Volgesn de zwangerschapstesten nietquote:Op maandag 19 september 2005 16:17 schreef BoJo het volgende:
maar er komt dus een klein alexje of alexiatje![]()
![]()
huhquote:Op maandag 19 september 2005 16:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Volgesn de zwangerschapstesten niet![]()
Ze bloedt alleen niet meer?quote:
begin zomer vorig jaar gestopt met de pil (we willen graag kindjesquote:Op maandag 19 september 2005 16:21 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ze bloedt alleen niet meer?
Wel nog eisprong?
http://www.beter.nl/index.htmquote:Op maandag 19 september 2005 16:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
begin zomer vorig jaar gestopt met de pil (we willen graag kindjes), daarna nag 2 keer de maandelijkse cyclus, daarna maaanden niet. Wij blij, misschien zwanger. Dus niet. Naar dokter, verschrikkelijk onderzoek gehad met de meest erge vragen en onderzoeken (eendenbek
), kon niets vinden. Na een tijdej weer ongesteld, en toen na een maand weer gelofo ik, maar nu al dik een half jaar neit meer
En das kut...
Owquote:Op maandag 19 september 2005 16:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
begin zomer vorig jaar gestopt met de pil (we willen graag kindjes), daarna nag 2 keer de maandelijkse cyclus, daarna maaanden niet. Wij blij, misschien zwanger. Dus niet. Naar dokter, verschrikkelijk onderzoek gehad met de meest erge vragen en onderzoeken (eendenbek
), kon niets vinden. Na een tijdej weer ongesteld, en toen na een maand weer gelofo ik, maar nu al dik een half jaar neit meer
En das kut...
Iddquote:Op maandag 19 september 2005 16:25 schreef BoJo het volgende:
ja inderdaad, erg vervelend lijkt me dat. Sterkte ermee.
moedwillig beloofde zaken vergeten he, bij kom je er niet inquote:Op maandag 19 september 2005 16:24 schreef hermandeperman het volgende:
Alexxxx, hadden wij niet afgesproken dat jij je niet zou voortplanten?![]()
![]()
En Bo, wij hadden nooit afgesproken naar de boot te gaan
Niet dat je niet welkom bent hoor![]()
Juist wel
Hm, daar is inderdaad ieman met EXACT hetzelfde probleem. En dioe menstrueert nu weerquote:Op maandag 19 september 2005 16:25 schreef Mukie het volgende:
[..]
http://www.beter.nl/index.htm
Is dus normaal
Zoek ff op ongesteld.
Ik zou er hele verhalen over willen vertellen, maar dat doe ik de rest van de SC-ers niet aan.quote:Op maandag 19 september 2005 16:26 schreef Mukie het volgende:
Ow en alexxx die eendenbek is normaal hoor
Elke jaar een uitstrijkje is super verstandig
Echtniet?quote:Op maandag 19 september 2005 16:29 schreef BoJo het volgende:
[..]
moedwillig beloofde zaken vergeten he, bij kom je er niet in![]()
quote:Op maandag 19 september 2005 16:31 schreef Sjoewe het volgende:
Niet om het een of ander hoor, maar is het niet bijzonder prettig om vast werk te hebben voordat je aan kinderen begint?
quote:Op maandag 19 september 2005 16:31 schreef Sjoewe het volgende:
Niet om het een of ander hoor, maar is het niet bijzonder prettig om vast werk inkomen te hebben voordat je aan kinderen begint?
Soms is door de spanning van het ongesteld willen worden, dat je juist het tegenovergestelde krijgt. Heeft elke meid wel eens last vanquote:Op maandag 19 september 2005 16:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hm, daar is inderdaad ieman met EXACT hetzelfde probleem. En dioe menstrueert nu weer
Nog meer geduld hebben dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |