Zou ik dan mijn eigen topic krijgen in het forum van speedfreak?quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:34 schreef du_ke het volgende:
[..]
dikke kans zoveel capabele kandidaten zullen er wel niet zijn.
hoewel Meki het ook wel goed zou doen.
Teveel democratie is ook niet goed.quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:35 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het lijkt mij een stuk democratischer dan een monarchie.
Helaas denken ook op dat punt Nederlanders heel anders dan ik![]()
Combinatie van de MP en Koningin waarbij je de monarchie dus kunt afschaffen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:34 schreef ExtraWaskracht het volgende:
De vraag is en blijft wat voor bevoegdheden die president dan krijgt.
Je mag in ieder geval in het oh zo spannende fok! crew (quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:36 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Zou ik dan mijn eigen topic krijgen in het forum van speedfreak?
En jouw posts deleten.quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:37 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Je mag in ieder geval in het oh zo spannende fok! crew () forum komen!
Pff had je die dan nog niet eens?quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:36 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Daar gaat het communistische ideaal (alweer)quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:35 schreef zakjapannertje het volgende:
http://www.nrc.nl/buitenland/artikel/1127365277801.html
daar mogen ze dan wel eens mee opschieten, met eerlijke natuurlijk
Jaa..is toch leuk..quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:36 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Daar sta je inderdaad wel alleen mee in Nederland denk ikquote:Op vrijdag 23 september 2005 01:37 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Combinatie van de MP en Koningin waarbij je de monarchie dus kunt afschaffen.
Is zo, maar de macht van de Koningin zit me toch niet lekker.quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:36 schreef du_ke het volgende:
Teveel democratie is ook niet goed.
Nu het toch over mij gaat .. waarom zie je mij als soort van centrist richting rechts? Ik zie mezelf iets rechtser aangezien ik economisch behoorlijk wat rechtser ben dan een centrist.quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:38 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Jaa..is toch leuk..![]()
Je bent een soortement verrader voor SF1
Ik ben ook voor...quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Daar sta je inderdaad wel alleen mee in Nederland denk ik.
De SP is toch ook tegen de monarchiequote:Op vrijdag 23 september 2005 01:39 schreef du_ke het volgende:
Daar sta je inderdaad wel alleen mee in Nederland denk ik.
Die quote raden jullie nooit.quote:Als er goede moslims zijn, dan zijn er ook goede nazi's. Laten we wel consequent wezen.
Je hebt wel gelijk... maar ik zie je ook worstelen met konservatief-liberalisme en dat zijn typische d'66-worstelingen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:40 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Nu het toch over mij gaat .. waarom zie je mij als soort van centrist richting rechts? Ik zie mezelf iets rechtser aangezien ik economisch behoorlijk wat rechtser ben dan een centrist.
Ach je moet ergens beginnenquote:Op vrijdag 23 september 2005 01:42 schreef Maerycke het volgende:
Dat schiet op zeg! Daar ga je het wel mee redden...
Koninginnedag is best leukquote:Op vrijdag 23 september 2005 01:44 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ach je moet ergens beginnen![]()
Ik begrijp niet zo goed waarom Nederlanders zo'n waarde hechten aan de monarchie. Of wil iedereen graag de roddels over die mensen lezen en koninginnedag vieren
Presidentsdag.quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:43 schreef du_ke het volgende:
Ik vind de nostalgie altijd wel erg ok. En zonder koninginnedag zou ik ook niet willen (is het je wel eens opgevallen dat het bijna altijd 1 van de eerste mooie dagen van het jaar is?).
Hmm, uitzonderlijk goede perceptie, daar worstel ik ook mee. De ene dag ben ik wat socialer en de andere dag wat meer ingesteld op wat recht is (en ja, daar hoort ook armoede bij).quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:43 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk... maar ik zie je ook worstelen met konservatief-liberalisme en dat zijn typische d'66-worstelingen.
Economisch-liberalisme is toch veel konservatief-liberalisme.
http://www.nos.nl/nos/artikelen/2005/09/art000020060538.htmlquote:Franse regering sponsort derde kind
PARIJS De Franse regering trekt extra geld uit om het krijgen van kinderen te stimuleren. Mensen die een derde kind krijgen en daardoor stoppen met werken, kunnen een jaar lang rekenen op een uitkering van 750 euro per maand.
Er komen ook meer crècheplaatsen en een speciale pas waarmee gezinnen allerlei kortingen kunnen krijgen. De Franse regering ziet een gezin met 3 kinderen als ideaal. Het gemiddelde ligt op bijna 2 kinderen. Dat is niet genoeg om het bevolkingsaantal op peil te houden.
De Fransen konden al onbetaald verlof opnemen om voor hun kinderen te zorgen maar voor een veel lager bedrag.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:47 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Koninginnedag blijft maar heet in het vervolg Presidentsdag.
Ben je nu ook een republikein?![]()
Frankrijk is nog lang niet vol, maar er zijn wel meer dan genoeg Fransenquote:Op vrijdag 23 september 2005 01:48 schreef zakjapannertje het volgende:
hmm, Frankrijk is blijkbaar nog lang niet vol:
[..]
http://www.nos.nl/nos/artikelen/2005/09/art000020060538.html
Aha... La France... die waren ook al vroeg tegen de koning..quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:48 schreef zakjapannertje het volgende:
hmm, Frankrijk is blijkbaar nog lang niet vol:
[..]
http://www.nos.nl/nos/artikelen/2005/09/art000020060538.html
"My love for you is like a truck ...... would you like some making fuck ......"quote:
SCH, is it you?quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:50 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik ben en blijf een boomknuffelaar met hier en daar rechtse standpunten
Ik heb je nooit gezien op onze boommeetings op de Veluwequote:Op vrijdag 23 september 2005 01:50 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Zo hoor ik het graagquote:Op vrijdag 23 september 2005 01:50 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je wat rechtse standpunten hebt. Dat komt dus nog wel goedquote:Op vrijdag 23 september 2005 01:50 schreef Maerycke het volgende:
Nou neee..ik ben al voorzien.quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:52 schreef sizzler het volgende:
"My love for you is like a truck ...... would you like some making fuck ......"
SCH zou wellicht hetzelfde zeggen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:53 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Zeg, mannen zijn hartstikke leuk
Maar ik ben er geen één natuurlijk
quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:54 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
SCH zou wellicht hetzelfde zeggen.![]()
Juist foute grappen maken over SCH. Jij komt er wel als mod.quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:54 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
SCH zou wellicht hetzelfde zeggen.![]()
Ik zie de ruzies in POL-FB nu al helemaal voor me!quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
Juist foute grappen maken over SCH. Jij komt er wel als mod.
"My love for you is like a truck BESERKER would you like some making fuck BESERKER"quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:53 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Nou neee..ik ben al voorzien.
Maar had ik het toevallig juist dan ?
ik ben de nuance zelve maar jij wilt het niet zien.quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:53 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je wat rechtse standpunten hebt. Dat komt dus nog wel goed
Bij du_ke heb ik alle hoop verloren![]()
Goed plan!quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:57 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik zie de ruzies in POL-FB nu al helemaal voor me!
Na de verwijten van een zeer gewaardeerde mod twijfel ik wel aan mijn waarnemingenquote:Op vrijdag 23 september 2005 01:58 schreef du_ke het volgende:
ik ben de nuance zelve maar jij wilt het niet zien.
Gezien het feit dat je voor Groen-Links bent en gezien de begroting van Groenlinks valt er weinig nuance aan te brengen. Die club wil mensen die meer dan 250% van het minimumloon verdienen er met 6% op achteruit laten gaan zonder correctie van de kabinetsplannen. De nuance zelfe? Nee, dan nog eerder de PvdA of de SP (rattenvangers).quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:58 schreef du_ke het volgende:
[..]
ik ben de nuance zelve maar jij wilt het niet zien.
Begin jij nu ook al? Je hoeft het toch niet met alles eens te zijn?quote:Op vrijdag 23 september 2005 02:03 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Gezien het feit dat je voor Groen-Links bent en gezien de begroting van Groenlinks valt er weinig nuance aan te brengen. Die club wil mensen die meer dan 250% van het minimumloon verdienen er met 6% op achteruit laten gaan zonder correctie van de kabinetsplannen. De nuance zelfe? Nee, dan nog eerder de PvdA of de SP (rattenvangers).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |