Pcies...wie kent 'm niet? Brian Posehnquote:Op woensdag 21 september 2005 23:54 schreef Cracka-ass het volgende:
Wordt comedian, die zijn allemaal spuuglelijk.
Gelul,uiterlijk is heel belangrijk.Dat weet jij,dat weet ik en dat weet iedereen op deze aardbol.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:59 schreef Rnej het volgende:
als t serieus is.....
[..]
de grootste bullshit op aarde
je moet niet onzeker doen.. (ok, makkelijker gezegd dan gedaan, maar dat is het hele eieren eten)
works for me
Dan noemen vrouwen het een goede vriend en geloof mij,daar komt geen relatie van.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:10 schreef DR878 het volgende:
Ik heb een vraag aan de meiden hier...
Stel nou je ziet een man hij die slim is , humor heeft, hij kan een vrouw goed behandelen etc. kortom , alles wat een vrouw van haar droomman wilt , behalve het feit dat hij er zo uitziet:t :
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zou je dan een relatie aan willen gaan met hem?? (ff kijken of er hypocrieten rondlopen hier)
Dat is bullshit.quote:Op vrijdag 23 september 2005 03:17 schreef Xennia het volgende:
Als je lelijk bent, zoek je iemand die ook lelijk is
Ja en als het meisje in kwestie eigenwaarde heeft probeert ze ook een zo leuk mogelijk iemand te krijgenquote:Op vrijdag 23 september 2005 03:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is bullshit.
Als je eigenwaarde hebt probeer je toch een zo leuk mogelijk iemand te krijgen.
Juistquote:Op vrijdag 23 september 2005 03:24 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ja en als het meisje in kwestie eigenwaarde heeft probeert ze ook een zo leuk mogelijk iemand te krijgen
Ik zeg ook niet dat de mooie goed zijn in bed en de andere nietquote:Op donderdag 22 september 2005 17:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wel nee
Er zijn ook mooie mannen die goed in bed zijn en lelijke die dat niet zijn
Verder zou ik TS mee willen geven dat iedereen anders kijkt. Het vriendje van mijn beste vriendin, daar vind ik geen bal aan, maar zij vindt hem geweldig. Mooit toch? Wat de een mooi of aantrekkelijk vindt is totaal anders dan bij de ander
Dus het is zaak te zoeken met een meid zonder eigenwaarde. Zo nodig help je haar eigenwaarde wat naar beneden bij te stellen door haar dik en lelijk te noemen. En als ze dan laag genoeg gezonken is vraag je d'r mee uit. Gegarandeerd succes!quote:Op vrijdag 23 september 2005 03:24 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ja en als het meisje in kwestie eigenwaarde heeft probeert ze ook een zo leuk mogelijk iemand te krijgen
quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:16 schreef prinsrob het volgende:
[..]
Dus het is zaak te zoeken met een meid zonder eigenwaarde. Zo nodig help je haar eigenwaarde wat naar beneden bij te stellen door haar dik en lelijk te noemen. En als ze dan laag genoeg gezonken is vraag je d'r mee uit. Gegarandeerd succes!
Om te neuken wel ja. Als dat het enige probleem van TS is.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
als je echt lelijk bent ga je naar de hoeren... toch?
Ja, feest een vrouw zonder eigenwaardequote:Op zaterdag 24 september 2005 17:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dit vind ik een hele goede!
Want waarom moeten de mannen hun eigenwaarde laten schieten.
Dat kunnen de vrouwen toch ook wel.
volgens je profiel kom je uit 1980quote:Op woensdag 21 september 2005 23:43 schreef a-child-in-chains het volgende:
Ik ben nu 27
Ja, interessante gedachte van RealZeus (neem me niet kwalijk), maar.. een meisjequote:Op zaterdag 24 september 2005 19:19 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ja, feest een vrouw zonder eigenwaarde![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |