Prachtig stukje telepatiequote:
Na jouw topic in R&Pquote:Op donderdag 22 september 2005 00:35 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Prachtig stukje telepatie
Topic in TRUE openen
Je bedoelt het verkapte "welke vrouwelijke fokker heeft genoeg medelijden met me om een keertje brommers met me te gaan kiek'n topic"?quote:
Ja kinderen onthoudt, haakse slijpers zijn niet om mee te scherenquote:Op donderdag 22 september 2005 00:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]Pas op of ik stuur mn maat op je af!
[afbeelding]
Nee, hij had een hazelip en 3 enge ziektes.quote:Op donderdag 22 september 2005 00:40 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja kinderen onthoudt, haakse slijpers zijn niet om mee te scheren
quote:Op donderdag 22 september 2005 00:40 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja kinderen onthoudt, haakse slijpers zijn niet om mee te scheren
Die ja, maar dan met een kortere TTquote:Op donderdag 22 september 2005 00:38 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je bedoelt het verkapte "welke vrouwelijke fokker heeft genoeg medelijden met me om een keertje brommers met me te gaan kiek'n topic"?
"Mukie, neuk me!" als TT?quote:Op donderdag 22 september 2005 00:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die ja, maar dan met een kortere TT
quote:Op donderdag 22 september 2005 00:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, hij had een hazelip en 3 enge ziektes.
Kinderachtig hoorquote:
Die kan ik aanquote:Op donderdag 22 september 2005 00:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]Pas op of ik stuur mn maat op je af!
[afbeelding]
Tuurlijk ga ik eerst uitwijden over mijn zogenaamde kutjeugd en hoe nooit iemand van me hield, hoe de enige vrouw om wie ik ooit iets gaf me keihard liet vallen en iedere dag nu een gevechts is geworden.quote:Op donderdag 22 september 2005 00:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die ja, maar dan met een kortere TT
Vertel dan ook even dat je nergens meer zin in hebt. Je 18 pillen per dag vreet om een beetje rustig te blijven, je moeder in de prostitutie zit en je vader 5 andere mokkels heeft die hij ook uitbaat. Je oppas heeft je vroeger geslagen, je bent je hele leven gepest, en je oudere broer kon en kan altijd alles beter, en je ouders lieten je dat ook dagelijks blijken. Je hebt vna je 12e tot je 18e de pyreneeen op je voorhoofd gehad en je hebt een pikkie zo groot als een speldenknop.quote:Op donderdag 22 september 2005 00:44 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tuurlijk ga ik eerst uitwijden over mijn zogenaamde kutjeugd en hoe nooit iemand van me hield, hoe de enige vrouw om wie ik ooit iets gaf me keihard liet vallen en iedere dag nu een gevechts is geworden.
Woef woefquote:Op donderdag 22 september 2005 00:47 schreef hermandeperman het volgende:
Maar dat je kunt likken als lassie.
Ja maar ja maar ja maar ja maar.quote:Op donderdag 22 september 2005 00:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hij is 1,50 of zo, zou niet best zijn als je m niet aan kon
Wie post de eerste tieten zodat Bojo morgen ook weer leuk naar z'n werk kan?quote:
quote:Op donderdag 22 september 2005 00:52 schreef hermandeperman het volgende:
Ik post eerst even je topic dat je onder een kloon hebt aangemaakt
Wat doe je als...!
Ik krijg het gewoon niet schoonquote:Op donderdag 22 september 2005 00:55 schreef Sjoewe het volgende:
Ik vind jouw kloon topic anders een stuk verontrustender
Klysma - darmreiniging
Gewoon de tuinslang erin beuken.quote:Op donderdag 22 september 2005 00:56 schreef hermandeperman het volgende:
Ik vond het wel echt humor dat we het erover hadden, ik gewoon op een topic ram in de AT en het daarover gaat
[..]
Ik krijg het gewoon niet schoon
Zo lelijk ben je nu ook weer nietquote:Op donderdag 22 september 2005 00:59 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Gewoon de tuinslang erin beuken.
Whehe ik ben geloof ik alleen te kieskeurig en de keer dat ik het wel wat vind verpest ik het
Niemand wil mequote:Op donderdag 22 september 2005 01:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zo lelijk ben je nu ook weer niet
Laat je zelf ombouwen danquote:
Goed handje vol?quote:
zo 1 is er ook echt al geweest dacht ikquote:Op donderdag 22 september 2005 00:38 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je bedoelt het verkapte "welke vrouwelijke fokker heeft genoeg medelijden met me om een keertje brommers met me te gaan kiek'n topic"?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |