens serieuze plannen om ze te laten maken
Ik trek fotoshop ff openquote:
feliquote:Op vrijdag 23 september 2005 18:01 schreef BoJo het volgende:
Nee Jeep niet verkocht, maar ik heb promotie gemaakt na 2 maanden![]()
Ik ga nu niet meer door het leven als helpdesk slut maar als "Technical Mentor"![]()
wat GOEDquote:Op vrijdag 23 september 2005 18:10 schreef ook_gek het volgende:
Oeh mensen weten jullie nog dat ik begin dit jaar een mailtje voor de lol had gestuurd naar een man op marktplaats die zijn Ferrari verkocht ( 348 ) om te vragen of ik eens een ritje mee mocht maken in die auto en dat hij nog positief antwoorde maar dat hij tot en met maand 9 in het buitenland zou zitten.
Krijg ik vandaag een mailtje dat zijn auto tot eind volgende maand ergens in hoofddorp staat bij een bevriende relatie uit de auto wereld om dat ding te verkopen. Op het moment dat het niet lukt komt hij terug naar Den Haag. Wanneer dit gebeurd neemt hij direct contact met mij op om een afspraak te maken om er een leuk dagje van te maken![]()
Had nooit gedacht dat hij ooit nog terug zou mailen![]()
BETER gaat het gewoon door![]()
roflquote:
Eerst maar eens kijken of het door gaat. Wel tof dat hij gewoon netjes terug maildquote:
verknipt kan ik je muzieksmaak echt niet noemen. Eerder liefde voor muziekquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:01 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een verknipte muzieksmaak, als het goed gemaakt is met liefde voor de muziek vind ik het eigenlijk altijd leuk
[..]
Je bent wel street genoeg voor een fanboy gangster, en zodra ik 190D shirts heb krijg je er eentje hoor![]()
Nee heb je, misschien heb je gekregenquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Eerst maar eens kijken of het door gaat. Wel tof dat hij gewoon netjes terug maild![]()
Ja lijkt het wel opquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:18 schreef Mukie het volgende:
[..]
Nee heb je, misschien heb je gekregen
Ik doe wat verkeerd blijkbaarquote:Op vrijdag 23 september 2005 18:16 schreef BoJo het volgende:
[..]ze werken met 4 niveau's daro. laag naar hoog: helpdeskslut, mentor, supervisor en dan service desk manager. En die laatste krijgt een Mazda 6 geleased.
![]()
Bedrijfsuitjequote:Op vrijdag 23 september 2005 17:53 schreef Mukie het volgende:
[..]
Hoe Waarom doe je dat dan
Ik ga zo ook naar huis
soort ellende?quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
BedrijfsuitjeAlleen bij ons is dat meteen zo overdreven
Niet een avondje ofzo nee gelijk heel weekend in hotel met overnachting en dat soort ellende
Als ze dat geld nou eens in mijn salaris steken
chinees atquote:
Afgelopen jaar hebben jullie een HP pen en een poster of zo iets gekregen tochquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:33 schreef Mukie het volgende:
[..]
soort ellende?
Wij mogen in onze handjes klappen als het bedrijf iets organiseerd. Meestal doen de teamleaders dit, voor teambuilding. Avondje zuipen in de Ierse pub.
toetsenbord kwastjequote:Op vrijdag 23 september 2005 19:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Afgelopen jaar hebben jullie een HP pen en een poster of zo iets gekregen toch![]()
Als ik met mijn werk weg ga is het 1 groot zuip feest. We mogen ook vaak niet meer terug komen![]()
Das project gerelateerdquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Afgelopen jaar hebben jullie een HP pen en een poster of zo iets gekregen toch![]()
Als ik met mijn werk weg ga is het 1 groot zuip feest. We mogen ook vaak niet meer terug komen![]()
Afdeling fotoprinters had ik het overquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:38 schreef Mukie het volgende:
[..]
Das project gerelateerd![]()
Ik heb helemaal niets gekregen![]()
Zit op de IT-afdeling, maar je zou toch denken dat je dan wat leuks zou krijgen. Krijg je een e500 ipv een optiplex 280![]()
mooi kunnen we het hele weekend tekeer gaanquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:41 schreef Mukie het volgende:
Heb dit weekend gewoonweg niets meer gepland
Dat is lang geleden
Toen ik nog bij BCC werkte (vroegah) kregen we bij Sony dealer show een Sony thermos kanquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Een avondje is toch wel genoegquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:33 schreef Mukie het volgende:
[..]
soort ellende?
Wij mogen in onze handjes klappen als het bedrijf iets organiseerd. Meestal doen de teamleaders dit, voor teambuilding. Avondje zuipen in de Ierse pub.
I knowquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Afdeling fotoprinters had ik het over
Bij Microsoft kreeg ik nog leuke dingenquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:44 schreef BoJo het volgende:
[..]
Toen ik nog bij BCC werkte (vroegah) kregen we bij Sony dealer show een Sony thermos kan![]()
geniaalquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:52 schreef ook_gek het volgende:
we zijn een keer naar een kasteel geweest om daar te gaan eten. Ik denk dat we vandaag de dag daar nog niet terug mogen komen.
1 we hebben de hele drank voorraad opgezopen.
2 er was een gast met een gitaar die ouwe nummers ging spelen en wij andere hazes er door heen zingen. Collega heeft nog die gitaar gejat en is zelf gaan spelen
3 we hadden 3 lange tafels die in een u vorm stonden. Deze hebben we maar verzet om het leuker te maken
4 met natte propjes naar elkaar gooien
5 de kannen met water die we kregen direct terug gegeven met de vraag of ze wel goed waren. WIJ WILLEN KANNEN MET WIJN![]()
6 Bijna het meisje uit de bediening zo gek gekregen om mee te gaan naar Den Haag ( we zaten ergens midden in nederland![]()
7 schreeuwen en zingen
8 collega van mij werd betrapt door iemand anders van een ander feest toen hij zijn vriendin suf lag te neuken op de WC![]()
En de rest was gewoon 1 grote gaos![]()
Keertje met microsoft dagje zeilen. Andere groothandels waren daar bij. Was ook leuk op een zondag. Kerk net uit in een 1 of ander kut dorp. En dan met je auto voor de kerk gaan staan ramen open en dan het volgenden nummer aan zetten. ASS UP FACHE DOWN THATS THE WAY WE LIKE TO FUCK![]()
We hebben ook een keer gezeik gehad op de dealer info beurs. WIj hadden een mega grote stand dat jaar en we hadden ook veel heeeeeeeeeeeeeeeel erg veel eten. IEDEREEN kon bij ons gratis eten. ( chinees ) Was de organisatie van de beurs boos want niemand kwam eten kopen bij hun want al die mensen stonden voor niks te eten bij ons![]()
En zo zijn er nog heel veel mooie momenten geweest![]()
Bij Symantec kregen we Symantec t-shirtsquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:55 schreef Mukie het volgende:
[..]
Bij Microsoft kreeg ik nog leuke dingen
Windows xp net voor de kerst, naderhand mocht je een leuk product uitzoeken, omdat we een target hadden gehaald. En mega veel goodies
Die MS demo dagen zijn altijd leuk. Eten en zuipen dan drinken naar zo een duf verhaal luisteren dat je al lang kent en als je weg gaat krijg je een T-shirt en een windows pakket. En kijk daar doe ik het wel voorquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:55 schreef Mukie het volgende:
[..]
Bij Microsoft kreeg ik nog leuke dingen
Windows xp net voor de kerst, naderhand mocht je een leuk product uitzoeken, omdat we een target hadden gehaald. En mega veel goodies
ik heb net de 610c meegekregen, wat vervelend nouquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:57 schreef BoJo het volgende:
[..]
Bij Symantec kregen we Symantec t-shirts
Hier hoef ik weinig te verwachten denk ik![]()
Maar als het goed is krijg ik een Dell laptop volgende week![]()
Loserrrrrquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:06 schreef PeuRac het volgende:
Zit ik in de trein vandaag, beetje te lullen met 2 andere gozers en een meisje, stappen we allemaal uit in Nijmegen (stond mn auto) vraagt ze mijn nummer, ik was zo beduusd dat ik bijna in t blunder topic had kunnen posten![]()
En ik zeg je, ze was LEKKER![]()
Valt best mee, heb nu ene Selisa in mn telefoon staan, die stond er vanochtend nog niet inquote:
komt welquote:
en verder?quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:06 schreef PeuRac het volgende:
Zit ik in de trein vandaag, beetje te lullen met 2 andere gozers en een meisje, stappen we allemaal uit in Nijmegen (stond mn auto) vraagt ze mijn nummer, ik was zo beduusd dat ik bijna in t blunder topic had kunnen posten![]()
En ik zeg je, ze was LEKKER![]()
Neem je je vriendin dan ook mee?quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Valt best mee, heb nu ene Selisa in mn telefoon staan, die stond er vanochtend nog niet inHebben afgesproken om binnenkort samen uit te gaan 8)
10 euro per maand ja...quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:19 schreef M5 het volgende:
Basisbeurs studenten 150 euro omhoog
en dat doen ze net als je afgestudeerd bent.
en lekker veel ook
Neuh, ze vond t geen probleemquote:
Wel al gebeld om het nr te checken?quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Valt best mee, heb nu ene Selisa in mn telefoon staan, die stond er vanochtend nog niet inHebben afgesproken om binnenkort samen uit te gaan 8)
quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:19 schreef M5 het volgende:
Basisbeurs studenten 150 euro omhoog
en dat doen ze net als je afgestudeerd bent.
en lekker veel ook
Vorig feestje hebben ze bij ons bij een gast zijn hotelkamer helemaal leeg gehaald en buiten gezetquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:52 schreef ook_gek het volgende:
we zijn een keer naar een kasteel geweest om daar te gaan eten. Ik denk dat we vandaag de dag daar nog niet terug mogen komen.
1 we hebben de hele drank voorraad opgezopen.
2 er was een gast met een gitaar die ouwe nummers ging spelen en wij andere hazes er door heen zingen. Collega heeft nog die gitaar gejat en is zelf gaan spelen
3 we hadden 3 lange tafels die in een u vorm stonden. Deze hebben we maar verzet om het leuker te maken
4 met natte propjes naar elkaar gooien
5 de kannen met water die we kregen direct terug gegeven met de vraag of ze wel goed waren. WIJ WILLEN KANNEN MET WIJN![]()
6 Bijna het meisje uit de bediening zo gek gekregen om mee te gaan naar Den Haag ( we zaten ergens midden in nederland![]()
7 schreeuwen en zingen
8 collega van mij werd betrapt door iemand anders van een ander feest toen hij zijn vriendin suf lag te neuken op de WC![]()
En de rest was gewoon 1 grote gaos![]()
Keertje met microsoft dagje zeilen. Andere groothandels waren daar bij. Was ook leuk op een zondag. Kerk net uit in een 1 of ander kut dorp. En dan met je auto voor de kerk gaan staan ramen open en dan het volgenden nummer aan zetten. ASS UP FACHE DOWN THATS THE WAY WE LIKE TO FUCK![]()
We hebben ook een keer gezeik gehad op de dealer info beurs. WIj hadden een mega grote stand dat jaar en we hadden ook veel heeeeeeeeeeeeeeeel erg veel eten. IEDEREEN kon bij ons gratis eten. ( chinees ) Was de organisatie van de beurs boos want niemand kwam eten kopen bij hun want al die mensen stonden voor niks te eten bij ons![]()
En zo zijn er nog heel veel mooie momenten geweest![]()
1) ze vroeg mij om mn nummerquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:21 schreef Mukie het volgende:
[..]
Wel al gebeld om het nr te checken?![]()
Dan geloof je het niet, we hebben gewoon een open relatie, zolang we het elkaar maar vertellen.quote:
Mag ik dan het nummer van je vriendin ff?quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan geloof je het niet, we hebben gewoon een open relatie, zolang we het elkaar maar vertellen.
Nu moet ze alleen nog opnemenquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
1) ze vroeg mij om mn nummer
2) Ik mijn nummer in haar telefoon ingevoerd en toen op t bellen knopje gedrukt.
Double-dutch dus![]()
doe mij ook ff een bakkiequote:
Voor Peu ook niet, maar hij kan er wel lekker mee pimpen op een forum.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:30 schreef Mukie het volgende:
[..]
Nu moet ze alleen nog opnemen
Nee ff zonder flauwekul, een open relatie met je vriendin?
Als in sex met iedereen, zolang je maar van elkaar houdt?
Niets voor mij![]()
ow is hij er zo eentjequote:Op vrijdag 23 september 2005 20:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Voor Peu ook niet, maar hij kan er wel lekker mee pimpen op een forum.
why thank you kind sirquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
AUB![]()
Weekendje ouders is af en toe best chill.
.
dat kon de laatste van mij ook nietquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:33 schreef Mukie het volgende:
[..]
ow is hij er zo eentje![]()
en zn vriendin kan niet met pc's omgaan zeker
Ik ben al bijna een jaar heerlijk vrijgezelquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:35 schreef Mukie het volgende:
wie heeft hier allemaal een relatie btw?
rechter- noch linkerhand meetellen he
Je hebt immers al ruim een maand verkerings.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:36 schreef PeuRac het volgende:
M'n vriendin leest lekker met mijn posts meeen niet zomaar sex met alles en iedereen, we hebben er duidelijke afspraken over.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ben al een jaar heerlijk vrijgezel.
Hee geef dat telefoonnummer nou ff, dan houd ik je vrien wel bezig als je gaat stappen met die treinsnolquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:36 schreef PeuRac het volgende:
M'n vriendin leest lekker met mijn posts meeen niet zomaar sex met alles en iedereen, we hebben er duidelijke afspraken over.
Ah, je speelt niets klaar waardoor ze het zelf maar moet doen?quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:37 schreef PeuRac het volgende:
GVD! ik hoor me hier toch een gekreun naast me![]()
Bang dat ik beter ben?quote:
en zij weet deze afspraken ook?quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:36 schreef PeuRac het volgende:
Hoe lang ben jij al vrijgezel?quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:44 schreef Mukie het volgende:
dus tis hier of dei-hard single, of lange vaste relatie?
Mooi zit ik hier goed
Om nog even antwoord te geven op je vraag: Al ruim 2 jaar een relatie.. Bijna 2,5 zelfs geloof ik..quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:44 schreef Mukie het volgende:
dus tis hier of dei-hard single, of lange vaste relatie?
Mooi zit ik hier goed
Opzich ook niet vreemd natuurlijkquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:47 schreef Fugie het volgende:
ik ben nog steeds geen geschikte boerin tegenkomen hier op het platteland
ligt eraan met hoeveel je genoegen neemtquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Opzich ook niet vreemd natuurlijk.
Gewoon een kwestie van chromen spinners onder de vectra knallenquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:52 schreef Fugie het volgende:
[..]
ligt eraan met hoeveel je genoegen neemt
hoe weet jij dat ?quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hoe lang ben jij al vrijgezel?
Jij?quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:52 schreef Fugie het volgende:
[..]
ligt eraan met hoeveel je genoegen neemt
Just checkingquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:46 schreef PeuRac het volgende:
Ik zit thuis en mn broertje en vriendin hiernaast. Het was t idee van mn vriendin Mukie, dus zij weet er ook zeker vanaf![]()
Instinctquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:55 schreef Mukie het volgende:
[..]
hoe weet jij dat ?![]()
Sinds Kerstavond
quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:37 schreef PeuRac het volgende:
GVD! ik hoor me hier toch een gekreun naast me![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
Waar zit je dan Peu, thuis? Broer aan de gang ofzo?
quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:46 schreef PeuRac het volgende:
Ik zit thuis en mn broertje en vriendin hiernaast. Het was t idee van mn vriendin Mukie, dus zij weet er ook zeker vanaf![]()
Leukquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Instinct
En lekker geplanned is dat.
Ik heb't uitgemaakt op haar verjaardag.
Dat issut um nu juist, stond niet in de planningquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Instinct
En lekker geplanned is dat.
Ik heb't uitgemaakt op haar verjaardag.
ieuwquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij? [afbeelding]
Ik denk met dit: [afbeelding]
ow lekker danquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:01 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Leuk
Ik wist al op vrijdag dat ze het maandag kwam uitmakenZat ik daar het weekend
![]()
Neuh de rest gaat nietquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ook!
Teveel gefeest al van de week
Morgen weer denk ik.
Waar ga jij dan heen vanaaf?quote:
Dat suckt idd als je wil en de rest gaat nietquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:08 schreef Mukie het volgende:
[..]
Neuh de rest gaat niet
Om nu in mn eentje gaan is ook weer zowat
Kom vast wel lui tegen, maar ben vandaag in een rare bui![]()
Alleen als ik d'r nummer krijgquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:08 schreef PeuRac het volgende:
Iemand zin om mee te gaan stappen vanavond?
En ik moet morgen nog een kado kopen voor de verjaardag van een vriendin morgen avond....
Ach in je eentje gaan is niet zo erg, tis dat ik in mn eentje naar huis gaquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat suckt idd als je wil en de rest gaat niet.
En in je eentje gaan houd ik ook niet zo van nee.
quote:
niks mis mee toch?quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:13 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ach in je eentje gaan is niet zo erg, tis dat ik in mn eentje naar huis ga
Nee flauwekul
Wil wel gaan stappen, maar heb geen zin om me op te tutten.
Eerder lekker in een comfy broek met dikke sokken achter de pc met een lekkere trui aan
Lekker beeld wat ik nu schets
Ik laat mn ruige baard vanavond ook lekker staan hoorquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:13 schreef Mukie het volgende:
M'n vriendin gaat niet mee, ze moet begeleiden op de hockeyclub, ze hebben een slaapfeestje voor de pupillen.quote:
Je kunt ook in een comfy broek met dikke sokken en een lekkere trui aan gaan stappenquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:13 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ach in je eentje gaan is niet zo erg, tis dat ik in mn eentje naar huis ga
Nee flauwekul
Eerder lekker in een comfy broek met dikke sokken achter de pc met een lekkere trui aan
Lekker beeld wat ik nu schets
Is je baard net zo mooi als die van Alexxxx?quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:16 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik laat mn ruige baard vanavond ook lekker staan hoor
Piccie doen dan maar?quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Is je baard net zo mooi als die van Alexxxx?
euj dat heb ik vroeger wel gedaan, voor ik rokjes ontdekte en hun effectquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je kunt ook in een comfy broek met dikke sokken en een lekkere trui aan gaan stappen.
Maar ik begrijp het wel, zit momenteel ook in m'n trainingsbroek en ga ook absoluut niet meer de deur uit vanavond.
Welk effect?quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:21 schreef Mukie het volgende:
[..]
euj dat heb ik vroeger wel gedaan, voor ik rokjes ontdekte en hun effect
Baggy tommy hilfiger, kort bandshirt en mn morning again trui drover heen, met mn dc's dronder.
Damn wat mis ik die shoes
ik heb geen baard mênquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:16 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik laat mn ruige baard vanavond ook lekker staan hoor
ff kijken, bepaalde broekjes hebben eenzelfde effect...quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Welk effect?
En DC's zitten idd super ja.
DC'squote:Op vrijdag 23 september 2005 21:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Welk effect?
Da's idd een flinke vacht jaquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:26 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Vooruit dan:
http://icecanoe.nl/sjoewe/img/ahoykapiteinblauwbaard.jpg
gevonden:quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:26 schreef Mukie het volgende:
[..]
ff kijken, bepaalde broekjes hebben eenzelfde effect...
nou wat een baard zegquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:26 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Vooruit dan:
http://icecanoe.nl/sjoewe/img/ahoykapiteinblauwbaard.jpg
Oooh helloquote:
hmmm dat had ik dus kunnen gaan kopenquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Welk effect?
Kijk Herm, dat effectquote:
me zus moet in hengelo blijven zul je bedoelenquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:01 schreef hermandeperman het volgende:
Whehehehe.
Ga dan ook op jezelf wonen manKun je alles lekker zelf opvreten en drinken wanneer je maar wilt
.
Whehehe, dat is helemaal mooiquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:02 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
me zus moet in hengelo blijven zul je bedoelen![]()
![]()
dit zijn idd geeeeen geintje gvdquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Whehehe, dat is helemaal mooi
Maar ik heb medelijden met je hoor. Dat zijn natuurlijk geen geintjes
.
Gooi haar in het water met een blok beton aan haar beenquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:07 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
dit zijn idd geeeeen geintje gvd![]()
zo erg is het nou ook wel weer nietquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gooi haar in het water met een blok beton aan haar been![]()
zusjes hequote:Op vrijdag 23 september 2005 22:14 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
zo erg is het nou ook wel weer niet![]()
nouja![]()
't blijft toch gewoon in je bloed zitten ehquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:14 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
zo erg is het nou ook wel weer niet![]()
nouja![]()
Ehm, morgen ofzoquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:31 schreef hermandeperman het volgende:
Feuteux!
Naar bedjequote:Op vrijdag 23 september 2005 22:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Laatste?
Ga je stoppen?Of ga je al naar bed?
ik niet ik niet ik nietquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:02 schreef hermandeperman het volgende:
Wat gaat iedereen vroeg naar bed?
Fuck op ik ben in vormquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:02 schreef hermandeperman het volgende:
Wat gaat iedereen vroeg naar bed?
zoepenquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:14 schreef Alexxxxx het volgende:
teveel in de spiegel gekeken? te lang boven de whiskas gehangen? twee rotondes tegengekomen met je jeep?
neeeeee!!!quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:17 schreef BoJo het volgende:
kut darnk ga s;pen
heb gekosts :")quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
neeeeee!!!
Weinig dingen met zoweel entertainingswaarde als een dronken BoJo online
quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Die kots kun jeineen bakje aan je kat serveren. Vinden ze heerlijk!Allen wel een knijperop de neus als je morgen de bak verschoont...
En dat die Rachel nu ook maar d'r zeiksmoel mag houdenquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:35 schreef hermandeperman het volgende:
Best leuk dat ze het afscheidsconcert van een echte Amsterdammer in de Ahoy' geven.
Dat zou mij inderdaad erg kunnen bekoren.quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:36 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En dat die Rachel nu ook maar d'r zeiksmoel mag houden
Voor koffie met koekjesquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:45 schreef Alexxxxx het volgende:
Elly en RIkkert treden anders nog regelmatig op in gehandicaptentehuizen
gaarquote:Op zaterdag 24 september 2005 10:25 schreef hermandeperman het volgende:
Moooooooooggeh
Bo, hoe voel je je?
dingen door elkaar gezopenquote:Op zaterdag 24 september 2005 10:27 schreef hermandeperman het volgende:
raar
Wat heb je gedaan gister dan?
Oefening baart kunstquote:Op zaterdag 24 september 2005 10:31 schreef BoJo het volgende:
maar ik ben ook een mietje als het om drinken gaat, want ik drink niet zo vaak. Kan niet zo goed tegen drank![]()
Je moet het ook na elkaar zuipenquote:
quote:
Vanmiddag even de nieuwe crib van een vriend van me uitchecken en als het dit mooie weer blijft misschien nog even naar de boot. Verder moet ik nog wat aan m'n project doen van school maar dat zal er wel weer bij inschietenquote:
nee niet echt nu ik niet naar die Singles-meet ga.quote:Op zaterdag 24 september 2005 10:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Vanmiddag even de nieuwe crib van een vriend van me uitchecken en als het dit mooie weer blijft misschien nog even naar de boot. Verder moet ik nog wat aan m'n project doen van school maar dat zal er wel weer bij inschietenEn vanavond ongetwijfeld een biertje doen in de stad
.
Jij al plannen?
Oja, je mag dit weekend toch niet langer dan een uur uit de buurt van je werk zijn en je mag niet drinken enzo toch?quote:Op zaterdag 24 september 2005 10:59 schreef Mukie het volgende:
[..]
nee niet echt nu ik niet naar die Singles-meet ga.
Eerst maar eens mn broodjes soldaat maken en erna naar de winkel.
De rest zie ik strakkies wel.
Moet nog een ruit blinderen van een collega van me, maar erg veel motivatie heb ik nog niet
heb geen tondeuse, dus moet ik het een nicht voor me laten doenquote:Op zaterdag 24 september 2005 11:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kun je er zelf geen tondeuse overheen halen?
andere kapper zoeken waar alleen vrouwen/meisjes werkenquote:Op zaterdag 24 september 2005 11:04 schreef BoJo het volgende:
waarom zijn alle kappers van die nichten
Zou een goede investering zijn danquote:Op zaterdag 24 september 2005 11:03 schreef BoJo het volgende:
[..]
heb geen tondeuse, dus moet ik het een nicht voor me laten doen![]()
Anders hadden ze wel een vak geleerdquote:Op zaterdag 24 september 2005 11:04 schreef BoJo het volgende:
waarom zijn alle kappers van die nichten
Jups, standby dienst he.quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Oja, je mag dit weekend toch niet langer dan een uur uit de buurt van je werk zijn en je mag niet drinken enzo toch?
En ontbijten, dat is een strak plan ja, ga ik zo ook maar eens even doen.
En hoe ga je die ruit blinderen? Met folie?
gewoon halen, hebt er al eentje voor 24 euro tegenwoordig.quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:03 schreef BoJo het volgende:
[..]
heb geen tondeuse, dus moet ik het een nicht voor me laten doen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |