Prachtig stukje telepatiequote:
Na jouw topic in R&Pquote:Op donderdag 22 september 2005 00:35 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Prachtig stukje telepatie
Topic in TRUE openen
Je bedoelt het verkapte "welke vrouwelijke fokker heeft genoeg medelijden met me om een keertje brommers met me te gaan kiek'n topic"?quote:
Ja kinderen onthoudt, haakse slijpers zijn niet om mee te scherenquote:Op donderdag 22 september 2005 00:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]Pas op of ik stuur mn maat op je af!
[afbeelding]
Nee, hij had een hazelip en 3 enge ziektes.quote:Op donderdag 22 september 2005 00:40 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja kinderen onthoudt, haakse slijpers zijn niet om mee te scheren
quote:Op donderdag 22 september 2005 00:40 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja kinderen onthoudt, haakse slijpers zijn niet om mee te scheren
Die ja, maar dan met een kortere TTquote:Op donderdag 22 september 2005 00:38 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je bedoelt het verkapte "welke vrouwelijke fokker heeft genoeg medelijden met me om een keertje brommers met me te gaan kiek'n topic"?
"Mukie, neuk me!" als TT?quote:Op donderdag 22 september 2005 00:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die ja, maar dan met een kortere TT
quote:Op donderdag 22 september 2005 00:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, hij had een hazelip en 3 enge ziektes.
Kinderachtig hoorquote:
Die kan ik aanquote:Op donderdag 22 september 2005 00:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]Pas op of ik stuur mn maat op je af!
[afbeelding]
Tuurlijk ga ik eerst uitwijden over mijn zogenaamde kutjeugd en hoe nooit iemand van me hield, hoe de enige vrouw om wie ik ooit iets gaf me keihard liet vallen en iedere dag nu een gevechts is geworden.quote:Op donderdag 22 september 2005 00:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die ja, maar dan met een kortere TT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |