Tot de eerste storing.quote:Op donderdag 22 september 2005 20:23 schreef Cynix ® het volgende:
Ik gok 20:37 uur
Als ik een doel had gehad was ik hier sowieso niet geweestquote:Op donderdag 22 september 2005 20:26 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat je doel is
Dat is waarquote:Op donderdag 22 september 2005 20:28 schreef misterDre het volgende:
[..]
Als ik een doel had gehad was ik hier sowieso niet geweest![]()
proteststemmenquote:Op donderdag 22 september 2005 20:29 schreef scanman01 het volgende:
Maar zei de stem nou ook al dat ze in de live live moeten nomineren (dat las ik vanmiddag ook al ergens).
Er is gisteren al door de bewoners genomineerd. Moeten ze het overnieuw doen? En zo ja, waarom? Heeft Tanja te veel stemmen gekregen? Moet het overnieuw vanwege stemafspraken?
Allemaal heel vaag. Nu Tanja ook al de babykamer krijgt te zien en de kijker hoeveel moeite BB doet voor deze baby, gaat ze er inderdaad nooit meer uit. De mensen die al die tijd hebben geroepen dat Tanja er niet uitgestemd kan worden, krijgn toch gelijk.
Dat doen ze ook niet... ze passen het aanquote:Op donderdag 22 september 2005 20:31 schreef D.Rose het volgende:
[..]
proteststemmen
Talpa moet niet denken dat ze mij ff voor kunnen kauwen wie er wel of niet in moet blijven
Dat doen ze ook niet hoor, Talpa bepaald gewoon lekker zelf wie er uit gaatquote:Op donderdag 22 september 2005 20:31 schreef D.Rose het volgende:
[..]
proteststemmen
Talpa moet niet denken dat ze mij ff voor kunnen kauwen wie er wel of niet in moet blijven
Daar begin ik nu ook van overtuigd te raken. Na vanavond (weer een negatieve uitzending voor Tanja) kan ik me niet voorstellen dat ze meer dan 2% van de stemmen krijgt.quote:Op donderdag 22 september 2005 20:32 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Dat doen ze ook niet... ze passen het aan
Dat was iedereen behalve Hummie.quote:Op donderdag 22 september 2005 20:29 schreef scanman01 het volgende:
De mensen die al die tijd hebben geroepen dat Tanja er niet uitgestemd kan worden, krijgn toch gelijk.
Kan iemand hier kamervragen over stellen/?quote:Op donderdag 22 september 2005 20:35 schreef BigBro000 het volgende:
talpa kan gewoon niet plannen.... de reclame blokken duren te lang en daardoor loopt alles mis
Gatverdamme.quote:Op donderdag 22 september 2005 20:32 schreef D.Rose het volgende:
ze hadden Winnie de Pooh in die wieg moeten zetten
[afbeelding]
kledingquote:Op donderdag 22 september 2005 20:35 schreef golfer het volgende:
Wat zou Bridget vandaag weer aan hebben?
weinig?quote:Op donderdag 22 september 2005 20:35 schreef golfer het volgende:
Wat zou Bridget vandaag weer aan hebben?
Dat zegt ie altijdquote:
Scherp.quote:Op donderdag 22 september 2005 20:37 schreef Sassefras het volgende:
das vanmiddag op genomen.. de stream staat nml op de babykamer
leg uit? Hoezo vreemd?quote:Op donderdag 22 september 2005 20:38 schreef scanman01 het volgende:
Zoals ik al zei dus: live nomineren... Hier is iets vreemds aan de hand.
Alleen jammer dat die spiegels door de cameramensen maar 8 dagen mogen worden gebruikt van de kinderarbeidsinprectie...quote:Op donderdag 22 september 2005 20:32 schreef D.Rose het volgende:
ze hadden Winnie de Pooh in die wieg moeten zetten
[afbeelding]
Waarom schoppen ze zo toch steeds hun eigen geloofwaardigheid onderuit.quote:Op donderdag 22 september 2005 20:38 schreef scanman01 het volgende:
Zoals ik al zei dus: live nomineren... Hier is iets vreemds aan de hand.
Die staan op ontploffen manquote:
Er is al genomineerd.. maar misschien moeten ze het gewoon even herhalen ofzoquote:
ze moeten opnieuw blijkbaar... en nu maar hopen dat ze het in de groep moeten zeggen ofzoquote:Op donderdag 22 september 2005 20:37 schreef flugeltje het volgende:
Nu zegt Ruud het ook... Live nomineren.
waarom verbaast me dat nietquote:Op donderdag 22 september 2005 20:39 schreef Sassefras het volgende:
vader van tanja: ik heb dat niet ingericht.
ik zou het zelf niet zo doen. thuis heeft ze zelf wat soberder.
Wat een gezellige mensen hequote:Op donderdag 22 september 2005 20:39 schreef Sassefras het volgende:
vader van tanja: ik heb dat niet ingericht.
ik zou het zelf niet zo doen. thuis heeft ze zelf wat soberder.
Echt niet, best schattigquote:Op donderdag 22 september 2005 20:39 schreef yvonne het volgende:
Wat een afschuwelijk walgelijke kamer
hmmmm ok... dan is het vreemd jahquote:Op donderdag 22 september 2005 20:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er is al genomineerd.. maar misschien moeten ze het gewoon even herhalen ofzo
Dit wordt lachen straksquote:
Tuurlijk.... Dat is natuuriljk de beste straf die BB kon geven.quote:Op donderdag 22 september 2005 20:40 schreef Lolalala het volgende:
Moeten ze openlijk nomineren omdat ze het met elkaar erover hebben gehad?
quote:Op donderdag 22 september 2005 20:40 schreef bemeall het volgende:
Ze gaan open tegenover elkaar nomineren
quote:
nou inderdaad zeg, zal me niks verbazen jaquote:Op donderdag 22 september 2005 20:41 schreef FlowKey het volgende:
Ze moeten openlijk nomineren omdat Talpa denkt dat ze dan Tanja niet durven te nomineren
dit gaat de zeug niet trekken... die gaat de hele asbak schoonlikken om aan haar trekken te komenquote:Op donderdag 22 september 2005 20:41 schreef teun911 het volgende:
Week opdracht mislukt!
YES weg met de peuken!
Die is voor de satesausquote:Op donderdag 22 september 2005 20:42 schreef teamlead het volgende:
pindakaas, uien, brood en water![]()
Ik snap die uien niet, maar ach..
quote:Op donderdag 22 september 2005 20:43 schreef BBscanner het volgende:
Bridget heeft ook wel zin in vanavond!
[afbeelding]
quote:Op donderdag 22 september 2005 20:43 schreef teamlead het volgende:
[..]
dit gaat de zeug niet trekken... die gaat de hele asbak schoonlikken om aan haar trekken te komen
Topper!!!quote:
20 jaar ???quote:Op donderdag 22 september 2005 20:43 schreef Cynix ® het volgende:
Die zaalzeug doet al 20 jaar thuiswerk.
quote:Op donderdag 22 september 2005 20:42 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
hahaha wat een koeienfoto
Twin-tig.quote:
Maakt niet uit..kan ze straks heerlijk roepen dat ze gelijk had.. .en dan maar hopen dat de rest zich daar dood aan ergertquote:Op donderdag 22 september 2005 20:45 schreef FlowKey het volgende:
Dat heeft TAnja van BB te horen gekregen ... kankerlijers
Zou perfect werk voor haar zijn jaquote:Op donderdag 22 september 2005 20:45 schreef Dr_Greene het volgende:
Tanja kan na BB gelijk solliciteren bij de thuiswerkcentrale!!!!
dat zijn tepels!!! Checkquote:Op donderdag 22 september 2005 20:43 schreef BBscanner het volgende:
Bridget heeft ook wel zin in vanavond!
[afbeelding]
ja okee ... maar ik kots mn ingewanden er uit van de manier waarop Talpa Tanja iedere keer weer goed voor het voetlicht laat komenquote:Op donderdag 22 september 2005 20:45 schreef teamlead het volgende:
[..]
Maakt niet uit..kan ze straks heerlijk roepen dat ze gelijk had.. .en dan maar hopen dat de rest zich daar dood aan ergert
Wat Lieske dan weer uitmaakt, want van haar mag iedereen best fucking doodvallenquote:Op donderdag 22 september 2005 20:45 schreef teamlead het volgende:
en dan maar hopen dat de rest zich daar dood aan ergert
Leukquote:Op donderdag 22 september 2005 20:46 schreef Marrije het volgende:
Haha, nomineren aan de keukentafel!!
Ik heb jaren lang baby kamers bezorgd, maar zo iets lelijks.... nog nooit gezienquote:Op donderdag 22 september 2005 20:39 schreef yvonne het volgende:
Wat een afschuwelijk walgelijke kamer
Dat dacht ik dus ook al te zienquote:Op donderdag 22 september 2005 20:46 schreef Poison-Ivy het volgende:
Linda heeft blijkbaar zomaar ff rode haarverf gekregen...
Bankzitten is toch perfect werk voor haar?quote:Op donderdag 22 september 2005 20:46 schreef Falco het volgende:
[..]
Zou perfect werk voor haar zijn ja!
spannend!!!!quote:Op donderdag 22 september 2005 20:46 schreef APK het volgende:
Dat nomineren wordt leuk, zet deel 2 maar vast klaar.![]()
Ach, tja, tis allicht beter dan het sinaasappelkistje dat ze thuis als wiegje heeftquote:Op donderdag 22 september 2005 20:46 schreef area51 het volgende:
[..]
Ik heb jaren lang baby kamers bezorgd, maar zo iets lelijks.... nog nooit gezien
ze mogen kiezen......... pindakaas of uienquote:Op donderdag 22 september 2005 20:46 schreef Apie74 het volgende:
wat krijgen ze als avondeten dan?
quote:Op donderdag 22 september 2005 20:48 schreef Coos het volgende:
Dido de koningin van het huis!!
Mag vast niet meer komen sinds het voorval met de brandweerautoquote:Op donderdag 22 september 2005 20:48 schreef Dr_Greene het volgende:
Hé. Is Joost niet in de studio vanavond??
Ik wed dat minstens de helft niet openlijk op Tanja durft te stemmen.quote:Op donderdag 22 september 2005 20:47 schreef Falco het volgende:
Hopelijk veranderen ze nog even niet op het laatste moment dus van nominatie.
Dat hadden ze toch gewoon bij de boodschappen van de weekquote:Op donderdag 22 september 2005 20:46 schreef Poison-Ivy het volgende:
Linda heeft blijkbaar zomaar ff rode haarverf gekregen...
die heeft afgedaan en een boete van BB.. (over de schutting schreeuw actie)quote:Op donderdag 22 september 2005 20:48 schreef Dr_Greene het volgende:
Juist mooiquote:Op donderdag 22 september 2005 20:49 schreef pinkplatinum het volgende:
Dit gaat echt ruzie veroorzaken zeg.. dat live nomineren..
Die is bij zijn vriendin geloof ik.quote:Op donderdag 22 september 2005 20:48 schreef Dr_Greene het volgende:
Misschien moeten ze zich houden aan de nominaties die ze al gedaan hebben.quote:Op donderdag 22 september 2005 20:49 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik wed dat minstens de helft niet openlijk op Tanja durft te stemmen.
Geintje?quote:Op donderdag 22 september 2005 20:49 schreef Sassefras het volgende:
[..]
die heeft afgedaan en een boete van BB.. (over de schutting schreeuw actie)
Zou idd best cool zijnquote:Op donderdag 22 september 2005 20:50 schreef Coos het volgende:
Maar het zou toch wel een bak zijn als ze allemaal Tanja nomineren.
Ik hoop het intens!quote:Op donderdag 22 september 2005 20:50 schreef Coos het volgende:
Of van die hufterige, achterbakse nominaties: "Omdat ik het gevoel heb dat ze niet lekker in haar vel zit en liever naar huis gaat..."quote:Op donderdag 22 september 2005 20:49 schreef pinkplatinum het volgende:
kijk maar op het fok blog... was iets met rtl boulevard (damnit hoe schrijf je dat??) geloof ikquote:Op donderdag 22 september 2005 20:50 schreef eborn het volgende:
[..]
Geintje?Of heb ik echt wat gemist?
Plus geen sigaretten...leg de dweiltjes maar klaarquote:Op donderdag 22 september 2005 20:49 schreef pinkplatinum het volgende:
quote:Op donderdag 22 september 2005 20:51 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Of van die hufterige, achterbakse nominaties: "Omdat ik het gevoel heb dat ze niet lekker in haar vel zit en liever naar huis gaat..."
dan krijgen we plotseling weer 'storing' ....quote:Op donderdag 22 september 2005 20:50 schreef Coos het volgende:
Mja van die sociaal gemotiveerde bagger.quote:Op donderdag 22 september 2005 20:51 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Of van die hufterige, achterbakse nominaties: "Omdat ik het gevoel heb dat ze niet lekker in haar vel zit en liever naar huis gaat..."
Oow, daar heb ik verder niks van meegekregen dan.quote:Op donderdag 22 september 2005 20:49 schreef teamlead het volgende:
[..]
Dat hadden ze toch gewoon bij de boodschappen van de week
En als ze dat niet doen laten ze de opnames van de nominaties gisteravond zienquote:Op donderdag 22 september 2005 20:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Misschien moeten ze zich houden aan de nominaties die ze al gedaan hebben.
Zonder peuken is Tanja zo weg.quote:Op donderdag 22 september 2005 20:51 schreef misterDre het volgende:
[..]
Plus geen sigaretten...leg de dweiltjes maar klaar
quote:Op donderdag 22 september 2005 20:52 schreef Blue Thunder het volgende:
laat ze eens een stukkie tandenpoetsen doen van lieske... heb je met 1 stukje gelijk een kwartier gevuld
En wat te kanen scoren.quote:
Oh, moeten ze weer een lamp brandend houden???quote:Op donderdag 22 september 2005 20:53 schreef bemeall het volgende:
Een nieuwe echte pittige opdracht
een karaktertest
Hahaha de 12 kennende word het een potje jij hebt mij genoemd Nu dan nomineer ik jouquote:Op donderdag 22 september 2005 20:53 schreef BBscanner het volgende:
Openlijk nomineren aan de keukentafel!!!!
simpel: de zeug krijgt wel te roken, de rest nietquote:Op donderdag 22 september 2005 20:53 schreef Coos het volgende:
[..]
Zonder peuken is Tanja zo weg.
Eens kijken hoe Hummie dat oplost.![]()
En je kunt ook nog korting krijgen bij RouteMobielquote:Op donderdag 22 september 2005 20:54 schreef Blue Thunder het volgende:
weet vitae vandaag
laat me raden... lenen.nl komt zo ook.. met z'n keuken
gmtaquote:Op donderdag 22 september 2005 20:54 schreef Coos het volgende:
Blow draaien :w
10% welquote:Op donderdag 22 september 2005 20:55 schreef Falco het volgende:
[..]
En je kunt ook nog korting krijgen bij RouteMobiel!
om ervoor te zorgen dat ze nu openlijk niet iemand anders nominerenquote:Op donderdag 22 september 2005 20:56 schreef jessie het volgende:
Zou de nominatie van gisteren gewoon voor jan lul geweest zijn op ze op een dwaalspoor te zetten ofzo?
Nee..om te voorkomen dat ze nu anders gaan stemmenquote:Op donderdag 22 september 2005 20:56 schreef jessie het volgende:
Zou de nominatie van gisteren gewoon voor jan lul geweest zijn op ze op een dwaalspoor te zetten ofzo?
Nee, die zullen ze inderdaad wel moeten herhalen. Om te voorkomen dat mensen opeens iets anders zeggen nu ze onder druk staan.quote:Op donderdag 22 september 2005 20:56 schreef jessie het volgende:
nee dat denk ik niet.. ze moeten de nominatie herhalen, en het is eerst opgenomne, zodat ze zich niet laten beinvloeden door anderen.,.... (vermoedt ik)quote:Op donderdag 22 september 2005 20:56 schreef jessie het volgende:
het zijn toch helemaal neptietenquote:Op donderdag 22 september 2005 20:56 schreef golfer het volgende:
Bridget blijft het de hele uitzending koud hebben of heeft ze neptepels in haar jurkje laten innaaien?
Misschien heeft ze deze wel...quote:Op donderdag 22 september 2005 20:56 schreef golfer het volgende:
Bridget blijft het de hele uitzending koud hebben of heeft ze neptepels in haar jurkje laten innaaien?
ja denk het ook ja!quote:Op donderdag 22 september 2005 20:52 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Mja van die sociaal gemotiveerde bagger.
zoiets denk ik ookquote:Op donderdag 22 september 2005 20:58 schreef Sassefras het volgende:
[..]
nee dat denk ik niet.. ze moeten de nominatie herhalen, en het is eerst opgenomne, zodat ze zich niet laten beinvloeden door anderen.,.... (vermoedt ik)
Maar gaat BB daar iets aan doen dan? Als ze nu anders stemmen dan gisteren, gaat BB er wat van zeggen of zo?quote:Op donderdag 22 september 2005 20:57 schreef misterDre het volgende:
Nee..om te voorkomen dat ze nu anders gaan stemmen
het voordeel van internet is dat je accenten niet kan horen :quote:Op donderdag 22 september 2005 20:58 schreef Blue Thunder het volgende:
ik vind het hier gezallich!!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |