quote:Op woensdag 21 september 2005 23:43 schreef a-child-in-chains het volgende:
(alhoewel. honden zijn nog wel aardig tegen mij)
Was dat nummer niet van de "Pointer Sisters" ?quote:Op woensdag 21 september 2005 23:45 schreef cerror het volgende:
Allereerst: Whehehehehe... neem het advies van "van Halen - Jump.mp3".
Edit: heeeeeel gedeeltelijk.
Nee, niet met de bedoelde lyrics.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:46 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Was dat nummer niet van de "Pointer Sisters" ?![]()
Die vat ik niet :squote:Op woensdag 21 september 2005 23:47 schreef Roellio het volgende:
[..]
Nee, niet met de bedoelde lyrics.
En je username is ook "A child in time".
Mmm.. oude spreekwoorden bevatten veel wijsheid.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:49 schreef remlof het volgende:
zoek gewoon iemand uit je eigen "klasse"... potje, dekseltje enzo
quote:Op woensdag 21 september 2005 23:43 schreef a-child-in-chains het volgende:
(alhoewel. honden zijn nog wel aardig tegen mij)
quote:Op woensdag 21 september 2005 23:49 schreef remlof het volgende:
zoek gewoon iemand uit je eigen "klasse"... potje, dekseltje enzo
erg grappig..quote:
aight, kijk met dit soort reacties wordt dit topic nog wat.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:54 schreef Cracka-ass het volgende:
Wordt comedian, die zijn allemaal spuuglelijk.
Jan Jaap van der Wal!quote:Op woensdag 21 september 2005 23:54 schreef Cracka-ass het volgende:
Wordt comedian, die zijn allemaal spuuglelijk.
de grootste bullshit op aardequote:Uiterlijk is zo belangrijk en telt zo erg zwaar deze tijd.
Ik wou dat meer meiden dat zeidenquote:Op woensdag 21 september 2005 23:57 schreef SHE het volgende:
Nu zijn nerds in mijn optiek sowieso sexy, juist omdat ze minder bullshit uitkramen ,
En dat is precies iets waar je hulp bij moet zoeken. Zoiets los je niet in een keer zelf op.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:59 schreef a-child-in-chains het volgende:
(effe ter informotie: ik doe er ook helemaal niks aan om aan een meid te komen, ga niet uit, ik ben
erlegen. ik sla al dicht als ik bij de supermarkt iets afreken en moet gedag zeggen ofzo. dat
is wat 17 jaar ellende met je doet > geen zelfvertrouwen....)
Zo'n hoer heb je een half uur, een vriendin (als 't goed is) wat langer.quote:Op donderdag 22 september 2005 00:00 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ga lekker naar de dames van plezier! Is een stuk goedkoper als een vriendin geloof mij![]()
Mên wat eeen reactie! Dat slaat in bij mij als een bom!quote:Op woensdag 21 september 2005 23:57 schreef SHE het volgende:
Whehehehe, je hebt zeker humor...dat vinden wij vrouwtjes toevallig dan wel weer sexy
so...je hebt een kuthuid ( weleens aan gedacht dat dat hormonaal is en je dus misschien echt te weinig nueckt? )
Weleens overwogen om de assets die je hebt uit te buiten? wellicht vaker zonnebankje voor je huid; naar de sportschool gaan, jezelf vertroetelen met wat leuke kleding? lekker geurtje..allemaal dingen die je niet alleen zelf beter doen voelen, maar die je ook mooier en aantrekkelijker maken.
Dan heb je dat gedaan
En ga je wat aan je zelfbeeld doen...dat kun je wrs niet zelf en dus zoek je er hulp voor en vertrouw je op vrienden
Als laatste nog een schrale troost...ik mag van mezelf best zeggen dat ik niet bepaald tot de lelijkerds behoor en dus altijd wel de mazzel had genoeg aanspraak te hebben.
Echter, wil nog wel het feit dat 1 van mijn lolligste en nog steeds langste relatie, die met een lelijkerd was. Die jongen werd echt als "lelijk" bestempeld, maar ik vond 'm super koel.
Nu zijn nerds in mijn optiek sowieso sexy, juist omdat ze minder bullshit uitkramen , maar het is echt niet zo dat mooie meisjes per definitie voor studs gaan. De meerderheid zeker, maar er zijn uitzondering
En tuurlijk wil ook jij geen lelijke trol..immers, anders had je genoeg te neuken gehad, want trolletjes zijn er genoeg.
Maar je moet wel zelf ook een beetje investeren...wordt wat brutaler en stel jezelf haalbare doelen.
Goodluck![]()
Positiefquote:Op donderdag 22 september 2005 00:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zo'n hoer heb je een half uur, een vriendin (als 't goed is) wat langer.
Of dat nou positief of negatief is eigenlijk..
Als je d'r niks aan doet, zal het er ook niet van komen hequote:Op woensdag 21 september 2005 23:59 schreef a-child-in-chains het volgende:
(effe ter informotie: ik doe er ook helemaal niks aan om aan een meid te komen, ga niet uit,
ik ben verlegen. ik sla al dicht als ik bij de supermarkt iets afreken en moet gedag
zeggen ofzo. dat is wat 17 jaar ellende met je doet > geen zelfvertrouwen....)
Zoiets kan je idd niet in 1 keer oplossen, maar TS zegt zelf al dat hij eigenlijk geen acties onderneemt (waarschijnlijk agv het zelfvertrouwen) om een keer gewoon te babbelen met iemand. Dus .. ga gewoon een keer uit en heb plezier, dat is het belangrijkste. Het gaat erom wat jij dan uitstraalt, want dat trekt aan ... ongeacht het uiterlijk.quote:Op donderdag 22 september 2005 00:01 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
En dat is precies iets waar je hulp bij moet zoeken. Zoiets los je niet in een keer zelf op.
Nerdprobleem he'quote:Op donderdag 22 september 2005 00:07 schreef erikkll het volgende:
overigens is dit 1 van de ik weet niet hoeveel topics hierover, gok ik
Sja.. Ik ben van mening dat uiterlijk telt (ik concentreer me op niets meer dan datquote:Op donderdag 22 september 2005 00:01 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
En dat is precies iets waar je hulp bij moet zoeken. Zoiets los je niet in een keer zelf op.
Waarom zou het niet waar zijn...ik woon toch op dezelfde planeet als jij?quote:Op donderdag 22 september 2005 00:05 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Mên wat eeen reactie! Dat slaat in bij mij als een bom!
(of was het meer een klap in het gezicht?)
Anyway. Tja als wat jij zegt waar is. En ik wil je graag geloven.
Dan is er nog hoop?
Er is in ieder geval werk aan de winkel(Pff...)
Post eens een foto, zo erg zal 't vast niet zijnquote:Op donderdag 22 september 2005 00:10 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Sja.. Ik ben van mening dat uiterlijk telt (ik concentreer me op niets meer dan dat
me hele leven zonder dat het iets uitmaakte > is kut als je ernsitige eczeem hebt enzo)
En ik vind mezelf oerleleijk, wat me weerhoudt om gedurfde dingen te doen (op meisjes afstappen,
met meisjes gewoon een chit-chat houden etc.)
Ik ga geen fotos plaatsen want dat doe ik de hele internet-comunity niet aan.
*Zucht* Ik weet dat het dan kansloos is. > Gods moeilijk.
Ik wou dat me vrienden (de weinigen) me eens zouden opgeven voor "Make Me Beautiful"
ofzo
Kan geheel "fok.nl" daar geen steentje aan bij dragen?
![]()
(zo raar dat ik nog kan grappen om mezelf)
Dat dus. Fuck wat anderen denken, ik bedoel als je al zo lang wanhopig bent, heb je dan niet zo onderhand een ontzettende I-don't-give-a-fuck-attitude?quote:Op donderdag 22 september 2005 00:13 schreef Cracka-ass het volgende:
Je klinkt wel tof man. Zo moet je ook in de bus doen.
Ga heen en hebt schijt!
Man, dat lklinkt goed.quote:Op donderdag 22 september 2005 00:13 schreef SHE het volgende:
[..]
Waarom zou het niet waar zijn...ik woon toch op dezelfde planeet als jij?
Je moet er gewoon wat aan doen...wat wij vrouwtjes waarderen is verzorging, ruggegraat en karakter...ik wil daar altijd graag intelligentie aan teovoegen. Ik vind niets geiler dan een messcherp brein, maar dat is persoonlijk natuurlijk.
Ga dus wat vlotte kleding scoren, die je persoonlijkheid recht doen, koop wat fatsoenlijke verzorging..lekker ruiken is belangrijk. Ga sporten en bouw aan je lichaam; neem af en toe een zonnebankje, voor een frisse blos.
Kortom, kom uit die spiraal en doe wat met je onvrede
En idd, Carmen Electra zal je niet meteen bespringen, maar ik steek er mijn hand voor in het vuur dat je meer aandacht zult krijgen.
Nu vind je jezelf niet leuk..en vraagt je af waarom anderen je niet leuk vinden...duh!
Zolang je wat te melden hebt, er goed verzorgd bijloopt en niet zwelgt in zelfmedelijden, zullen er plenty dames zijn , die hun aandacht graag aan je geven.
Een land vol
Ik masturbeer me te pletter joh!.quote:Op donderdag 22 september 2005 00:20 schreef Gizmo112 het volgende:
masturbeer meer
serieus?quote:
Als je mijn posthistorie erop naslaat, zul je weten dat ik nu niet bepaald de reputatie heb aardig te zijnquote:Op donderdag 22 september 2005 00:21 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Man, dat lklinkt goed.
Mischien moet ik idd. gewoon op een andere manier gaan denken ofzo (en doen)
Ik ga zelf nu slapen. Er gaat teveel in me koppie om![]()
Effe allemaal netjes op een rij zetten (Heb wel wat stof tot nadenken)
En nu maar jopen dat het geen mooie zinnen en woorden waren uit "meelij" en
'laten we vooral aardig tegen elkaar doen' ofzo
Geen slechte, SHE !!
>>> thnx
beidenquote:Op donderdag 22 september 2005 00:34 schreef a-child-in-chains het volgende:
@brunette:
> Hoeveel calorieën heeft sperma?
Was die topic van jou leuk bedoeld? of was dat iets wat je jezelf echt afvroeg?
(Men, ik ga nu echt snurken, doei!)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |