Nee ik ben een meisje en ik vraag het me gewoon afquote:Op donderdag 15 september 2005 11:27 schreef addie84 het volgende:! Alle jongens zullen toch zeggen dat het gezond is
quote:Op donderdag 15 september 2005 11:30 schreef Dr_Morreau het volgende:
Can swallowing semen enrich a poor diet? Unless you're gulping gallons of it each day, it's no substitute for real nutritious cuisine.
Right.quote:Op donderdag 15 september 2005 11:23 schreef Brunette het volgende:
Verder is dit wel een serieus topic![]()
Ik raad je aan om mijn OP nog eens beter door te lezenquote:Op donderdag 15 september 2005 11:33 schreef DarkDancer het volgende:
omg een meid die bang is om aan te komen als ze sperma slikt!
quote:Op donderdag 15 september 2005 11:33 schreef DarkDancer het volgende:
omg een meid die bang is om aan te komen als ze sperma slikt!
zolang jij geen 500 kerels per dag pijpt is er niks aan de hand!
Who cares? Gewoon slikken!quote:Op donderdag 15 september 2005 11:23 schreef Brunette het volgende:
Sperma bevat eiwitten dus je gaat er wel vanuit dat zo'n eiwitshake wel gezond voor je is of niet?
En hoeveel calorieën zou 100 ml sperma bevatten? (En nee ik ben geen calorieën-freak) maar ik vroeg het me gewoon af![]()
Verder is dit wel een serieus topic![]()
We geloven je.quote:Op donderdag 15 september 2005 11:41 schreef Brunette het volgende:
Mensen het gaat mij niet om dikker te worden van sperma![]()
Maar was gewoon benieuwd![]()
damn jullie lezen gewoon wat jullie willen lezen
Je zou haast denken dat ze allemaal blond zijn.quote:Op donderdag 15 september 2005 11:41 schreef Brunette het volgende:
Mensen het gaat mij niet om dikker te worden van sperma![]()
Maar was gewoon benieuwd![]()
damn jullie lezen gewoon wat jullie willen lezen
Ennuh, je vraag is hierboven toch al beantwoord, 5 tot 7 calorieenquote:Healthy semen (that is, cum produced by a well-nourished, disease-free male) may in fact be not only safe to eat, but actually good for you.
Given that cum is a high-protein, low-carb snack, you'd think the Atkins Diet people would be all over it by now.
quote:
Spuit 11..quote:Op donderdag 15 september 2005 12:42 schreef dr.dunno het volgende:
gewoon slikken meisje, niet bij nadenken, zegt ook de dokter hiero.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |