Whehehehe, je hebt zeker humor...dat vinden wij vrouwtjes toevallig dan wel weer sexy
so...je hebt een kuthuid ( weleens aan gedacht dat dat hormonaal is en je dus misschien echt te weinig nueckt? )
Weleens overwogen om de assets die je hebt uit te buiten? wellicht vaker zonnebankje voor je huid; naar de sportschool gaan, jezelf vertroetelen met wat leuke kleding? lekker geurtje..allemaal dingen die je niet alleen zelf beter doen voelen, maar die je ook mooier en aantrekkelijker maken.
Dan heb je dat gedaan
En ga je wat aan je zelfbeeld doen...dat kun je wrs niet zelf en dus zoek je er hulp voor en vertrouw je op vrienden
Als laatste nog een schrale troost...ik mag van mezelf best zeggen dat ik niet bepaald tot de lelijkerds behoor en dus altijd wel de mazzel had genoeg aanspraak te hebben.
Echter, wil nog wel het feit dat 1 van mijn lolligste en nog steeds langste relatie, die met een lelijkerd was. Die jongen werd echt als "lelijk" bestempeld, maar ik vond 'm super koel.
Nu zijn nerds in mijn optiek sowieso sexy, juist omdat ze minder bullshit uitkramen , maar het is echt niet zo dat mooie meisjes per definitie voor studs gaan. De meerderheid zeker, maar er zijn uitzondering
En tuurlijk wil ook jij geen lelijke trol..immers, anders had je genoeg te neuken gehad, want trolletjes zijn er genoeg.
Maar je moet wel zelf ook een beetje investeren...wordt wat brutaler en stel jezelf haalbare doelen.
Goodluck