quote:Op woensdag 21 september 2005 23:43 schreef a-child-in-chains het volgende:
(alhoewel. honden zijn nog wel aardig tegen mij)
Was dat nummer niet van de "Pointer Sisters" ?quote:Op woensdag 21 september 2005 23:45 schreef cerror het volgende:
Allereerst: Whehehehehe... neem het advies van "van Halen - Jump.mp3".
Edit: heeeeeel gedeeltelijk.
Nee, niet met de bedoelde lyrics.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:46 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Was dat nummer niet van de "Pointer Sisters" ?![]()
Die vat ik niet :squote:Op woensdag 21 september 2005 23:47 schreef Roellio het volgende:
[..]
Nee, niet met de bedoelde lyrics.
En je username is ook "A child in time".
Mmm.. oude spreekwoorden bevatten veel wijsheid.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:49 schreef remlof het volgende:
zoek gewoon iemand uit je eigen "klasse"... potje, dekseltje enzo
quote:Op woensdag 21 september 2005 23:43 schreef a-child-in-chains het volgende:
quote:Op woensdag 21 september 2005 23:49 schreef remlof het volgende:
zoek gewoon iemand uit je eigen "klasse"... potje, dekseltje enzo
erg grappig..quote:
aight, kijk met dit soort reacties wordt dit topic nog wat.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:54 schreef Cracka-ass het volgende:
Wordt comedian, die zijn allemaal spuuglelijk.
Jan Jaap van der Wal!quote:Op woensdag 21 september 2005 23:54 schreef Cracka-ass het volgende:
de grootste bullshit op aardequote:Uiterlijk is zo belangrijk en telt zo erg zwaar deze tijd.
Ik wou dat meer meiden dat zeidenquote:Op woensdag 21 september 2005 23:57 schreef SHE het volgende:
Nu zijn nerds in mijn optiek sowieso sexy, juist omdat ze minder bullshit uitkramen ,
En dat is precies iets waar je hulp bij moet zoeken. Zoiets los je niet in een keer zelf op.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:59 schreef a-child-in-chains het volgende:
(effe ter informotie: ik doe er ook helemaal niks aan om aan een meid te komen, ga niet uit, ik ben
erlegen. ik sla al dicht als ik bij de supermarkt iets afreken en moet gedag zeggen ofzo. dat
is wat 17 jaar ellende met je doet > geen zelfvertrouwen....)
Zo'n hoer heb je een half uur, een vriendin (als 't goed is) wat langer.quote:Op donderdag 22 september 2005 00:00 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ga lekker naar de dames van plezier! Is een stuk goedkoper als een vriendin geloof mij![]()
Mên wat eeen reactie! Dat slaat in bij mij als een bom!quote:Op woensdag 21 september 2005 23:57 schreef SHE het volgende:
Whehehehe, je hebt zeker humor...dat vinden wij vrouwtjes toevallig dan wel weer sexy
so...je hebt een kuthuid ( weleens aan gedacht dat dat hormonaal is en je dus misschien echt te weinig nueckt? )
Weleens overwogen om de assets die je hebt uit te buiten? wellicht vaker zonnebankje voor je huid; naar de sportschool gaan, jezelf vertroetelen met wat leuke kleding? lekker geurtje..allemaal dingen die je niet alleen zelf beter doen voelen, maar die je ook mooier en aantrekkelijker maken.
Dan heb je dat gedaan
En ga je wat aan je zelfbeeld doen...dat kun je wrs niet zelf en dus zoek je er hulp voor en vertrouw je op vrienden
Als laatste nog een schrale troost...ik mag van mezelf best zeggen dat ik niet bepaald tot de lelijkerds behoor en dus altijd wel de mazzel had genoeg aanspraak te hebben.
Echter, wil nog wel het feit dat 1 van mijn lolligste en nog steeds langste relatie, die met een lelijkerd was. Die jongen werd echt als "lelijk" bestempeld, maar ik vond 'm super koel.
Nu zijn nerds in mijn optiek sowieso sexy, juist omdat ze minder bullshit uitkramen , maar het is echt niet zo dat mooie meisjes per definitie voor studs gaan. De meerderheid zeker, maar er zijn uitzondering
En tuurlijk wil ook jij geen lelijke trol..immers, anders had je genoeg te neuken gehad, want trolletjes zijn er genoeg.
Maar je moet wel zelf ook een beetje investeren...wordt wat brutaler en stel jezelf haalbare doelen.
Goodluck![]()
Positiefquote:Op donderdag 22 september 2005 00:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zo'n hoer heb je een half uur, een vriendin (als 't goed is) wat langer.
Of dat nou positief of negatief is eigenlijk..
Als je d'r niks aan doet, zal het er ook niet van komen hequote:Op woensdag 21 september 2005 23:59 schreef a-child-in-chains het volgende:
(effe ter informotie: ik doe er ook helemaal niks aan om aan een meid te komen, ga niet uit,
ik ben verlegen. ik sla al dicht als ik bij de supermarkt iets afreken en moet gedag
zeggen ofzo. dat is wat 17 jaar ellende met je doet > geen zelfvertrouwen....)
Zoiets kan je idd niet in 1 keer oplossen, maar TS zegt zelf al dat hij eigenlijk geen acties onderneemt (waarschijnlijk agv het zelfvertrouwen) om een keer gewoon te babbelen met iemand. Dus .. ga gewoon een keer uit en heb plezier, dat is het belangrijkste. Het gaat erom wat jij dan uitstraalt, want dat trekt aan ... ongeacht het uiterlijk.quote:Op donderdag 22 september 2005 00:01 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
En dat is precies iets waar je hulp bij moet zoeken. Zoiets los je niet in een keer zelf op.
Nerdprobleem he'quote:Op donderdag 22 september 2005 00:07 schreef erikkll het volgende:
overigens is dit 1 van de ik weet niet hoeveel topics hierover, gok ik
Sja.. Ik ben van mening dat uiterlijk telt (ik concentreer me op niets meer dan datquote:Op donderdag 22 september 2005 00:01 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
En dat is precies iets waar je hulp bij moet zoeken. Zoiets los je niet in een keer zelf op.
Waarom zou het niet waar zijn...ik woon toch op dezelfde planeet als jij?quote:Op donderdag 22 september 2005 00:05 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Mên wat eeen reactie! Dat slaat in bij mij als een bom!
(of was het meer een klap in het gezicht?)
Anyway. Tja als wat jij zegt waar is. En ik wil je graag geloven.
Dan is er nog hoop?
Er is in ieder geval werk aan de winkel(Pff...)
Post eens een foto, zo erg zal 't vast niet zijnquote:Op donderdag 22 september 2005 00:10 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Sja.. Ik ben van mening dat uiterlijk telt (ik concentreer me op niets meer dan dat
me hele leven zonder dat het iets uitmaakte > is kut als je ernsitige eczeem hebt enzo)
En ik vind mezelf oerleleijk, wat me weerhoudt om gedurfde dingen te doen (op meisjes afstappen,
met meisjes gewoon een chit-chat houden etc.)
Ik ga geen fotos plaatsen want dat doe ik de hele internet-comunity niet aan.
*Zucht* Ik weet dat het dan kansloos is. > Gods moeilijk.
Ik wou dat me vrienden (de weinigen) me eens zouden opgeven voor "Make Me Beautiful"
ofzo
Kan geheel "fok.nl" daar geen steentje aan bij dragen?
![]()
(zo raar dat ik nog kan grappen om mezelf)
Dat dus. Fuck wat anderen denken, ik bedoel als je al zo lang wanhopig bent, heb je dan niet zo onderhand een ontzettende I-don't-give-a-fuck-attitude?quote:Op donderdag 22 september 2005 00:13 schreef Cracka-ass het volgende:
Je klinkt wel tof man. Zo moet je ook in de bus doen.
Ga heen en hebt schijt!
Man, dat lklinkt goed.quote:Op donderdag 22 september 2005 00:13 schreef SHE het volgende:
[..]
Waarom zou het niet waar zijn...ik woon toch op dezelfde planeet als jij?
Je moet er gewoon wat aan doen...wat wij vrouwtjes waarderen is verzorging, ruggegraat en karakter...ik wil daar altijd graag intelligentie aan teovoegen. Ik vind niets geiler dan een messcherp brein, maar dat is persoonlijk natuurlijk.
Ga dus wat vlotte kleding scoren, die je persoonlijkheid recht doen, koop wat fatsoenlijke verzorging..lekker ruiken is belangrijk. Ga sporten en bouw aan je lichaam; neem af en toe een zonnebankje, voor een frisse blos.
Kortom, kom uit die spiraal en doe wat met je onvrede
En idd, Carmen Electra zal je niet meteen bespringen, maar ik steek er mijn hand voor in het vuur dat je meer aandacht zult krijgen.
Nu vind je jezelf niet leuk..en vraagt je af waarom anderen je niet leuk vinden...duh!
Zolang je wat te melden hebt, er goed verzorgd bijloopt en niet zwelgt in zelfmedelijden, zullen er plenty dames zijn , die hun aandacht graag aan je geven.
Een land vol
Ik masturbeer me te pletter joh!.quote:Op donderdag 22 september 2005 00:20 schreef Gizmo112 het volgende:
masturbeer meer
serieus?quote:
Als je mijn posthistorie erop naslaat, zul je weten dat ik nu niet bepaald de reputatie heb aardig te zijnquote:Op donderdag 22 september 2005 00:21 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Man, dat lklinkt goed.
Mischien moet ik idd. gewoon op een andere manier gaan denken ofzo (en doen)
Ik ga zelf nu slapen. Er gaat teveel in me koppie om![]()
Effe allemaal netjes op een rij zetten (Heb wel wat stof tot nadenken)
En nu maar jopen dat het geen mooie zinnen en woorden waren uit "meelij" en
'laten we vooral aardig tegen elkaar doen' ofzo
Geen slechte, SHE !!
>>> thnx
beidenquote:Op donderdag 22 september 2005 00:34 schreef a-child-in-chains het volgende:
@brunette:
> Hoeveel calorieën heeft sperma?
Was die topic van jou leuk bedoeld? of was dat iets wat je jezelf echt afvroeg?
(Men, ik ga nu echt snurken, doei!)
quote:Op donderdag 22 september 2005 00:50 schreef SHE het volgende:
nou...ik ga echt niet met een hork over straat zodat ik me lekkerr veilig voel en vrouwen niet naar hem kijken![]()
Af en toe, alsof ze komen en gaan.quote:Op donderdag 22 september 2005 00:56 schreef Brunette het volgende:
[..]
![]()
Nee een hork hoeft van mij ook weer niet, maar gewoon iemand die er héél normaal uitziet en niet te veel opvalt is af en toe ook wel leuk
![]()
joh , kop op, uitstraling is t halve werk.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:43 schreef a-child-in-chains het volgende:
...Je lelijk bent?
En dat ook weet? En je omgeving ook?
Wat voor keuzes mbt. aan seksuele trekken komen heeft de lelijkerd?
Met betrekking tot mezelf >
Me omgeving zegt altijd dat ik geen fotomodel ben maar ook niet "Lelijk".
Ik heb wel het idee dat ze eerlijk zijn en mij niet alleen maar gerust proberen te stellen ofzo.
Ik vind mezelf dus wél degelijk lelijk. En ik kan mezelf niet uitstaan.
Ik heb een leven lang alleen ellende gekend met huidprobelemen enzo
en ik had altijd gehoopt op betere tijden. Maar. de situatie is diep triest.
Ik ben nu 27 en heb nog nooit met een meisje gevrëeen.
Anno nu us dat wel diep triest.
Ik kijk om me heen en zie jongeren van 13 al met elkaar innig tongen enzo.
In de zomer is alles ook erg zwaar vvoor mij.
Idereen heeft lol etc. en ik ben eenzaam, alleen. En geen hond die naar me omkijkt.
Maar ff op die vraag terrug komend.
En nu? Moeten mensen als ik nu maar gewoon zelfmoord plegen dan?
Je kunt je niet voorstellen hoe alles van binnen bij mij kwa emoties en behoeftes net zoals dat bij anderen is, maar niet aan me treken kunnen komen.
(Lach maar, Het is idd. Kut.)
Ik heb denk ik een minderwaardigheidscomplex. Ik weet niet wat ik ermee aan moet.
Uiterlijk is zo belangrijk en telt zo erg zwaar deze tijd.
Juistquote:Op donderdag 22 september 2005 08:07 schreef berent het volgende:
Gast, zorg gewoon eerst ervoor dat je jezelf goed voelt, desnoods moet je er een cursus voor doen. Maar jezelf goed voelen is het halve werk.
Ik spreek hier uit eigen ervaring, als ik uit ga en ik vind het niet zo leuk, dan kijkt ook niemand naar mij om. Heb ik het echter naar m'n zin dan komen er ineens allemaal mensen op mij af, knopen een praatje aan. Hierbij maakt het echt niet uit of je knap of lelijk bent, zolang je uitstraling goed is spreken mensen je toch wel aan.
Ik ken vrouwen niet echt goed, maar wat ik volgens mij wel doorheb, is dat de wat minder oppervakkige meisjes helemaal niet vallen op van die stoere gespierde gasten met een vlotte babbel. Ze hebben veel liever iemand die gewoon zichzelf is, die niet continue met een masker rondloopt. Iemand die gewoon oprecht is, waarbij ze niet bij elke opmerking hoeven te denken van ''vind hij dat echt, of wil hij gewoon neuken'.
Zorg nu gewoon dat je in contact komt met die meisjes, en kom ook vooral niet te opdringerig over, daar knappen ze volgens mij ook massaal op af.
Tot zo ver mijn visie op het vrouwlijke geslacht.
Dat weet ik wel zeker, zie mijn rotkop (dik enzo) en dan met het aantal mooie vrouwen waarmee ik regelmatig op stap ga + waarmee ik samenwoon...quote:Op donderdag 22 september 2005 00:50 schreef Pracissor het volgende:
Meisjes vallen meer op intelligentie en humor dan op uiterlijk
Niet helemaal eensch maar wel voor een groot deel... Mooie mannen hebben net als mooie vrouwen snel de neiging om te denken, het komt me wel aanwaaien, ik krijg toch wel wat om m'n lul, en doen derhalve niet zoveel moeite om leuk te zijn, op het arrogante af zelfs. Mensen die het niet direct van hun uiterlijk moeten hebben kunnen dan óf in een hoekje gaan zitten kniezen ( of gaan tweakeren) of er moeite voor doen om intelligent en grappig over te komen.quote:Op donderdag 22 september 2005 08:39 schreef Mukie het volgende:
[..]
Juist
Maar issut niet zo dat mooie mannen voor de sex zijn, en de minder mooie, maar meestal wel de meer leuke, beter zijn binnen een relatie? Ws omdat ze meer hun best doen?
Copy that. Works here too!!quote:Op donderdag 22 september 2005 00:06 schreef erikkll het volgende:
[..]
Als je d'r niks aan doet, zal het er ook niet van komen he![]()
Overigens, aan verlegenheid kun je (heb ik zelf gemerkt) heel goed werken
(zelfvertrouwen volgt vanzelf)
Ik heb voor mezelf op een gegeven moment 'beslist' dat ik genoeg had van m'n verlegenheid en ben vanaf toen precies gaan zeggen wat ik dacht. Het helpt
Da's minder ja.quote:Op donderdag 22 september 2005 00:10 schreef a-child-in-chains het volgende:
als je ernsitige eczeem hebt enzo
Helaas voor jou zit het probleem veel dieper.quote:En ik vind mezelf oerleleijk, wat me weerhoudt om gedurfde dingen te doen (op meisjes afstappen,
met meisjes gewoon een chit-chat houden etc.)
Ik wou dat me vrienden (de weinigen) me eens zouden opgeven voor "Make Me Beautiful"
ofzo
daar ben ik ook mee bezigquote:Op donderdag 22 september 2005 11:30 schreef Cochise het volgende:
Maar ik zou als ik jou was me minder zorgen maken. Ga in plaats van uren te piekeren trainen in de sportschool ofzo.......je spreekt er nog eens iemand en als je lichaam sterk is geeft dat je vanzelf meer zelfvertrouwen.
Wel neequote:Op donderdag 22 september 2005 08:39 schreef Mukie het volgende:
[..]
Juist
Maar issut niet zo dat mooie mannen voor de sex zijn, en de minder mooie, maar meestal wel de meer leuke, beter zijn binnen een relatie? Ws omdat ze meer hun best doen?
Ja, dat viel me ook al op. Ook dat is erg belangrijk!quote:Op woensdag 21 september 2005 23:45 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Je hebt iig humor. Dat spreekt voor je.
Pcies...wie kent 'm niet? Brian Posehnquote:Op woensdag 21 september 2005 23:54 schreef Cracka-ass het volgende:
Gelul,uiterlijk is heel belangrijk.Dat weet jij,dat weet ik en dat weet iedereen op deze aardbol.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:59 schreef Rnej het volgende:
als t serieus is.....
[..]
de grootste bullshit op aarde
je moet niet onzeker doen.. (ok, makkelijker gezegd dan gedaan, maar dat is het hele eieren eten)
works for me
Dan noemen vrouwen het een goede vriend en geloof mij,daar komt geen relatie van.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:10 schreef DR878 het volgende:
Ik heb een vraag aan de meiden hier...
Stel nou je ziet een man hij die slim is , humor heeft, hij kan een vrouw goed behandelen etc. kortom , alles wat een vrouw van haar droomman wilt , behalve het feit dat hij er zo uitziet:t :
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zou je dan een relatie aan willen gaan met hem?? (ff kijken of er hypocrieten rondlopen hier)
Dat is bullshit.quote:Op vrijdag 23 september 2005 03:17 schreef Xennia het volgende:
Als je lelijk bent, zoek je iemand die ook lelijk is
Ja en als het meisje in kwestie eigenwaarde heeft probeert ze ook een zo leuk mogelijk iemand te krijgenquote:Op vrijdag 23 september 2005 03:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is bullshit.
Als je eigenwaarde hebt probeer je toch een zo leuk mogelijk iemand te krijgen.
Juistquote:Op vrijdag 23 september 2005 03:24 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ja en als het meisje in kwestie eigenwaarde heeft probeert ze ook een zo leuk mogelijk iemand te krijgen
Ik zeg ook niet dat de mooie goed zijn in bed en de andere nietquote:Op donderdag 22 september 2005 17:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wel nee
Er zijn ook mooie mannen die goed in bed zijn en lelijke die dat niet zijn
Verder zou ik TS mee willen geven dat iedereen anders kijkt. Het vriendje van mijn beste vriendin, daar vind ik geen bal aan, maar zij vindt hem geweldig. Mooit toch? Wat de een mooi of aantrekkelijk vindt is totaal anders dan bij de ander
Dus het is zaak te zoeken met een meid zonder eigenwaarde. Zo nodig help je haar eigenwaarde wat naar beneden bij te stellen door haar dik en lelijk te noemen. En als ze dan laag genoeg gezonken is vraag je d'r mee uit. Gegarandeerd succes!quote:Op vrijdag 23 september 2005 03:24 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ja en als het meisje in kwestie eigenwaarde heeft probeert ze ook een zo leuk mogelijk iemand te krijgen
quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:16 schreef prinsrob het volgende:
[..]
Dus het is zaak te zoeken met een meid zonder eigenwaarde. Zo nodig help je haar eigenwaarde wat naar beneden bij te stellen door haar dik en lelijk te noemen. En als ze dan laag genoeg gezonken is vraag je d'r mee uit. Gegarandeerd succes!
Om te neuken wel ja. Als dat het enige probleem van TS is.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
als je echt lelijk bent ga je naar de hoeren... toch?
Ja, feest een vrouw zonder eigenwaardequote:Op zaterdag 24 september 2005 17:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dit vind ik een hele goede!
Want waarom moeten de mannen hun eigenwaarde laten schieten.
Dat kunnen de vrouwen toch ook wel.
volgens je profiel kom je uit 1980quote:Op woensdag 21 september 2005 23:43 schreef a-child-in-chains het volgende:
Ik ben nu 27
Ja, interessante gedachte van RealZeus (neem me niet kwalijk), maar.. een meisjequote:Op zaterdag 24 september 2005 19:19 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ja, feest een vrouw zonder eigenwaarde![]()
Dat ben ik met je eens.quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:14 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Ja, interessante gedachte van RealZeus (neem me niet kwalijk), maar.. een meisje
zonder eigenwaarde is (zoveel weet ik nog wel) 1 grote grote koppijn + ellende.
Ik bedoel eenmeisje dat constant onzeker is is ook niks. De onzekerheid is niet zo erg.
Het is hoe een meisje zich gedraagt (uit ellende) wat alles een nachtmerrie
maakt (?)![]()
(dus no i'll pass thank u..)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |